Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.10.2019 in Мнения
-
3 точкиСтават да . Просто няма да управлява всички от ключът когато завърташ . С дистанционното ще е ок, но ...... втора употреба = безмислено. Може да си купиш такива които да не работят вече. Или да откажат след месец , два , година. Реално може да я виждаш че работи като и подадеш ток , но като монтираш , да не работи , защото няма сила , което е основният проблем като цяло.
-
1 точкаХайде спри се малко бе Павка. Сивика го имам над 15 години, но го ползвам като втора кола. Пребирал съм се с него няколко пъти до България, но няма нищо общо с Акорда. Пък и като е доста натоварен и караш над 120 гори еднакво с по големият си брат.
-
1 точка
-
1 точкаТова за поддържането на скорост и аз не съм съвсем съгласен, че е пряко свързано с теглото, по-скоро в следствие, че тежките коли са направени за скорости. Давам личен пример, Маган Шиник на затворена магистрала поради риск от навявания спряла на място се мести от многи силния вятър. Ясно, че Сивик не може по смъртно да вози като Файтон, който тежи 2.5 тона. Така, че спора просто няма как да бъде спечелен от Сивика.
-
1 точкаСигналите от лоста и от бутона отиват в контролер/реле и от него се захранват помпите на пръскалките по 1 кабел за всяка. На самата букса на помпите има още един - маса. Ако има директен кабел от лоста към помпата, тогава ще пръска на всяко пръскане. Само че от лоста има само една двойка кабели (един входен и един изходен), които отговарят за пръскането и ако има такава функция - да пръска веднъж на 20 или 30 пръскания - някой трябва да ги брои, а това е въпросният контролер/реле. Явно има такава функция, защото доста колеги са споменавали за нея. С 99 % сигурност твърдя, че не може нищо да се направи по въпроса, освен ако има някакъв начин да се препрограмира контролерът със софтуера за диагностика и настройки на Хонда. Горе-долу ето така е изградено:
-
1 точкаТака са си тампоните - задния диф си се клати нагоре/надолу. Просто двата тампона не са на едно цяло, а са от по две части. Дори да сложиш нови пак ще имат този луфт нагоре/надолу. Естествено ако старите са тотал или имат липсващи парчета гума, този луфт може да е голям , но трябва да се разглоби и види.
-
1 точкаНа мен от цялото Експо, след тест драйв на почти всички марки, в рамките на 1 седмица, ми харесаха само: 1. Lexus 2. BMW 3. Land Rover Бих си взел Lexus, ако бях 15-тина години по-дърт и ми влизаше в бюджета. BMW бих взел и сега, но не влиза в бюджета Land Rover като Lexus-a, пред двете бих избрал Lexus, но наистина ми хареса возията. Общо взето се замислям да сменя голфа за същия, но GTI. Като кола ми пасва идеално, много съм доволен от него. Също така за парите си предлага 245 коня 2-ка бензин, с автомат и limited slip differential. Не знам колко коли в този клас предлагат това, докато в същото време предлагат добра шумоизолация и комфортна возия. Общо взето ми харесва прогреса. Харесва ми новото, харесват ми новите технологии.
-
1 точка
-
1 точкаИскам да споделя малко опит и аз от посочения сервиз (Мотобокс). Като цяло в София според мен това е един от най-добрите сервизи за нашата марка, където биха то обърнали внимание и биха ти обяснили, НО винаги трябва да си имаш едно на ум. Аз съм малко перфекциониз и се дразня когато нещо не е свършено като хората, което понякога не е много добре. В този сервиз с хондите главно Цецо се занимава, който също е добър майстор и точен човек, но и при него нещата понякога се случват на проба грешка, което не трябва да е така. Веднага ще се аргументирам: В един хубав слънчев ден карайки по нашата родна магистрала Тракия ми светна чек енжина с грешка P0137 Low Voltage Blank 1 Sensor 2. Интересното беше, че тази грешка излизаше само когато карам извънградско, например изтривам грешката, карам в града и чек енжина не се палеше, но излезна ли извънградско до 10-15 км светваше с посочената грешка. Отидох в сервиза в Овча Купел и там категорични бяха, че втората ламбда сонда е заминала. Поръчахме я и след три дена дойде, след което я сменихме (180 лева всичко). Първото нещо, което ми направи впечатление, че сондата, която ми бяха сложили не беше за моят двигател (es20142-12b1), но нали има всякакви универсални сонди си викам, няма проблем няма да им се мешам в работата. Веднага след като сменихме сондата нямах излизания извън града да покарам извънградско и си мислех, че всичко вече е отшумяло, да ама не при, първото излизане извънградско пак чек енжина със същата грешка огря. Веднага говорих със сервиза и те бяха на мнение, че катализатора е за смяна. Реших да не сменям катализатор и да потърся още мнения и до колкото е възможно и аз да си диагностицирам проблемът. Веднага поръчах втора ламбда сонда от ebay за моят двигател blue print (60 лева), сам си я смених, но за съжаление проблемът остана. Направих няколко консултации през форума с колеги от тук, както и на място при Ванката(fenabg) в Дупница ходих, който ми направи реглаж на клапани и категорично каза, че проблемът е в газта (колата има газ), и точно там се оказа проблемът. Газовата дюза на втори цилиндър не работеше както трябва, като след нейната смяна всичко заспа. При първоначалното обслужване (когато купих колата) в Мотобокс ги попитах какъв вискозитет масло ще ми сложат в мотора, тъй като исках маслото да е от тях, бяха категорични, че в Бултрако слагат 5w40 и те такова слагат. Марката с която работят е FUCHS TITAN SUPERSYN, аз изрично ги помолих ако може да сложим 5w30, за което нямаше проблеми, казаха ми - ти плащаш каквото искаш такова ще сложим, а вече я карам с 0w30 тъй като ми се струва, че е по тих мотора. По предницата там ми смениха една биалетка, тампони на носачи, тъй като имах сериозно чукане в предницата, след което всичко затихна :), но едно почукване във волана по неравности си остана. При повторна консултация с тях ми обявиха, че трябва да бъде сменен един слайдер в рейката и че от него е проблемът, обявиха ми цена 500+, трудът не е малко, но слайдерът е евтин 37 лева, в линка отдолу колега е обяснил как се сменява (пост 183). Реших да не давам толкова много пари и да си я карам така, тъй като ме увериха, че няма проблем така да се кара. В един хубав слънчев ден реших да легна под колата и аз да си погледна окачването, в крайна сметка установих, че двата външни кормилни накрайника бяха се омаслили, т.е. греста беше избила. Веднага се разбрах с фенабг да се видим и той ми ги смени с хубави, от тогава всички шумове във волана ми изчезнаха, все едно карам друга кола, в тази връзка той установи и, че шарнирите също са заминали (гумените им маншончета бяха скъсани), нещо което колегите в Мотобокс бяха пропуснали, аз го отдавам на това, че са претрупани с работа и не винаги може да видят и да диагностицират всичко точно. Последният път при тях като ходих си бях взел масло тук от поръчките Петро Канада, та там го загледаха доста това масълце и думите на един от тях бяха, че доста хора го слагат, но най-вероятно е някакво менте, засмях се и от тогава вече сам си сменявам маслото .... Както и да е, написал съм ги всички тези неща за да те мотивирам да не се доверяваш на сляпо. Търси, събирай мнения, хорат тук във форума са разкошни и винаги биха помогнали кой с каквото може на база събран опит и практика. Успех! ПП Ето и темата за смяната на слайдера (пост 183)
-
1 точкаАз пък не съм съгласен.Минерално или синтетично,пробега зависи от TBN-aктуален за съответния модел масло.Няма нищо лошо в в минералните масла освен вискозитетнния индекс.Ето тук е нюанса.Маслото се сменя когато TBN/Total Base Number/сода каустик,разтворена в базово масло/,се изравни с TAN /Total Acid Number,киселинно число/.Това равенство настъпва след около 200-250 моточаса.В минералното масло стабилността на вискозитета е ниска и едва ли ще се запази за тези 250 часа.На практика пример 0W-40 ще стане 0W-30,след 150 часа.Ако вискозитета е съобразен с двигателя това е лошо.Ако вискозитета е презастрахован,това е добре. Какво прави Амсойл-Редлайн.Рекламира 30000км/мили пробег.Увеличават TBN s 40%/добавят сода каустик направо насипно .Обаче обикновенно масло както казахме горе не издържа по вискозитет,затова базата е PAO....държи се по-добре във времето,обаче разгражда семерингите .Добавят се алкални нафталини/недоказуемо/ за защита на гумените уплътнения.С тези 2-3 трика се получава увеличен пробег.Естествено не в рекламираните граници,но ще изкара 300-350 часа. ОБАЧЕ!...Каво прави увеличеното количество сода каустик и нейните производни в мотора?Увеличава сулфитите и сулфатите.Тук сертификата за това е надхвърлен с 30-40 %,което го пише на тубите им с дребен шрифт.В следствие страда катализатора и DPF филтъра . С други думички 2 бонуса и един минус в една туба на съответната цена.Който е по-схватлив ще разбере маркетинговия номер. Не случайно в света на разбиращите,Амсойл се ползва като добавка в маслото или като промивъчно масло. Аз не казвам нищо лошо за него...само вдигам малко мъглата .В съвременното маслостроене се ползват маркетингови трикове. Пример...Течен титан.Ползва се от преди 10 години,като заместител на молибдена-новия триатомен и стария молибденов сулфат/сулфид.Ако се сложи малко е модификатор на триене,ако се сложи много е просто антиоксидант.Звучи яко,ама на практика не прави нищо съществено.Би трябвало да се отлага по детайлите на атомно ниво, всъщност се ползва за стабилизатор на други добавки. С две думи не можеш да кажеш това: ...маслата издържат толкова.Няма едно с друго еднакви!!
-
0 точкиЗдравейте! Току що се регистрирах във форума и видях, че няма тема за това как да се инсталират приложения на таблета, с който са обурудвани някои от моделите на Honda. Пускам тази тема за тези, които се интересуват и желаят да направят малко по-функционален таблета на колата си. Имам Honda CRV Lifestyle 2016 и живея в Испания. От лятото на 2016 колегите от форумите в Испания намериха решение за инсталиране на приложения. Може да се инсталира кое да е приложение, което ви е необходимо. Аз лично имам инсталиран Sygic и работи перфектно, и още няколко приложения. Ето ви малко ръководство: 1- Ако някой си е актуализирал таблета, трябва да върне заводските настройки. 2- Сваляте си някакъв файл мениджър от сайта : www.apkpure.com . Аз си свалих ES File Explorer. Променяте му името на "HondaAppCenter_A1.apk" , записвате го на флашка, флашката поставяте в единия USB слот на колата. Намирате в приложенията на вашия таблет (кръгчето със 6 точки вътре), иконката за инсталиране (зеленото андроидче), стартирате и като ви покаже приложението от флашката го инсталирате. Задължително, за да инсталирате кое да е приложение, то трябва да е с име "HondaAppCenter_A1.apk". В последствие инсталираният вече файл мениджър, ще ви позволи да преименувате и инсталирате приложения, които може директно да си сваляте на таблета. 3 - Сваляте и инсталирате от този сайт: http://www.cmdroid.com/ (единствения недостатък е, че сайта е на португалски) ето това приложение: PERMISSIONS 1.1 S_Mike . То ще ви позволи в последствие да променяте настройките на инсталираните приложения, така че те да могат да функционират по време на движение. В този сайт има ръководства за инсталиране и задаване на настройките на приложенията, за да могат да работят по време на движение. Има и приложения, които могат да ви заинтересуват, но ако искате последните версии, сваляйте си ги от www.apkpure.com. За тези, които знаят испански, ето ви два линка на колегите от форума, където има много обяснения по темата: http://clubhondaspirit.com/foro/topic/135001-aplicaciones-para-honda-connect/page-1 http://clubhondaspirit.com/foro/topic/135225-dudas-faqs-honda-connect/page-1 Надявам се да съм бил полезен. Ако някой има някакви въпроси, с удоволствие ще му помогна. Поздрави.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиКолеги аз след 6 месеца изключена VCM система мога да кажа, че това е задължително да се прави! Смених предния хидравличен тампон на двигателя (вече не е електрически, защото го напълниха с гума за 80лв пълнене + 80 лв демонтаж и монтаж). Колата спря да се олюлява при превключваме в покой P-R-N-D и обратно. Сега се подготвям да сменя и задния, но него го взех от US за 100$. За частите съм намерил решение и идват до БГ за 10 работни дни. Ще дам контакти на лични. По отношение на горенето на масло ... в момента доливам около 1.5 л на 6000 км 5W20 Amsoil Signature. За този двигател има доста информация в руските сайтове и там доста хора се оплакват от смяна на разпределителните валове. Руснаците обаче са специална порода ... там карат този двигател с 5W40 и 10W40 ... няколко пъти питах и никой не каза, че кара с 5W20 както се препоръчва от производителя на двигателя. Предполагам, че това е и основната причина за толкова рапортувани проблеми с разпределителните валове. Колега Power_of_Dreams_84 всичките системи за изключване на VCM системата при J35 страдат от един неприятен недъг ... спират възможността от включване на двете скорости на вентилаторите на радиатора (Low/High speed). При използване на такава система вентилаторите работят само на ниска скорост. Аз в момента разработвам един малък модул, който отчита реалната температура от температурния датчик; предавам я за визуализация в таблото; модулът изработва максимална стойност на напрежението от температурния датчик към ECU-то(PGM) така, че да отговаря на 75C; следя немодифицираната температура от датчика и когато надхвърли 98C включвам и втората степен на вентилаторите. Когато съм готов мога да сложа gerber файловете, BOM файла и кода (HEX файла), за контролера така, че някой да си го произведе и инсталира.
-
0 точкиИзвинявам се, пропуснал съм да пиша. Дойдоха, вчера разпределихме и днес вече са в Еконт, утре можете да си ги получите. Трябва да има и СМС-и.
-
0 точки
-
0 точкиAз карам Сивик седан 1.5Т с ръчни скорости. Имам колата от около година и съм успял да навъртя малко над 10к километра. Проблем с повишено ниво на маслото, поради наличие на бензин, нямам. До колкото успях да се ориентирам преди време, този проблем се появява при каране на кратки разстояние и студен климат в комбинация с CVT. Аз карам предимно градско и на къси разстояние, но колата нощува в подземен гараж, а денем "почива" в подземен паркинг. С две думи - "студените" паления не са толкова студени... Бих добавил, че не споделям мнението, че този двигател загравя бавно. Съвсем съизмеримо е със старата ми кола - Авенсис 1.8 бензин. В интерес на истината преди покупката на автомобила си поговорихме надълго с хората от Бултрако по тази тема. В крайна сметка ме убедиха, че проблемът не е толкова "всеобхватен" и ако все пак се появи, ще бъде адресиран с ремонт(и) по гаранция. Аз взех автомобила с 6 година гаранция, толкова пише сега и на сайта на Бултрако. В щатите Хонда дори увеличават гаранцията на двигателя, трудно бих си представил тук да става обратното. За сефте чувам за проблем с климатика, но наистина в щатския форум има доста оплаквания. Неприятна история, надявам се да не се налага да се запознавам "отблизо" с него. Освен споменатите неща, аз съм срещал 2 проблема, които също са относително известни за модела: свирещи предни накладки и лека вдлъбнатина на С колоната. Накладките свиреха при студено време, смениха ги по гаранция. Но май съществена промяна няма, в идните месеци ще знам със сигурност. Вдлъбнатината на С колоната беше голям сюрприз, в началото си мислех, че някой се е облегнал или ударил леко колата. Поразрових се в civicx форума и установих, че работата е друга. Хонда използват ламарина тънка като вестник! Това, в комбинация с някаква недомислица по купето на седана, води до появата на въпросните вдлъбнатини. При мен беше трудно забележимо, останах приятно изненадан от реакцията на Бултрако - изправиха ламарината с PDR и признаха ремонта като гаранционен. @Nashimento задължително покарай колата повечко. Ако бъдеш настоятелен, може освен тест драйв да ти я дадат за ден или дори за цял уикенд. Вероятно ще ти хареса, аз смених също смених тойота с хонда и съм общо взето доволен. Колата е доста приятна за каране, пъргава е и има добро поведение на пътя. Като недостатък, освен изброените проблеми, бих посочил интериора. Преживява се, но определено очаквах повече. Успех с избора!
-
0 точкиКолеги, поръчката е направена. Успешен ден на всички!
-
0 точкиВиждал съм как регулират клапани на "слух" (при това мотора на Хонда все още си работи спокойно, без вибрации на ППХ!!!) за да се продаде колата с тих мотор и после при повторно правилно регулирани хлабини клапаните тракат. Така че не е зле една проверка на хлабините се направи, преди колегата Павел да влиза във филми!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЦецо, казвал съм го и преди, аз най-обичам да си тествам автоматика на баир. Колкото по-стръмен, толкова по-добре (Мечо Пух ). Имам си тук един любим баир, който ползвам за писта за тестове. Първокласен път с по 2 ленти и мантинела по средата (изкачващите имат 3 ленти, заради камионите), почти 1км дълъг, 9% наклон. Ограничението на скоростта е 70 Мph. Подхождам към баира със 70 и като паднат на 65 натискам бутончето "O/D OFF", и газта до долу. На върха на баира CRV-то е на 6000 об/мин и 80 Мph. п.п. Докторе, Япончето иска (и не се плаши от) високи обороти. Ако искаш да върви на изрУд, оборотомера, колкото може по-близо до червеното.
-
0 точкиЕ как пък мен не ми ги запушва дюзите лукойлската нафта,направо ставате банални с тия заучени фрази.Ти видя ли нафтата как я докарват от лукойла и точно нея сипаха в колата дето и се запушили дюзите .Или някой франчайз на Лукойл ти е заредил леко корабно гориво на половин цена внесено от Румъния примерно.Защото познавам хора карали много-много километри без проблем с нашата нафта.Единия е такси и има 350 000км.на Пежо от магазина карано пак с наша нафта без проблеми,без добавки и още върви,като ново.
-
0 точки
-
0 точкиНе се гасят различни цилиндир, а се гасят или само 3 от първата банка или 1-ви и 4-ти (когато се гасят само 2 цилиндъра). Икономия практически няма никаква. аз поне не съм усетил. По документи би трябвало да има 1mpg в полза на ECO режима. Но това е пренебрежимо малко. Това е най-малоумната система, която са измислили от хонда. Освен, че има актвнно окачване на двигателя (част от тампоните са хидравлични и се управляват електрически от ECU-то) има и система, която е свързана с аудио системата, която да подтиска шумовете, които се пораждат при активиране на VCM системата. Ако исках да карам 4-ри цилиндров автомобил или 3-цилиндрово немско неблагоразумие щях да си взема такова! Аз съм си купил V6-так и искам да му се радвам през цялото време. Поне да бяха сложили бутон, с който да може да се изключва тази система вместо ние да мислим какви ли не хватки, за да можем да я разкараме. Само ако Highlander-a беше малко по-голям и не беше с такова идиотско разпределение на седалките ... сигурно нямаше да карам Honda Pilot.
-
0 точкиЕто и снимките, които обещах. А ето и настройките, който трябва да се изберат в приложениeто Honda Permissions, за да може GPS софтуерът да работи по време на движение:
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00