Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.08.2020 in all areas
-
3 точкиЗдравейте, С години само консумирам съдържанието на форумите без сам да създавам такова, а това не е добре за хармонията ми (само да вземам, без да давам в замяна). В следващите постове ще се постарая да компенсирам донякъде това. Лятото на 2017-та си купих Civic 1.8 i-Shift, черна с 5 врати, набор 2008. Съвсем обикновена - няма кожени седалки, панорамен таван и т. н. Вътре единствено аудиото беше заменено с 2-DIN мултимедия. Салонът беше запазен но отвън беше с доста козметични забележки, които още стоят и си чакат търпеливо реда. Колата си няма гараж, спи на паркинга пред блока и оправянето на външните кусури не ми е приоритет. Отвътре обаче доста неща промених.
-
3 точкиПредпочитам да не казвам нищо, отколкото да дам обща "препоръка" за нещо, което не става за DI двигател на базата на 1 лично преживяване. За да не съм офф отново: http://rsgas.bg/direct-injection-gas-direktno-vpraskvane-gazov-injekcion/romano-direct-injection.html Да, Романо имат. Но не се наемам да препоръчвам без да имам информация и впечатления.
-
1 точкаПрез 2012г. си сложих газов инжекцион тук във Варна при Никгаз. Намира се по пътя за Каменар срещу Орекс. Изпарител Томасето, полски компютър. За 8г. никакви проблеми, може ли да пиша телефона? Да кажат модераторите.
-
1 точкаАпарата на 5-ия предпазен колан е скрит зад тапицерията на задната седалка. Докато го правих реших да "съблека" цялата облегалка и да я претапицирам с червен плат по подобие на седалките в спортната версия (Type R FN2). Намирането на подходящ червен плат за целта обаче ме затрудни. Спрях се на един, имитация на алкантара, от една пловдивска фирма - Multitex Composites (цена около 35лв/м). Платът не е лош но не е UV устойчив и цветовете много бързо избеляват от слънцето. След тапицирането на задните седалки реших, че трябва да направя и корите на вратите в червено. Използвах момента и замених подсветката на бутоните за стъклата от бледозелена на червена. Описвам нещата набързо но известно време се чувствах като рали пилот - в колата около мен само ламарини, жила и кабели (таван, панели, кори, задната седалка, централната конзола, жабката… бяха вкъщи, в хола).
-
1 точкаДнес реших проблема с лампата на АБС. Ще напиша с няколко думи как премахнах проблема,може да е от полза за някои хора сега или в бъдеще. След консултация с познат майстор и диагностика (грешката мисля започваш с 5ца или нещо от сорта и ставаше въпрос за реле ако не се лъжа) ми беше казано че най вероятно е блокирал клапан в модулатора. Тъй като колата и трябва на жената почти нон стоп реших да я оставя когато има тя време а между другото по прочетох някои чужди форума. От прочетеното разбрах че най често проблема е в Ел мотора на АБС модула. Свалих го (3мин и два болта по късно) отворих го (с много тънка отверка или нещо тънко но здраво), като преди това му щракнах една снимка за ориентиране. Вътре беше доста мръсен, четките бяха свършили и долния лагер който остава в корубата беше пълен с гняз и почти блокирал. Лагера се чисти лесно (спрей за ел контакти без омасляване за да не събере пак гняз), но ротора, където четките правят контакт се чисти доста по трудно. Беше черно навсякъде с лека корозия на дупки. След зачистване с шкурка и поставяне на ново в колата със старите четки, лампата изгасна и АБС-а проработи перфектно. Пак го свалих за четки че така и така са за смяна и го дадох на един пичага Краси който бачка на Сливница и Ръковска и час по късно и 20 кинта всичко беше топ. Той също го почисти за още по добър контакт и сега няма грешки и лампи. Четките са с размер 4х4.5х12, като за 12та на края не съм сигурен. Страничен извод от към 4ката и трябва да са медно-графитни. Тъй като не намерих такива се стигна и до него а той самият просто преправя по големи, но върши идеална работа. Ако някой иска негови контакти да ми пише на лично. П. П. При отваряне на мотора има в дъното преди втория лагер една шайба и една пружинна контра шайба. Те остават по магнита. При зглобяване се слагат отново на оста и корпуса с магнита вътре се пуска от горе така че да не ги дръпне пак при зглобяването. Малко е играчка, но не е голяма драма. Контра шайбата се слага с остриетата към ротора и с гладката страна към втория лагер.
-
1 точкаЕто и дискусията като имам и други на лично. https://m.facebook.com/groups/82943005984?view=permalink&id=10158138742655985&ref=content_filter¬if_t=group_highlights DPS-F Honda флуид 2 литра, и 1литър HGO-3, питах какво ми трябва и колко литра и те така... Вчера DPS-F лесно го сменихме с моя Кум, има специални спринцовка и т. н... Ама HGO-3 не видяхме къде да налеем. Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаТака есента на 2018-та, вдъхновен от видяните модификации, започнах да прилагам нещата, които ми допадаха и не изискват големи инвестиции. От tapicer.bg си взех бяла изкуствена кожа (10-ина лв/м) и си тапицирах тавана. Нямах разлепено, провиснало - просто сивия цвят не ми допадаше (исках да ми е бяло и светло вътре). Сега имам нови идеи и обмислям скоро да го сваля отново за да вкарам малко червени акценти. Облепих с бяла кожа и панелите на гредите/колоните (А и С, В за сега са още сиви). От AliExpress си поръчах 20м червен предпазен колан на руло (60-ина лв с доставката), свалих моите апарати, разших черните и заших червени колани, като натегнах и пружините - сега се прибират обратно като нови
-
1 точкаИмам същия мотор на моята кола, само че седан с ръчни скорости. Значи, това не е толкова капризен мотор по отношение на газовата според мен, понеже не е "истински" vtec. Разкарвате тоя турски сбирщайн и не се занимавате повече. Да, принципно най важното е кой е монтажникът и как работи , а не толкова системата, но нека дам един съвет : ако не знаете при кой монтажник да идете или не Ви е наблизо такъв, който да разбира от газови уредби конкретно на автомобили Хонда, по-добре заложете на качествени компоненти. Така направих и аз и съм доволен в крайна сметка. Поне като Ви сложат една автоматична настройка ще получите задоволителен и най-важното безопасен за мотора резултат. Слагате BRC, Romano или Landi renzo( аз съм с такова). Кой знае дали моторът не е заминал именно заради газовата. ( Сигурно е детонирал като ненормален, не разбрахме от разказа ). Ако пък някой направи монтажа и картите качествено и съобразително, резултатът ще е още по добър. И задължително реглаж на клапани на 20к километра. Успех! П.п моята кола има 65к километра само на газ с Ланди Ренцо и още към 100 и кусур хиляди км преди това с предния собственик и газова Фобос, който изринах, понеже беше пълен боклук и пак даваше бедна смес. Не знам как не е гръмнала и моята кола, че даже е доста добре. Освен това тримовете (бензиновите корекции) са нормални такива каквито ги описахте само при нови автомобили от магазина. За дъртите ни кочини са нормални LTFT до +/- 10 и STFT отново до +/- 10. Грешка няма при такива стойности. А запознатия монтажник ще ги сметне в картата на газовата, ама там е много тънка работата. П.п.п разход от 18/100 е извънземен за тая кола. Вари го ,печи го тоя турер не трябва да минава 10-11 смесено. Моят седан е на 8.2/100 смесено газ , карам основно извънградско и то икономично.
-
1 точкаАма само предполагаш или знаеш че е така? Ако дадеш някакви конкретни предложения подплатени с някакви конкретни примери и доказателства ок, иначе само си пишем.
-
1 точкаНаправи няколко снимки на тоя дросела най-накрая. Ако е възможно без гофрето от въздушния филтър снимка на отвора и клапата.
-
1 точкаПърво защо не ги пита за къде е това масло,и сигурни ли са. Това е твоето ръководство и има само заден диференциал https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/050.HTML
-
1 точкаКажете на Карперов, че това е мотор с директно впръскване и няма да дава съвети. Той само една плоча върти, та не му обръщайте внимание. При "големите" е малко консервативно. Разхода на бензин не може да се бара, кит-а е за съответния мотор, както и самия файл. За това хората избират поляците. Всичко може да бараш, но трябва да се внимава. Контролерите им хич не са лоши.
-
1 точкаНе би трябвяло да имаш отделно масло за "раздатката". Раздатка с отделно масло се появява при 3-та ген. дизел автоматик. Коментиряли сме го тук:
-
1 точкаМакс трябва да гони най-бърза обиколка на кфалификациите, за да тръгва пръв на състезанията и тогава евентуално ще видим истинска битка. Нз колко до чух, може и да не етака, но май споменаха че са сменили двигателя на макс или ще го сменят с чисто нов..Трябва да бъдат една идея по- бързи, за да има оспорване с хамилтън, иначе онзи като тръгне, после няма какво да стане без гуми пак кара.... Редбулл трябва да направят болидите по бързи и Верстапен да гони времена..... Накрая маи ще се окажат гумите големия фактор, защото като си направят схемите кога да влизат в бокса за смяна и там стават рокадите. Мерцедес хич не им държат гумите ама заведно с Ботас става трудно състезанието
-
1 точка
-
1 точкаВтора употреба 100лв. Номер на тампона 50890SKNE00, около 450лв. Оригинален!
-
1 точкаЗдравейте, Имах същия проблем, опитвах с WD40 и течна грес, но помагаше само за ден - два. Смених горна помпа на съединител (след като прочетох мненията в тази тема) и всичко изчезна. На старата помпа ясно се виждаше и усещаше луфт между цилиндъра и рамото, който луфт всъщност създаваше скърцането и чукането при натискане и връщане на педала на съединителя.
-
1 точка
-
1 точкаКапков тест 5 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-180400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 15.08.2020г. 8.Мото часове около 120? 9.Изразходвано гориво 380л. пропан бутан и 40л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Да добавя една не важна подробност(за мен лично не добра),а именно смяна на ОЕМ модела на масления филтър. От близо 4 месеца в представителството ни тук в страната,а и гледам в Европа,заменят Purflux ls-350 отговарящ на парт. номер 15400-RBA-F01 с парт. номер 15400-PLM-A02 made in USA,мисля на FRAM. Каква би могла да е причината,можем само да гадаем. Аз не изключвам и икономическия фактор. Чисто визуално и "на напипване",purflux-а е филтъра но...
-
1 точка
-
1 точкаСмених маслото на диференциала С такова каквото трябва и диференциала След около 10 километра утихна и в момента няма никакви шумове! [emoji41] Опресних маслото на скоростната кутия с 3 л ново и смених външният и филтър! Всичко е топ за сега! Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
-
0 точки
-
0 точкиНеговото предложение, подплътено с конкретен пример и доказателство сме го чели, чели ... Накратко - има Romano с OBD (аз също м/у другото), а преди това е имал: и много драми с нея. Не го интересуват спецификите - пише едно и също и за дизели и за бензини, за Сивици, Акорди и ЦРВ-та и Във всички теми репертоарът е ясен - масло, реглаж на клапани, чистене и адаптация на дросел, сложи Романо при Markony и т.н. Сори за оффтопика.
-
0 точкиПрез първата година от съвместния ни живот само я карах и се радвах (след 11 години съжителство с Корса 1.2 45кс можете да си представите за каква степен на радост става въпрос). Намерих един английски форум (civinfo) и зарибяването започна
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00