Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.11.2020 in all areas
-
4 точкиЕто я и новата 5л.туба Petro-Canada 5W20, със сертификат ILSAC GF-6 dexos1 gen2: За първа"капка"от него....по коледа!
-
2 точкиВсяка жена заслужава мъж, който да я гледа като последната бира в хладилника, а не като леща на Гергьовден...
-
2 точкиПонеже вибрации трудно се обясняват, ето ти клипчета, за да прецениш и пробваш при теб как изглежда водата на волана и на мотора, па да видим. Мотора ми е хладен - около 2 мин - докато я изкарам от гаража и налея водата, па отворя капака. Той принципно е бързо загряващ - нали е 6-так, а стрелката за това време се качи на мястото си, но това не го прави загрял. Видно е че си има леки вибрации, а на волана сигурно се предават 10% от тях Пак казвам, мотора не се усеща никъде в колата, освен съвсем леко на волана, а степента на виброзащитата е видна от клипчетата. Вибрации от ремък - едва ли, но си го провери колко е натегнат. Lenovo_A1000_VID_20201106_090636.mp4 Lenovo_A1000_VID_20201106_090537.mp4 Lenovo_A1000_VID_20201106_090700.mp4 Lenovo_A1000_VID_20201106_090737.mp4
-
1 точкаСлед производство, гумите минават проверка за баланс. Червената точка показва къде според него е най-тежката част на гумата радиално. Ползва се за ориентир - къде да бъде спрямо винтила. Той понякога може да е по-лек от липсващия материал в джантата (за отвора), понякога по-тежък - според материала на винтила и дали в него е вграден датчика за налягането на гумата. Щом е балансирана и е на 0 от двете страни - да не ти дреме къде е точката - майстора се е оправил. Най-много да ти е сложил някъде излишен баланс, но и той няма как да е сигурен че ще улучи мястото. Този метод се ползва предимно при производството на автомобилите, когато е сигурно че и джантите са прави. Повечето също имат такъв маркер за баланс - буква "L".
-
1 точкаПри мен пълно "рециклиране" на алтернатора на същия автомобил, включващ замяна на четки и ел. блок с 12м гаранция струваше 300лв. Включително демонтаж/монтаж - в София. Вероятно при теб ще е по-евтино, предвид, че и монтажа/демонтажа си го правиш сам. Това да "побългаряваш" алтернатор от друга марка кола без да имаш задълбочени познания и в двете, вероятно ще ти излезе много повече...
-
1 точкаПривет, Моята поръчка: 1. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30; 6х1L Стойност на поръчката: (6*4.95)*1.9675 = 58.44 лв Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОББ Начин на получаване: Лично в кв. Драгалевци
-
1 точкаДа, така ще е най-добре. Нямам време днес но ще пробвам другата седмица да я закарам на ел. техник. Ще пиша пак, като имам резултат.
-
1 точкаНов ъпдейт: След като допълних ревюто си (с 1 звезда), че продавачът се е скатал и не ми отговаря на съобщенията, днес получих имейл, че са ми върнали всичките пари. Без извинения или обяснения. Та поне това. Все пак не бих го препоръчал
-
1 точкаКолега, новите независимо от добрите ревюта не бих си ги купил. Може би е пресилено, ама подозирам, че са неподходящи за нашите географски ширини (шарката доста прилича, ако и консистенцията е подобна, ба_ти Про-то). Ако направят тест 20 хил. км. с температура на асфалта от 50-55 градуса и държат на нашите пътища през лято и зима бих се навил да ги взема, ама не вярвам. Представянето на гудиъра през зимата засега е като на зимна гума над средния клас. Предполагам всички всесезонки, като нови са качествени. Истинският тест е да задържат представянето си примерно на третата зима и лято. Това е истинският тест, а не да ми мерят тест на спирачен път на мокро и сухо и други тестове, които са валидни за нова гума, сложена днес и тествана в стерилни условия заради самия тест. Всесезонките в БГ са в тежка експлоатация, ако шарката остане цяла това е теста! Не искаме да хвърчат парцали от гумите като на формула 1, нали? Не купуваме всесезонки за 1 година, нали? Представяне във времето му е майката! Успех на колегата с избора! Не забравяйте шума - хондите са си шумнички, моята е обезшумена откъм мотора но откъм околен шум не особено качествено. По-шумна гума се чува повече. Между 69 и 72 dB шум е 2 пъти по-силен по мощност шум в купето на една гума в сравнение с друга. Аз бих взел премиум всесезонки отколкото средняци зимни и летни поотделно. Представянето е същото, общия разход е поне 40% надолу, нямаш смяна и баланс - пролет/есен или закупуване на джанти по 300 лв бройката.. И все пак, колко да я караш тази кола - 5-6 години и друг да я мисли, ти мислиш новата.
-
1 точкаВ крайна сметка реших да взема всесезонни гуми NEXEN NBlue 4 Season ! Ще пиша после тук отзиви за тях 😎
-
1 точкаНа едната Примера преди години сложих Vredestein Q2. Изкараха 4,5 години и около 30 000 км, след което ги продадох. До последно не съм забелязал влошаване на качествата им и въобще не съм ги пазил лятото. Всяка зима бях на Боровец или Пампорово. П.П. Навигаторът са едни от най-скапаните гуми. Не знам как си се движил зимата въобще с тях...
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКолега давам ти още малко жокери от ръководството за твоята кола. Отдолу на снимката са компонентите, които са част от запалителната верига, ограденото в червено е въпросния датчик за позицията на автомата. А ето как се сменява и въпросния датчик, пак от ръководството за твоята кола. За да не влизаш във филма още от самото начало, в ръководството има и показан начин как да си тестваш датчика, ако искаш и него ще изрежа и ще ти го постна в темата :), успех!
-
1 точкаКолега здравей, Имаш сензор, който отчита кога колата е на P или N, и ако е на някоя от тях позволява стартера да завърти и съответно да запалиш, намира се при скоростите. Решението е да го свалиш и да пробваш да го почистиш или да си купиш нов. Аз не карам crv 1, а втора генерация, но и при мен го имаше този проблем, като направо реших да си го купя въпросния сензор нов, в Бултрако беше 220 лева, но аз от чужбина си го поръчах за 110 лева. Интересно, че при мен само два пъти беше направила този номер зимата, и тъй като не се повтори реших да задържа смяната и все още си карам със стария. Ако започне пак да прави тези мизерии ще го смена. Имай предвид, че твоя сензор е по различен, погледнах и го дават на цена по 2 от цената на crv 2. За да се ориентираш къде е, погледни на снимката отдолу, номер 23 е, а ето и магазина от който аз го поръчах моя, но с препратка към твоя. Гледайки цената, твърде вероятно в бултрако да ти обяват цена 300+ лева, може да се обадиш и да провериш, ОЕМ номера на сензора е 28900-P4T-003. https://www.amayama.com/en/part/honda/28900p4t003 Твоя изглежда ето така: Вътре има едни пистички, които може да се почистят внимателно. Има малки особености при монтажа, с цел да нагласиш сензора да е на позиция N се прави с луфтомер (трябва да погледна какъв размер беше, че не помня) върху новия по едни белези, като самия сензор се сменява само и единствено докато лоста е на позиция N, но ако нещо не е ясно пиши. ПП И стига си ръчкал лоста и махал кори да не счупиш нещо, проблемът не е там.
-
1 точкаОставям това тук ако на някой му трябва: https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-2-0-CR-V-Catalytic-Converter-Exhaust-90887-7-1997-2-2001-BLACKPOOL/203111768791 Мисля, че цената е добра, затова го пускам тук. Моделът е BM90887H. Ако някой има интерес да казва - ще помагам. ПП. Намерих и това, трябва да е същото: https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CR-V-Catalytic-Converter-Exhaust-BM90887-2-0-7-1997-2-2001-HONDA-2-0-CR-V/133528306132
-
1 точкаМного благодаря! Ето един линк и от мен колеги: https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ Понеже не знам английски. Като ученици учехме задължително руски.И има файда.
-
0 точки
-
0 точкиГрипна ваканция. Няма кой да гледа детето. Връчват го на баща му и като чува, че ще ходи с тате на работа, момченцето грейва като слънце. След 30 мин. в офиса, малкият започва да реве. Целият офис се събира да го успокоява. - Какво, бе, сине, какво стана?! - пита бащата. Детето през сълзи, хлипайки: - Къде са всички палячовци, с които ми каза, че работииииш?!
-
0 точкиБлондинки: - Муцка, ама Африка била наблизо, ма! - Откъде знаеш? - Ми, имам колега негър, който идва с колело на работа!
-
0 точки
-
0 точкиИ в този ред на мисли да продължа с по горното,също виц. БСП иска претсрочни избори защото до като дойдат редовните Март месец партията им ще се распадне.
-
0 точки
-
0 точкиЦиганче при шивач. - Чиче, заший на това копче един балтон бре, да видим дали си майстор.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00