Jump to content

sashkooooy

Фен
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About sashkooooy

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 07/04/1993

Profile Information

  • Кара
    Hond Civic 1.8 8th gen
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Kustendil

Contact Methods

  • Skype
    b1rk1lk111

Recent Profile Visitors

535 profile views
  1. Най- на края някой да се престраши да качи снимка ... Добре се е получило колега, браво
  2. Хора, защо не качвате снимки да гледаме кой какво е направил ... пък е и по-интересно да си видим машините.
  3. И това е така, но е толкова грозна тая пластмаса като изгори, че предпочитам пак да боядисам нещо, отколкото да я гледам като изгорял леген ... .
  4. За нещата, който съм изброил в скобите.
  5. Не мога да кажа колко струва само това, защото на моята кола ѝ оправяха и други забележки, който имаше (по задната броня, по предната, на двете от вратите и на единя калник...), но като цяло около 600лв.
  6. Ето и снимки как е станало. http://pho.to/AkfUt
  7. Здравейте Колеги, Не видях във форума да има такава тема и за това правя нова. Дали някой до сега е боядисвал на Хондата си праговете, веждите и броните (имам впредвид всички пластмаси от вън) в същия цвят като колата или пък в някакъв друг, различен от оригиналния ? Ако да, къде сте ги боядисвали и разбира се, ако искате (аз искам), може да прикачите и снимки, за да видя как изглежда, защото аз съм решил да направя така с моята, но не съм много сигурен как по добре ще изглежда... :) Ако го направя преди някой да е писал или прикачил снимки, аз ще кача на моята.
  8. Извинявам се че пиша втори коментар, но в предния не се сетих да попитам. Защо по- точно реглажа на клапаните е желателен и защо се прави обучение на дросела ? Очаква ли се нещо да се е разбъзикал или ? Мерси предварително.
  9. Мерси за коментара frizzante, наистина доста изчерпателно... Надявам се всичко да е наред и колата да пристигне до края на седмицата и направо я откарвам в сервиза за смяна на горепосочените. Инче знам как са с крушки щипки и всички такива дреболии по Италия колите... Имал съм 3 коли и 3те бяха от Италия. На последната която има Honda Civic EP3 даже от мястото при резервната гума вадих земя и чорапи ... всички щипки счупени всички крушки изгорели и тн. Надявам се да не е попаднала колата при най големия мърляч преди мен Относно газовата съм го мислил, но първоначално така че я покарам пък по на там ще реша дали да слагам. Иначе не е никак лоша идея. Благодаря пак
  10. Здравейте, Колеги, Отдавна съм член на форума но вече вдигнах левела ... Сдобих се със Civic 8th gen 1.8 бензинка и съм много щастлив, само дето още не съм виждал колата на живо. Ще ми я докарат от Италия другата седмица. Та въпроса ми е следния: Запознати ли сте дали в Италия връщат километрите на колите ? Аз съм чувал, че това се случва само в България. Питам, защото на километража на колата пише, че е на 70 000 км, като цяло колата от вътре е много добро състояние - не видях да има нещо изтъркано или протрито. Колата ми я намери един приятел на баща ми и той ще ми я докара (с автовоз), така че, ако не е превъртан там няма кой да го превърти. Благодаря предварително за мненията.
  11. Колега, колата беше 6 месеца в специализиран сервиз на Бош, за който имах доста добри препоръки - не е била на приятел в гаража. Не са сменили клапана на ГНП-то, а е друго, но ще напиша, като си взема колата в други ден и съм наясно за всичко, което са правили. Просто във въпросния сервиз провериха няколко неща, които предполагаха, че може да са проблема, но след като не успяха да го намерят, започнаха да барат навсякъде, където не им е работа. Ремонтът на това, което те са причинили на колата ми струваше 500 лева (рязани жици, разпояване по компютъра и тн). А при професионална диагностика даваше грешка само на ЕГР клапана (и него го смених със здрав, но отново показваше само това).
  12. Да се похваля, че проблема е решен. Оказа се че е нещо съвсем просто но просто явно майсторите не са били толкова майстори. Оправиха колата за 2 дни в друг сервиз. Проблема беше някакво реле на ГНП-то, което е изгоряло - 270 лв и проблема е решен.
  13. Вчера майстора ми се обади и ми каза, че колата има Чип тунинг (за което не знаех), и този чип явно е дефектирал и колата влиза в авариен режим. Когато са слагали чипа, са изтрили голяма част от софтуера (или поне така разбрах) и за това не са могли да прочетат на компютър грешките, другите майстори при които карах колата, преди това. Сега чакам да звъннат пак и да ми кажат дали са я оправили.
  14. Благодаря колега, днес ще ходя да видя какво става с колата и ще им кажа и за твоята случка .... може пък наистина да е нещо подобно.
×
×
  • Create New...