Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.01.2020 in Мнения

  1. 2 точки
    Привет отново. Забравих да напиша за всеки да знае къде са пустите му датчици, защото не намерих такова обяснение: Та датчиците са 4 на брой и се намират в уплътненията на САМАТА пета врата, а не в уплътнението което е на купето!!! Уплътненията са разделени на 4 блока ако може така да се каже, и всеки от тях има кабели които отиват към управлението! Свалят се като се свалият преди това едни метални "пластини" захванати за самият капак с филипс рапиди, и после кабелите се изключват след като свалите корите от петатат врата и я оголите цялата. Аз толкова рових в това пусто уплътненият (дебелото което е на самото купе) и си мислех, че просто някой ми е свалил датчиците, но се оказа, че са прекъснати и не работят. Днес заделих 2 часа за да ровя, разглобявам и меря с мултицета за да разбера от къде идва пустият му проблем при мен. Силно се надявам да съм полезен, защото аз никъде (не само тук, но и в други форуми) не намерих обяснение къде точно се намират. Самите датчици ги има като резервна част (ментета) за по около 4$, но нямам представа как ще ги сложа и свържа в самото уплътнение. Затова реших да взема целите втора употреба деистващи и просто да ги замена заедно. Като започна процедурата ще снимам и ще кача снимки за по-ясно и нагледно обяснение. П.П. Вече мога да твърдя, че съм специалист по разглобяване и събиране на цялата пета врата + чаркаляците в тавана (електромотор, комп и амортисьори).
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    @dimo4ko, колега, цъкни върху иконката в подписа ми, ако може да ти послужи за ориентир информацията там. Но градското при всеки е относително. Зависи от задръствания, от студени стартове и много от поддържаната средна скорост. При средна скорост 21-22 км/ч моето градско през зимата е между 8.5 и 9.0 литра на 100 км (с поне 15 студени старта за тези 100 км!) , а през лятото - около 7.0. Ако успея да стигна средна скорост от 25 км/ч, разходът е с литър надолу. Напоследък минавам 280-290 км с 23 литра гориво.
  4. 1 точка
    Имам 2 броя от 85-та(ако не се лъжа) и от 87-ма. Първия дето закупих, беше GT-то от 87-ма с EW4 1.5cc мотор, който беше скъсал ангренажен ремък и в мотора нямаше жив клапан, а ръжда нямаше само на пластмасите и стъклата. После попаднах на един що годе здрав набор с EV2 1.3cc, който нямаше как да не закупя. След 3 годишен застой и нищоправене по колите, ръждата по GT-то стана неописуема и сега е само донор. През това време и ЦРХ 1-ва ген ZC1 1.6cc имах, който е на същата база на Сивик 3-та ген. Абе яки машини са тези дърти животинки. Който е имал и карал, знае за какво иде реч
  5. 1 точка
    Хоп, много бързо върнаха отговора: Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. 1 точка
    Върнаха ми отговор, че не разполагат със снимки, но не ми казаха какъв е бил демиджа. Все пак отново ги попитах в какво се изразява демиджа. Чакам отговор. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. 1 точка
    Ето малко за четене, има няколко подобни теми из форума 😉
  8. 1 точка
    30 на 100, като теглиш чертата накрая след ремонтите от предимно градското! И нали се сещаш, че никой интилигентен европеец не си купува Fr-v дизел, за да я кара в града, така че смятай на колко стотици хиляди ще ти дойде
  9. 1 точка
    Нямат тел за съжаление, но им отворих тикет. Като ми отговорят ще пиша тук. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. 1 точка
    Здравейте и от мен колеги.Изчетох всички коментари и чисто информативно никой не пита всички които им вие след смяна на верига сменихте ли я преди да почне да трака по пробег или всеки от вас е изчакал да се разлопа и тогава.Питам понеже ми изглежда логично ако всеки от нас закъснее и кара с лопаща и износена верига после при смяна нещата да не са вече окей.
  11. 1 точка
    Да докладвам. Потенциометъра ми е на ред. Проблема е бил, в некоректно работещ EGR клапан - на моменти е задържал в затворено положение и е задушавал двигателя. Оправи се и карах една седмица без проблем, след което пак го направи. Като я закачих на диагностика, клапана беше блокирал и не отчиташе нищо, но в такова положение което не пречи на работата на колата (все едно е елиминиран). Изглежда или се е натрупал нагар в самия EGR, или клапана с филтъччето което го командва се е зацапало/задръстило нещо. Като се постопли малко , ще ги сваля и двете профилактично, за да ги почистя.
  12. 0 точки
    Задължително ще е над 115 коня. По първокласни пътища ще се кара, пл-рядко магистрала. То, че няма много да се обезшумява кола за 3 хилки, няма, ама ти така или иначе губя пари като я купя защо да не я направя както аз искам.
  13. 0 точки
    В тази тема съм качил един service manual, в който сваляне, разглобяване, сглобяване и качване на помпата е перфектно обяснено с картинки (като за мене). Мисля, че и обезвъздушаването го има.
  14. 0 точки
    Вече си мисля че за теб са измислили онази поговорка с меродията. Автора на темата има конкретен проблем, с конкретен автомобил за който е подал коректна информация за марка, модел и т.н. и търси мнението на хора, които експлоатират такъв. Не виждам точно ти с твоите общи приказки как помагаш на колегата. Към автора на темата - исках да разсея тая заблуда ,че така си тресял акорда. Писах, че не съм пипал свещи и клапани не защото не трябва да се прави , а че въпреки това нямам вибрации. Дори предполагам, че точно там ти е проблема. Желая успех със задачата и бързо да я вкараш в кондиция.
  15. 0 точки
    Виж по моргите за оригинален и здрав. Аз така направих, понеже заместителите са вероятно с различен материал и имало вибрации.
  16. 0 точки
    Можеш да видиш тук кой тампон се дава за въпросната кола по VINномера. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda
  17. 0 точки
    За кратко и полека става - все пак мотора тежи надолу. Но не го бави, понеже натоварва и останалите тампони на мотора и кутията.
  18. 0 точки
    Имам познати, които обезшумиха купето. Има полза. Но ти си купуваш кола, чиято пазарна цена в момента е макс 3000 лева и то на моторите от B серия. Какво обезшумяване какви 5 лева. Не се занимавай. Не е такъв шум чак какъвто си представяш. Не е като Лада. Къде толкова ще ходиш извън града ? В града няма да усетиш нищо. Неприятно е когато трябва да минеш 300-400 км.магистрала. Колко пъти ще ти се наложи ?
  19. 0 точки
    Трима Софтуерни Инженери от Microsoft, Intel и Linux се намират в тоалетната на Мол-а. Първи излиза от кабинката инженерът Microsoft и докато си мие ръцете: с обилно количество сапун, облива ги с огромно количество вода и най-накрая използва огромно количество хартиени кърпички, за да подсуши ръцете си и... на висок глас прави обобщение: - Ние от Майкрософт, всичко което правим - го правим добре! Инженерът Intel, също мие ръцете си, но използва много малко количество вода, няколко капки сапун и само ъгълчето на подсушаващата хартия. Когато завършва процедурата, обобщава: - Ние от Интел, също вършим всичко добре, но го оптимизираме до максимум. Инженерът Linux, без изобщо да си мие ръцете, поглежда двамата и казва самодоволно: - А, ние от Linux, никога не си напикаваме ръцете...
  20. 0 точки
    В автобуса, срещу майка и петгодишната и дъщеря седи мъж с разкошна черна брада. Детето го гледа дълго и внимателно. Той се усмихва и я пита: - Какво? Приличам на баща ти ли? Момиченцето обидено: - Не, моят баща е красив, а ти приличаш на онова място, откъдето пикае мама!
  21. 0 точки
    Нямат съединител като на ръчна кутия , Здрави кутии са и при нормални условия сменяш само масло.
  22. 0 точки
    Това CR-V виси там от доста време. Почти всеки ден минавам покрай тази автокъща и да не казвам голяма дума, но сигурно е там от 2 години. Sent from my MI 8 using Tapatalk
  23. 0 точки
    Здравейте , желая да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: Castrol Edge Professional H 5W-30 Honda 1 L 6 броя Стойност на поръчката: 9.99 x 6 x 1,9675 = 117,93 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД утре Начин на получаване: чрез Куриер - гр.Варна офис на Еконт Левски (ул.Васил Ставрев N 2)
  24. 0 точки
    Здравейте: Линк: https://www.ato24.de/en/vw-motoroel-sae-5w-30-longlife-lll-5-l.html Вид и количество: VW Motoröl SAE 5W-30 LongLife lll -5 L Стойност на поръчката: 42.95*1,9675 = 85 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
  25. 0 точки
    Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H 5W-30 HONDA 1 L - 5бр. Стойност на поръчката: (5*9,99)*1,9675 = 98,28лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер (до офис на Спиди, както до сега, ако има проблем пишете да се уточним).
  26. 0 точки
  27. 0 точки
    https://a.aliexpress.com/dt8tVc3I можe и да пасне
  28. 0 точки
    https://www.ato24.de/en/motul-6100-synergie-10w-40.html Вид и количество: Motul 6100 Synergie+ 10W-40- 1х5л. https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30- 1x5л. https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30- 1х1л. Стойност на поръчката: (23.75+33.00+10.55)x1.9675 = 132.42 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД на 15.01.2020г. Начин на получаване: - Чрез куриер.
  29. 0 точки
    Опитът в годините ме е научил да не обръщам много внимание на такива неща. Ще се търси проблем, когато стане по отявлен и откриваем. Като млад шофьор много се шизофренирах от тропане, скърцане и прочие. В един момент се оказа, че прекарвам повече време под колата отколкото в нея. Някаква тиха лудост такава... Карайте си колите и като се счупят ги правте! Това с превантивните ремонти е вятър работа. Страда главата, ръцете и най-близките ви хора.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...