Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.07.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Дали ще разбереш скоро че имаш проблем с мотора а не с маслото.
  2. 2 точки
    Надявам се, че темата не е в разрез с правилата, но се сбъсках с една от най-наглите измами от доста време. Работя на повикване като диагностик в малък сервиз и моя приятелка ме помоли да идем на оглед на Хонда в града ни - Пловдив. Хонда Джаз , само на 50 000 км със съответната височка цена. Накратко: колата е със силен удар отпред , със сменени и двата фара. Много зле направени заварки , замаскирани освен с боя и с напръскване с кал. Маслото е 1 см над макс, волана е обшит защото хондата очевидно не е на 50 000 км, много зле поправен ляв праг. Човека ' дойде специално' за да ни покаже колата, която е без номера и не се кара, а двигателя беше топъл. Та внимавайте и 'умната' :)
  3. 2 точки
    Колега, ръждата не е много, но щом си решил да се занимаеш подробно първо вземи и почисти "ваната", дъното на вратата отвътре с четка и вода, да се махне фината тиня от прах, която задържа влагата. Като изчистиш и изсъхне добре полей отвън само шева с бензин и виж дали прави мокро отвътре. Ако е пробила ръждата трябва да се занимаеш първо отвътре. После отвън е за финал, на изчистено грунд и боя, или бодито и боя.
  4. 2 точки
    @ExpandWeiner забелязал ли си дали при палене притракваше двигателя? Да не би веригата да е била разтегната и да е презкочи някой зъб?
  5. 2 точки
    Ако искаш към конкретна част от поста да се обърнеш, просто цитираш само нея. Няма проблем дори да е от предния пост, стига да не е цитиран целия. Ако пък искаш да е ясно към кого се обръщаш, можеш да ползваш @ или празен цитат както dindin предложи в първия пост. Аз не виждам проблем така. Пс: а и в други големи форуми, в които съм членувал, го има това правило. Не е униканно за тук
  6. 2 точки
    Това не е възможно да се случи с една единствена смяна, ако ще да е 10W60. Със системно каране можре. Мотора може да се прецака ако е пукнал картера и цялото масло е изтекло, но не е забелязал. Това много малко вероятно, защото ще светне "лампата на аладин" в червено. Вероятно е съвпадение, както някой каза по-горе.
  7. 2 точки
    Според мен все тая какво масло си сложил за 150 км. че да има нещо общо с проблема ти. Тази кола е карана 400 000 км с неизвестно какво... Хич ме няма по ходова част и окачване (не, че по другото съм много спец), но ако запишеш клип с тракането може пък някой да хвърли боб.
  8. 2 точки
    Бате Емо... Уж всички живеем, но не е баш тъй! Винаги ме е било страх, че само мачкам Земята... Търся смисъла на жалкото си съществуване и не го намирам!!! Нито в написаните ноти, думи... Ужасно е да си безполезен!!!
  9. 2 точки
    Колеги, парите са получени, маслата са поръчани!
  10. 1 точка
    Здравейте колеги, надявам се всички да сте добре и Хондите ви да са здрави и пъргави. Искам да обърна внимание на нещо от правилата, което доста хора пренебрегват: 2.8. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения. Доста често се случва аз и колегите да минаваме и да редактираме мнения. Разбира се има и ще има доста такива, които не сме видяли и съответно редактирали - нямаме възможност. Има резон това да е включено в правилата. Доста колеги злоупотребяват с цитатите. Случва се много дълги мнения, включително и със снимки да се цитират и отдолу колегат да напише нещо от сорта "Напълно съм съгласен". Съгласете се обаче, че освен напълно излишно това мнение натоварва другите потребители. Може би не го усещате на голям екран, но замислете се когато някой чете тема на мобилен телефон за какво задръстване от излишен текст става въпрос. Когато се случи няколко пъти е възможно да получите безобидно предупреждение, не се сърдете. Разбира се ако пишете много дълго мнение, което следва това на колегата преди вас и някой ви изпревари - винаги можете да вмъкнете цитата, за да е ясно на кой отговаряте. Ще дам няколко насоки: 1. Когато искате да цитирате някого винаги можете да го цитирате с празен или частичен цитат. Просто маркирайте тази част от мнението на колегата, която искате да оспорите, да потвърдите и прочее и изберете "цитирай избраното". Ето така: Ако нещо не ви хареса цитата или го изтрийте, а ако нещо не се получава - със Ctrl + дясно копче на мишката има някакви опции за премахване. 2. Когато просто искате да се обърнете към някой колега и той да види (в зависимост от настройките си за известяване), че някой го споменава (предимно с добро надявам се ) тогава напишете сложете маймунка @ и започнете да пишете името на този, към който искате да се обърнете директно. Ето така: @dindin Знам, че доста от вас са наясно с тези дреболии, благодаря на тези, които се съобразяват с правилата и разбират идеята. Благодаря ви и ви пожелавам хубави летни моменти, добре охладени и смазани двигатели, някоя Acura с V6, а защо не и някоя e-Honda.
  11. 1 точка
    За 150км минати дори и с неподходящо масло (а Castrol 5W40 не е такова) няма как да създадат такива драстични проблеми. Какъвто и да е проблема, не е свързан с маслото, по-скоро е имало друг проблем с мотора. Все пак 400х км съвсем не са малко, дори и за Хонда. Надявам се да е решим и евтин този проблем. Просто изчакай майстора. Аз бих препоръчал да погледне веригата и клапаните.
  12. 1 точка
    Е видях: на основата на ключето едната страна дето лагерува бутона. Залепих го, но става само за снимка, за ползване хе е сигурно. Както казах поръчах, но ще дойде към средата на август, но до тогава дублирах ключа и така.
  13. 1 точка
    Не е само тази кола. Всички коли със цял заден мост и този тип реактивна щанга се люлеят. Просто HR-V-то е по-високо и люлеенето се усеща повече. За да няма люлеене щангата трябва да е такава Много добре се вижда, как мостът не мърда настрани. Такова окачване съм виждал на Нисан Алмера и Примера. Съпругата ми имаше Алмера '04-а, не мърда, спи на пътя.
  14. 1 точка
    Е аз ще те цитирам, ама малко в опозиция . Това с правилата още от време оно (разбирай още от времето на Ал Капоне и Омбре) е пълна простотия, която я няма вече в никой друг форум. Веднага давам пример: Някой е писал преди мен, искам да му отговоря или да ползвам контекст от мнението му, обаче според правилата не може, за това си пиша след него, обаче видиш ли страницата в този момент свършила и хоп, моето мнение на нова страница виси като пришка на гъз, че някой даже ако не се сети да се върне страница назад, може да ми зададе въпроса "ко каза, ко" .
  15. 1 точка
    Щом спрях като започна шума погледнах от долу и нямаше никакви течове. А за почистване на двигателя съм чувал че може да и вредно защото ония мръсотии запушвали стари гумени уплътнения, които биха изтекли, ако ги няма мръсотиите. И на двигател с 400 хиляди км със сигурност нещо чака да тече 😅
  16. 1 точка
    Е не, БаСи цирка! Загадка! Сега стана. Предишният опит направих точно, както казваш ( @Pavel_Pavlov ) , но не ми се получи. Не ми излезе падащото меню с имена.
  17. 1 точка
    @stosto И защо, кажи ми, изкопа тема от 2016 г.? Въпросът ми е риторичен... Моля те да прочетеш Правилата на Форума - КЛИК, в т.ч. правило 2.2. Не „изравяйте“ стари теми (по стари от 6 месеца) ако искате да добавите нещо към такава тема, пуснете нова и добавете линк към старата такава.
  18. 1 точка
    Като започнеш да пишеш името след маймунката и ще ти излязат предложения под текста ти. Продължи да пишеш потребителското име докато не се появи този, който търсиш. После просто цъкни на него и си готов.
  19. 1 точка
    Ще отговоря кратко: Хонда препоръчват 0w-30 масло. Принципно, изборът зависи от това дали имаш или нямаш DPF. Ако нямаш DPF - 0w-30 масло, отговарящо на API SN, ACEA A5/B5 (или ACEA А3/B3; аз лично не го препоръчвам). Ако имаш DPF - 0w-30 масло, отговарящо на ACEA C2. Обикновено (не винаги) 0w... маслото е изготвено от по-висококачествени базови масла (в т.ч. разбирай PAO и GTL), съответно към тях е паснат пакета добавки. Това важи особено за "големите" на пазара - Mobil, Shell и др. При 5w... маслата използването на PAO и GTL не са необходими. Те могат да бъдат изградени и само от II и III група базови масла - говоря за т.н. "обикновен хидрокрек". Това не означава автоматично, че 5w... маслата са по-лоши, а е просто специфика, която следва да се има предвид при избора на масло, който следва да е съобразен освен с указанията на производителя и с конкретните условия на експлоатация на автомобила - температура на околна среда, състояние на мотора, навици на водача и много други. Моля ТУК да не се развихря дискуския от типа "Кое масло да избера и защо". Имаме си тема за това. Ако някой вижда неточности в моя отговор, нека ме допълни и коригира. Но, само толкова
  20. 1 точка
    99.9% проблема е от двигателя а не маслото. Няма как да строшиш мотора с 5/40, особено на Хонда. Взел си автомобил за ремонт на 400 000км, там е проблема.
  21. 1 точка
    Ми, паднал е от перваза на прозореца, но не долу, а вътре - на пода на 42-рия етаж. :)
  22. 1 точка
    Така е!!! Ако позволиш... Ши спуснЪ една гатънка от твое име, макар... Разбрахме, че бялата девойка е отвлечена някъде около Бистрица или морската градина в Созопол. Предизвиках " масова касапница " в задача, която казва, че може да бъде убит само капитана. И то при определени условия. При даденото ми решение.., той се радва на прекрасно здраве. Ама... Кой да чете!!! И така... Чистач на прозорци се подхлъзва докато чисти прозорците на 42-рия етаж на небостъргач и пада. Въпреки, че не е носил никакво предпазно облекло, не е бил завързан или осигурен (въжета), както и не е имало скеле пред сградата - оцелява. Как?
  23. 0 точки
    А ако искаш да драснеш някоя глупост, леко встрани от темата edit: Между другото, малко се озорих с изписването на @Pavel_Pavlov . Ама това, защото съм бос (бос като "тръгнал кос, гол и бос", а не като Boss ). Слагам маймунката, започвам да пиша Pavel и ... нищо, няма го в списъка. Като сложа "_" предиктив редакторът ми изписва Label. Ама го схванах след няколко опита.
  24. 0 точки
    Ми..... те това е мъжката любов... Няма граници! п.п. Мен ми липсват жените, ама това е друга тема...
  25. -1 точки
    Няма значение, маслата са почти еднакви, едното е малко по рядко само при минусови температури . Обаче значение има от 5/40 с което си карал и то на най ментираната марка Кастрол . Едно че не покрива стандартите и е бъкано със сулфатна пепел, която образува много нагар и задръства цедката на маслената помпа, второ, че това е маслото с най много "официални вносители" и имитатори, та никак не е трудно да попаднеш на менте . "Заспалия" полицай няма нищо общо с проблема ти, просто е съвпадение, сам си прецакал мотора с грешните масла, пък нека някои колеги ти твърдят, че Хондата дъвче всякакви масла .
  26. -1 точки
    Ясно ми е, че по-големият ми проблем сега е с двигателя, но рано или късно ще имам проблем създаден от маслото.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...