Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.03.2022 in all areas
-
2 точкиЗдравейте на всички във форума. Нов съм във форума буквално вчера се регистрирах, а моят Акорд го купих миналата седмица. Направих този избор, защото досега карах дизелови автомобили и исках нещо здраво, непретенциозно, и опростено от към демпферни съединители, турбини, дюзи и т.н. Затова и намерих точно това, което търсех Accord 7gen Type S седан 2.4 бензин с ръчни скорости фейс. Внос от Швейцария. За две седмици впечатленията ми от колата са много добри. Върви много добре и на моя стил на каране ми дава разход около 7.5 - 8л./100км. Надявам се да съм направил правилния избор.
-
2 точкиМда. Не очаквах лесна победа, но все пак тя бе възможна, или поне 2 коли на подиума. Наще се сражаваха достойно, но за това че техниката ще ни предаде не бях подготвен, а и не е имало такива индикации преди старта на сезона. Минорно ми е, но "се ля ви".
-
2 точкиВзимай Nexen смело,аз съм такива и нямам проблеми вече трета година.
-
2 точкиПреди време колегата Drone беше споделеил един сайт с линкове за гледане на F1: https://www.totalsportek.com/grandprix28/ FYI: Сайтът не винаги се отваря от първия път. След това не всички линкове са работещи. Но все пак е вид алтернатива, ако се наложи..
-
1 точкаСлед близо 10-годишна пауза в мърчандайза, направихме нови клубни поставки за номера: Подложките са изработени от полистирол и разполагат с държачи на регистрационния номер от двете страни. Печатът е комбинация между ситопечат в двата края, и дигитален печат в средата, за да може да се визуализира преливащия ефект между бялото и черното. Дизайнът им е максимално изчистен откъм цветове и оформление, за да се вписват върху какъвто и да било цвят кола. Цена за комплект от 2 (две) подложки: 12лв. Засега подложките могат да се взимат от: @Ronin7 с получаване на обща поръчка за масло; Бургас (ж.к. Изгрев) при колегата @Martin_Panaiotov (вече няма); Сервиза на Венелин в Стара Загора; Мен лично за София и Стара Загора след контакт на ЛС или скайп "златозатор" (на латиница). Търсим колеги от страната, които са склонни да вземат няколко комплекта, които да предлагат в своя град и да имат възможността да се запознаят с други местни хондаджии. От фенове за фенове. Дано ви харесват!
-
1 точка
-
1 точкаБраво на Ферари - крайно време бе да върнат триумфа на марката! За нас пълно фиаско, а и Гасли изгоря. Чакам подробности и обяснения от РедБул и HRC!
-
1 точка
-
1 точкаНа Виваком съм - ЕОН Тв. Да, намерих я на Диема Спорт 3, мерси, това ми беше въпроса Защото, вчера рових по всички канали и не намерих.
-
1 точкаКонтиСпорт контакт5 в размер 235/50/17, го има за 330 лева бройката, което е ок като цена, имайки предвид колата.
-
1 точкаНе е лошо да се подготвиш и с подходящия метчик и да го прекараш в отворите за болтовете. Задължително ще има много мръсотия вътре. Слагам съм 2 теглича на такова црв и двата пъти резбите в отворите не бяха в добро състояние. Црв-то идва оригинално без тапи на тези отвори.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЖертва се, да издърпа (евентуално) мегакратният ПР шампион. Оня с подарената, само да не прави както правеше с мегакратния че Монегаска няма да се дърпа като него. Заради подобни простотии може да подарят много на останалите.
-
1 точкаВреме е да допълня горният си пост с още малко инфо. Това е задна дясна врата, процедурата е същата за да се озове стъклоповдигача на операционната маса. На снимките съм показал всичко нагледно. Четката е толкова прегоряла, че се разпадна на прах само с докосване. Виновникът за моите не работещи стъкла е модула на шофьорската врата. Пластмасата под копчетата за задните стъкла е счупена, което не позволява на копчето да се върне в изходната си позиция след натискане. Заради това се подава постоянен импулс на моторчетата докато четките не се разпаднат и спрат да работят. В момента съм заключил от панела стъклата, за да не може неволно да ги натисна и да се стигне до същата ситуация. Следващата стъпка е нов модул за управление за донор, за да се вземе здравата пластмаса от него и от два да се сглоби един с моята платка.
-
1 точкаИмах такъв проблем точно със сивик 8. И аз си мислех, че е от резервоара, но не беше - прекалено ясно се чуваше. Една от вратите се беше напълнила с вода. Това е, защото сивикът има едни странни тапички върху дупките на дренажите и не е трудно да се запушат: Не знам каква функция имат, но на друг модел не съм виждал. След като ги свалих изтекоха сигурно 2-3 литра вода. Та пробвай, дали не е от там. Редакция: Чак сега видях какво е написал @thelastbonbona. Подкрепям.
-
1 точкаЗдравейте колеги, току що се регистрирах във форума и ще споделя моят опит с не работещи ел.стъкла. При мен се оказа, че задните ел.стъкла не се отварят нито от шофьорската врата, нито от някое от копчетата на задните врати. Разглобих вратата и замерих с мултицет дали има захранване на буксата на моторчето на стъклоповдигача и съответно до буксата достигаше малко над 12 волта, което ми показа също, че няма прекъснат кабел по трасето. Проверих също и бутоните на вратите и те работеха без проблем. След като бях проверил тези неща ми беше ясно вече, че проблема е в самото моторче. Свалих целия стъклоподемник от вратата на работната маса и започна внимателното разглобяване до съставните му части. Проблема се оказа в четките, които почти ги нямаше. След кратко замисляне какво мога да направя се сетих че имам стари части от ъглошлайф (флекс) и съответно останали четки. От голяма четка с ножовка и пила си направих по размер нови четки, които монтирах на местата им. Последва обилно смазване на целия механизъм и жилата с морска грес на Бардал и сглобяване обратно на всичко. Тествах го направо с два кабела от акумулатора и работеше идеално. Монтирах всичко обратно във вратата като стегнах всички болтове до съответните Nm (болтовете на шината 3 броя и болтовете на моторчето също 3 броя - 8 Nm, а тези които държат стъклото 2 броя - 10 Nm). Сега вече механизмът работи както от шофьорската врата, така и отзад. Стана много дълго, но се надявам да е в помощ на колеги, който имат същите проблеми. Ремонта излезе без пари, а нов стъклоповдигач не OEM е около 75 - 80 лв. само за инфо.
-
1 точкаСмених маркуча и съвсем забравих да го взема и да го снимам, както и да докладвам ... натиснаха ме битовизми, отлагани с месеци . Така или иначе се виждаше откъде тече - на мястото, където гумената част се свързва долу с металната тръбичка, оттам пръскаше. Сега е малко странно, имам чувството, че с китайчето се паркираше съвсем малко по-лесно, докато не течеше, но това е по-скоро субективно усещане.
-
1 точкаЗдравейте колеги, да финализирам темата... Оказа се наистина моторчето за реуглация на температурата от страната на пасажера. Диагностиката с оригиналното радио си го каза. Намерих си моторчето от морга за 100лв, в Бултрако му искат около 250лв, но го нямаха в наличност и трябваше да се поръчва. По отношение на заблуждаващите симптоми, които имах с афтърмаркет мултимедията предполагам, че заради повреденото моточе тотално се е объркала електрониката за управление на климатроника и не работеха и други функции. Дълго време не писах, защото бях с оригниланото радио поради липса на време и нерви отново да инсталирам китайчето. Не бях сигурен в крайна сметка дали с андроида няма пак да се яви някакъв проблем. Днес обаче си го монтирах и за щастие всичко си работи и е топло в колицата :).
-
0 точкиДобре сме, добре стартираме. Няма сериозни проблеми. Това, че фераритата са бързи колкото нас може само да ни радва. Ще има зрелище А аз най-се кефя за Ботас. Направо ги уби. Малко мемета...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00