Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.07.2021 in all areas

  1. 4 точки
    НАРЕДБА No Н-32 Чл. 37а. (3) Когато МПС е оборудвано с уредба, която позволява работата на двигателя с ВНГ или СПГ, за определяне на превозното средство към екологична група по ал. 1, т. 1 проверките се извършват при работа на двигателя с ВНГ или СПГ.
  2. 4 точки
    Малко се изказваш неподготвен. В хазната нищо не влиза от тези екостикери. Цялата далавера е за този, който печата стикерите, а именно другаря Кънев от БСП. Един вид компенсация, че му спряха винетните стикери. Кънев е известен с репликата: „В парламента съм, за да си пазя бизнеса”, която е изричал не веднъж и пред свои, и пред чужди. А еко-целите (колкото и да са съмнителни) могат да се постигнат и без стикер, с разпознаване и асоцииране на номера на автомобила, както е при винетките. Същевременно, все още не е създадена нормативна наредба за ограничаване на движението на автомобилите съгласно екооценката и ако и когато бъде създадена, ще се прилага вероятно само в София. А ние ще си плащаме ...
  3. 2 точки
    Много ви бъркат газовите коли да не казвам къде...! Защото когато имаш газ, 99% от времето си на газ. Никой не слага газ, за да кара по-голяма част от времето на бензин. И е по-малко вероятно да ти свърши газта в центъра, отколкото на хибрид да му се включи бензиновия двигател. Така или иначе хибридите харчат 4-5-6 и нагоре литри бензин на 100 км. По принцип. Аз за последните 4000 км съм изхарчил под 5 литра...
  4. 1 точка
    @galin888 Здравей и Добре дошъл! Моля те прочети Правилата на Форума: Правило 2 - За темите: т. 2.2. Не „изравяйте“ стари теми (по стари от 6 месеца) ако искате да добавите нещо към такава тема, пуснете нова и добавете линк към старата такава. Поздрави!
  5. 1 точка
    Факт е, че днес в пункт на СБА ми мериха емисиите и на двете горива. Човекът каза, че така се правело. Каза също, че към момента резултатите се въвеждат ръчно в системата и контрол над фалшиви резултати практически няма. Но от нова година натам се планира измерването да се случва с подаване на данни в реално време и тогава нямало как да се мине метър. Другото по-интересно е, че изискванията за минаване на ГТП не са променени, а именно: няма как да минеш гтп със Екокатегория 1 или 2, ако колата ти е Евро 4. Ако не покриеш Евро 4 изискванията, не минаваш прегледа. А покриеш ли ги, покриваш и изискванията за Екокатегория 3.
  6. 1 точка
    Малко конкретика по темата: Проблемът не е в соленоида, който винаги е първият заподозрян, а в друг елемент, "о"-образна гумичка, чийто материал с течение на времето се "скапва". Въпросният елемент затруднява свободното движение на би-ксенон механизма. Ефектът се проявява само при превключване в едната посока. Предполагам това е така, защото при превключване от къси към дълги, механизмът се движи под въздействие на соленоида, докато на обратно (от дълги към къси), соленоидът спира да действа и движението е под въздействие на пружина, връщаща механизма в начална позиция. За отремонтиране на този тип проблем, "Car Valeting" (Страхил Тошков) са едните. Проблемният елемент го заменят с метална "къстъм" изработка. Вероятно и други подобни сервизи може да имат опит, но засега не са толкова масови акордите с би-ксенонови фарове и трябва да се поразпита.
  7. 1 точка
    А защо не свалиш тапицерията около него и не го затегнеш?
  8. 1 точка
    Аз примерно от време на време карам и на бензин. Хем да не се застоява много, хем да поработва и с оригиналното си гориво, но откак я имам, съм сипвал по веднъж месечно за 10лв (при минати 21000км), защото при всяко първо палене за деня, около 2 мин. стартира и работи на бензин. Сигурно при всички е така и не виждам проблем да се мерят газовете и на 2-те горива, а логично е да се вписва в измисления им стикер само показанията от АГУ-то.
  9. 1 точка
    Аз съм с 9-фейс. Ще пусна ревю за колата някой ден. K24W1 е 185к.с. като за спорт версията (каквато моята не е) излиза малко повече заради изпускателната система. 2.4 не е с автоматик, а със CVT. Мога да кажа, че му понася доста по-добре от турбинираните хонди със CVT, които имаме. Другото важно да се спомене е, че двигателят е с директно впръскване т.е. не подлежи на (лесно) газифициране. Но не му и трябва - разходът е повече от приемлив. Постигал съм стойности между 5.3 и 5.1 при извънградско шофиране (не магистрала). Trip A е от София - Созопол - Стара Загора, като голяма част от пътя е с круиз контрол и климатик, а Current Drive e частта Сливен - Стара Загора по стария път. Мисля, че е имало няколко recall кампании, които моята е минала. Не знам за слаби страни - не съм чел. Аз бих гледал внимателно най-вече, дали колата има всичко описано в обявата. Вече на няколко пъти виждам в обяви тук "всички екстри", "андроид ауто", а то е очевидно, че тази бройка ги няма. Топ версията за модела е TOURING. В Щатите се предлага само за V6 мотота, докато в Канада се продава и с К24-ката. В темата за ръководствата мисля, че има информация за оборудването.
  10. 1 точка
    Ако чистиш дренажния мъркуч внимавай, защото ако прекалиш с пръскането пяната започва да излиза през въздуховодите отдолу в купето и първото място, на което отива е компютъра. Аз като си чистих питата на климатика, махнах перката с мотора и втори човек наблюдаваше какво се случва именно там. Добре че бяхме планирали да го направим по този начин, иначе щяхме да изкъпем и ECU-то :). До колкото имам спомен, колега от този форум с акорд, така си беше изгорил компютъра.
  11. 1 точка
    Трудно не толкова, търпение трябва.
  12. 1 точка
    Готово. Вече Харви е VTEC. Сложих и газ на мястото на метана. Още нямам никакви впечатления, но на газ и бензин върви еднакво. Сега ще правя тестовете. VTEC-a си личи че го има. Дърпа много повече. На първа тръгва с превъртане на гуми без да го искам, но ще и свикна.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Здравей, колега! Аз карам сивик купе 6-та ген.. Моето купе също е без греда и роговете си стърчат. Предните брони на хеча и купето са еднакви, като разликата е, че на купето ги няма черните лайстни. На сивик 5-та ген. седан предницата е различна с тази на хеча и купето. На сивик 6-та ген. седан и купе задната броня е еднаква, аз лично съм със задна броня от седан. Относно предните брони, мисля че трябва да бъдат еднакви на 6-та ген., но за всеки случай трябва да се сравнят. Виждам, че си гледал купешки брони. Въпросните афтърмаркет брони са пластмасови и са тънки и при удар стават на парчета. За 2-ри път сменям предна броня с купешка. 1-вата като я купих, аз си я монтирах сам и всичко си заспа на мястото без каквито и да е преправяния и съответно беше демонтирана 2-ри път за боя и след това пак си заспа на мястото. След 1.5 година ми изкочи едно куче, което се хвърли пред колата и го ударих и бронята се разцепи. Още на другия ден си поръчах нова купешка броня, която пак сам си монтирах и тя си заспа отлично. Задната броня на колата ми също е купешка и пак аз си я слагах и нямах проблеми. Сега може и късмет да съм имал. Съвета ми е да си закараш бронята на бояджия и да ти я направи, ако не е тотал щета и не е прекалено много китосвана. Аз прибягнах до афтърмаркет брони, щото моите оригиналните бяха с по 10мм кит и не можеха да се ремонтират, а брони за купе без лайстни нямаше от къде да намеря 2-ра ръка. Това е с 2-рата и сегаша броня Това е с 1-та афтърмаркет броня Като единия път съм слагал Type R лип, а сега със Spoon Ето я и задницата Колега, надявам се да съм ти бил полезен макар и с малко. Успех!
  15. 0 точки
    Шефе, в пощата пристигна някакъв файл с име 10 тест?! – Не 10 тест, а IQ тест е това. – Добре де, а трябва ли да го решаваме? – Вече не.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...