Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.02.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Най-добре е да отидеш на място и да водиш някой който разбира. Изчакай да затопли и виж как влизат скоростите. Ще е добре ако не е палена преди това за да чуеш старт на студено. Някаква част от екстрите които е описал продавача се дублират или изобщо ги няма в този модел. Гледай за ръжда по задните вежди и предният капак от вътрешната страна. Това ,че мотора е мит не ме кефи! Сервизната книжка най-вероятно ще е само с един печат от край до край. Не и обръщай внимание, защото няма смисъл. Провери дали работи климатика, заключването на всички врати и дали се свалят и качват всички стъкла. Виж в багажника на местото на резервната гума какво е положението. Ксенона бързо ли пали и фаровете еднакво ли са износени. За стоповете важи същото, имам предвид да са еднакво избелели. Наколенчи странично и погледни до колкото можеш, какво е положението отдолу. При подаване на контакт виж какво свети на таблото. После като запалиш виж дали всичко гасне. Огледай задните гърнета за ръжда. Интересното е ,че в доста от случаите гният отгоре защото там е шева. Обърни внимание как и колко са износени гумите на колата. За друго не се сещам, но колегите може да допълнят още нещо. Сега съвет към теб - Виж как ще тръгне разговора с продавача от самото начало. Не започвай с - Хубава ли е колата и колко ще ми смъкнеш! Не, така не се прави. Отиваш, гледаш, пробваш и чак след като си убеден че това е твоята кола го питаш за коментар на цената. Не сочи всяка драскотина и точка от камъче като грандиозен дефект. Важно е да е право и здраво купето, мотора кутията и окачването да нямат забележки и салона да е запазен. Всичко останало се прави, ако си мераклия. Относно цената - Никога не коментирам това. Дали е скъпа или евтина си зависи от клиентите! Така, че отношение по този въпрос не мога да взема. Хубаво ще е да носиш поне 500 лв. в теб. за капаро. А ако си тръгнал сериозно да я купуваш носи целия кеш. Така вдъхваш повече доверие на продавача, а и пазарлъка върви по-гладко. Ако пък не е твоята кола, благодари и си тръгни. Недей да лъжеш, че ще се обадиш или трябва да питаш жената, тъщата или бабата. Няма смисъл от това и ти го казвам най-категорично. Възможно е продавача да започне да те ухажва с цена, като види че си тръгваш. Повярвай ми- Тръгни си!!! Щото после ще има следния разговор - Ало, абе аз съм момчето дето купи акорда от теб...... ти що не ми каза че еди си какво е пре...но? Отговора ще е - Еми братле, за тея пари толко! Ти да не очакваше нищо да не правиш по тая стара кола? Та, да си знаеш от сега 🙂 Гледай внимателно, защото нали я знаеш тая поговорка - Кьорав карти не играе! Айде успех и дано съм ти бил поне малко полезен!
  2. 2 точки
  3. 1 точка
    Това е комбиниран предпазител №23, т.е. вътре са 2 пластини/предпазителя като едната е 40А и подава на предпазител №27 в кутията с предпазители в купето до левия ти крак- този предпазител 27 захранва блока за управление на стъклата в шофьорската врата. Другата пластина в предпазител №23 която е 50А подава директно към контактния ключ. За да се извади комбинирания предпазител №23 се развива болта който се вижда и се издърпва директно нагоре като преди това е добре да се изключат всички консуматори в колата, а най-добре да се откачи клемата от отрицателния полюс на акумулатора. Всичко това е по схема която имам от Акура TSX която е 1:1 с моя Акорд 7 CL9 2006г.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    @JHM Нещо не ми дава да го проверя през приложението. Като пробвах с интервали, без интервали със скоби без скоби и накрая " изплю това". . А през сайта излизат автентични, но там е описано да попълня само втория ред.
  6. 1 точка
    Ето:https://play.google.com/store/apps/details?id=net.tecalliance.app.ate
  7. 1 точка
    А защо не стиснеш зъби още малко и да събереш за 8-а генерация? Не знам какви са ти плановете, но ако възнамеряваш да пътуваш дълги години, това са много километри и е хубаво да вземеш нещо по-ново, на малко километри, а и 8-а генерация ще ти предложи повече лукс, който не е за пренебрегване при дълги пътувания.
  8. 1 точка
    Пример с акумулаторите мога да дам бол, но ще оспамим темата а не бива. И да Краси, акумулаторите не са стандартните а са специално разработени за тази система но това е най малкият проблем. Едно задръстване, от светофар до светофар да препали мотора двайсетина пъти, и да казват производителите какво инженерно чудо са сътворили, ме не не са и чак такива балъци не сме.
  9. 1 точка
    Есента ходих при приятел автотапицер по работа, пред ателието имаше един бял Акорд 8 седан 2.0 нов внос (беше още без номера) от Словения или Словакия (май такси е бил) не си спомням точно, за претапициране на седалките. Беше на 700 000 км и в цветущо здраве, лично го огледах, беше първа фаза но с белите мигачи. Ако това може да помогне на колегата @ptodorov1979 в колебанието му, не, че ще има голям избор де.
  10. 1 точка
    Бих казАл 2.4 автоматик. Ако е и комби, супер. Да се видиш у багажник, жената ще е доволна. Не че 2.0 ще е немощен, ама Мечо Пух вика "Колкото повече, толкова повече!". За газта не знам, не съм фен, карам си на биндзин. edit: Не че нещо, ама Откак съм в Англия (17г) не съм ходил зимата на Самоков. Не знам, как е пътя Самоков - София, ама едно CR-V 2.4 auto ще ти дойде супер.
  11. 1 точка
    Защо плана на ЩАБА и ГРОБ, предвиждат отварянето на нощните заведения и дискотеките да е на 1-ви април? Еми защото три дни няма да илезнем от тях, ще направим "Тиквите" и на утрешния ден от махмурлук, ще гласуваме за ТИКВАТА😀 п. п. Няма да ходя на дискотека, за да не направя тиквата! 🖕
  12. 1 точка
    Колко сте се набутали, вие си знаете. Ама, поне не пишете глупости.
  13. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам днес и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Изследвай антифриза за изгорели газове. Товя което описваш е гарнитура глава. Но направи теста за изгорели газове. Изтегли си ръководството в началото на раздела ,там са характеристиките за охладителната система и на колко бара работи. Съответно и на толкова е капачката.
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Няма V6 ,който да има проблем с газифицирането. Има си известни специфики в монтажа и настройката естествено,но главното е да не се обедняват смесите излишно и да се проверяват клапаните на 20-25 к км.Трявба и да се провери EOBD протокола на колата ,защото не всички Газови уредби комуникират правилно с компютъра на колата. Ако моторът се обслужва на време и с правилните консумативи е адски безпроблемен.
  18. 0 точки
    Ваксинирах се с "Астрата"..... и като тръгна нек'ва ръжда по веждите...
  19. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...