Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.12.2019 in Мнения

  1. 3 точки
    Тази тема не е мястото за вицове и за такива предложения - макар предложението да е валидно. Ще помисля (и обсъдя с @dindin) възможност за Patreon кампания, в която да сложим цел за годишен доход на форума, а хората, които допринасят, да получават специални привилегии - като например никакви реклами, неограничено качване на видеа и картинки, а ако остават пари - да направим merchandise и други.
  2. 3 точки
    Аз неслучайно писах оня виц, но да поясня - че е останал неразбран. :) Знаете ли колко са приходите и ползите от тези реклами? Знаете ли колко струва поддържането на форума? Не може ли вместо Ти, Бранко и още няколко "знайни и незнайни герои" да го финансираме всички ние и да си е чист? Нямам предвид платените теми, а тези каренца в останалите. Знам че съфорумците са хиляди, но реално в него има стотици активни. Нека си е безплатен и доброволно да организираме членски внос. Все ще отделим стотина човека по 10лв, но не знам дали е достатъчно? Ако пък останат, може и нещо друго да се предложи? И преди съм питал за някакъв вид финансова адмирация за тези които го обслужват. Не е ли това най-читавият модел? Пуска се анкета: 1- Да има ли реклами и дали някому са полезни? 2- Колко от членовете биха внесли своята скромна лепта? 3- Каква да е годишната вноска (с 3 предложения), примерно 10 / 20 / 30лв. 4- Ако надхвърлят разходите на форума, какво да се оптимизира или предложи в допълнение на тези финансиращи го членове?
  3. 2 точки
    Eдна жена разказва на приятелка: - Излязохме по женски, подивяхме малко, а на сутринтаааа... махмурлук страшен! Цепи ме главата, върти ми се всичко, хем пресъхнала, хем ми се гаддииии... - И квооо? - Амии, мъжа ми ми даде три хапчета, отиде до магазина, сготви много яко шкембе и докато не се освестих думичка не обели! - А после какво каза? - После седна до мен и със спокоен глас каза "Ето така се прави! А не да крещиш цял ден - Говедо! Пияница! А, мъчи се сега!!!"
  4. 2 точки
    Ей така, само да кажа: Да не използваш светлините на автомобила по предназначение и когато трябва - това е неприятно и може да е опасно. Също така, да ги използваш когато не трябва и НЕ по предназначение и когато ти скимне - това е не по-малко неприятно и понякога също може да е опасно. В тази връзка, да видим какво пише там, в ония хартии, които може би някои са чели преди да положат изпит: Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно. (2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 метра. Моля спазвайте това правило! Ако фаровете ви са калпави - ремонтирайте ги, а не включвайте предни светлини за мъгла заедно с късите.
  5. 2 точки
    1) Автомобил – Subaru Outback BH EJ251 2002г 2) Масло – AMSOIL 5W40 Euro Cars 3) Маслен филтър – Subaru OEM (tokyo roki) 4) Общ пробег на автомобила - около 189000 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8700 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 30/70; 7) Средна скорост - 😎 Сезон на експлоатация – 06.07.2019 -7.12.2019; 9) Моточасове – 10) Изразходвано гориво - около 1160 LPG. 11) Kтм = (1160 л./ 4.2 л.) = 276; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,2 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Може би има спад на маслото с около 2-3 мм.
  6. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 433 400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 33 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 05.12.2019; 9) Моточасове – около 60; 10) Изразходвано гориво - около 130 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (130 / 3.780) = 34; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – няма за сега; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 10 мин. от сутрешното пътуване в момента минава в пълзене и висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. История на офисна хартия: Все така с положителни впечатления . Налягането е в норма - даже леко повишено в тези по-студени дни. Лек старт и работа на мотора. Експериментът продължава.
  7. 1 точка
    Не е справедливо,защото наистина трябва да се спират колите които не отговарят на екото,ти много добре го каза по-нагоре,дава им се възмжност да,но дали ще я използват това някякси не е доста сигурно.Докато в другия случай могат да ти дадат 1месец да я оправиш и да повториш прегледа и ако го издържиш караш ако не седиш и събираш кинти за друга.Има и една друга работа,че всеки иска да мине тънко,еми да ама най-евтиното и заобиколно накрая излиза супер скъпо за всички
  8. 1 точка
    Не е прекалено и поне е справедливо. Така ако колата ти не е в ред, може да я оправиш и да минеш в нейната си категория. Но разговорът трябва да е друг. Този еко данък е рестриктивна мярка. Наказание ако колата ти бълва дим трябва да има и то да е толкова голямо, че да те мотивира да я оправиш. Естествено, най-добре е тя да бъде временно спирана от движение, до отстраняване на проблема. Това РЕАЛНО ще помогне на всички ни да не живеем в смог, вместо собственика и да плаща солено, парите да отиват неясно къде, а ние пак да дишаме същата смрад. Нямам против старите автомобили, а неизправните. Защо някои трябва да ми вредят (макар и неумишлено) с действията или бездействията си. Чичо няма да се откаже от Вектрата, ако не е притиснат до стената, но защо трябва да е с лошо, като може и с добро? Добре е поне ако я кара на газ (което си е по-здравословно за останалите) и там икономическите предпоставки играят и в полето на екологията, но намаляването на данъка и, няма да го мотивира да се оглежда за алтернатива. Концепцията обаче трябва да е друга. Трябва да се мотивира използването на чисти автомобили. Сега те наказват за това че не можеш да си позволиш нова кола, а трябва да те стимулират за да го направиш. За да се отпочне решаването на проблема глобално, новият автомобил не трябва да е само личен избор, а и централизирана политика. Автомобилният бизнес е много работна ръка и няма да замре, но може да се дотира. Може да се дотира и отделният човек, решил да замени неизгодното си за ремонт возило с ново, а като преходен период, с нещо почти ново. Всеки иска по-нова кола, но не всеки би се "заробил" ограничавайки солидно и дългосрочно доходите си. Значи трябва да се намерят стимулиращи механизми. Екологията вече е доста важна и новият автомобил от личен статус за отделният човек се превръща в належащ за останалото население. Отделният индивид колкото и да бъде наказван за старият си и вреден, останалите не ни грее. Искаме той да не го кара, а да кара здрав, за да сме здрави и ние. Това е основната посока и тя трябва да се следва. Големите градове имат градски транспорт, а може и с велосипед да се движи, а колата си да ползва по крайна необходимост и извънградско. Не че се хваля, но така правя и е финансово и екологично облекчение + здравословно. Може да се дотират велосипеди, градски транспорт, или малки автомобили, при замяната на стар дръгел. Това не е непостижимо, но по-важното е че е наложително час по-скоро.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    "Без компютри няма напредък, но без изкуство няма живот." "Или си енергичен, или не. Не можеш да си такъв нарочно или насила." "Да запазиш детското в себе си е да запазиш вкуса си към живота…" "Понякога се чувствам много млада, много малка даже. Някои пъти като дете. Нещо детско си нося в себе си. Не се чувствам възрастна. Не нося това, което много хора имат много рано – едно такова достолепие добиват в поведението си – така може, пък така не може. Както искам, така си живея." – Как искате да Ви запомнят? – А, много ми е зор! Както искат, така да ме запомнят! Стояна Мутафова Поклон!
  11. 1 точка
    Има ли история? На мен ми прилича че ядрото е почнало да се разлива - време е за смяна Вероятно около 300моточаса - а маслото е крак, с може би до 10% синтетика https://www.oil-club.ru/forum/topic/21346-amsoil-europian-car-formula-5w-40-svezhee/
  12. 1 точка
    Тези лауфен,не ги ли правят ханкоок? Би трябвало да показват добри стойности..? Незнам,но аз си патих на времето на друг автомобил, с едни руски галоши,че не искам и да виждам руска гума."Кама" беше марката. Дай им желязо на блядовете да правят!
  13. 1 точка
    Защо се коментира R18 като тук е R20? Не, че има голяма разлика, но все пак...
  14. 1 точка
    Колега nosferatu666 понеже си невярващ предлгам да измерим твойто BMW на ужким най-песимистичният дино стенд в Хед 91 и същият ден да премерим на dynojet.Ако разликата между двата стенда е повече от 10 коня аз плащам измерванията,ако е по-малка съответно ги плащаш ти.
  15. 0 точки
    Ето какво пише и в книгата: Развинтва се първо болтчето в джоба Бтв, в youtube също трябва да има клипче, трябва да е нещо от сорта на door switch lights (lamps) replacement
  16. 0 точки
    Здравей Митко. Аз имах подобни терзания какъв уред за диагностика да си взема. Аз имах конкретен проблем със VSA системата след смяна на сензор на ABS. Майсторът при който ходя имаше Delphi и изчисти грешките и въпреки това VSA системата ми светваше като мина 200-300 метра. На кратко трябваше ми обучение на VSA за позиция на сензорите. От колеги разбрах че уред за диагностика на Lunch вършел работа, но от всичко в нета ми стана ясно че трябва да е някой от 400-500 евро. Затова си взех HIM с HDS от китай защото е копие на оригиналния скенер на хонда и програмата също е копие. Взех го от Obd365. На пръв поглед е китайски боклук но свърши чудна работа. Писал съм на сайта на OBD365 в ревюто на скенера кое не му е наред доста подробно. Ако още не си купил скенер погледни тук http://www.obdii365.com/wholesale/honda-hds-him-diagnostic-tool-with-double-board.html аз лично останах доволен.
  17. 0 точки
    Извън протокола, виц: +20°C - Гърците си обличат пуловерите (ако ги намерят). +15°C - В Хавай си включват отоплението (ако го имат). +10°C - Американците започват да треперят, руснаците сеят царевица. +5°C - Можете да видите дъха си. Италианските коли спират да палят. Норвежците се къпят на открито. Руснаците си отварят прозорците. 0°C - Водата замръзва в Америка, но едва започва да се сгъстява в Русия. -5°C - Френските коли спират да палят. -10°C - Започвате да планирате пътуване до Австралия. -15°C - Котката ви настоява да спи във вашето легло. Норвежците си обличат пуловерите. -18°C - В Ню Йорк засилват отоплението на максимум. Руснаците излизат за последен пикник за сезона. -20°C - Американските коли спират да палят. В Русия започват да носят ризи с дълги ръкави. -25°C - Немските коли спират да палят. Повечето хавайци са мъртви. -30°C - Политиците започват да говорят за бездомните. Котката ви вече иска да спи в пижамата ви. -35°C - Твърде студено е за мислене. Японските коли спират да палят. -40°C - Планирате да си вземете двуседмична гореща вана. Шведските коли спират да палят. -42°C - Трафикът в Европа замира. Руснаците ядат сладолед. -45°C - Политиците започват да правят нещо даже и за бездомните. Адвокатите прибират ръцете си в собствените си джобове. -50°C - Клепачите ви залепват, щом мигнете. В Русия хората си затварят прозорците на баните. -60°C - Полярните мечки започват да мигрират на юг. -73°C - Финландските специални служби евакуират Дядо Коледа от Лапландия. Руснаците си слагат кожените шапки. -114°C - Етиловият алкохол замръзва. Руснаците не са много щастливи. -273°C - Абсолютната нула. Атомите спират да се движат. Руснаците обуват ботуши.
  18. 0 точки
    Рекламата, която трябва да се появява уж само в шапката, добавя реклами и под почти всяко мнение. За сега съм я спрял. Това е бъг свързан или с по-новите версии на софтуера или с нашия скин. Докато не бъде разрешен, няма да пускаме такива реклами.
  19. 0 точки
    В Бг ще е най-добре от колите без катализатор да се започне, от там нататък постепенно минимума за всички да стане евро 4 и така нещата лека полека ще се оправят,защото както знаем има доста стари кори с ниска или никаква еко класа..ако се махнат като за начало ще има подобрение
  20. 0 точки
    Колега, не знам с кой модел си, но не е толкова трудно колкото изглежда на прочит. На Акорда 7, на който сменях навигацията с фейсова, разглабянето беше в пъти по-трудоемко. Радиото на Джаза е детска игра. Все пак смяната на крушки (които има голям шанс да изгорят) беше лесна при Акорда спрямо Джаза. На Акорда, никоя подсветка по табло или конзола не бе мръднала за толкова години (тези които са запоени или изискват много разглабяне). Имахме Джаз 2005, там сменях само габарити и къси, за 15г. никаква друга крушка не е горяла. Също никога не бях разглабял конзолата. Ако си с модела от подписа ми, откачаш жабката да виси, махаш капачката на която е подсветката за централната конзола пред лоста (там имаш 4 щипки в долната част и езичета в горната, така че не напъвай в горната част. След като махнеш капачката, имаш болт 8мм, бъркаш през процепа и отвиваш. Идва по-пипкавото, за по-лесно сядаш на пасажерската седалка, с по-удобната ръка побутваш конзолата отвътре през жабката, с трим инструмент внимателни навираш горе-вдясно (радиото) и напъваш на импулси внимателно, после долу-вдясно (радиото), докато не щракне отнякъде. После се опитай с пръсти да дърпаш полека на импусли отново като навираш трим инструмента навътре и си помагаш с него, но не напъваш да жулиш. Задължително слагаш ръкавици с мека повърхност на дланите и пръстите. Записваш си кода за радиото, ако радиото ти е с код. После изключваш всички кабели с изкл на този който е като мост (той излиза и влиза в конзолата). Ще видиш един винт, който държи модула за климатроника, отвърташ го. После подваждаш с ръце внимателно от дясно на ляво, като стигнеш до таблото, трябва да откачиш щипките на таблото за да изкараш модула за климатика. Модула е защипан с щипки между централната конзола и таблото, щипките са на таблото и минават през уши на климатичния модул, така че внимавай да не напъваш душманската. Реално достъпните крушки са на двата кръгли бутона за климатроника, по една крушка на бутон. После в обратния ред. Като цяло пластмасата е супер здрава, не можах да счупя нищо [emoji23]... Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. 0 точки
    Ако сканира капката, ще се получи много по-ясна и достоверна картина.
  22. 0 точки
    Полицай отива на работа и двете му очи посинени. Шефът го пита: -Какво става бе? -Абе шефе, една в автобуса и се беше завряла полата отзад и аз и я дръпнах и тя като ме фрасна по окото... -Ами другото? -Ами помислих че така по й харесва та и я заврях пак там.
  23. 0 точки
    Ето какво намерих в сервизното ръководство
  24. 0 точки
    Предстои държавата да забрани колите, които най-много замърсяват, да влизат в центровете на големите градове. Ще бъдат въведени нови правила за определяне на екологичната група на превозните средства, които ще бъдат пуснати до няколко дни за обществено обсъждане, съобщава NOVA. Новите мерки предвиждат по време на проверките за техническа изправност върху предните стъкла на автомобилите да се поставят стикери с различни цветове според степента на замърсяване и изгорелите газове, които отделят. Колкото по-голямо е замърсяването, толкова повече ограничения ще има за автомобила. Забраните ще се определят и следят от местните власти. Според данни на Агенцията по околна среда един от основните причинители на замърсяване на въздуха остава трафикът. Измерванията показват, че 25% от колите "произвеждат" 90% от мръсния въздух. В момента единствено екокатегорията на автомобила, определена от производителя, показва количеството дим, което излиза от ауспуха. Категориите са от Евро 1 за най-замърсяващите до Евро 6 – за най-екологичните на пътя. Според автотехниците в сервизите тази оценка невинаги е най-правилната, защото всеки появил се дефект веднага се отразява върху разхода за гориво, а оттам - и върху количеството отделени газове. Автомобилите с категория Евро 5, които обаче имат повреда, отделят 5% въглероден оксид. По-старите, но технически изправни автомобили с Евро 2 отделят 0,5%. Подобни резултати най-често биват отчетени при отстранен катализатор. Държавата смята да въведе екостикери, които ще показват моментната еконорма на автомобила, за да бъде ясно които превози средства точно колко замърсяват въздуха. Количеството вредни газове, замерени по време на техническия преглед, ще определят какъв стикер (с номер от 1 до 5 за всяка екогрупа) да бъде залепен в средата на предното стъкло на автомобила. А с това всяка година по различен начин ще те таксуват относно данъка,за което мисля,че е прекалено...
  25. 0 точки
    И вероятността да настъпиш пирон и да спукаш гума е по-малка....
  26. 0 точки
    Здравейте, мои бивши колеги заформиха интересен проект със Honda Goldwing, може някой да му е интересно: ЛИНК
  27. 0 точки
    Така ще е, докато ползваме за критика клавиатурите, а не площадите.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...