Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.09.2019 in Мнения
-
3 точкиАйде честита ми нова дръжка. Я да разтегна малко локуми... По принцип е проста операция и в ръководството си пише 1во, 2ро, 3то. Да, ама в един момента трябва да се извади телчето, което държи патрона за дръжката, а нямах на момента точния инструмент (кука), за да го издърпам, че малко е тегаво. За да видя къде бъркам реших да сваля бялата пластмаса пред патрона, та махнах зегерката, която я държи, после и нея и оттам работатата отиде по дяволите... Без да искам изскочи пружинката, вкарах ключа в патрона да видя как точно трябва да легне, завъртях 1-2 пъти и... в тоя момент изскочи сърцевината и се разсипаха палчета, пружини... направо ми прималя. Разбира се веднага след това успях да сваля проклетото телче. Намерих почти всички частички, но се озовах с това: Реших да се направя И на ключар и разбрах горе-долу за какво става въпрос, нооо тук е моментът да кажа голямо БЛАГОДАРЯ и в темата на @docev, който е професионалист и ми нареди ключалката по ключа, за да си е всичко "фабрично". Сега да кажа и за дръжката: 1. Черното ходи на сребристото 2. Оригиналната е идеално гладка, тази има лек ръб отгоре и отдолу от производствения процес, усеща се като се хване, ама изобщо не ми дреме 3. Използвах едното гумено уплътнение от оригиналната, че новата нямаше. За сметка на това имаше 2 пръстена за втулките на болтовете, ама май единият беше резервен 4. Телчето на новата нещо не ми хареса, та използвах това от оригиналната И ето го финалният резултат: За 30 лева с доставката мисля, че е екстра! И пак добре, че беше @docev да ме светне, че телчето се слага предварително на дръжката. Сега видях, че си писал точно докато си пишех фермана! Ами ако патронът ти е налице можеш да си вземеш като моята. Иначе ако си я оставиш така поне няма да могат да ти влязат през багажника хаха.
-
2 точкиЗдравейте на всички! Хонда Акорд 2.2 дизел 150 к. с. След 7 месеца нерви от дразнещ шум отпред долу в дясно реших проблема. Обикалях майстори и събирах нерви ама яко. Отговор от майстори, "няма проблем по окачването", да ама не. Та след поредното, вдигане на колата при един приятел, си я разглеждах сам и открих следното. Долу в дясно до меката връзка на изпускателните тръби има някаква противотежест, тя е продълговата и е разположена в планка свързана с тампон. Паланката се закрепя с два болта за гредата на мотора. С един болт е закрепена тази противотежест към паланката, този болт като се поразмекне тампона увеличава своето движение и се удря в леглото на паланката. Ето това чувате от пред, дрън дрън дрън, и при минаване на легнал полицай. Аз бях откачил от нерви. Та проблема как се реши, сваляте болтовете и махате паланката с тази противотежест. Отивате болта с който е свързана за паланката и в основата на болта сложете гумен пръстен отрязан от някакъв стар автомобилен маркуч с дебелината на болта, примерно. Монтирате всичко и тропането спира. Просто се намаля хода на тази тежест който е увеличен от размекналия се тампон а сложения гумен пръстен спира удрянето на метал в метал. Някой ще ви каже да го махнете това че няма предназначение, но аз не бих рискувал, щом е сложено значи има защо. Не направих снимка на това чудо, ако някой има представа да каже какво е и за какво служи. На мен ми е. а майката честно. Ако има грешки ще ги редактирам после че пиша от телефона. Дано написаното да ви е от полза.
-
1 точкаПрелюд 4: Фарове и габарити оригинални - 120 лв Предни амортесьори с пружини,оригиналните - 80лв Предни и задни спирачни апарати комплект - 120лв Помпа хидравлика и казанче - 60лв Стартер - 50лв Изпускателен колектор оригиналния- 50лв Двигател необорудван Н23 с проблемен колянов вал - 150лв Скоростна кутия H23 - 100лв Сивик 4 и ЦРХ: Шибедах 4 г. комплект - 40лв Шибедах ЦРХ - 150лв Преден капак 4г. с "тунинг" - 60лв Заден спойлер от рекс ВТ - 80лв Кора дясна врата рекс ВТ - 50лв Задни стопове Алтеза за рекс 2 комплект,нови неслагани - 200лв Средна и дясна част стоп преди фейса - 50лв Средна част стоп фейслифт - 30лв Радиатор рекс и 4-ка Сивик - 100лв Червени пружини рекс и 4-ка Сивик за боядисване - 50лв Интериорни пластмаси рекс,табло,пластамасови конзоли,кори,тавани и прочее... Железа по окачването,носачи,шенкели и т.н. Сивик 3-ка: Фарове и габарити комплект - 100лв Мигачи в бронята - 30лв Стопове средна и дясна част - 50лв Кора багажник - 20лв Тасове оригинални 13-ки - 30лв Сивик 5-ца: Автоматична скоростна кутия М48А - 150лв Заден капак седан със стоповете - 60лв Интериорни пластмаси разни Табло с прибори от англичанка ВТИ - 100лв Двигател F18А от Акорд с проблемен колянов вал - 100лв Доста други неща за които не се сещам. Снимал съм малка част от нещата,при интерес мога да пратя на вайбър снимки на всяко конкретно нещо което имам.Тел. за контакти 0988844795,Коко.Фейсбук - Оня Лудия.Поздрави.
-
1 точкаС джойстика трябва да влезеш в опциите и да намериш "North UP / Heаding UP". Просто докато си в навигацията натискаш джойстика и веднага ще го видиш в долния десен ъгъл. При смяна между тези два режима ти показва или стрелка по посока на движението, или винаги на север.
-
1 точка@BOKLUK_CHOVEK Ориентацията на стрелката зависи от мащаба на картата който си избрал. До колкото се сещам, при мащаб до 1км. стрелката винаги сочи по посока на движението и горе в ляво ти показва като на компас накъде е север. При по-големи мащаби ти показва екрана като геогравска карта. Север винаги е нагоре, а стрелката сочи посоката в която се движиш. В случая на снимката която си показал, се движиш на запад/югозапад.
-
1 точкаКолегата не е казал, че са му сменили накладките без негово съгласие, а че са констатирали, че са за смяна, в което няма нищо лошо. Във всеки един сервиз ще ти погледнат накладките, не е нищо сложно, еле пък ако си лети джанти, хората с това си изкарват парите, напълно нормално е.
-
1 точкаЗдравейте Мисля че част от колегите не разбират за какво става въпрос. Въпросната адаптация се налага обикновенно когато се почисти дроселовата клапа. След почистване се налага промяна на ъгъла на ДК ,тъй като се променя дебита на въздуха. Този ъгъл се следи от TPS сензора и се запаметява позицията на ДК. Компютъра го следи и го променя така че да се поддържа определен дебит ,но в един момент замърсяването става по-вече и ъгъла се променя извън зададените граници....и тогава светва чека, но това става при силно замърсена клапа. За да предложи майстора има две положения или е видял на компа че ъгъла отива към граничната стойност /т.е. е замърсена клапата/ или просто иска да ти вземе едни пари....ако не чистиш ДК не виждам защо ще резетват TPS-са, на практика няма да промениш дебита и след като я оставиш да поработи на ПХ тя пак ще запамети стария ъгъл...😉,не случайно на колегата в ръководството пише 120000км.,а не 40000 на колкото се регулират клапаните...😃
-
1 точкаАко цъкнеш на иконката N със стрелка (горе вляво на екрана), не сменя ли ориентацията от „север нагоре“ към „посока на движение нагоре“?
-
0 точкиВ САЩ Хонда вече са обявили фейслифт на 5-та генерация CR-V. Интересна новина е слагането на два електромотора с обща мощност 212 к.с. на Хибрида, което ще позволи да се избегне механичното предаване за задните колела и проблемите с прегряването на съединителя за 4х4 при продължително използване. Прогнозират и по-нисък разход, особено при градско каране: https://www.motor1.com/news/371613/2020-honda-crv-hybrid-refresh/
-
0 точкиРазгледах темата, но клиповете са само за актуалната първа версия на хибрида! За това писах, че няма клипове как работи системата с два електромотора на фейслифта. Не случайно са го писали като "All-New CR-V Hybrid"! Предполагам, че ще е като на Mitsubishi Outlander PHEV: В този клип / 30 секунда/ се виждат и двата електромотора, на предния и на задния мост: При тази схема няма механична връзка от двигателя в предницата със задния мост, 4х4 става с управление на задния електромотор!
-
0 точки
-
0 точкиИ на мен ми е интересно каква ще е тази 'противотежест'. Иначе понякога проблемът е напълно неочакван, аз имах някакво дразнещо дрънчене в задна дясна част и като си сменях спирачната течност натиснах неволно задната долна част на подкалника и изпадна един камък с големината на малко яйце, шах с пешката!
-
0 точки
-
0 точкиИ аз се зачудих ? Благодаря на колегите, които казаха нещо смислено. Аз ще го пробвам също и ще споделя мнения по-нататък.
-
0 точкиИ при мен го има този звук още от както я купих преди 6-7години и със сигурност е проверка на АБС-а, защото го прави при първото потегляне при 20км/ч, независимо на коя предавка. Не го мислете, за това време ако беше нещо друго да се е доразбило. А и на един нисан кашкай го прави същото, а той тогава беше чисто нов от магазина!
-
0 точкиMkilla, ксенон се слага само във фар с лупа, а не с рефлектор,въпреки,че някой хора го слагат и на рефлектори....
-
0 точкиПотвърждавам, не твърдя, че са извършвани работи без мое съгласие. Извинявам се, ако съм дал повод за подобно тълкуване. Намекът ми беше доста по-различен и е по отношение на шума от (това, което смятам, че е) скоростната кутия, и при евентуално доказване на хипотезата би граничила с безумие истината, но пък какво ли не сме виждали, дори от официални сервизи. Може би просто съм фрустриран от това, че не ми се обяснява. Аз съм свикнал да обяснявам на моите клиенти много подробно всичко, с това си изкарвам хляба. Не бих допуснал подобно поведение като самоосигуряващо се лице в сферата на юридическите услуги. Ако продавам хляб в с. Кал-до-колене, може би. Обещавам по-съществени коментари от тук нататък, че темите се натоварват емоционално в даден момент, инак.
-
0 точкиКолеги, След няколко години лутане и търсене на проблема, оказа се, че действително бяха износени четките на мотора. Това е била причината за неговото нефункциониране. Прилагам снимка на разглобеният мотор.
-
0 точкиОтносно адаптацията на системата за празен ход: в ръководството ми пише, че се прави на 120 хил. км.
-
0 точкиС тази разлика, че на 1000 продадени Тойоти Аурис се пада 1 Хонда Джаз. Поне тук в Италия е така за Германия може ти да кажеш.
-
0 точкиКолега Power_Of_Dreams_84, аз съм със същия мотор и същата VCM-2 система за гасене на цилиндрите. Това е и най-големия проблем на този двигател. Системата води до прекомерна консумация на масло, вибрации и misfire по цилиндрите. Аз съм с Хонда Пилот II 2009 и засега разхода ми на масло е горе долу поносим около 400-600мл на 3000км. Проблемът с горенето на масло е свързан с проблем със сегментите при цилиндрите, които се гасят от VCM системата. Лошото е, че трябва регулярно да следиш маслото на двигателя, защото има опасност да падне под критичен минимум без да светне индикатора на маслото, което да доведе до проблем и с разпределителните валове. Всички тези проблеми са описани много детайлно в американските и руските форуми на марката. Не прави никакви компромиси с маслото! Аз карам с Amsoil Signature Series 5W20, но както казах малко го гори. Като цяло автомобилът е много комфортен, но този проблем с V6 VCM системите е едно от големите недоразумения на Хонда. Аз съм изключил моята VCM система като лъжа ECT1 температурния датчик, че температурата не надхвърля 75 C. Пожелавам много безаварийни километри!
-
0 точкиТака е, колега, ето и един клип, който качвах тия дни в друга тема, показва общия вид на климатичната инсталация в колите:
-
0 точки+1 аз също мислех, че ми е пълен ама се оказа наполовина празен. Има разлика. А и сега времето е супер жега така, че не очаквай чудеса. И трето по принцип си е слаб климатика на тази хонда.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00