Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.06.2020 in all areas
-
2 точки
-
2 точкиМерси. Засега от Бултрако не мога да се оплача, действат бързо и отзивчиво. Вторник следобяд преведох капарото и в четвъртък следобяд ми казаха че колата е готова за регистрация, бяха минали всички първоначални манипулации, ъпдейт на системата и т.н. Лизинга малко се поиздъниха, но се взеха в ръце и понеделник ще я регистрират и вечерта я взимам (дано няма изненади в плана). Ако лизинга беше по адекватен интервала между капаро и получаване щеше да е вторник-петък... За сервиза на Бултрако нищо не мога да кажа, предстои да видя и да се опознаваме... или по-добре да се виждаме веднъж годишно и да сме си непознати 😁
-
2 точкиАз се извинявам за моята свръхреакция. Ще обясня “случайните” правилни отговори в три поредни въпроса. И поста си. Пристрастия имам към стари френски автомобили. Доста съм ровила и чела. За товарната Шкода, бях чела статията. Достатъчно голяма съм, за да знам и помня що е електрокар, визия и легендите за Балканкар. За да изпълнявам неприсъщата си роля в този форум преди години и покрай епизодичното си участие в тази тема, доста добре познавам облика на култови японски возила. Като участник в тази лакърдия, помня ѝ правилата от начало. Пиша каквото знам и питам, споделям, когато се колебая. Естествено, че ползвам търсачка в процеса на познаване. Не ползвам приложения за търсене на детайли. Мислех, че отговаряйки на задачки в тази тема, играем честно. Аз се извинявам за написаното.
-
1 точка
-
1 точкаМного интересно нещо, ми се случи днес! Като изключим перфектния разход на газ сочещ-8.8,ми се появиха и ангелските числа😇😇! https://yuliatodorova.blogspot.com/2018/01/7-7-77-777-7777.html П.П.:Ще доживея ли едното отпред,да стане седем...?
-
1 точка
-
1 точкаЗаради това се слагат иридиеви, защото имат ресурс от 100к. и не се занимаваш да ги сменяш на макс 40к км., както обикновените, които ако не ги смениш навреме или не им регулираш гапа, електрода се изяжда, гапа се увеличава, което започва да товари бубините, а една бубина струва колкото 10 иридиеви свещи.
-
1 точкаТоку що свален картер на K24 за вериги. Последните две смени с Yacco 0w40 i 5w30 Yacco pro. Та да питам къде ги тея несливаеми остатъци?
-
1 точкаАко е само за конете - не си заслужава. Иначе ако можеш да си позволиш, естествено по-новата. Винаги се случва едно и също - човек уж започва с един бюджет, а го увеличава почти двойно - я малко по-мощна, я малко по-нова, айде с малко повече екстри - и те така...🙃
-
1 точкаНай-добре ако можеш виж, тествай, покарай. Иначе въпросът е дискутиран хиляда пъти тук. CR-V е семеен автомобил и е проектиран точно за хора с деца и багаж, за каране извънградско. Без значение с кой двигател.
-
1 точкаОт където и да ги купуваш е все тая, два случая вече имам на паднала керамика на нжк френско, на пистата пукат като пуканки.
-
1 точкаКолата се оправи колеги,благодаря за отговорите,вероятно наистина е забравила дросела и вчера след 4 кръстосвания на Пловдив оборотите заспаха с и без климатроник.👏
-
1 точка
-
1 точкаХонда, Гиър е модела, не го знам имали го реално или е само консепткар. Вчера си разглеждах стари свалени снимки на лаптопа и я намерих. Веси не я разбрах къде сгреших. Моля за извинение, все пак.
-
1 точка
-
1 точкаОпитах 2 пъти да снимам и карам клип от място не стана а и се бавя заради телефона . Важното е че от 100 до макс 192 времето е вече значително по малко . По инжекторни времена колата е около 162 коня , все още не е мерена на дино а и на дали ще бъде . Колата е с подобрен родстроук и от там успях да кача Н/М за сметка на конете кото реално вече не мисля че са ми важни. Ето и клип с човек в колата :
-
1 точкаДо сега съм сменил над 20 автомобила от 7 марки. Взех Хонда Акорд, защото ми хареса визуално, беше в ценовият диапазон, исках да е Японско производство а и е голяма (две деца, куче, багаж и ние с жената). Взех бензин за да мога да сложа газово без проблем (не искам да чувам вече за дизели). Мога да кажа, че където и да съм отишъл в сервиз (за гр. София става дума), навсякъде са откликнали и са оправили проблема, БЕЗ да са специализиран сервиз (ходя в 3 сервиза с всички коли до сега). Даже мога да кажа обратното за един от най-хвалените сервизи за Хонда в гр. София - измислици за неща които трябва да се сменят, всевъзможни отклонения от моите въпроси и прочие (понеже ползвам добри отстъпки за части си закупих всичко което бе принтирано от сервиза, и когато отидох за смяна, но в друг сервиз, че не ми се чакаше цял месец пак (въпреки, че уговорката ни бе да я оставя и да сменят каквото трябва, а те направиха само диагностика), се оказа, че ми артисаха 1 торба нови части), но това е друга тема де. Мога да кажа, че обслужването на 2.4 автомат ми е на цената на обслужването на Citroen C3 1.4HDi 16V 2004 година (купували сме си го ние, и само ние сме го карали до сега). Имам и една С5 2007 година пак купувана нова, и ако знаете колко пари отиват за ремонт и поддръжка след като надхвърли 300к километра? Хондата ми се струва все едно си поддържам моторетката спрямо С5-цата. Не робувам на марка и на модел, карам това което мога да си позволя да поддържам към даденият момент, но определено Хондата е една от най-приятните коли за каране при моят начин на шофиране. За мен е важно да изпитвам удоволствие от шофирането на даденият екземпляр (като поодрасне малкият да не носим колички и кревати, сигурно ще се върна пак към GS-ката), да стига от точка А до точка Б, да има място за семейството и да НЕ ме вали! НЯМА лоша кола - има ЛОШ стопанин! Мнението е мое, и никой не трябва да се влияе от него!
-
1 точкаС читав премиум е абсолютно същото. Ако си вземеш премиум гробник, ще ти е по-скъпо да му вдъхнеш живот от Акорд гробник. Ако си вземеш утрепан от каране Леджънд, гаранция ще ти е по-скъпо да го стегнеш от уморено е60 и така. За мен само хора, които са имали или минимален или просто лош опит с някой от премиум марките говорят сякаш трябва да си милионер да караш такава. Това все пак са коли, на които болежките са им от ясни та по-ясни на майсторите, коли за които има тонове афтърмаркет и втора ръка части, не са 15 годишни Мазерати, Ферари, Порше и т. н. В момента в е90 форума има diy теми от как да си смениш маслото, до как да си смениш диса клапата и веригата на двигателя, как да си регенерираш принудително дпф-а, че дори и как да го свалиш и изчистиш. Не хапят толкова колкото някои си мислят.
-
1 точкаАз по т. 4 ще кажа, че щом на вторичния пазар цените на Акорда са ако не по-високи, то поне същите като на премиума, значи си е в реда на нещата да очакваш определени екстри, комфорт (тишина най-вече) и т. н.. Като цените в магазина са били двойно надолу, значи сега няма как да искаш 13 бона за 14 годишен Акорд, при наличието на БМВ и Мерцедес от същите години за същите пари.
-
1 точкаНяма никакъв проблем да се кара с дизел,биодизел и изправен DPF филтър.Но НЕ,българина му трябва колкото се може повече коне и турбината да съска...Затова съм против дизела.В града не остана едно BMW с DPF.Всичките са тунинговани и задължително на светофара се смачква газта да се опуши задностоящият..... Нека да направят технотеста/прегледа/ като в Германия ,Швейцария и Италия ...и да се приключва
-
0 точки
-
-1 точкиС две ръце, аз Клавдий, иридий препоръчвам! Колеги, дяволи, нали знаете приказката за дявола дето си нямал работа?!? Сега, тия Хонди са създадени от инженери (дръпнати), дето не знаят що е пропан-бутан и има ли той почва у нас, камо ли в .......?!? Ако беше целесъобразно щяха не да правят хибриди ток-бензин, а газ-бензин! От тук нататък всичко е НАДЛЪГВАНЕ. Нас ни лъжат, че тази газова е точната за нас, ние се лъжем ,че сме се сдобили с точното устройство, а двигателят проклиня, че е попаднал в БГ, а не за рециклиране. Та, има един дето лъже Хонда/Акура, качествено в БГ и това е Маркони.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00