Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.07.2020 in all areas

  1. 1 точка
    ACC - Adaptive Cruise Control. Спазва автоматично дистанция от предната кола LKAS - Lane Keeping Assistant System - Следи за бялата маркировка на лентата, за да си стои в нея. Тая екстра е добра, макар че в България, аз лично не бих я ползвал, просто защото има прекалено много идиоти на пътя и предпочитам да съм винаги в готовност да реагирам. Мисля, че в мерцедес S класа я бяха сложили за първи път - от 2000 до 2004 модела, ако не ме лъже паметта. Аз не съм виждал CRV 3та генерация с пера на волана. Може би колегата визира по-новите модели. Относно бензиновия двигател - дори да е на между 150-200 хиляди километра, ако колата е поддържана правилно, няма да има проблеми. Ако си притиснат финансово по-добре изчакай за правилната бройка, ще излезе. На 2.0 може и никога да не ти се наложи да сменяш веригата.
  2. 1 точка
    Днес и аз смених моята спирачна течност,но мисля че трябваше да събере повече от 600мл. Незнам,явно трябваше да направя повече цикли, по процедурата с помпане,отвиване и стягане.Абе беше под парещото слънце и действах екстремно. Вие колко точите,докато ви се избистри? Като цяло,не беше мътилка и за това,не съм разбрал рязка промяна в цвета. На колело,са правени по 4-5 цикъла с припомпване и задържане на педала. Най важното е ,че спирачки има😎!
  3. 1 точка
    Честито и със здраве :))))
  4. 1 точка
    https://forums.hondabg.com/topic/110892-honda-legend-обсъждане-на-обяви/?do=findComment&comment=1057561058 В гугъл плей, за андроид има доста Targa - приложения.
  5. 1 точка
    Понеже и аз така смятах мога да ти гарантирам,че след точно една седмица ще си размислил. Изключително рядко я отварям. Лятото пече, зимата лъха хлад от нея По-скоро е за преходните сезони или както беше писал @ivan_m това е екстра за пътниците отзад.Съгласен съм. Ако изключим автомата,аз бих казал,че за мен най-добрата е екстра е ACC.В комбинация с LKAS прави пътуването изключително лежерно. Принципно с перата на волана пак може да сменяш скорости.
  6. 1 точка
    Някаква Targa беше, може би Targa Scan. И Targa Scan, и InfoTarga и Verifica RCA Italia ми изкараха някаква откъслечна информация. История няма, но има запис 2015, че е на 245000 километра. Ако това ще ти е някакво успокоение.
  7. 1 точка
    Ако някой е открил описания в темата проблем, нека да сподели. При мен все още проблема съществува, точно както го е описал колегата Петър Киров.
  8. 1 точка
    Задачка за висшисти: - Моро, Асан и Лазо трябва да си разделят 580 лв. Колко метра релси, липсват от влаковото трасе?
  9. 1 точка
    Твоето решение се оказа добро и за мен. Успях да ги наглася така,че да не ми духат в лице. Следващия път ще го пробвам.Сега нямах време за Cr-V ,но го пробвах на служебната.Въпреки пусната рециркулация леко лъха от тия горните странични за прозорците.Но колата не е Хонда. Веднага ти отговарям.CR-V4.Смених пукнато панорамно стъкло, като Дженерали отпуснаха 4000 лв. В доверен сервиз излезе около 1000 лв. надолу.
  10. 1 точка
    Няма единна база на Хонда в Европа. По VIN единствения начин е ако е влизала за някоя акция (примерно за еърбег) да са й записали километрите. Щом е от Италия обаче, ако знаеш регистрационния й номер (нарича се Targa) има доста работещи приложения ,където може да откриеш информация. Успех!
  11. 1 точка
    С тази само 1 брой гъба. И тази паста Нужна е и винтоверт които да има бавни обороти, аз си ги полирах сам. Да след година може да се доизлъскат но това е 5 мин работа, паста остава много и всичко това за 20тина лв. Да добавя че ако са много зле фаровете се минава с финна водна шкурка.
  12. 1 точка
    Здравей колега, Ето в тази тема отдолу 37 пост е моя. Писал съм с какво фолио на мен ми го направиха, колко издържа и т.н. Към момента фаровете са така както ги направиха, минало е година.
  13. 1 точка
    Помпата се сваля независимо от веригата и всички "филми" които си описал. Има капаче в предният край на двигателя,откъдето се осигурява достъп до нея. Като забележка: Има разлика в налягането на помпите за двигатели с вакуумен ЕГР и електрически. Помпите на външен вид са еднакви. Така че е важно донора да е като вашата.
  14. 1 точка
    Моите ги полираха, обаче сложиха и фолио отгоре. Мисля, че си заслужава.
  15. 1 точка
    Късно се сетих, а вече бях натоварил всичко на задните седалки та успях да снимам дамо отпред 😒😃
  16. 1 точка
    Предпочитам автоматика, защото ми носи повече комфорт и удобство при шофиране, особено в града. На тази кола повече и отива. Започнах да карам автоматик преди повече от 15 години, паралелно с ръчката, така че не съм предубеден към него. Минималното увеличение на разхода на гориво при обсъжданата цена на колата и цената на поддръжката е пренебрежимо. Автоматикът според мен ще държи по-добра цена при препродажба.
  17. 1 точка
    Малко по-подробно инфо за вчерашните заигравки. Преди време бях закупил малко карантии от Сивик Тайп Р(FN2): - двата вала комплект(макар да предвиждах да използвам само смукателния с неговото 50 градусово VTC) - пружините на клапаните - напълно оборудван колектор - макар дросела и инжекторите да са със същите параметри като на к24а3, използвах тези от FN2 - маслена помпа, ваерига и оптегачите - тях не ги използвах, но такъв беше комплекта Самата глава я нямаше, защото най-вероятно е пръцнал мотора и е на салата. Аз и не предвиждах да отварям мотора, така че не ми трябваше. Разликите между двете глави като цяло(с изключени на валовете и VTC-то), е че к20-ковата глава е с доста по-прецизна отливка и вхпдните портове все едно са полирани. Смукателят от сивик-а(RSP), както знаем обаче няма нищо общо с този от k24a3(RBB).RSP-то е с по голям диметър на портовете и с доста по-къси рънъри от на RBB-то. Слагането на RSP-то е свързано с много противоречива информация, че мотора умира в ниските, не става за ежедневка и т.н., та ако прочетете всичко до края ще разберете реалностите какви са. Да не разводнявам нещата излишно, та започвам със снимките на процесите с коментари под тях: Бях приготвил и нова верига да сменям, но винаги има едно но. Нагласих мотора на белези и се оказа, че някой в Швейцария предполагам, я е свършил тази работа вече. Веригата беше перфектна, оптегача беше излезнал на 1 зъб само, така че няма да сменям верига. Тук както се вижда съм махнал всичко вече. Веригата се опъва с високотехнологичен ластик за багаж, за да не се разкачи докато въртя мотора, а го въртя защото ще сменя и пружините на клапаните. Тук се вижда разликата в пружините и талерките при двата мотора. Пружините при к24а3 са еднакви като размери на смукателните и изпускателните клапани. Тайп-р пружините са различни за смукателни и изпускателни клапани. Смукателните са 1,5 мм по-дълги, а изпускателните 2,23 мм. Диаметъра забравих да го измеря, но е без значение. Смених ги разбира се, а с това и гумичките на клапаните, защото няма как да извадиш долната талерка на пружината без да махнеш гумичките. Главата готова с един бял и един жълт вал Едно уточнение за валовете - вала от тайп-р има 1 мм по-малко лифт на не-витековати гърбици и 1 мм повече лифт на в-тековата гърбица, от този на к24а3(стойностите не са особено точни, но карам по спомен). По-малкият лифт извън втек+късия колектор трябва да утрепят въртящия момент в ниските(така пише по форумите). Тука всичко е събрано във финалния му вид. Сините работи дават +5 коня веднага заради цвета. Сините работи са поради факта, че оригиналният въздуховод няма начин да стане със тоя колектор(RSP). Една седмица карах с оригинален въздуховод омотан със скотч(американското тиксо) и снаден със силиконови остатъци от разни други проекти. Използва се МАП сензора от к24а3, защото на FN2 е друга буксата. Като цяло колектора е болт он на колата с тази разлика, че трябва да монтирате един допълнителен щуцер за вакума за предния тампон на мотора, както и еднин гумен маркуч за подгрева на дросела се сменя, че идва къс. Другите маркучи се подрязват до необхпдимата дължина, че те пък идват дълги. Между другото мотора запали с новите карантии от четвърт. Адаптация на дросел не е правена, всичко си беше все едно със старите карантии. Щипките на зарядното се виждат на едната снимка, защото при писане на файл ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се включва на заряд, че ако пръцне нещо по време на писане и трябва да се отваря компа. Сега газаджиите ще скочат, че инжекторите не се монтират така, маркучите им не знам какво и т.н. Сега интересните работи. Мотора си беше рефлашнат и преди тези интервенции. Това е мерене без да е барано по софта допълнително. Просто събрана колата и качена на диното. Вижда се къде и колко е умряла. Колко пък да е умряла(на втората снимка е сравнението със съвсем стокова кола). След известни промени по софта, това е финалното мерене(поне така мисля, че ми е последната снимка в телефона). Мерено е на най-злобния стандарт на диното и има едни загуби дето няма как да се измерят(тези в торк конвертера).На DIN стандарт стойностите са по-високи. Рефлашването е бавен процес и самото писане по компа отнема повече време от самото мерене. Това е на газ. Нищо не е донастройвано по газовата, просто цъкаш копчето на газ и мериш. В последствие ще я барна евентуално. Равносметката: Дали си струва - определено да. В ниските и средните си е същата, но във високите тоя туч се развърта доста по-добре и е много приятен за каране. Автомата е най-голямата дупка на тая кола. От мотора назад колата си е напълно стокова, катализатора си е на място, генерацията, колектора. Ако се поработи в посока на смяна на изпускателен колектор, високопропусклив катализатор колата ще живне още повече, но за момента аз приключих с NA тунек-а. Тук е мястото да благодаря на момчетата от ФТ Моторспорт http://www.ftm-bg.com/, защото без тяхната подкрепа нямаше да се случат нещата. Спокойно можете да оставяте вашите хонди при тях, в добри ръце ще са.
  18. 0 точки
    В тази връзка, аз тази година за да не съм расист, ще ходя на почивка на не-бяло море .
  19. 0 точки
    -Миличък,ти как гледаш на изневярата...? -Предимно,през снайпера!
  20. 0 точки
    Здравей, колега! Преди 3-4 хил км сложиш отпред и отзад АТЕ дискове+накладки. Доволен съм от спирането в момента, като единственият проблем е, че предна дясна се разсвири на умиране. Не съм намерил време да сваля накладките и да гресирам пак с медна грес. Предполагам, че не съм я направил като хората, защото ми беше последен диск с накладки и вече бях се напрегнал доста с болтовете, които нямаха развиване...
  21. -1 точки
    - Извинете, но какво имате против негрите? - Напалм.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...