Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.12.2021 in all areas
-
4 точкиЧаст 3- B16A2 Общо взето след 2-рото черно купе бях решил, че за мен Хонда е затворена книга и не бих се върнал освен за някое S2000, но явно още не сме дораснали до там . След една разходка до Калояново и скучаене на Пежо събора видях въпросното купе да се продава в един от сайтовете, на шега и майтап се видях с човека и огледах колата внимателно в хубавия град Пловдив. Бившият собственик бил голям мераклия с тази кола. Доста от нещата които е направил по колата не ми се нравят, но определено се е постарал с всичко което е имал като идея. След тестдрайва, останах приятно изненадан от това как върви колата. Бях карал няколко Б16-ки в 6-та ген, но тука ми допадна определено. Една седмица размисли и страсти и се озовах в Пловдив с пари в ръка. И на 7-ми юни се прибрах с това Сивик 5-та 1995-та фабрично с Z9-ка, сега с Б16А2. Цялостно пребоядисана и изкърпена отзад. 282 мм предни дискове, задни дискове, подлакътник, VTi километраж, VTi разпънка на магарето, панелен филтър. Газов инжекцион, и аудио изпълнение в багажника . Всичко звучи супер нали е да ама не, основните ''проблеми'' на колата които остановихме са следните, мотора тече доста отвсякъде, 5-та скорост хърка + други дребни дразнещи неща. Още същата вечер си сложих белите BSA-та и започнах да свалям разни ненужни неща от нея. Разполагаше със пълен набор от неонови светлинки навсякъде, по купето, както и всяка една възможна крушка беше синьо-лилава. Започнах да се возя с колата когато имам свободно време и малко по-малко да оправям нещата които ме дразнеха в нея. Прегледахме колата в сервиз обстойно и постепенно започнах да и оправям леките проблеми. Най-важното е, че беше непокътната откъм ръжда и удари, както и дъното на колата беше перфектно. Едно първоначално обслужване + ОЕМ свещи, антифриз и няколко шарнира. Добавихме полиуретан на ск.лост и рейката. Мотора на колата доста подскачаше поради факта, че този който беше премахнал компресора за климатика беше махнал и стойката му както и успокоителния тампон. Намерих стойка която премина през леко освежаване и всички тампони по мотора ги подменихме с нови и ги напълнихме с полиуретан.. Междувременно карах колата в този и вид.
-
3 точкиНагласена ама друг път...Това са феновете на нагласения пилот Хамилтън, който до мин год се състезаваше сам с хронометъра, а когато Ботас беше пред него , се вкл радиото ,пусни Люис...Вс др бяха като удавници за сламка с доста по слабите коли.. Когато Мерцедес си оправят състезанието от Силвърстоун, тогава да имат претенции за Св титла..Точно така трябваше да стане, пряк двубой в последната обиколка, така и така бяха с равен брой точки, а помежду другото Макс имаше повече първи места от Хамилтън тази год. А това че Мерцедес са негодници и не му смениха гумите и на няколко пъти си опуснаха късмета в сезона и то доста забележително, както прецакаха и Ботас многократно си е техен проблем. Хамилтън ако се откаже от Формулата ще да е единствено заради скапания му отбор и разочарованието от него. Дайте две еднакви коли на Макс и Хамилтън и да видите кои кого... Що не плюете по Латифи, човека е получил смъртни заплахи след състезанието..Това сме ние хората , злобни и отмъстителни и неразбрани..Просто Господ се намеси и справедливостта възтържествува за Редбул и Макс.
-
2 точки
-
2 точкиВ моята група приятели, които следим F1 и сме до голяма степен неутрални (и само аз не харесвам Макс), не сме ОК с начина, по който се спечели тази титла и не ни е много легитимна. Ние от край време се оплакваме от безумните неконсистенти правила на F1, особено с флаговете, и това беше кулминацията на простотията във F1. За цялата ситуация е виновна само и единствено FIA. И въпреки, че не харесвам Макс, малко ми е жалко ,че първата му титла ще стане в съзнанието на много хора като "А онази ли, нагласената". Жалко... Дано да се стегнат и да си орпавят безумните правила.
-
1 точкаСмених крушките с Osram Xenarc Original , че да видим как ще е сега. Още не съм я карал вечер, надявам се да има разлика.
-
1 точкаТитлата не е нагласена, но до голяма степен се реши извън пистата, особено последното състезание, където победителя беше факт на неадектватни решения на стюардите и рейсдиректора. От една гледна точка най-после беше прекратена "хегемонията" на Хамилтън, чиито последни титли са по-скоро резултат от работата в Мерцедес, отколкото неговото каране, от друга - победата на Ферстапен в едно състезание доминирано от Хамилтън, беше подпомогната от гореспоменатите решения в края на състезанието. Определено това беше един противоречив сезон, но определено един от най-интересните от последните десетилетия. И ако целта на Либърти е била да спечели повече зрители и фенове чрез шоу-спектакъл, дори и с помощта на субективизъм в решенията на рейсконтрола, то определено им се получи. Дано наистина в следващите сезони всички, вземащи решения, да използват еднакви аршини при своите отсъждания. @mysticchannel33, мерцедес нямаха ход с тези спирания в бокса - при всяко положение те губеха позиция, защото RedBull щяха да направят обратното. Просто кофти стечение на обстоятелствата за Мерцедес.
-
1 точкаЗад жабката на тази букса съм хващал сигналите за отключване и заключване. Провери дали ги има. Не, че ще ти е от голяма полза, но поне ще разбереш дали сигналите са налични. Аз съм сменял акуатор на шофьорската врата, но при мен не се заключваше само тя. Другите си функционираха нормално.
-
1 точка1060 лв за ангренажа, ролките,обтегача и водната помпа с 12% отстъпка.
-
1 точкаЗдравейте, Трети тест с PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30 ILSAC GF5, API SN+ RC; 3) Маслен филтър – PURFLUX LS-350 ; 4) Общ пробег на автомобила – 169 082 - км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата –2260 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.08.2021; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А95 около 185 л. Shell, OMV, Benita, Lukoil; 11) Kтм = (л. 185 / 4.3 л.) ≈ 43; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране около 3 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 350 мл (7 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10 000 км., но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
-
1 точка
-
1 точкаМного скоро преди да седнем на тоалетната чиния, ще се налага да изгледаме реклама, за да се отвори капака! Помнете ми думата!
-
1 точкаА относно свалянето на картера, както казват старите ора - "не закачай едно куче ако спи".
-
1 точкаПолзвал съм Ravenol Professional Engine Cleaner като промивка, веднага след закупуване на кола. Върши някаква работа, но повече бих се доверил на PRO-TEC P1001 Engine Flush. По принцип, ако е чист двигателят, няма особена нужда от промивка. Хубаво масло и честата смяна са напълно достатъчни. Задължително след промивката и източване на старото масло, източи стария филтър и го върни обратно. Налей някакво евтино масло и покарай малко, или пък остави двигателят да поработи на празен ход за 20-ина минути, за да обере остатъка от промивката. Все пак при теб остава около 1 литър старо масло в двигателя! Накрая източи и това масло, и сложи новото, и нов маслен филтър.
-
1 точка
-
1 точкаКато човек , който има хонда 1.5, а преди това и малкия двигател 1.0, като на1.5 съм навъртял 60 000, мисля,че мнението ми може да се счита за реално. Ако говорим за заводска кола 182 коня да се сравнява с Ecoboost Mustang звучи ми несериозно. Тази хонда 1.5 е перфектен автомобил, когато говорим за надеждност, визия, място за сядане, багажник. Но когато става въпрос за ДИНАМИЧНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ като ускорение, много е далеч от малкия мустанг, още повече ,че тези 182 коня заводски в реалния живот се равняват на около 150-160 коня на немски алтернативен автомобил (Golf, Passat, BMW, Audi). Лично съм я тествал срещу немски двигатели 180-190 коня и за съжаление няма шанс срешу тях и изоставането като ускорение е сериозно. Просто 220 нютон метра за 182 коня са малко, алтернативните немски 150 коня автоматици са с 250 нютонметра, а вече с двигатели 175-190 коня отиват на 280 нютон метра, което оказва сериозно отражение при ускорението. Братовчед ми е с ново BMW 120i и ме смаза с чудовищна разлика,а е 174 коня.Но пак казвам, хонда има други достойнства - здравина, визия, широчина, да не говорим,че ако се кара правилно е потресаващо икономична. Но за динамика, е нормална, нищо екстремно и впечатляващо. Следващата ми кола ПАК ЩЕ Е ХОНДА!!!! Просто съм обективен.
-
1 точкаЧаст 2. На бързо да ви разкажа за една голяма грешка, която доказва, че човек не трябва да живее в миналото. И такааа, след доста доста време една вечер при случайно ровене в Мобиле се натъкнах на черна 6-та купе с D16-ка в област Русе. Колата от снимките изглеждаше горе долу добре, стокова, права и без някакви видими сериозни косури. Мене ме интересуваше колата да е права, не удряна, да няма гнило и да е черна . След дълга и трудна комуникация със собственика и на страхотана дата 2-ри февруари, се отправих към Глоджево. Който не е ходил до там, няма идея какво приключение е пътя и то когато си тръгнал с ниска кола + отвратителното време. Там заварих нещо което беше сдъфкано и изплюто, но заради сериозното разкарване взех колата почти на пук. Най-кошмарното ми пътуване през живота , колата нямаше радио, фарове, спирачки (едното предно колело задържаше), гуми, мощност, чистачки, а интериора и беше покъртителна кочина. Живи и здрави се прибрахме в София, на следващия ден на път за работа колата спука водно съединение. Маслото течащо през годините си беше казало думата и маркуча се беше размекнал, сменх маркучите и капачката, нов антифриз и поне този проблем беше решен. Технически нещата не бяха много розови имаше си доста работа по колата. Двигателя, течеше целия, не вървеше, светеше чека и т.н Имаше липсващи успокоителни тампони, колата беше грешно зацепена, свещите бяха тотал, реглаж на клапаните не беше виждала от както е внесена в България. Оправихме тези основни проблеми + спирачките. Вътре цялата кола се разглоби, всичко се изпра изчисти и сглоби на ново, с много части от старото купе. Доста работни часове се хвърлиха по колата докато заприлича на нещо годно за движение по пътя. Но като теглих чертата и видях до къде съм стигнал и какво остава реших че не ми се занимава повече, полирах я, дооправих някои други неща, като счупените странични огледала и продадох колата след като я бях върнал към живота, поне до някъде.. Накрая колкото и да приличаше от 50 м на старото купе, нямаше нищо общо. За щастие бях успял да си откупя джантите белите BSA-та и си ги запазих. В част 3 ще има най-накрая Б-серия в тази тема .
-
0 точки- Може ли да ви погледна дланите ? - попита шофьорът останалите в колата - Имате дълги линии на живота! Много добре, може да тръгваме! След известно време, единият от пътниците не се стърпява: - За какво ти трябваше да ни гледаш линиите на живота ? - Имам малко проблеми със спирачките.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00