Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.08.2020 in Мнения

  1. 5 точки
    БРЦ периферия+Хана инжектори е една много добра комбинация и не е кой знае какъв компромис. От Кейхин копията на инжекторите, Хана според мен са най-сполучливи. Монтирал съм не малко китове с точно такава комбинация и всички за момента са безпроблемни. Щом извращението пежо207 със БМВ мотора, без ОБД-то свързано работи перфектно вече 70+ккм, значи за мене всичко е перфектно.
  2. 4 точки
    Здравейте! От 10 дни съм новият горд собственик на този прекрасен автомобил 😊 С всеки изминал ден откакто сме заедно се убеждавам колко голям късмет съм изкарал попадайки на нея... всичко по нея работи перфектно, вида й е страхотен, усещането зад волана е такова, че не ти се слиза, а звука на двигателя мога цял ден да стоя да го слушам и няма да ми омръзне... прекрасна е... Тук искам специално да отделя място да благодаря на Златозар за всичко, с което ми помогна да премина по възможно най-безболезнения начин през всички трудности при прехвърлянето на колата, за вниманието и отношението. Благодаря ти и за всички грижи, които си полагал по този автомобил през годините и си го превърнал в бижуто, на което се радвам в момента. Тук пред всичките ни съфорумци ти обещавам, че ще дам всичко от себе си да се грижа по възможно най-добрия начин за нея и да бъда достоен неин нов собственик!
  3. 3 точки
    Здравейте, Колеги. Имам добри новини относно общите поръчки. След проведени много разговори с много хора, в крайна сметка се появи сериозен човек, на когото мога да предам работата по общите поръчки. @Ronin7 е момчето, което ще се занимава от тук насетне с поръчките. Уверен съм, че ще се справи не по-лошо от мен Желая му успех и се радвам, че ще можем да продължим да си поръчваме качествени масла на добри цени. Поздрави, Чавдар! Edit: Ето я и първата му обща поръчка
  4. 2 точки
    Поздравления! Аз ще поръчам в близките дни. Радвам се, че "поехте вахтата" от Чавдар. Пожелавам Ви много доволни клиенти! Поздрави.
  5. 2 точки
    Некой ще ме светне ли, за какво точно иде реч? Дотук разбрах, че си говорите за разход на газ, ама какъв? Градско, извънградско, магистрала, или среден от трите заедно? Питам, за да си изясня, за какво ще даваме 1000лв, т.е., какво ще се доказва? И най-вече, как ще се доказва, каква ще е точно процедурата по протичане на теста - маршрут, час от денонощието, скорост, натоварване на колата (пълна, празна)? Тестът еднократен ли ще е, разбирай пенсионерско-икономично отиване и връщане до някъде извънградско + още толкова км градско, или ще е резултат от някакво продължително ( да кажем един месец) ежедневно каране по различни маршрути и режими на натоварване на двг? Като си изясня тези неща, ще реша, дали и от коя страна на "чертата" да заложа моите 1000лв.
  6. 2 точки
    Аз съм с TRW дискове и накладки и съм доволен. Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk
  7. 1 точка
    Мисля че не си се насочил правилно към проблема.
  8. 1 точка
    Напиши грешен, и след това ще те пита за нов и тогава въведи новия.
  9. 1 точка
    @Vicente Колега, оставете координатите на сервиза в темата, моля. Затова са тези теми. Благодаря.
  10. 1 точка
    Здравейте, И на мойто CRV , се сличи да бъгне сензора за външна температура, опреве се с махане на + на акумулатора.
  11. 1 точка
    На някой ако не им се вярва също трябва да погледнем и на стила ,на каране...Защото един мотор ако носи на 0в20 а пресз ден го караме с 200 , едва ли ще му се радва мн това 0в20 😆 За мен от основно значение е натискането на педала и понасянето на маслото..Има масла които се препоръчват да не кажа вс и з апочти вс хондови мотори , така че сипвайте смело, евентуално ако не искате да излитате или сте с 2 леви крака . Да не подведа някой не си мислете в двете клрайности от 5/30 на 10/60, просто някакъв оптимален вариант, който отговаря на изискванията на автомобила и на вашите изисквания
  12. 1 точка
    Изкушавам се да спомена с какво масло карам и темата да отиде 100 страници
  13. 1 точка
    Колеги, Днес си взех маслото от Лубрифилт (Petro Canada 5w30). Опаковката е абсолютно същата, като опаковката от Ato24.
  14. 1 точка
    Баш така си е. По Европата може да е виц, но тук си е реалност.
  15. 1 точка
    Може да не е точно по темата, но да споделя. Имал съм 3 лични автомобила на газ и поне 5 служебни. Моя опит показва, че спестиш ли пари за сметка на качеството на газовите компоненти ще си постоянно с проблеми. На едната лична се изтарикатих така, за 3 години я платих двойно, без да смятам изгубеното време и нервите. Да не говоря за служебните, там все гледаме да е евтино. Една няма да работи като хората. Всичко е със светещ чек. Газаджията казва, че така било нормално. Ама за толкоз пари... това е. Разбирам хората които не искат да чуят за газова понеже са карали Фобос или нещо сбирщини евтинджоси. Ако разровиш във форума ще намериш поне няколко подобни теми. Ако спестиш сега 300лв, в не много дълъг период от време ще дадеш доста повече за отстраняване на проблеми. Ще чуваш само оправдание, че нещо не е на ред и ще си тровиш нервите. Този двигател носи на газ и работи чудесно на газ, направи го като хората дори с жертвата на малко повече средства. Заслужава си!
  16. 1 точка
    Не мисля, че това е плюс, даже обратното. Има си причина автомобилът да има жълта ламба на таблото. Ако ти светне чека заради газовата - ще искаш да знаеш защо е светнал. Отделно ако вземе та светне заради нещо друго и то вземе та ти изчисти грешките ... Мисля, че е ясно.
  17. 1 точка
    Ами за мен лично няма, ако не искаш да триеш грешки, то тогава има. При добра настройка на тоя мотор всичко е точно. И да избягат тримовете заради кофти газ например, там 5-10% в плюс, или минус не е голяма драма, компютърът е за това да ги коригира,ако е необходимо. Още повече, че като му знам смесообразуването на този мотор при високи обороти и пълна газ ОБД-то няма да помогне в никакъв случай при недостиг на гориво например, недостиг породен от неправилно подбрани изпарител и инжектори(тоя мотор се храни без проблем от 6 ММ тръба и обикновена сонда). ОБД-то би помогнало в някакви средни натоварвания, ако са наакани настройките.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    Смях се с глас . Вместо да се сгънат ще има далавера импекс.
  21. 1 точка
    Отне ми общо 30 минути - демонтаж на стария и монтаж на новия. Вярно лесно беше.
  22. 1 точка
    Няма нищо трудно, не се сваля бронята. Може болтовете на стойката с перката да се опънат при развиването им.
  23. 1 точка
    Газовата съм я проверявал - от там започнах. Свещи смених миналата година и по мои сметки са изминали около 18 000км. Направих реглажа и за моя изненада проблема изчезна. Вчера на топло видях, че стрелката е като закована. При натискане и отпускане оборотите падат до не повече от 600. Тази сутрин проверих и на студено как е. Държи над 1000 оборота докато позагрее и после падат до към 700 и малко. Няма тресене на мотора, работи равномерно. Поне за сега. Така, че проблема мисля е решен.
  24. 1 точка
    Благодаря за отговорите. Първо да уточня че ламбда сондата я смених не заради посочения проблем, а защото ми светеше лампата за чека. След диагностика се оказа че е заминал отоплителя и. За това я смених и вече няма грешки в компа. Дебитомер нямам. IACV клапана е почистен перфектно както на посочените снимки. Беше доста зацапана мрежичката. В него нямам съмнения проверих му съпротивлението и е в посочения интервал 8-15 ома. При мен е 12 ома. Освен това го проверих дали се отваря при подаване на напрежение. Освен това проверих и дали при затворено положение не изпуска. Проверих и при работещ двигател какво ще стане ако извадя куплунга на клапана. Очаквано мотора загуби стабилност и веднага угасна. Така че клапана работи. Единственото, което не беше наред е уплътнението му. Напълно се е сплескало и е възможно да не уплътнява за това добавих допълнително уплътнение и мисля, че сега е добре. Промяна обаче нямаше. При диагностиката човека каза, че всичко е нормално. Клапани не съм регулирал никога. Маслото ми не мърда, като се има в предвид, че навъртвам по 3000км на месец. Сменям го на всеки 3-4 месеца. CARPERA хубави темички си постнал щеше да е добре да ги бях видял преди да започна. Както и да е. Дросела го свалих изцяло от мотора и старателно е почистен. Всички отворчета съм продухал докато спре да излиза мръсотия. Гарнитурата на дросела се оказа в отлично състояние и не се налага смяна. Единственото нещо което не направих е да отвия болта за оборотите. Не посмях да не разбазикам нещо. Като видях твоите снимки явно утре ще го отвия. Какъв е този EGR клапан?
  25. 1 точка
    Ето и снимки как е станало. http://pho.to/AkfUt
  26. 0 точки
    Moят диск не е оригинален DVD, работи си обаче прекъсва и ми излиза Disc Reading Error Please Consult Your Dealer. Изваждам диска, позабърсвам го, слагам го пак и си тръгва до следващия път когато излиза същото съобщение. Дали защото диска не е оригинален или има нужда от почисване на самото четящо устройство?
  27. 0 точки
    Обявяват търг за боядисване на пленарната зала на Парламента, на който се явяват трима кандидати предприемачи. “Аз ще свърша работата за 3000 лева - 1500 за материали, 1000 за екипа ми и 500 печалба за мен”, обявява първият. “Аз мога да се справя за 2000 лева - контрира го вторият, - 1 200 за материали, 600 за екипа и 200 печалба за мен. Третият се доближава и прошепва в ухото на депутата, назначен за отговорник по ремонта: “5000 лева”. “Как стигнахте до тази сума?!” - изненадан пита депутатът. “1500 за мен, 1500 за теб и наемаме втория да свърши работата!
  28. 0 точки
    - Г-жо, имате мнго красиви гърди. - Иванчо, ще ти плесна една през устата. -Добре, г-жо, а другата може ли да ми я подадете в ръката?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...