Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.01.2020 in Мнения
-
1 точка
-
1 точкаНа колкото и ще да е ремъкът, проблемът е в обтяжната ролка. Трябва да се сменят и двете, и да се регулира, правилно, новата обтяжна ролка.
-
1 точкаПри това положение е възможно да изпуска газ изпарителя от тънкия маркуч на вакума.
-
1 точкаДа, така е - южняци. Написах го "по инерция", понеже повече съм пътувал из цивилизованата Европа. Ходил съм с кола и до Италия - МАММА МИА!!! Нема такава простотия. То бива темперамент и страсти, ма ча па толку! Там ако случайно се подведеш и минеш в дясната лента, после трудно те пускат в лявата. Там всички карат в лявата - кой с каквото има и колкото може. Всеки е ербап и на гол тумбак с чифте пищови. Може да е с вехта Панда, ама качи ли се на аутобана е у лево.
-
1 точкаТемата взе да се пълни с доста Офф топик . Това е явна индикация, че полезната дискусия за момента е изчерпана. Моля Ви да спрете с Офф-а
-
1 точка
-
1 точка1. Един изправен двигател не трябва да харчи масло! Или разходът е минимален, слабо забележим на щеката. 2. Ако един изправен двигател не харчи грам масло до към 4000км, а после започне да го харчи осезаемо, значи е от самото масло! Факторите са най-общо: слабо базово масло, некачествен пакет присадки и подобрители, които почват да се разлагат след този интервал. 3. Ако един двигател си го харчи от самото начало, значи е от самия двигател! Необходим е ремонт. Това, че по предписание ти трябва 5W30, но го гори. А като сложиш 5W40 и го гори значително по-малко, означава т.3
-
1 точкаТо си го пише в ръководството, което си снимал. Намери на кои страници са сервизните интервали за облужване. В ръководствата на английски език пише: Normal - 10 000km. Severe - 5 000 km. В Швейцария си е Severe.
-
0 точкиПривет Колеги, Цял живот карам немски уж премиум возила, реших че трябва да сменя изцяло бранша по ред субективни и обективни причини. Това е тема на друг, дълъг и напоителен разговор.. Та, накратко след много четене и проучване си взех Акура. Току що пристигна. Впечатлен съм от колата. Ще пусна снимки , радвам се за всякакви мнения и отзиви и се радвам че се спрях на Акура.
-
0 точкиНадето и Кире лежат голи на леглото след бурен секс. – Мило, кажи ми нещо, с което ще запомня тази нощ за цял живот, казва Надето – Дедо ми умре на тоа креват.
-
0 точкиСамо че има малка подробност, на 750м преди стеснението има указателен знак коя лента е затворена и ЗАБРАНЕНО изпреварването.
-
0 точкиЛентата си е най обикновенна лента за движение,до мястото с обозначение за стеснение и колега "Vespa" ти нарушаваш правилника,като се движиш в никоя лента. При евентуален контакт, си потенциалния виновен!
-
0 точки
-
0 точкиВ интерес на истината според немския закон за движение по пътищата това е правилния начин. Richtig = правилно (зелени коли, виж също видеото); Falsch = грешно (червени коли).
-
0 точкиАма как ви мързи малко да потърсите, ей! Че и форумна търсачка има и пак... Ето: https://forums.hondabg.com/topic/31265-реглаж-клапани/?do=findComment&comment=291104 и ето: https://forums.hondabg.com/topic/65707-клапани/ https://forums.hondabg.com/topic/65707-клапани/?do=findComment&comment=1057237880 Дължиш ми една вносна бира, за дето направих две - три кликвания вместо теб!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНаистина е така,в родината правим каквото си поискаме,а в чужбина няма по примерни шофьори от нас. Преди две години, когато си тръгвах за Испания,на пътя София-Калотина, един колега с Хонда акорд 7-ма си правеше по пътя каквото искаше. След като влязох в Сърбия бързо го настигнах, спазваше ограниченията,не изпреварваше неправилно,беше най примерния шофьор, който можете да видите.
-
0 точки
-
0 точкиЕ те това е проблемът и тук - карат до последно където не трябва и после иска да се престрои където трябва, ама намалява скоростта, за да го пуснат. Съответно който реши да го пусне - намалява и той - повече отколкото е нормално необходимо. И от там назад цялото движение си е... "Червен картон на Марио Метушев и всичко си ЕПМ". Ако си спазват указанията, както за скорост, така и за престрояване - ще има далеч по-малко проблеми. Да не говорим пък и колко ПТП ще се спестят в такива невралгични зони.
-
0 точкиЦецо темата е за нашата култура в България. На вън определено сме културни шофьори. За "южняците" не бери грижи, те са в хиляди пъти по културни от вас.
-
0 точкиПърво ми хрумна да го постна в "маслената тема", но тя много се разводни, та ето го тук: https://fakti.bg/technozone/442236-elektrichesko-audi-poiska-smana-na-masloto?fbclid=IwAR1AMgynQcelc8K59k7z517I8C2Xh9flnpOuMC7CIUQGswa5UlKMX_n6Kg0 Може да мине за "виц на деня", а може и повече време да им отнеме на ОООО!
-
0 точкиНе навсякъде в Европа е така. В Испания и Франция , повечето биха карали до последно в най левите ленти и после най нагло,биха се прередили. Да не казвам,че ако в дясната лента има камиони,още по нагло го правят.
-
0 точкиИ аз имам един много прост опит в подобна ситуация. Караме по магистрала в Германия без ограничение - около 150-160 км/ч. По електронните табели отгоре се появяват ограничения първо 140, после 120, после 100. След това знаци, че движението се стеснява и от 3-те активни ленти трябва да се престроим с дясната активна и в аварийната. Имаше много трафик, а самото стеснение беше след около 2-3 километра, но всеки се престрояваше веднага според указанията. Резултатът беше безпроблемно преминаване на участъка без забавяне.
-
0 точкиМного хубава придобивка. Мога да подкрепя мнението за колегата pepur , и аз търсих чрез него, но тогава просто нямаше това, което аз исках , тоест - бензинов Акорд....Но е точен и коректен. Много безаварийни километри.
-
0 точкиМалко да побутна, да ви кажа вчера какво ми се случи: минах през две необичайни задръствания (на необичайни места) и за 20 минути никой на никого не бибитна, никой никого не засече, никой не се буташе нахално, всеки се престрояваше с мигач и изчакване и навсякъде минаваха равномерно - 1 кола от лява лента, 1 от дясна и се редуваха, без значение коя лента е с предимство. А където имаше път с предимство и път без - пак така се редуваха, никой не се буташе нахално от пътя без, както и никой от пътя със не блокираше нарочно другите без, само за да си ползва предимството. Чак не ми се вярваше, че това е възможно. Крайният резултат - минаваше се сравнително бързо и спокойно, въпреки задръстването. Значи може.
-
0 точкиЗдравейте, бих искал и аз да се включа. Линк: https://www.ato24.de/en/ato24-motorenoel-synth-5w-40.html Вид и количество: Ato24 Engine Oil 5W40 2x5 литра. Стойност на поръчката 2 * 15,79 = 31,58 * 1,9675 = 63 лв. Парите ще бъдат ще бъдат преведени по сметка в ОББ. Начин на получаване: Еконт
-
0 точкиЗдравейте, https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html 2x4л. 2x1л. Стойност на поръчката (2*5.95 + 2*23)*1.9675 = 114лева Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
-
0 точкиКогато 2015 година излезе фейслифта на ЦРВ 4, направих тестдрайв и едно от нещата, които ми харесаха беше новата мултимедия с навигация! Веднага се заинтересовах дали е възможно на моето ЦРВ 4 от 2013 година да сложа една по-модерна Андроид мултимедия! Оказа се, че има някакви различия и няма да стане на моята кола! Изрично са го казали от Хонда на обучението на дилърите им в Европа. Аз предполагам, че основната букса е същата и ще просвири, но вероятно комуникациите с горния дисплей са различни и за това няма пълна съвместимост. Ако някой има възможност, да провери дали горния дисплей е различен при фейслифта /по парт номера/!
-
0 точкиОт около седмица карам красавицата от прикачената снимка. Честно казано още не мога да ѝ се нарадвам - R20A3, ръчна скоростна кутия, юбилейния модел от 2012 г. с характерните за него биксенонови фарове и Active Cornering Lights. На 95 000 км. от Швейцария, поръчката ми я изпълни колегата @pepur За него мога само да кажа, че знае какво прави и репутацията му от този форум и форума на Лексус е заслужена. За това дали пробегът е реален нямам съмнения, защото отдалеч си личи, че колата не е карана. Обслужих свещи, масло /5w30 от @fenabg/, филтри, регулирах клапани /Всичко излезе около 400 лв./. Пистовия ремък го оставих за следващия път. Вече направих София - Бургас и Бургас - София, като за първи път, откакто шофирам /предишната ми кола беше Сивик 7 ген/, не ме заболява кръста след 200 км. зад волана. София - Бургас с фиксирана скорост 140 км/ч. на темпомата ми го даде 7.0/100 л/км. На връщане беше 7.8/100 л/км. За разхода в града още нямам сериозни впечатления, но е между 9 и 10, както се очакваше. Все още разучавам нещата, така че ако се сетите за полезен съвет за самото начало, ще съм ви благодарен.
-
0 точкиЗащо го говорите въобще това цялостно сменяне на маслото? Има оплаквания, нещо не работи добре? Какво го налага? Колкото повече си го търсим, толкоз по-голяма е вероятността да го намерим! Ясно е, че ни е скучно. Освен обслужвания и превенции, плюс някои дребни дразнения друго не ни се случва с тези коли.. дайте да си търсим драма.
-
0 точкиЗдравейте, бих искал да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: Honda Ultra Leo-SN 0W-20 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0W-20 1x 0.946L Стойност на поръчката: (45,95 + 11,49)*1,9675 = 113,1 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точки
-
0 точки- Какво е общото между диарията и електромобилите? - Страхът, че няма да стигнеш до вкъщи.
-
0 точкиРодил се принцът, който трябвало да събуди спящата красавица. Пораснал ,качил се на коня, минал девет планини, девет реки, девет земи и в десетата намерил замъка на спящата красавица. Минал девет стаи и в десетата спяла тя - неземно красива. Влязал в стаята и що да види - върху нея - мъж! - Влизай, приятел - казал мъжът - голяма далавера, да знаеш! Всичко можеш да я правиш, само не я целувай
-
0 точкиЦелта на всеки е да печели. А когато един двигател "се скапе", то негативите не остават при фирмения сервиз, а при марката. И понеже съм "там", мога да гледам и изпитвам тези неща от първа ръка.
-
0 точкиАз пък снощи забелязах нещо необичайно - на едно критично място, където всички си паркират на принципа "щом има и други, хайде и аз". Няма значение, че е на по-малко от 5 метра от 2(не едно, а две!) кръстовища, че е на завой, че е в лента за движение на двупосочна улица, та на това място забелязах да има наложени глоби на неправилно паркирали коли в късните часове на вечерта, около полунощ. Прилагам линк към мястото, уличката отстрани на площад Гарибалди в София, където "Ангел Кънчев" свършва: ЛИНК И ето наложената глоба, залепена на шофьорското стъкло на паркиран автомобил, в 22:20 часа: Честно казано - изкефих се, защото по тези улички вечерно време е страшна анархия, всеки паркира както му скимне и тича отпред на "Витошка" да се тагне от някой от аквариумите там. Завиването е много трудно, често става с качване на задните гуми на тротара, а на места - невъзможно без допълнителна маневра "назад". Специално пък на това място направо е безумие да си помислиш да паркираш. Присъствал съм на случаи, в които и от двете страни на релсите се натрупват по 4-5 коли и никой на никъде не може да продължи. Следват едни клаксони, едно псуване, едно слизане от коли, заплахи... с две думи - КУЛТУРА В ДЕЙСТВИЕ. Та колеги, паркирайте така че да не пречите, моля ви! "Няма къде" не е оправдание за дебилно паркиране.
-
0 точкиНагледах се на новите Акури мин година. Просто си личи колко не им пука на Япония за Европа. В САЩ и Канада, се борят и си личи, че вкарват мисъл и резултатите са налице. Със здраве да я ползваш колега! Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиДа, взех RLX Sport Hybrid 2019, ето снимки от докарването. след регистрация ще пусна още. Сега се чудя как да и вкарам карти и да сменя мерните единици. Още не съм и се нарадвал
-
0 точкиМай при колата има по-голям шанс да разбереш някои неща предварително, докато при жената си е чиста руска рулетка с 5 куршума в барабана 😅 Аз след още ровене и четене май се насочвам към 2 литровият двигател.
-
0 точкиВ една специална тема за нивата на оборудване, беше станало дума, че дистроникът не е част от ниво Excecutive, а е допълнителна екстра, която се поръчва отделно. Пост #5
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00