Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.10.2021 in all areas
-
5 точкиАз съм един от тях. Купих я нова и винаги ми е харчила масло, около 2литра на 10к км,ако се кара и по спортно, може и повече.
-
4 точки
-
4 точкиВлиза преподавателят за първа лекция по право. Първото, което прави, е да попита за името на студент на първия ред: – Как се казвате? – Нелсън. – Веднага напуснете залата и никога повече не се връщайте! – заповядал той. Нелсън бил объркан. Преподавателят тръгнал към него и той бързо станал, събрал си нещата и напуснал учебната зала. Всички били уплашени и ядосани, но никой не казал нищо. – Много добре! Да започваме. За какво са законите? – попитал преподавателят. Студентите все още били уплашени, но бавно започнали да отговарят на въпроса. – За да има ред в нашето общество. – Не! – За да може хората, които правят злини, да плащат за действията си. – Не! Не! Някой знае ли отговора на този въпрос? – За да възтържествува справедливостта – отговорило срамежливо едно младо момиче. – Най-накрая! Справедливост! Какво е справедливост?!! Всички студенти вече започвали да се ядосват на отношението на преподавателя. Продължили обаче да отговарят. – Да се защитават правата на хората... – Добре, добре. Пробвайте пак! – Да се прави разлика между добро и зло, да се награждават тези, които постъпват правилно… – Добре... е, отговорете на следния въпрос: правилно ли постъпих, когато изгоних Нелсън от лекцията? Всеки се смълчал, никой не отговорил. – Искам единодушен отговор! – Нe! – всички студенти отговорили в един глас. – Може ли да кажем, че постъпих несправедливо? – Да! Да! –Защо тогава никой не направи нищо по този повод? Защо искаме закони и правила, ако нямаме волята да ги практикуваме? Всеки от вас има задължението да говори, когато стане свидетел на несправедливост. Не правото, а задължението! Всички вие! Всички вие! Никога повече не мълчете! И идете да извикате Нелсън. Между другото, той е вашият преподавател, аз водя друга дисциплина. И знайте, че когато не защитаваме правата си, губим достойнството си, а достойнство не може да се договаря. Дорис Кериър
-
3 точкиАз съм се сблъсквал с подобен проблем преди време. Само при студено време! Първо палене или върти 10 секунди докато запали, или ако спра стартера по-рано, при втория опит пали веднага и няма проблем след това. Смених регулатора за налягане на горивната рейка и нещата се оправиха. Нямам газова. Само на бензин съм.
-
2 точки
-
2 точкиЛошото е, че го разбираш след 6 месеца, при следващата смяна, когато не можеш да отвъртиш гайката и шпилката превърти....
-
2 точкиГотова е Хондичката, сменихме Делко и запали. Благодаря на всички за мненията.
-
1 точкаМисля, че всички колеги припаднаха след тези картинки. Това е абсолютно ненормално, според мен може би е нещо от монтажа на газовата, свързано с OBD комуникацията. Може и някой кабел да е оставен оголен, да дава накъсо ... Или самия компютър на газовата да прави нещо нередно. Да не е наводнявана колата нещо? Изкушавам се да преместя темата в раздел "Алтернативни горива"...
-
1 точкаДори нямам навик да гледам нивото... Колкото пъти съм го правил все си е било колкото съм сипал. В сервизите ме бъзикат, че съм единствения, на който не му гори масло. Рядко карам над 4к оборота обаче... Магистрално - най-много 1000км годишно. Навъртам иначе 8-10к (между годишните смени), но предимно на къси разстояния и градско. На 190к (гуроблянски) километра е колата, и с 0W20 мотора мърка.
-
1 точкаОще един ъпдейт. Колата я карах около 60 километра, докато и наблюдавах температурата. Скорост по магистрала: 140 км/ч Температура: 88 градуса Обороти на двигателя ~3500 Скорост по магистрала 170 км/ч Температура: 89 градуса Обороти на двигателя ~4300 Скорост по магистрала 150км/ч- 160км/ч ( при лек наклон и ускорение) температура 91 градуса Обороти на двагигателя 3600-4000 Ускорение при 100% натоварване от 0 до ~120-140 км/ч. Стартова температура 91 градуса при 0 км/ч и финална температура 92 градуса при 120 км/ч. Обороти от 750 до 6500. Нормално каране в градски условия. Минимална температура 87 градуса- Максимална 98 градуса. До тук... добре. Работа на празен ход при 750 оборота. Максимална температура ( след карането по магистралата). 100 градуса Работа на празен ход при 4200 оборота в минута в продължение на 4-5 минути. Температурата стигна 104 градуса ( тогава се включи перката) и после панда на 91 градуса без да си махам крака от газта. ( общо взето си отговорих на въпроса: " Абе тая кола ще се строши ли реално?" ) Извод: Колата реално няма да прегрее. Прави пикове в температурата докато работи под натоварване и няма вуздух, който да минава през радиатора. Сега проблема малко се промени. Перката пак включва когато си иска. Веднъж на 98, после на 100, а когато дам газ на 104 градуса. Сериозно обмислям да си поръчам оригинален термостат, след като направя промивка на системата и ново обезвъздушаване... защото тези пикове са малко странни. Ще ви държа в течение, като направя и това. Благодаря на отзовалите се!!!
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, вече и аз си имам едно "Харви" 2017 1.5 i-Vtec ръчни скорости, най-хубавото е, че е още гаранционно и е на 31 000 км. Изминах около 500-600 км. 90% по магистрала и извънградско. Много ме кефи, скорстната кутия е супер, динамиката ми допада разходът по компютър е супер. Не лопа и не тропа нищо (за сега), разбира се има бензин в маслото. И да, в БТ има две смени на маслото - познайте какво - 5W40 😃 ..... На другата заплата ще се обадя да попитам какви са интервалите за обслужване и дали мога да си сменя маслото предварително (с правилното разбира се 0W20) . Както и дали могат да ми добавят навигация, до колкото знам има антена, трябва само приложение. Колата е супер, жената я харесва и най-важното - може да я паркира 🤣🤣🤣 Разбира се първото нещо което направих беше да пробвам колко багаж събира - повече от колко си представях. Нещо което не ми харесва или по-скоро не съм свикнал, е наличието на много системи за безопастност. Постоянно нещо мига, писка, светка, стресирам се постоянно докато карам, но аз кога ли съм карал такава модерна кола.
-
1 точка
-
1 точкаКола и жена на късмет Сега сер.. Агрегатите са добри все пак са Хонда ..1.5 мотора здрав , икономичен , ако е сменяно маслото на време няма да имаш ядове с него .Провери кога е правен реглаж на клапани и изобщо правен ли е (мн важно за хондовите мотори, особено щом има газ) Купето пише че няма ръжда което може само да те радва ( провери рамките на вратите ,където са стъклата) ,там обича да надига ръждата. Части , ремонти стандартно ,вс се намира. Сравнение с мечо ,със сигурност е по- евтино ,иначе за надеждността са равни , специално за 124-ката. Нз колко ще я зориш ,но със сигурност ще ти събира куфарите , стига да не товариш тухли и чували с цимент . Огледай за ръжда , виж да не вози като лодка и провери клапанчета и ако не те бърка да се изцапаш бръкни в ауспуха ,ако омаже пръста и не се изчисти от мазило не е твоята кола. Поздрави
-
1 точкаНа друга кола пробван ли е четеца? Ако работи на нея значи проблем има в букста. Чувал съм, че се разменят кабелите на буксата против кражба. Моят е такъв и се свързва
-
1 точкаДобре дошъл. Значи, привлякохме вниманието ти с хвалби към марката в онзи форум. Не ти казах за тази обява, щото ти имаше изискване да е автомат. Не съм сигурен, дали има Аеродек автомат. Успех в търсенето, доволен шъ останеш
-
1 точкаЗаповядай една таблица много по достоверна от твоята показана. Сигурно сътворена от някое програмисче от каквото намерило в нета,изброил всички вискозитети. Това за мен е вярното. https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/htmlview#
-
1 точкаА има ли значение цифрата след А?Нямам идея какво значи тя. При мен е R20 A9 и да чукна на дърво не гори масло. Купувана нова от Бултрако и е на 90 к вече.Гаранционно БТ са я обслужвали с 5W40, а от 2 години насам 5W30 ползвам.АГУ нямам. Не мисля,че може да се генерализира серийно за R20. Особено имайки предвид,че всеки слага различно масло,всеки кара в различни обороти и различно ползва V-tec. Да не говорим,че масово няма история как е бил третиран двигателя при предишни собственици. Някои пък имат течове на масло без да разберат.
-
1 точкаАми, изглежда прилично, а за годините си, направо достойно, ама това по снимки. Иди и я виж, през компа преценка не става. Лятоска колега си взе такава и бе очарован. Може да видиш темата му, а може и да ти е полезен. Страница 2 - от пост 63 нататък.
-
1 точкаИ какво точно ни показва таблицата? ... че можеш да караш с всичко дето намериш по магазините... Реално можеш да му сипеш и Калиакра, ама колко ще ти живее двигателя е друг въпрос. 10W40 е любимото на всички собственици на сервизи (включително и официалните), защото е най-евтино - 3 пъти по-малко от приличните масла. Ако искаш да си поддържаш двигателя по възможно най-добрия начин ще сложиш 0W20 за 20-25лв на литър... Ако ти е все тая - наливай каквото ти е по джоба или те съветват по сервизите. За избора на масло по-същественото са API и ILSAC сертификатите, а вискозитета се подбира най-вече спрямо климата в съответния район. В Русия масово се кара с 0W20 масла, заради ниските градуси. На екватора може би и 15W40 ще върши добра работа...
-
1 точка
-
1 точкаПростакът е кремък – корав и могъщ простакът е демон без лик, вездесъщ. Акула на сухо, безкрил, а хвърчи. Удариш – на кухо простакът звучи. Простакът не чака, не знае предел и стига простакът до своята цел, защото простаци край него вървят и дават му знаци, и правят му път. Надкласов, безкласов, без род и съюз, но винаги касов, но винаги в плюс. Без ден да протақаш, дори да кърви война на простака до смърт обяви! За срам на Европа, на всичките нас, когато докопа в ръцете си власт, по-страшен от спина, по-жилав от рака, сега засега се оказа простака. Радой Ралин
-
1 точкаЗа повече проблеми сложи по евтино и по гъсто от тоя боклук де си налял. По темата , като почнеш да слагаш хубаво масло то ще си измие постепенно и няма нужда от промивки.
-
1 точкаКато имах бензиновото ауди,пушеше повече при палене.Нещо май пак в някакъв филм ви се влиза без причина.
-
1 точкаБях набелязал няколко модела. След това след дълго четене на ревюта от потребители, характеристики и тестове направих сравнителната таблица, която прилагам. В крайна сметка купих тези : https://www.barzgumve.com/product/Nexen/N-Fera-RU1/R-270200 Няколко хиляди километра навъртях.Досега се държат добре, не са шумни, имат и борд за предпазване на джантата. Преди да ги купя изчетох доста ревюта по чужди сайтове. В крайна сметка се колебаех между Nexen-a и https://www.barzgumve.com/product/Falken/ZIEX-ZE310-ECORUN/R-386931 Заеади ценовата разлика взех Нексен-а, но както се вижда в таблицата за Фалкена имаше само суперлативи. Ти си прецени, дано съм ти бил полезен.
-
1 точкаХубаво е да беше го казал това че говориш за твоя Акорд и незнаеш за ЦРВ все пак си в този раздел ЗАЩОТО ПРАТИ ЧОВЕКА ДА МУ РЪЗГЛОБЯТ КУТИЯТА, и филтъра ти не е в кутията а е отвън И СЕ СМЕНЯ ПАК ЛЕСНО. ето мисля в третия клип към края е даден къде се намира https://www.youtube.com/results?search_query=honda+accord+2009+transmission+oil+change+with+filter+
-
0 точки- Ти разбра ли? Росито отива да учи пиано в Италия. - Че от къде толкова пари? - Аааа, събрахме ги на общо събрание, то не се търпеше вече!
-
0 точки- Скъпa, фирмата на баща ми фалира. - Знаех си аз, че вашите ще намерят начин да ни разделят.
-
0 точки
-
0 точкиСтана ми инт какво е и проверих на гоогле, не е добра идея това аххаха ,но трябва все пак някой да го прави... Буркани , щайги , бидони< -ама ги връзвай..
-
0 точкиКолцата има добър товарен обем, но не прекалявай с килата - не е пикап! Пълен бидон в лична кола си е риск, сцепи ли се - жална ти майка.
-
0 точкиНай-добре е да го смениш , ако не е сменяно или ако нямаш информация . Може да сложиш HONDA MTF-3 или трансмисионно масло ( марка по избор ) 75W80 задължително API GL-4 ! Събира 1.8 литра и се сменя на 120 хил.км или 8 години .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00