Jump to content

peterk

Фен
  • Мнения

    79
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

peterk last won the day on Юли 25 2021

peterk had the most liked content!

Обществена Репутация

21 Neutral

Относно peterk

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 14.12.1986

Profile Information

  • Кара
    колело
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Край реката

Contact Methods

  • MSN
    n/a
  • Website URL
    http://
  • Skype
    none

Последни посетители

2829 профилни разглеждания
  1. Относно спора за измерванията - екологичната група се определя на газ, но: 3. (Нова – ДВ, бр. 80 от 2020 г., в сила от 12.11.2020 г.) Когато превозното средство е с повече от една горивна система (допълнително оборудвано с уредба, която позволява работата на двигателя с ВНГ или СПГ), проверката на емисиите в отработилите газове се извършва за всички видове гориво. Моторното превозно средство се допуска до движение по пътищата, отворени за обществено ползване, когато при измерванията се установи, че показанията за емисиите на всички видове гориво са в границите на допустимите стойности. Тези проверки не се прилагат за FCEV, E-REV или PHEV. Относно стойности на СО - отваряш наредбата и търсиш "ІІІ. Вредно въздействие": Ако не ти е попълнен талона: на празен ход: за МПС, регистрирани или пуснати в експлоатация след 1 юли 2002 г. – съдържание на СО – 0,3 % обемни. на празен ход с повишена честота на въртене най-малко 2000 min-1: за МПС, регистрирани или пуснати в експлоатация след 1 юли 2002 г. – съдържание на СО – 0,2 % обемни
  2. НАРЕДБА No Н-32 Чл. 37а. (3) Когато МПС е оборудвано с уредба, която позволява работата на двигателя с ВНГ или СПГ, за определяне на превозното средство към екологична група по ал. 1, т. 1 проверките се извършват при работа на двигателя с ВНГ или СПГ.
  3. Доста вероятно е филтъра да не е менте. От каталога им: https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Oil%20Filter/W%20712~22 Забележи как под таблицата с размерите няма нито байпас клапан нито такъв против стичане. Единственото съмнително, е че е заменен с W 712/75, но и той е без въпросните клапани. За сравнение на този си пише, че има: https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Oil%20Filter/W%20610~6 И аз ползвам такива филтри и ми направи впечатление, че от тази година на филтъра не пише произведено в Германия, а в БА. Но иначе филтъра си е същия. Би било интересно да накиснеш пяната в отработено масло и то ще се види дали се разтваря от него.
  4. Изтрих предната картинка, защото се дублира с долната. Тук е описана цялата процедура по проверка и настройка за d13b2:
  5. Не е нормално. Компютъра поддържа празния ход, като компенсира консуматорите(електрически или клима). Ако и на бензин ти глъхне, не е от газовата.
  6. До колкото знам при напълно затегнат ФИТВ се получават прекалено ниски обороти на студен двигател, защото е напълно затворен притока на допълнителен въздух. ФИТВ се затяга ако оборотите на студен двигател са прекалено високи, а при теб са ниски > трябва да го развиеш малко повече от колкото ти е бил в началото. При клиповете, които си дал предполагам, че клапана е задръстен от страната на антифриза и при загрял двигател не реагира (остава в положение за студен двигател и оборотите се вдигат много), затова си решават проблема с натягане докрай. Но по този начин страда студения празен ход.
  7. Акумулатора правилно ли е закачен? Стартера върти ли?
  8. Ремъка се сменява лесно - охлабваш 3 болта и после ги затягаш . Първо разхлабваш(няма нужда да ги вадиш напълно) 2та, които държат помпата за стойката. После развиваш реглажния болт, колкото да отпуснеш ремъка и да го свалиш. По обратния начин слагаш новия ремък. Аз карах няколко месеца без ремък на хидравликата, че мислех да я махам та да видя как ще е и проблеми по системата не съм имал. Единственото дето се сещам, че може да стане е при късането, ремъка да счупи нещо под капака, но това е доста слабо вероятно да стане.
  9. От руският сайт - "На пореста хартия(най-добре на филтър от кафеварка или парче хартия). Капва се от щеката за маслото при студен двигател". Ето цялата статия. Според мен проблема на колегите с колите горящи масло не е в самото масло(стига да не е някакво супер менте).
  10. Под механична рейка имат предвид да е без хидравлика.
  11. Ако не си с оригиналното радио има вариант да пищи когато не си свалила панела и извадиш ключа. Това е функция против кражба - подсеща да се махне предния панел на цдто.
  12. API определят стандарта за САЩ, ACEA правят същото за Европа. Затова в тяхната книжка има само по API. Примерно дали ще мериш една отсечка в мили или километри е все едно - тя си е с еднаква дължина.
  13. Тъкмо се чудех къде пише, че е на газ и се сетих - gas = gasoline, там така казват на бензина за по-кратко. Двигателя е Л15Б - ~131 коня и 155нм.
×
×
  • Създай нов...