Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.05.2020 in all areas
-
3 точкиКраси, ето ти и за i-DTEC ръчка - на 6-та с 120 км/ч точно 2300 оборота.
-
1 точкаСкрийншота ми е в capture с дата 18.03.2018 година. Промените при тях май са единствено в датата с едни 4 години Както беше рекламата на една друга марка - "Съвършенството не трябва да се променя"
-
1 точкаА какво стана с регулирането на клапаните. Казваш 50 без реглаж откакто е при вас като 10 хил на газ. Преди това знае ли се кога изобщо накой е обръщал внимание на клапаните.
-
1 точкаЧовек не пипай свещите, вероятно вече си изгърмял някоя бобина. Ще си мислите че като сте на газ карате някоя пробита жигула и ровите свещите? 1.1 е разстояние няма газ, няма бензин, ако ще и на въглища да е. Кой професор го измисли това?
-
1 точкаРеших, от любопитство, да проверя маслото на Корсата, на баща ми. Преди 2 години сменихме гарнитура на глава. Преди свалянето на главата, помолих майстора да направи промивка на маслената система. Бях купил flush - добавка и т.н. Но майсторът ми поиска, за тази дейност, допълнителни 50лв. и въпросът с промивката приключи на момента! След ремонта сложих Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30. С него изкара една година. А от миналата година до сега е с ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40. Евтино, непретенциозно масло, за стар и износен опелски двигател. 1) Автомобил – Opel Corsa B 1.2i, 1996 г., двигател X12SZ; 2) Масло – ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40 ( https://www.ato24.de/en/ato24-motorenol-synth-5w-40.html ); 3) Маслен филтър – Mahle OC90; 4) Общ пробег на автомобила – над 280 000км. (по километраж е 185 315 км., но като добавим и „джамбазките“ 100 хил....); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – между 3000 и 5000 км. и една година; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40 (относително); 7) Средна скорост – неизвестна; 8/ Сезон на експлоатация – 05.2019г. - 05.2020г. ; 9) Моточасове – неизвестни; 10) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,0 л.; 12) Доливане на масло – не е правено; 13) Предишно масло- Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30; 14) Капката е сканирана със HP Deskjet Advantage 3525, на 600 dpi. Колата се кара основно в преходи от 20км., в двете посоки, извън града и в града за пазаруване. Според мен двигателят работи добре след ремонта. Няма обводняване. Прави ми впечатление голямото количество тежки фракции на замърсяване в ядрото. Отдавам го на все още силно мръсният двигател и високия TBN на това масло (все пак е А3/В4). Надявам се, след още 2 смени, да се поизчисти картинката.
-
1 точкаМного джангър дига матора след 100км -то и преди 100 де ,лошо обезшумяване ,ама много лошо -никакво общо взето ,твърда возия за финната ми фигура от 130 кила ,не отговаря твърдото окачване на стабилноста в завоите която очаквах -не се лепи по асвалта за това окачване -ми сивик -градско возило ,къси предавки -висок разход ,интериор -всичко скърца и хлопа ,машинките на вратите знаете -леш от всякъде -за нови ,лошо начало за японците за нова серия коли ,рейката на волана няма оправия никога перфектно ,скоростната слаба -лагерите се прецакват рано за японска кола ,копчето за парното и то лайняно измислено ,чупи се лошо ,предните амортисиори се скапват бързо ,машинките за местене на фаровете гърмят ,тънки ламарини -удариш ли я и става тоталка и се усуква за нищо работа,катализатора се топи -нещо пак недоизчислено, озвучаване -скапани говорители и касетофони ,гадна предна конзола за нов касетофон -без преправяне стои грозно всичко ,спирачките отлични -всички ,при добро профилактиране и подръжка разбира се ,мотора 1и6 също отличен ,при добра подръжка и редовна смяна с качествено масло не прави проблеми -редовно го развъртам до 6000 да се разходи добре маслото из него и да издухам някой голф,върви като за 150 коня заради късите предавки ,в сравнение с другите марки курници които наблюдавам всеки ден в сервиза ,хонда е надежден автомобил ,няма да те остави на пътя за нищо работа -освен примерно датчика на коляновия вал ,ами това е моята кола . ръгам на 6 къртя павета ,хакам на 7 голяма фиеста ,бухам на 8 и нещо ма докосна брях брях таз хонда
-
1 точкаАз съм с фабрична навигация и търсих всякакви варианти да сложа Андроид в колата. Никъде не съм срещал мултимедия разработена за моя модел. На китайките за Акорд 8 изрично пише, че не са съвместими с коли с фабрична навигация. И тъй като съм почитател на заводския интериор и екстериор, стигнах до няколко важни за мен извода: 1. Като седна да карам, на таблото ми трябва информационен дисплей с камери за паркиране, гугъл-карти и т.н, а не мултимедия. 2. С тия заместители няма гаранция, че всички фабрични функции за управление ще работят(мултифункционален волан, гласови команди, климатроник, и т.н.). 3. Предпочитам да си ползвам фабричното хендсфрии поради доброто качество на звука. 4. Като тръгна да продавам колата не се знае тая цигания дали ще му хареса на новия купувач, и изобщо тая външна намеса. Но естествено не съм се отказал от основната идея, като за мен лично най-добрия вариант е Navtool с Android auto. https://youtu.be/pkCdOYWYcsU Има ги за Acura TSX.
-
0 точки
-
0 точкиТи колко газови уредби си монтирал и колко газови уредби си настроил?На твоята газова бутилката, същата марка ли е като на компютъра на газовата? И като компонентите са различни какъв е проблема?А на твоята скапана Хонда, гумите и свещите Хонда ли са? Даваш "компетентни" мнения с които заблуждаваш хората!
-
0 точкиДо сега не съм чул клапани от нерегулиране да затегнат или бобини да изгорят от малко разстояние м/у полюсите,но може да съм първия ще видим. Ще си направим експеримент и ще пиша задължително в темата какво става не ми прече да пробвам да видим какво ще стане
-
0 точкиКолеги, най-накрая поръчката е в България. Утре ще ни доставят пратката, ще се постараем да ги разпределим още утре вечер и да пазпращаме в Сряда.
-
0 точкиМомчета,да не кажа голяма дума ,ама проблема изчезна и вече цели 2 дни и около 100тина км няма и помен от симптомите. П.п. След сваляне на свещите които видимо си бяха като нови пак казвам имат околко 20к км. регулирах разстоянието м/у полюсите на 0.65 с луфтомер. Почистих на всички бобини контактната площ със свеща със спрей, почистих Мап сензора,дросела и стъпковия мотор. Ресетнах компютъра и дано скоро да не ме виждате да пиша в тази тема
-
0 точкиМоже би сте го чели но погледнах таблицата за маслата във форума и като гледам, не е ъпдейтната Това били най-новите изисквания за маслата за любимата марка, има всички модели автомобили Хонда. Като гледам, сериозно се различава вискозитета от това, което пише в книжката на колата, това което пише във форумната таблица и това, което пише в сайта. Порових се в английският форум за моята си кола и там действително някои колеги казват, че са им сипвали "новият" вискозитет. Всичко е чудесно но по японска книжка от 5/30, 5/40 и 10/30 да се препоръчва 0/20, аз лично не бих го направил. Както и от 0/20 по книжка, да се минава на 5/40. Давам направо линка, може и да сте го дискутирали и ако е така ми изтрийте коментара. https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-oils-fluids-information#crv
-
0 точкиСнощи към десет и половина оставям аз гаджето пред тях. Излиза баща й... и уж на майтап ми подхвърля един патрон. И усмихнат ми говори: - И да знаеш, моето момче, че след 23.00 летят по-бързо!
-
0 точкиАбсолютно същият - 49/19. Това все пак е декември 2019. Не е стар дот в никакъв случай, а и в предвид допълнителната отстъпка, не съм се и замислял да чакам за по нов.
-
0 точки
-
0 точкиРазглезила ни е нещо цивилизацията. Истинският автомобил за страст и удоволствие (този - задният) няма термо и звуко изолация, климатик, хидравлика, ел. стъкла и седалки, па камо ли борд комп и други гаджети. Предава само есенцията на живота, която е отвъд "зоната на комфорт".
-
0 точкиЧе какво лошо има някой да се занимава с колата си с такива дреболии. Всеки си има приоритети и си избира как да си „харчи“ времето и парите. Не ми допада лекия сарказъм, с който се отнасяте. А предимства има, дори да се умаловажават
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00