Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.05.2021 in all areas

  1. 2 точки
    10 степенният ни автомат, който се монтира в американските Хонда и Акура. Снимките са от приятел, който има приятел в щатите, който се явява доставчик на високоточна измерителна апаратура. От Хонда му искали точност на измерване 4 микрона.
  2. 2 точки
    Колкото и адаптерчета да ползваш когато е така , никога няма да се случат нещата. Боря, прати ми твоя да ти го оправя. Русе. Офис ЕКОНТ "ХАЛИТЕ" Людмил Доцев 0887574144 Не развивай малките болтове които са като нитове. Свали го цялото и после махни само черното като ламарина отдолу за да стане по компактно.
  3. 2 точки
    Форума е трапач - отне ми около час и часовника вече свети... Студени спойки на платката - големите резистори бяха във въздуха...
  4. 2 точки
    Не бързай. Маслото все още е като ново и няма нужда от "манящина". Направи му 7000 км. и тогава се замисли за смяна. Двигателят ти работи перфектно!
  5. 1 точка
    Виж централния Отвор колко мм е. На Хонда е 64,1
  6. 1 точка
    Мога да потвърдя това което казва Краси. Имах 2 парктроника и като гледам, монтажа е както падне като си го поръчаш и си платиш Ей това най-много ме е дразнило в тези коли, че елементарните "екстри" ги няма за разлика от маса други марки. Имам чисто нов в кутия който щях да монтирам, другият го продадох. Ако имаш проблем с модула, драсни съобщение.
  7. 1 точка
    Да, учудващо добре след 10w40 досега без загуба. Но след около още 1000 км +/- правя нов тест и за рециклиране!
  8. 1 точка
    Здравейте, С кабел xhorse съм чел immo-то (но ме достраша да пиша, не се държи вдъхващо доверие) само, когато е бил в режим gna600. За мен това означаваше дърти версии на hds и под xp. Пробвал съм на едни и същи winxp и версия hds за разликите, ако е в режим gna600 и xvci. Разликата е успеваемостта за имото и различния неуспех с АБС. В момента ползвам xvci режим под win10, с HDS висока 3та версия (не помня точно номера ѝ.. преди да стане i-hds), но кабела е openport 2.0 (пак няма имо, обаче работи по-чевръсто, както и може да задейства scs)
  9. 1 точка
    Ако попадне на бройка. Аз попаднах на дефектна. Когато се появиха си бях взел, за да видя какво е изпълнението. Ми.... ДЪРВО. https://forums.hondabg.com/topic/109709-engine-check-vsa-system-check/?tab=comments#comment-1057550842 https://forums.hondabg.com/topic/112491-светва-engine-check-vsa-system-check-error-p2138/?tab=comments#comment-1057578269 https://forums.hondabg.com/topic/102938-влизане-в-авариен-режим/?tab=comments#comment-1057531845
  10. 1 точка
    Здравейте, Пети тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 : 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MAHLE ОC 617 замяна на MANN-FILTER W 610/6 на 2500 км; 4) Общ пробег на автомобила – 164 532 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4072 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 350 л. Shell, Kruiz, Gazprom; 11) Kтм = (350л./ 4.0 л.) = 87,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране около 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл до вдигане до горната резка на щеката след смяна на филтъра. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, леко докосната капка на офисната хартия
  11. 1 точка
    Честито колега! За автоматичното заключване можеш да си го включиш - напиши в гугъл как да го активираш и ще ти излезе - става без софтуери и техника. Относно постоянните фарове ти трябва DRL модул и по този начин ако оставиш лостчето на Auto- когато е светло ще светят "дневните", а стъмни ли се се задейства сензора и пали късите. Относно автоматичното прибиране на огледалата - Алиекспрес е твоя човек. Купува се едно модулче, което при заключване на колата, сгъва огледалата. Има 2 режима за разгъването - при отключване и при контакт, което зависи от една допълнителна жичка - дали ще я свържеш или не. Надявам се да съм помогнал (всичко казано е правено по моята ).
  12. 1 точка
    Мииии като цяло залегни над четенето по форума. Писано е достатъчно. А и тая засилака до 200коне......🙄, без оФлюх, не я виждам.
  13. 1 точка
    Хора, пишете, пишете, но не мислите.... Колата е бракувана , номерата са върнати в КАТ и човека отдавна не плаща данъци.... Реално има една недвижима собственост - една вещ и може да си я продаде само с договор, написан дори и на салфетка... Какъв нотариус, какво описване от общината, какви 5 лева.... Взимаш парите,правите си договор за покупко/продажба на двигателя, като опоменаваш, че му го продаваш заедно с купето, като той се задължава да го съхранява в частен имот и си ти. Естествено му даваш и продупчения талон ( за да може евентуално да докаже откъде има този двигател и за да може да го регистрира евентуално, ако реставрира подобна кола ) и с въпросния договор си чист. Бракувани коли, трудно се регистрират отново, но е възможно и скъпо, но теб това не те интересува. Ако пък много те е страх, ходи и при нотариус, но реално ти не продаваш кола, а недвижима вещ.
  14. 1 точка
    Привет колеги, днес Дидо ми смени маслото в скоростната кутия, каза че трябва и нов пистов ремък, направи тест на колата след всичко, много е точен доволен съм!
  15. 1 точка
    Смених си свещите. Бяха френски, сега са японски.
  16. 1 точка
    Преди 5-6 Години сменях дискове с накладки на старата ми кола и тогава сигнах до извод да сложа АТЕ и до момента и след около 80К км нямам никакъв проблем - дори и накладките не съм сменял още, но износването зависи от маниера на каране. За Акорда се наложи да сменя дискове, поради треперене на волана, което обсъждаме в друга тема. Сложих също АТЕ, понеже това ми препоръчаха в сервиза и това имаше налично във доставчиците, с които работят. В процеса на решение на проблема говорих с едни момчета, които престъргват дискове и ми казаха, че в момента често клиентите им са с чисто нови дискове, а в голям процент от тези случаи са с АТЕ. Според тях накладките им са супер, но дисковете - не толкова. В моя случай се оказа, че главините са криви и според тяхното замерване, не би трябвало да има кривина в дисковете. Все пак това ще го проверим, след като сменя главините. Дисковете за старата ми кола, до колкото си спомням, бяха чешки, новите сега са китайски. Според мен отдавна минахме времето на ментетата, по-скоро качеството на даден продукт се определя от мястото, където се произвежда и пазара, за който се продава. Аз все още предпочитам да купувам части от западна европа - Германия или UK, въпреки, че и там вече има случаи на компромисно качество.
  17. 0 точки
    „Трима приятеле в тридневен запой у дома на единия от приятелите, който е от Кулата, тава е близо до Враца, сега квартал на града. Жената на домакина, с бебе на ръце, в тоа тридневен запой, три дена им принася и ин ги дига, три деня им принася и ин ги дига. Накрая й писнàло и се обръща към мъжа си: – Отваам на село, да се оплача на макя ти и тава е! Оня й теглил един сиктир: – Връй заглава, маний ми са от главата и се оплаквай на кой щеш! На другия ден жената се прибира от село, с детето пак на ръце. Влиза в къщата, а ония тримата махмурлии, седят, подпират глави и гледат мрачно, да не кажа като ваксинирани кокошки. Мъжът я посреща: – И к’во каза мама? А тя: – К’во каза, к’во каза…? Каза да не пиеш и да не лазиш, оти детето та гледа и не моа прооди!”
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...