Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.12.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Току що, ми се обади и са локализирали проблема. Не е в акумулатора,а в познатия и на нас тук "Bluetooth module"⚡.Отстранен....! И зарядно купихме Всяко чудо,за 3дни!
  2. 2 точки
    JHM, ако оригинално за вграждане в това бмв е предвиден agm акумулатор, то задължително трябва да сложите отново такъв и то с точните характеристики посочени от производителя. Всичко останало е съчинения на свободна тема и излишен разход на средства. Оловния и agm-a се зареждат и експлоатират при съвсем различни условия. Не можеш да махнеш единия и на негово място да сложиш другия(в двата случай им съкращаваш живота драстично). CARPERA физичните величини(в случая ток, напрежение) се измерват ... замерването е нещо друго(мятане на домати, яйца ... по нещо си).
  3. 1 точка
    ....Това което си си купил няма да ти върши работа дори и да тръгне ако не е само кабел както каза колегата. Аз си купих HIM + HDS копие на оригинала и работи поне при мен. Само че не е 20$ а 90$. https://www.obdii365.com/wholesale/honda-him-hds-diagnostic-tool.html
  4. 1 точка
    "Няма хора, които се променят, има маски, които падат!"
  5. 1 точка
    Лично мое мнение е,че 5-вратия Сивик 7-ма генерация вози една идея по меко от 8-ма и 9-та генерация. Единствено седана на 8-ма се доближава до него.
  6. 1 точка
    Дори и без да е вързан към колата, при опит за връзка трябва да премигва и да мине известно време преди да се откаже.. Това е първата стъпка, за да си сигурен, че софт/драйвери са ти ок (и може да се случи в по-удобно обстановка...) Иначе, поне в началото се придържай към инструкциите на cd-то (не са единствените, водещи до успех, но са минималистични и ще ти дадат "увереност")
  7. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха! За тези, които ще пътуват с куриер, ще сортирам днес и ще ги изпратя утре. За лично получаване, моля имайте предвид предишния ми отговор в темата
  8. 1 точка
    Аз скоро купих един "Ситроен" С4 на дъщеря ми. Дизел. Втрещих се като видях , че акумулатора е от 2013г. Няква абсолютно смотана марака, но върти и подгрява като дзвер. Изглежда си точно като дърт акумулатор и има стикери кога е произведен. То живота на батериите до голяма степен зависи от автомобила и късмета май. Нещо важно знам от стар "акумураторджия" Дърт акумулатор не се друса и навежда! Има нещо като тиня на дъното паднала от плочите, която е проводима. Като се климне акумулатора, това се качва в ядрото и окъсява плочите и съответно умира бързо полумъртвото акумулаторче. Поздрави.
  9. 1 точка
    Тук е обяснинена AGM технологията. Наговорили са ти пълни глупости ,неточни. https://autospot.bg/блог/полезно/agm-технология-какво-представляват-agm-акумулаторите Незнам на колко трябва да зарежда при BMW но 13.7 е недостатъчен заряд. Какво е замерено на колко зарежда при стартиране на двигателя, колко е при консуматори. При тази марка нямаше ли по-малък акумулатора в коша,или този отзяд е основния акумулатора. Трябва да се види защо зарежда на 13.7 динамото, за утечка. И купи едно зарядно за приятеля си. Разряда до 7v как е станал.
  10. 1 точка
    Ако не е много сулфатизирал, ще го вдигне! Но няма да му направи пълен дълбок заряд. Ще изключи заряда на 14.4V и толкоз.
  11. 1 точка
    If all H&F series engines have the same deck height, what does that mean? That means that you can put F23 parts in an H22. Or H22 parts in an F23. Or H23 parts in an H22. Or F22 parts in an F23..... You get the idea. Why does this matter? Unlike B-series engines, which all have different deck heights and means they must use different length rods whether you're building a B16, B18a or B18c. In the H&F Series world, since the deck height is the same for all H&F series it means that you can swap rotating assemblies easily. Just match your crank to your rods and pistons, then you can put that rotating assembly into any H&F series block. For example, if you have an H23 crank, rods and pistons, but you don't have an H23 block don't worry! You can install that assembly into an F23, or and H22, or even an F20b. You'll just need to consider the bore size and the main journal diameter. MAIN JOURNAL DIAMETER: Of course there are exceptions. While the more popular H&F series have 55mm mains, some of the early 90's blocks use smaller mains. Here's the list of main journal diameters by block: H22A = 50mm H22A1 = 50mm H22A4 = 55mm H22A4 = 50mm (1997 Only) H23A = 55mm H23A1 = 50mm F20A = 50mm F20B = 55mm F22A = 50mm F22B = 50mm F22B1 = 50mm F22B2 = 50mm F23A = 55mm The H22a1, H23a1 and F22 blocks have 50mm mains. These are the engines in early 90's Preludes and Accords. (they're easily identified because they're closed deck, see picture below). These engines will only accept cranks that have 50mm main journals. So you won't be putting F23 rotating assemblies or any 55mm H&F series rotating assemblies into your engine if you have this earlier version of an H22, H23 or F22. BUT you can swap F22 cranks into your early H22 or H23 and have a sleeper stroker! Oт това следва, че може да ползваш твоя блок с карантийте на Ф20 и да захлупиш с Х22 глава.... Ще е интересен Франк..
  12. 1 точка
    "Има две истории: официалната история, лъжлива, и след това тайната история, където се намират истинските причини за събитията" Оноре дьо Балзак
  13. 1 точка
    Привет,колеги!Някой сменял ли е уплътненията на вратите на Сивик 6та хеч,и ако да какви сте сложили?Моите вече са доста поизносени,най-вече долу до капаците на страничните огледала и при по-висока скорост се чува леко свистене от вятъра.
  14. 0 точки
    В случая се отнася за БМВ, така че не е само при нас. Иначе това е много кофти проблем....представи ти се случи някъде на почивка и няма кой да ти даде ток, а и ако си автомат съвсем няма спасение. На мен веднъж ми беше паднал акуто заради алармата, за щастие на паркинга на метро, даже бях уцелил промоция на акумулатори
  15. 0 точки
    - Как живееш, Авраам? - Скромно живея Моше. Сирене с плесен ям, пия старо вино, карам кола без покрив, телефона ми е без копчета, ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...