Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.09.2021 in all areas
-
3 точки
-
2 точкиНе се отчайвай , не е невъзможно за този бюджет да излезе нещо читаво . Но иска постоянно следене на обявите и мигновена реакция , когато излезе нещо добро на картинки и текст . Може да отнеме месеци , даже и година.
-
2 точкиКолега @loos ,не се подлъгвай само в високия ценови диапазон за Харви. За тези години е трудно дори и за кола с много висока цена да имаш спокойствието,че всичко е ок. Моето го продадох преди няколко седмици за 5.5 к, бях подменил почти всичко , технически беше без забележки ,но при високите обороти така или иначе имаше нужда от доливане на масълце,като всяка Хонда на тези години. Сега ,ако трябва да направя този избор, най вероятно бих си намерил някоя без никаква ръжда,може би и на максимално тънка цена, бих го закарал в Дупница или Русе (там са най добрите майстори на марката) за нов двигател (ремонт) около 1200 лв, ревизия на скоростна кутия, ходова част и за около 3К може би ще зная че имам автомобил , който би надживял и нов.
-
2 точки
-
1 точкаПривет, Наско, Поръчката ми е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-special-tec-ll-5w-30.html Вид и количество: Liqui Moly Special Tec LL 5W-30 1x5l Стойност на поръчката: 1x36.70€=72лв. Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - кв. Малинова долина.
-
1 точкаЗдравейте, Една поръчка и от мен: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA SYNTHETIC BLEND 5W30 0.946 L 4 Х 0,946 L Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-sae-5w-30-premium-fuel-economy.html Вид и количество: TOYOTA ENGINE OIL SAE 5W-30 PREMIUM FUEL ECONOMY 1x5L + 2х1L Стойност на поръчката: ( 4*7,49+1*39,95+2*8,59)*1.9775 = 172,22лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря предварително! Поздрави!
-
1 точкаЗа бензинов двигател - до 8000км ще почернява по две причини: 1. Слаба база (базово масло), което не е термостабилно и се овъглява бързо. Или 2. Мръсен двигател с отлагания, или неизправен двигател. Иначе трябва да потъмнява плавно до кафяво или тъмно кафяво.
-
1 точкаТака е, но Нисаните свършват 2003 с Primera П11-144:) На баща ми Primera-та е 1992 година 1.6 бензин - ами няма такава кола - колата върви на "бургия" и всичко електрическо си работи даже и ел. антената Та по темата с разхода на масло. Както съм писал по- горе след смяната на масло и изминати около 2000 абсолютно никакъв разход! Като през тези 2000 км колата е карана по магистрала с активиран Vtec т.е. между 4500 и 6000 оборота След тези 2000 км изминах едни около 1000 км и се наложи да доливам беше спаднало от максимума с около 1/4. Сега съм на около 700-800 км след последното доливане 80% градско и 10 извънградско на къси разтояния (15-20 км) - разход няма Преди 2 дена свалях стартер за профилактика. Та махайки смукателните колектори и тръбата между филтъра и дросела ми направи впечатление, че имаше масления отлагания от картерната вентилация. Извода към момента е калпаво масло и неподдържан двигател (разбирай с маслени отлагания) Следващото, което ще направя е сваляне на капака на клапаните (на пролет) и почистване. Или ако трябва да отговоря за описаните процедури по- горе дали имат ефект - Да имат ефект разхода спадна драстично! Поздрави
-
1 точкаПривет на всички, след близо 6000км изминати с Петро Канада 5-30 от българския представител на К20-ката и две ходения до морето не усещам никаква разлика спрямо същото масло поръчано от ато24. Единствено ми се стори станно, че маслото потъмня с една идея, тоест след тези километри си стои почти толкова светло колкото е и свежото масло в бутилката. Не вярвам мотора да ми е толкова чист, че да не потъмнее маслото, ама знам ли, все си мисля че трябваше да отиде в тъмния нюанс преди да го сменя на 8000км. Какво ви е мнението, според мен маслото ако има добри миещи свойства трябва да почернява даже и мотора да е нов ???
-
1 точкаЗа тея пари Ярис, Ибиза, Джаз ... ще намериш читава нов внос. Имам познат, който миналия месец си купи Санта фе 2008г на реални 120 000 км обслужена с 2 чифта гуми за 10 000 лв., но от негов колега, който я е купувал нова и си чака другата нова кола От автокъща ЦРВ 3 за тая сума и късметът няма да помогне
-
1 точкаХами и той остава сам. Официално - за 2022 Ботас е в Алфа Ромео. Едва ли вече ще му "подлага", а го почна още в Холандията.
-
1 точкаНе е баш тъй. Забравяш "хранилките". Всеки може да бъде издебнат "от засада". Дори аз имам 1 снимка, а в годините преди да въведат камерите, още 2 / 3 фиша. Некултурен ли съм?
-
1 точка@Митко Йотов Цитат: Те нещата са взаимно свързани! Ако някой има глоби, значи му е липсвала култура. И обатното. Ако някой има достатъчно култура - няма да има глоби.
-
1 точкаНапълно съм съгласен! За подобно разстояние - автомагистрала и магистрален път, каране на макс и в удобно време (около полунощ с минимален трафик) и спокойно каране и в тафик, разликата е 15-20 мин. Като държа да отбележа, че и в двата случая ограниченията - в населени места и кръстовища ги спазвам. @Митко Йотов, аз имам приятел там (който няма книжка), който за каране на велосипед в сравнително нетрезво състояние, са му дали 10+ години наказание да не управлява всякакво превозно средство, като трябваше след това да се явява на някакви проверки при психолог. От една гледна точка това е добре, но от друга - прекалено сурово - един път да направиш грешка, и после цял живот страдаш. Както гласи лозунга в стругарския цех през соца: "Миг невнимание - цял живот мъртъв"
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаВинаги съм се старал да се придържам към правилник, но от скоро реших да мина на съвсем спокойно шофиране. Забелязах едно, ако преди времето за пристигане съм го подобрявал с 5 минути (не съм се движил много силово), то сега закъснявам с 20 минути мах. Дистанцията е около 200км. Изпреварвам винаги примерно, но сега се радвам повече на път, природа, компания и свалих доста от напрежението върху себе си в опит да предусетя действията на останалите на пътя. Спечелих комфорт, спокойствие, намалих умората и малтретирането върху автомобила, та и разхода минимален. И за какво, 20 минути отгоре. Въобще не ви агитирам да правите същото, агитирам единствено към повишено внимание и безопасни маневри за всички на пътя.
-
1 точкаВарианта е да си направиш някаква рамка и да прикрепиш кората за нея, просто да вдигне нивото. Ако нивото на бутилката е над отвора, тогава трябва да повдигнеш нивото на целия багажник пак с рамка и да си измислиш ново дъно - малко труд и техника е работата
-
0 точкиДа От обща култура трябва да знаеш хранилките в твоя район. Ако си на чужда територия, културно следваш някой местен. Абе, и така не е, ама, както и да е.
-
0 точкиПоредното изнервящо пътуване на юг по т.н АМ "Струма", която никога няма да се завърши...На края на магистралата, на голямото кръгово при Благоевград имаше голямо задръстване и естествено хитреците не се редяха в дясната лента, откъдето трябва да се завие за малкото кръгово, а се бутаха отляво, пререждаха и засичаха. В това число и няколко хонди, и то CR-V III. Браво, колеги, само така! Ние, балъците, нека си чакаме!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00