Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.10.2020 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    В понеделник поръчах ето тази метална кора на RIVAL и ми я доставиха на следващия ден - https://autopro.bg/metalna-kora-rival-pod-dvigatelq-za-honda-hr-v-1998-2005 Снощи я монтирахме с брат ми и мисля, че се получи много добре. Забравих да измеря дебелината на металния лист, но не е по-малко от 2 мм. Предвид това, че ползвам Харвито за лов и риболов, сматам, че така ще подсигуря уязвимите области в долната част на автомобила и ще ги предпазя от нежелателни, фатални удари, вследствие неравности на пътя. Ще ми бъде интересно, ако някой колега сподели наблюденията и опита си от ползването на такова или подобно предпазно средство.
  3. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 319 000 км, а може и повече (по километраж: 219037 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 2979 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60 / 40 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 13.10.2020; 9) Моточасове – 64 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 165 л. А95Н; 11) Kтм = (165 / 3.4) = 48.53 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Странно се развива при последната капка. Дали ще се формира ядро...?!
  4. 1 точка
    Днес на пистата в Fiorano,баланса на болида е невероятен. Пасажерите са двамата коментатори на Скай Спорт
  5. 1 точка
    За около 250 000км с ХОНДА, различни модели ,най- лошото е че нямам постоянни социални контакти със служителите в сервиза, влизам само за масло и филтри два пъти годишно. И като гледам, как се самонавивате с оплаквания от ХОНДА, ви съветвам да минете на БМВ или ФВ!
  6. 1 точка
    В две ръководства пише две различни неща.На едното пише на 80 000 км, а на другото 120 000 км.Обаждах се в сервиз на Хонда за обслужване и като казах, че колата е на 80 000 км ми отговориха :"А рано е още за горивен филтър". Скоро се каня да ходя за регулиране на клапаните и ще питам подробно.
  7. 1 точка
    Здравей колега, аз съм с китайска навигация и като цяло съм доволен. Ако искаш може в София да я погледнеш наживо. Пиши на лични да се разберем.
  8. 1 точка
    И моят така намигваше на всички докато не спря да мига изобщо :)) Нови крушчици и всичко заспа - дори светят по добре.
  9. 1 точка
    1 - Захранване 12 волта. 2 - контакт. 3 - светлини. - Този извод се прекъсва, когато искате часовника ви постоянно да свети силно. 4 - маса. От доста време не съм в София, така че на когото съм презапоил часовника - презапоил съм. Съжалявам, но по темата за часовниците мога само да пиша. За тези, които все пак имат достатъчно добър поялник, тези с температурен контрол не са толкова скъпи, съвсем сериозно препоръчвам, преди да си свалят часовника, да си купят "Ширмовка/оплетка за разпояване CP-3015" goot wick е марка, с гоято съм работил, и моля да се брои не като реклама, а като мнение на човек с някакъв опит в електрониката. Има и други марки. По-евтини са обикновено, но това нещо по спомен трябва да е максимум 5 лева. Спомена е от преди 3 години. Едва ли е нужно да ви обяснявам разликата между добрия инструмент, и инструмента средно или ниско качество. С някои от материалите в електрониката като поялник, ширмовка за разпояване, колофон, припой - е абсолютно същото. При второто изгасване на часовника на моята кола, при отварянето му, се наложи да сваля дисплея. От едната страна има по две крачета в краищата, но от другата страна е гребенче и без оплетка/ширмовка за разпояване нямате никакъв шанс да свалите дисплея, а на тези, които смятат, че могат да проведат системно презапояване на всички елементи (при мен втория път проблема излезе от малките елементи под дисплея) - съвсем сериозно ги съветвам внимателно да разпоят всички изводи на дисплея и да го отстранят преди да презапояват. Задължително с поялник с достатъчно тънък връх на човката и задължително там работете само с калаено оловен припой. Ако на някой извод припоя не се отстрани добре, можете да го запоите отново с нов припой и след това отново да го минете със ширмовката. Това помага. След презапояването аз самият мия платката от следите от разпояването и от флюса с 90% чист медицински спирт и четка за зъби. ОБАЧЕ... след като платката изсъхне добре - изтърквам я, внимателно все пак, на сухо с четка за зъби, която съм измил от спирта и съм оставил да изсъхне. Правя това за да разкарам белите следи, които остават от някои спиртове. Миенето обикновено го правя на два етапа. Преди да върна дисплея на платката, и след като го върна - още веднъж. Прочетох по-горе, че на някой не му светва часовника. Имате да проверите само три кабела. Двата крайни, на които трябва да имате постоянно 12 волта и маса, които 12 волта трябва да си стоят и при изваден ключ, и третия извод мисля че беше отбелязан с I или IGN, което идва от запалване (ignition). На него 12 волта трябва да се появяват само когато двигателят работи, или колата е на "контакт". Захранен е с постоянни 12 волта и маса на двата крайни извода. Очаквам, че отдавна си си решил проблема, но също така очаквам и други да зададат абсолютно същият въпрос, така че моля никой да не се обижда от повторението. Този ми пост е опит за едно спретнато кратко ръководство, през призмата на опита ми с електроника. И за да не си намалява силата на светене просто му се спира сигнала от фаровете, което май чеше обозначето с LI(light). Там също се появяват 12 волта, за да светне в нощен режим, и когато не е подадено никакво напрежение - часовника си свети силно. Успех на тези, които ще опитат да си го оправят сами, и безопасно и разумно каране.
  10. 1 точка
    Последните два пъти, когато си купувах кола, се наложи да я диря из Европа, защото на родния пазар не намирах за какво да си дам парите. Не търся марка и модел, а си набелязвам какво искам (в моя случай - японка с 4 врати, бензин, ръчка, с климатик и автопилот, по възможност и шибидах) и почвам да гледам състоянието на конкретните екземпляри. Докато не намеря кола, не тръгвам към България. Другата опция е да си набележиш марка и модел и почваш да дебнеш за читав екземпляр. Понякога дебненето може да се проточи, обаче........ Сега по темата. Покарах за няколко дни един Акорд автомат с R20 на служебни начала. С моето каране разходът в София под 12.7/100 не падна. Не съм спортист, гледам да спазвам ограниченията, но и не обичам да се влача с цел икономия. За сравнение F18-ката с ръчна кутия под 10/100 градско не ми е падала. Иначе колата не е лоша, но пък и конкретния екземпляр е набор 2015 т.е. от последните бройки и би трябвало да няма "детски" болести. Предимство, ако се спреш на този вариант е, че би трябвало да имаш по-богат избор при покупка - колите са на по-малко години, бензиновите по принцип са с по-малък пробег и би следвало да са в по-добро състояние. Точно тук е основният проблем на дизеловата ти опция - да намериш 13+ годишен екземпляр на малък пробег в прилично състояние. Едната кола ще я вземеш по-скъпо, по другата имаш по-скъпи консумативи, така че от финансова гледна точка мисля, че са на кантар. Другите неща колегите преди мен са ги казали - да няма течове около рейката и луфтове във волана (на Акорда от 2015 рейката е сменявана по гаранция на 18к км, ти ще вземеш кола на поне 5 пъти по толкова), да са износени равномерно дисковете - тези неща се лекуват, но трябва да са съобразени в цената. Друг тънък момент е, че има R20-ки с доста базово оборудване, докато дизеловите седмици с кожа, навигация и доста други благинки не са рядкост. Успех!
  11. 1 точка
    Оригиналните 16-ки от 2.0 стават на 300мм дискове без проблеми. Аз съм със 17-ки оригинално, купих си оригинални 16-ки от акорд 2.0 и им качих зимни гуми.
  12. 1 точка
    7–цата е с 280 само ако е с 2.0 двигател. 2.4 и 2.2 са с 300мм дискове дори и с 16" джанти. Но пространството между апарата и джантата е малко и е възможно с афтърмаркет 16-ки да не паснат.
  13. 1 точка
    Виж сега. Аз съм завършил ДВГ и си имам представа какво става в двигателите и без да се налага да ги гледам. Мисълта ми беше, че прекалено се вманиачавате било за масла, било за антифризи. Но, всеки си има някакво хоби...
  14. 1 точка
    Брей, това звучи доста купешки. Аз пък наливам вода от чешмата. Все пак, при мен водата не е варовита.
  15. 1 точка
    Направо пиши едно писмо до Комисия за защита на потребителя..... Направо си им свършил работата
  16. 0 точки
    На една абсолютно черна планета с една много черна звезда, в една черна, черна галактика , седели двама уникално черни човека, и по едно време единия от тях казал: - А ве, браТчет, май не трябваше да ги горим всичките тия гуми , а!
  17. 0 точки
    То и твоя не е пригоден за газ ама....
  18. 0 точки
    Разсмя ме. Там съм ходил 2 пъти. Един път за recall на пиро патрона и веднъж за диагностика. Предложението им след диагностика беше 10 пъти по-скъпо от твоя дисплей. http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_681683.jpg Бягай далече от там. Всеки ден минавам покрай тях, ако има как ще карам в насрещното за да съм по-далече.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...