Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.08.2021 in all areas

  1. 9 точки
    Магарето казало: - Тревата е синя. Тигърът отговорил: - Не, тревата е зелена! Избухнал спор и те отишли при лъва, кралят на гората, за да разреши разногласията им. Още преди да стигнат до трона на лъва, магарето започнало да крещи: - Ваше величество, вярно ли е, че тревата е синя? Лъвът отговорил: - Точно така, тревата е синя. Магарето се зарадвало и продължило: - Тигърът не е съгласен с мен, противоречи ми и ме дразни, моля, накажете го. Царят на животните обявил: - Тигърът ще бъде наказан с 5 години мълчание. Магарето скочило щастливо и тръгнало доволно, повтаряйки: - Тревата е синя ... Тигърът, приемайки наказанието, попитал лъва: - Ваше величество, за какво ме наказахте? Не е ли тревата зелена? Лъвът отговорил: - Наистина тревата е зелена. Изненаданият тигър попитал: - Тогава защо ме наказвате? Лъвът отговорил: - Това няма нищо общо с въпроса тревата синя или зелена е. Наказанието е за факта, че смело и интелигентно животно като теб не може да прекарва време в спорове с муле, а след това да идва при мен с този въпрос. Най-страшната загуба на време е да спорите с глупак и ограничен човек, който не се интересува нито от истината, нито от реалността, а само от победата на своите убеждения и илюзии. Не пилейте време за нелепи аргументи .... Има хора, които, колкото и доказателства и показания да получат, не могат да ги разберат, защото са заслепени от омраза и обида. Единственото, което искат, е да са прави. Когато невежеството крещи, умът мълчи.👍
  2. 6 точки
    Евреин от Русия получава разрешение за имиграция в Израел. На изхода, докато руснаците проверяват багажа му, намират малък бюст на Ленин. - Какво е това? Евреинът: - Въпросът "какво е това?" е грешен, другарю! Трябваше да питаш "кой е той?"! Това е Ленин - полага основите на социализма, носейки доброта на руския народ. Взех го със себе си като спомен от плодородните дни... Руския офицер бил впечатлен от отговора: - Добре, можеш да минеш! На летището в Тел Авив митническият служител също видял бюста и попитал: - Какво е това? Евреинът: - Въпросът "какво е това?" е грешен! Трябваше да питаш "кой е той?", братко! Това е Ленин. Наложи ми се да напусна Русия заради този луд злодей! Взех го със себе си, за да го гледам всеки ден и да го проклинам! Израелският служител също останал впечатлен: - Добре, можеш да минеш! Евреинът се е прибрал в къщи, сложил бюста на бюфета и поканил близките си. Един от племенниците му попитал: "Какво е това?" Евреинът: - Въпросът "какво е това" е грешен, моето дете! Трябваше да питаш "Кой е той?"! Това е Ленин...десет килограма, двадесет и четири каратово злато, без данъци, безмитно и без ДДС ! Извод: Политиката е да убедиш народа за едно и също нещо, казвайки го по различен начин.
  3. 3 точки
    Здравейте колеги, Карам Civic VII D16V1. Приключих с проточилият се 10 години ремонт на системата за рециркулация на отработените газове! Закупих колата със светещ индикатор Check Engine - error code P1491 - EGR Valve Insufficient Lift. Опитах се да почистя EGR клапана, но нямаше никакъв ефект. След това разбрах че трябва да се почистят и каналите във всмукателния колектор -видя ми се прекалено трудоемко и така си карах 10 години. Напоследък се наложи да сменя доста части: зъбен ремък, водна помпа,и ролка, компресор, кондензатор и филтър на климатика, и воден радиатор. Естествено след като спря климатика се повреди и бутона за прозорците в шофьорската врата! Видя се че ще пада голямо разглобяване (имам на всичкото отгоре и газова уредба), така че заедно с другите части си поръчах и гарнитура за всмукателния колектор. Зъбния ремък го смених в сервиз, а останалите неща си ги монтирах сам. Най много време ми отне свалянето и почистването на колектора. Всички канали за EGR бяха запушени. След почистването обаче се оказа че резултата е не само нулев, но и в известна степен отрицателен - Check Engine отново светна но като допълнителна екстра в момента на отваряне на клапана колата започнна да върви на тласъци. Отново свалих и почистих клапана, проверих дали работи бобината, проверих съпротивлението на потенциометъра - всичко изглеждаше нормално. Накрая реших да разглобя самия клапан и тогава се видя че потенциометъра която се намира в горната част е повреден-съпротивителния слой липсва в горната си част и плъзгача е много износен. Освен това забелязах че самия клапан не се затваря добре - явно е износен. Затова залепих дебело алуминиеви фолио на отворите на клапана и откачих куплунга на управлението му. Върна се състоянието преди ремонта - след известо време светва Check Engine, но няма придърпвания. Тъй като вложих много време и пари в тази операция (при демонтажа счупих PCV клапана който се оказа че струва майка си и баща си) реших да доведа нещата докрай! Срещу още 100 лв. се сдобих с чисто нов вносен оригинален китайски клапан EGR, а за да уплътня транспорта си взех и оригинален турски заглушител от реномираната фирма ASMET. За сега резултата е положителен EGR-а работи, оригиналния китайски климатик духа студено, заглушителя заглушава а оригиналния холандски произведен в индонезия радиатор охлажда даже прекалено добре - по магистралата при +30 градуса антифриза на моменти пада до 64 градуса - май ще трябва да се сменя и термостат....
  4. 3 точки
    - Защо бмв не правят моторни лодки? - Няма как да слезеш да буташ във водата!
  5. 2 точки
    Мисля,че си леко в грешка за това че няма да излезе читав автомобил от собственик. Моята с всичко вложено по нея най вероятно е скочила към 9-10 хиляди Не вярвам джамбазин да вложи всичко това и да я продаде за половината. А с 20 годишен автомобил няма как да не минеш по отъпканата пътека с по голямата част от консумативите. Мое мнение
  6. 2 точки
    За нищо, нали сме за това,да си помагаме.
  7. 2 точки
  8. 2 точки
    България е най-свободната държава на земното кълбо. Всеки прави каквото си иска и никой не му търси сметка. Ситуацията на пътя е отражение на тази "свобода".
  9. 2 точки
    И аз имам една аматьорска с телефон правена на луната над морето 😁
  10. 2 точки
    Реално човека не е починал от побоя, а от инфаркт. Почувствал е безсилие да се пребори за правдата (своята), а озлоблението в такива моменти е свръх и може да е пагубно. Всеки сигурно е изпитвал такова в някакви ситуации, но за това е мъдростта житейска - да пази психиката чрез приемане на ситуацията. Несправящите се с овладяването си, или превъртат, или отмъщават и така върви света - примери много. Сваляйте напрежението и не трупайте гняв!
  11. 2 точки
    Колеги, разгадах мистерията - сутринта в гаража случайно натиснах капака на предпазителите и релето "цъкна" само - оказа се, че майстора който го е сменял преди две години е сложил неоригинално, с отрязан (недостатъчно) един от пиновете на релето. Вследствие на всичко това, този недобре отрязан пин е причинил повдигане на релето, и при опиране горе в капака то се включва (затваря веригата на съединителя). Досега не се е случвало, защото едната щипка на капака не е била закопчана - майстора я закопчал неволно при свалянето на акумулатора. Изпилих крачето до нула и нещата заспаха. Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
  12. 1 точка
    Здравейте, от вчера съм горд собственик на Акорд 3та ген.
  13. 1 точка
    Направих го, остана сами да се тества, малко ме е шубе, някой има ли идея ако нещо не сработи, мога ли да повредя нещо по колата
  14. 1 точка
    Аз я търсих,но не намерих нищо сходно с твоя проблем. Връщах теми до 20018 год. и нищо. Проблеми с осветлението на вратата има доста,но за синята светлина в краката намерих 2 или 3 теми и нямаше никакво развитие.
  15. 1 точка
    След като законът задължава да се използва мигач при маневра, значи ако не подаваш мигач, индикираш намерение да не изпълняваш маневра. Това е доста съществено и различно от това да не си направил намеренията си явни. Също така дори индикирайки с мигач, че ще се изнасяш в лявата лента за изпреварване, тези които вече изпреварват в същата лента са с предимство спрямо теб. И все пак, както казва Цецо, ако ще ме засичат, е много по-добре да ме предупредят с мигач.
  16. 1 точка
    Здравейте! Сега научавам, че има осветление в краката на шофьора и пасажера... Като се стъмни ще пробвам как е при мен до сега не съм обърнал внимание
  17. 1 точка
    Привет колега. За мен : https://www.ato24.de/de/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol-arctic-low-als-sae-0w-30 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката:( 65,95 +15,49)х 1,9775= 161,05лв Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер Благодаря! Димитров
  18. 1 точка
    Здравей, Ето и моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: ( 1*35.95 + 1*8.95)*1.9775 = 90.77лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  19. 1 точка
    Здравей, Поръчвам: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA SYNTHETIC BLEND 5W-30 : 5 х 0.946 L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hjc-protect-fl22-concentrate.html Вид и количество: RAVENOL HJC- PROTECT FL22 CONCENTRATE : 1 х 1,5 L Стойност на поръчката: (5х7,49+6,95)х1.9775=88лв Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: куриер Поздрави, благодаря!
  20. 1 точка
    Затова сме по-ниски от тревата в чужбина ... Чужденците в България също бързо се научиха каква е хавата тук.
  21. 1 точка
    Сайта на колегата отдавна не работи.
  22. 1 точка
    Това явление с мигача го наблюдавам от доста време, а напоследък ми се струва, че се е превърнало в пандемия. За последният месец изминах около 5000км из страната и се убеждавам, че този манталитет не е привичка само на Голфарите, а и на ред доста излъскани возила. Нагледах се на изпреварвания, непрекъсната лента, преди завой, и други. За мен извода е само един: арогантност на пътя, добре подплатена с много ниска шофьорска култура. Отражение на политиката в социалната среда. Може да стартираме кампания под надслов "подай мигач, спаси живот", или "разделителната линия не е за двама".....интерпретации много.
  23. 1 точка
    Здравей, Ето и моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-synthetic-sae-5w-40.html Вид и количество: TOYOTA ENGINE OIL SYNTHETIC SAE 5W-40 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/motul-motylgear-75w-90-1l.html Вид и количество: MOTUL MOTYLGEAR GETRIEBEÖL 75W-90 2x1L Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1x5L Стойност на поръчката: (36,95 + 2*8,70 + 49,99)*1,9775 = 207 лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Поздрави, Захари
  24. 1 точка
    На сайта на Равенол го дават 192 вискозитен индекс. Не съм сто процента сигурен, но според мен най - добре е SSV, след това FES и на края ALS. Все пак ще видим като сложа пак SSV, че и пробега на колата вече е друг.
  25. 1 точка
    Ресурс ли? Засега е още "живо". Между другото е "USVO", т.е. PAO - базирано, но тая къдравина ме навежда на мисъл, че има и GTL. Също като гледам такъв висок вискозитетен индекс 192. Но може и да греша! Каквато и смес да е, длъжно е да изкара 10 - 12 хил. км. Все пак е USVO - най-високият сегмент на Равенол. Давай нататък, пък пуси накрая още една капка да го видим. А как работи, в сравнение с другите?
  26. 1 точка
    Тест четвърти. 1) Масло – Ravenol ALS 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 186510км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6750км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 3950км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 06.02.2021г. до 29.08.2021г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 500л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло -200гр. Качвам снимка на просвет след 24 часа и PDF файла - сканиран цветно и 600 pdi. Смених и хартията, че предната беше стара. Този път е по-малко къдраво, но интересно, че се накъдри през ноща, когато бяха затворени прозорците и вратата на стаята. Тест 4 ALS.pdf
  27. 1 точка
    Ха да видим как е мобила,след едно лято каране🙂! Капков тест 4 1.Mobil1 5W30 ESP от coxmotorparts.co.uk 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-198300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 19.04.2021 до 29.08.2021г. 8.Мото часове около 180 9.Изразходвано гориво 760л.газ и 80л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,6л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване сравнително лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне(този път капките са капнати от 1,5-2см). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. п.п.-Спря ми химикала тук.
  28. 1 точка
    И моите 5 стотинки по темата. Трудно и за седмица невъзможно палене на стартер. Поръчах от Алиекспрес въпросния клапан. Сега пали от четвърт. Всичко това благодарение на форума. Благодаря!
  29. 1 точка
    Прибирам се днес следобед и ме среща комшията, па вика - Ти вчера беше много спокоен! - Кога това? - Когато онази те блъсна. - Аа, това бе само външно, отвътре ми извираше Везувий. Та рекох да драсна някой нощен ред за случката. По същество: Прибирам се за малко до нас - жената на работа, но поръчала диванче за стаята на синковеца, обаче куриерите нямало да го качат, та да го прибера в гаража. Спирам на главната квартална улица с ляв мигач, изчаквайки насрещно движещите се, за да завия към блока - на 70 метра от къщи съм. Чакам някакви секунди и дочувам свирене на гуми. Помислям си че това пак е онзи квартален джигит, но осъзнавам че е свирене, а не свистене. Почвам да се оглеждам, но чак накрая се сещам да погледна в огледалото. Е ТАЯ СЕКУНДА МИ ИЗЕДЕ ГЛАВАТА! Изотзадзе иде 1 Корола Версо и скоростта и е непреодолима за оставащото разстояние. Аз съм на D и на спирачка, пред мен няма никой, пускам я и давам газ, нооо - Късно е чадо, МАНДАЛОТО ЛОПНА. Десети от секундата буквално не стигнаха на Ледженда да надскочи от 0 нейната скорост, но поне не бях на спирачка, та да се товари трансмисията и окачването от удара. Отнесе го задната броня. Чу се само един глух звук, все едно съм ударил с 1 ръка празен леген - каква ирония, нали Королата точно Леген удари. Представям си картинката преди да съм я видял и си викам наум - добре че не чух да се сипят стъкла от стоповете. Пускам аварийките, потните си жлези по тялото и слизам с боен вик - КВОНАПРАЙБЕНЕГЛЕДАШЛИНАПРЕД!!! С 3 скока подминавам точката на колизия и стигам до врата на Тойотата. Прозорецът свален, няма отворени бекове, вътре тишина и само 1 пълничко и пребледняло девойче, вкопчило се във волана и вече с треперещ крак от натискане на спирачния педал. Моторът не работи, но и от колата нищо не тече - просто я е угасила на скорост. Тя мълчи. Такова обстоятелственно мълчание отдавна не бях чувал. После ме поглежда и вулканът в мен утихва. Няма смисъл да я питам дали е добре - ако се преструва на съкрушена - взела е Оскар веднага. Давам и няколко секунди (за мен цяла вечност). - Можеш ли да преместиш колата встрени? Кимва и се заема да си спомня кое как, маневрира, а за отивам да направя същото. Пътем виждам че всичко ми е здраво с изключение на 1 странна цепка на бронята. На нейната предна има същата перфорация, но и тя видимо е здрава, както и фаровете не се клатят. Връщам се при девойчето и почваме... - Много се извинявам, не ви видях, бях се загледала в Аудито. 20 метра по-назад, пред кварталния магазин има една А 3-ка, която се е изтъркулила по наклончето и с предните гуми е на платното. И някой друг го е напекло, та не е дръпнал ръчната, или поне не е боднал на скорост, слизайки да си пазарува. Аз го видях, ама не го удостоих с повече от необходимото внимание, но за нея е било интересно. Тя продължава... - Виновна съм аз, ще викаме ли КАТ? - Нека звънна 1 телефон. Обаждам се на моя застраховател, обяснявам че няма големи щети и колите са в движение. Казват ми че "органът" е безсмислен и само ще и пишат акт за неспазване на дистанция (решавам да и го спестя), и е достатъчно да си оформим двустранният протокол. А ВЪН Е ЖЕГА. Решавам да идем направо в офиса им и да пишем на климатик. Оказва се че и тя има гражданска там. Качвам я в моята потърпевша, пускам климата на мин. и и давам вода. Гледам капки от кафето ми зад скоростния лост и подглавника ми прибран до откат от удара, значи не е бил лек. Ослушвам се - колата се движи нормално. - Лелее, тук е като в космически кораб! - Ее, и тях ги удрят по космодрумите. В нарушение на правилата звъня пътем на моя майстор. - Батка, съсипаха ти творението (скоро я бе пастирал), щеш ли да отскочиш, да фрълиш 1 око? Пристигаме. Обясняваме. Дават и да пише и чертае. Подписва се - ВИНОВНА. Аз съм съгласен. Снимат ми щетата. Пристига мочя човек. - Споко, не е много, имаш късмет че е жега и пластмасите са като пластелин. Щипките са ОК. Дай на задна да чуем сензорите на парктроника? - Кога ще я правим? - Като те знам, докарай ми я щом свършиш тук и искай втори оглед при мен като сваля бронята. Не запомних името на девойчето. Само разбрах че може да ми е дъщеря и това е първото и ПТП. Закарах я обратно при колата и, а тя още дузина пъти ми се извини. Викам си - какъв късмет за нея че налетя на мен, комуто явно не бе ден. Звънна и жената - куриерите щели да дойдат по-късно, но тогава синковецът ще си е в къщи - и да са опрАа с дивана и гаража. Язък за колата - изпати си горката - на грешното място в грешен миг ... Метнах згъваемото си колело в багажника, закарах ранената на доктора, изчаках го да почисти и залепи цепнатината и го оставих да си действа. Каза че няма други щети (и нужда от вещо лице и снимки), а перфорацията била от някаква вертикална шина под бронята, служеща за трета опорна точка на конзолата за теглича. Тоя холандец счетоводител си е поръчал колата с всички възможни екстри - сигурно я е минал фирмен разход. Днес по обед си я взех - не личи, но аз си знам - вече не е девственна - таковали са я отзад. Дано девойчето не е яло бой - каза че е омъжена. Сега пишейки го ми изплува пак в съзнанието пухкавото и телосложение, и ми хрумва, ами ако е била бременна и просто и е прилошало? Кой кара в тая жега на отворен прозорец, дали климатикът и е бил в ред? А защо Королата пищеше с гуми, няма ли ABS? Човек може да се сети 100 неща пост фактум и да не му достигне 1 секунда. Моята броня не снимах, черната вертикална перфорация по нейната е от мен, за спомен. Бъдете здрави и ЧОВЕЦИ, че понякога ни изкарват от кожата разни битовизми!
  30. 1 точка
    Да им подаря освен един апарат, дето не се самоизключва, че имам такива, дето не ползвам. Живея на другия край на София и дори едно отиване до там да си запиша час да спестя, и ще се избие. Ако ще и най-разбиращият сервиз да са, това обяснение не е сериозно, нали осъзнавате?! Казват Ви, че телефонът дава свободно, щото се е самоизключил, а Вие се съгласявате и кимате с разбиране и усмивка...
  31. 0 точки
    Минава шеф на нефтена компания покрай бар, току-що е получил заплата. Решил да влезе. Посреща го сервитьорка. - Какво ще ми препоръчате? Сервитьорката отговаря: - Нашият бар е особен.Тук можете да сбъднете всяко свое желание, да правите каквото поискате. Всичко за каквото се сетите. - В смисъл - абсолютно всичко? - Да, абсолютно. След като приключите, ние ви даваме сметката. Но има едно условие - ако не ви стигнат парите, нашият палач ще отреже част от вашето тяло, по ваш избор. Босът решил да пробва: - Направи ми фелацио. Сервитьорката без излишни движения застава на колене и изпълнява поръчката. Мъжът е във възторг. Взема стол и го троши. Никой не му пречи, всички мълчат, държат се нормално. И се започнало. Пие глътка скъп алкохол от бутилката и я троши. Скоро алкохолът свършил, изпратил да купят още. Разбил цялата мебелировка, потрошил оборудването, изчукал всички сервитьорки и сервитьори по какви ли не извратени начини. Всеки изчукан трябвало да танцува без да спира народни танци. С две думи - буйно веселие. В един момент мъжът заповядва: - Носете сметката! Донесли я. Погледнал, извадил портфейла, погледнал и в него, и казал: - Викайте вашия палач! Палачът идва. Мъжът си отваря дюкяна, изважда пениса. Палачът го съветва: - Слушай, още си млад, недей така, ще ти върши работа. Дай по-добре да отрежем ръката. - Нищо няма да режеш! Духай! Имам още пари!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...