Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.08.2019 in all areas
-
3 точкиЗдравейте колеги, Много благодаря на всички, за подробните теми и помоща, иска ми се сега по някакъв начин аз също да съм полезен на останалите и реших да пусна тази тема. След дълга история със марката Хонда реших да си купя по нов и подходящ за семеен автомобил, след като обмислих вариантите се спрях отново на Хонда. След 5 месеца, търсене, четене и занимавка, най-накрая регистрирах новия Акорд 8, закупен лично от мен и докаран от на самоход от Швейцария. Ще кача повече снимки след няколко дена! След много търсене успях да си намеря и закупя това което искам, на цена която ме устройва (не искам да поствам цифри ако някой се интерисува, да пише на лично). Конфигурацията на колата е Executive-plus, на практика има всичко което предлагат от Хонда за този модел (без щорите), но пък прозорците са тонирани всичките. Колата има някои неща които за цялото търсене което направих не видях на друга, ще ги снимам и ще ги добавя към темата, предполага че са поръчвани от Хонда допълнително от първия собственик, не мисля че са добавяни в последстие. Колата има забележки които установих на място и свалих от цената, сега е време да се оправят : > рейката тропа - втулка която ще се оптиам сам да оправя имам такава възможност в средата в която съм. (Нещо интересно по този въпрос, ходих при един майстор от Плводив носи му се славата за най-добрия в рециклиране на рейки, приятел на мой добър приятел. Ходихме при него да му покажем колата и да го питаме дали има опит със рециклирането на такава рейка, човекът се засмя със глас и вика "Ей там ония палет със рейки виждаш ли го, сутрината дойде от Бултрако всичките са като твоята!" ) > лагер на първичен вал на автомата - има тема от колега от Пловдив по този въпрос капака е като този на 7-ма 400лв. > Вътрешно каре дясно - карето от 7-ма пасва > лагер задна главина - пасва от 7-ма също > забележки по предна броня - за сега ще си стоят > Пистов ремък и лагери на ролките - мисля да сменя само лагерите, ще ги избием от ролките и ще набием новите много по евтино е > Колата е със спортни пружини H&R 350mm 29023 VA , възнамерявам тази седмица да ги сменя със оригиналните, та тези ще ги сваля, ако има някой който се интерисува от тях пишете, цената ще е символична > Гумите и джантите са 235/35/19 , Tomason TN4 8519 , Setula Space - Rotalla (DOT 3617) Ще се радвам да бъда полезен, така че ще следя темите и ще пиша ако мога да помогна Ако някой има въпроси по закопуването, пътуването, документацията и обмитяването може да пита събрах доста опит в тези неща (Внос от Швейцария) Идеята ми е да продължа темата със останалата информация която събера покрай ремонтите както и може би покрай цялата покупка и всичките разправии Поздрави,
-
2 точкиЗдравейте колеги, Както казах в предишния пост още няколко снимки от колата. На втората се виждат забележките по предната броня и решетката, но на тях като им дойде реда. Кантът по таблото не е в обичайният цвят, покрай прага на колата има логото на моделът, свети в лилаво, когато се отвори вратата. Исках да още да напиша нещо което ми направи впечатление покрай засичането на разхода в различни условия. Празход Швейцария (Женева) до Румания (Тамишора), само магистрала на круиз 130км/ч: 6.7л Разход Пловдив-София: 8.5л (круиз 130км/ч) За съжаления изводът който мога да направя относно разликата от 2л е единсвено качеството на бензинът, в първият случей съм зареждал в Швейзария, Германия, а във втория във Враца и Смолян . То е ясно че има разлика в качеството ама чак толкова...... Дори за първите 500км в Швейцария на круиз 115км/ч ми даде разход 6.3л Разход София градско: 12.5л Разход смесен, извън градско + планинско: 9.5л П.П. Ще напиша и един пост само със инфо свързано със докарването и търсенето на колата, че и там има доста неща и интересни моменти! Поздрави, Желязко
-
2 точкиНамерих брошурата в офиса! Ако не се чете добре, дай ми мейл, ще ти я изпратя!
-
1 точка@CARPERA Защо ти е да даваш 25 лв.? Купи си Purflux LS350 за 8 - 9 лв. Същият е като ОЕМ-ския, само дето е черен на цвят. За Filtron в руския сайт пишат, че байпасният клапан не отваря при необходимото налягане от около 1.2 бара, а чак при 2.5 бара! Което не е добре...
-
1 точкаДоста мои познати карат дизели и не са имали ядове. Само че се делят на 2 групи: Едните карат вехти, прости и проверени с годините, а другите нови и гаранционни. Мен понеже "много мъ и страх" гледам да не стана изключение от общия фон и за това карам бензинки (без газ). Гледам както казват "... да е мирно селото", но евала на рискувалите. И те се делят на 2 групи: Едните са в неведение за евентуалните неприятности, а другите не им дреме и ще го мислят (ако стане беля). В тая дилема няма правилен отговор, а вероятностите са хипотетични, и само "онзи горе" знае кому кога и какво да въздаде. Вчера заничах под едно Санта Фе. Скъсан колянов вал под средната опора на блока. Собственика е тираджия и не е като да няма опит и да е зверствал с фемилито при старта на ваканционното пътуване. Карайте си - кой каквото има, безаварийно и с настроение.
-
1 точкаПо принцип ползвам оригинални Хонда, но последният път сложих Mann (закупени от колегата fenabg) и съм доволен. Ето и сравнение на различни филтри, направено от руснаците. В същия сайт има и информация за Filtron.
-
1 точкаПанорамния покрив почти не го ползвам! И на жена ми Джаза има, и там положението е същото Това е хубава екстра, но е за пътуващите на задните седалки. Най-много използвам в Премиума следните екстри: - отключване и заключване без ключ - отваряне на задната врата дистанционно - памети на шофьорската седалка /при двама шофьори/ - фаровете за завой /има ги и на Лайфстайл/ - осветлението на вратите - навигацията /въпреки, че картата е стара/ и мултимедията Имам надблюдения, че е малко по-добре обезшумена от Елеганса, но може да е субективно. За автомата няма да коментирам, супер съм доволен!
-
1 точкаЕлеганс е нивото, което в общи линии има повечето необходими екстри /по-ниските няма да ги описвам изобщо/. В тази тема съм описал основните неща: Следващото ниво е Лайвстайл: включва всичко от Елеганс, но оригинално е с 18" джанти и лайсни на покрива, с ксенонови фарове с автоматично превключване и такива за осветляване на завоя при ниска скорост. Салона е с алкантара, има май осветление в краката на пътниците и премиум аудио. Най-високото е Премиум. Външно се различава по стъкления панорамен покрив. Има безключово запалване и оключване, кожен салон, ел. регулиране на шофьорската седалка с две памети, вратата на багажника е с електрозадвижване, може да се отваря и с дистанционното. В България са със навигация, от чужбина може да е с премиум аудио. Това са основните разлики, може да съм пропуснал нещо Имах една брошура на ПДФ, в нея имаше всички разлики, ще я потърся!
-
1 точкаАми добре изглежда, само дето снимката с отворения преден капак е за темата "познай колата" - понеже макар и Хонда, не е от Акорд 7 фейс. Явно имат и 2.0 ЦРВ 3-та ген. за продаване.
-
1 точкаLPG Consumption:12,03 l/100km 95.403 km and 11.477 l Gasoline Consumption: 1,02 l/100km 86.828 km and 883 l За почти 100к засичане 12 газ и 1 бензин на 100км. На база цената на зареденото гориво са точно 13лв на 100км.
-
1 точкаПочти всички джазове 1.2 и 1.4 до 2009 год ,които съм имал и карал ми даваха градско 7.5 - 8.5 до 9 л. Извън града със 120 около 6 - 6.5 л. Да, колата е възможно най-мудната в класа си. Тествал съм дори 1.4 със фиат сейченто 1.1 - 55 кс. и да ви кажа Италианчето пребива Япончето! А извън града да изпревариш, особено в кресненското дефиле си е направо във сферата на фантастиката. Няма такъв мъртвец! Сравнено с тойота ярис 1.3 2004-5 год. джазката направо е спряла. Карам дайхатси материя 1.5 - 103 кс. с разход около 7 градско. А колата си е пълен кашон без никаква аеродинамика и е по-тежка.
-
1 точкаВашето препоръчано масло е в тази таблица: https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit?usp=sharing Темата за обсъждане на масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841&do=findComment&comment=1057467514 FAQ двигателни масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101840&do=findComment&comment=1057467386 Отваряне на тема тук с заглавие: -Препоръчайте ми масло.. -Какво масло за моя двигател... -Да питам за едно масло.. ...и други подобни е ГРУБО НЕУВАЖЕНИЕ към труда на екипа, събрал и подредил тези материали.
-
0 точкиА левия крак? Айде сега, "куцо и сакато" кара автоматик, та ние ли няма да се справим!
-
0 точкиТо и ОЕМ-ския на Purflux е с нагънатата хартия. Само, че при него уплътнението към блока е с кръгло сечение и е по-тясно. Докато при LS350 е с квадратно (правоъгълно) сечение и е по-широко (сечението на гумата имам предвид). Това са разликите. Иначе при тестовете в руския форум имат еднакви параметри.
-
0 точкиТова за звуковата сигнализация се чува ако имаш допълнителен (нефабричен) модул за дневни светлини. Аз примерно съм със ефтин такъв модул, звуков сигнал нямам. Така както го описваш, може би и ти имаш някакъв модул, нормално е при тези модули фаровете да светят по-слабо, целта е да те виждат, а не да осветяваш. Саундбара го забрави, нямаш контакт в колата на 200V Моята кола "свирна" като смених плеъра, нямам представа дали съм с оригиналните колони, мързи ме да разглобявам. Вариантите за музика в колата за мен са 2: 1. Дигитален чейнджър от типа на Xcarlink, Yatour и т.н. Това устройство симулира CD-чейнджър, за мен минуса е че не изписва имената на папките и файловете, а в колата държа разни колекции, различни стилове и слушам каквото ми е по настроението в момента, но са над 5000 парчета със сигурност. Ако избереш този вариант, поинтересувай се кой е съвместим с нашия модел, че ползвал някакъв различен протокол за комуникация. Преди време бях купил ефтин от aliexpress и се оказа че на сивик не работи, на акорд и црв нямаше проблем. 2. Вариант 2 ти е нов плеър, дали обикновен дабъл дин като моя, или нещо с андроид и куп екстри е въпрос на личен избор. Аз лично не съм чул китайски андроид да свири добре, но пък и моделите които съм слушал са ефтини. Има за към 500USD модели с DSP процесор - при тях трябва да е добре. Ето да добиеш представа, това е моята кола
-
0 точкиХора, за какви 200км/ч ми говорите? Кой ви кара с 200? Тея коли не са за такива скорости. Първо 2.4-то с тая скорост трябва да вървиш с 5л. масло допълнително. Да, дизела е слаб във високите ама ще споделя какво стана след ремапа - 182к.с. с 412нм. Колата тръгва от 1500 оборота силно и колкото повече се качва оборотомера, толкова повече върви. И на 3та върти гуми. Постоянно свети лампата за пробоксуването. Без пушаци и с още повече икономия, ако се кара нормално П.С. онзи ден заредих догоре, и като си сметнах километрите и колко литра съм сипал ми даде 7/100, като 90% е градско.
-
0 точки
-
0 точкиТочно преди две години сложих нов Нисенс на тая цена. Миналото лято му смениха лагер на шайбата(ел.съединител). Преди месец шайбата се откъсна! Звука е като от строшен дизел, пък се случи и точно на границата в задръстването. Върнах си оригиналния компресор с нов комплект шайба/съединител/бобина. Сложих NRF. А от нисенса е излишно да казвам доволен ли съм, ще кажа само, че шлици и шайба не са като оригиналните. Т.е не може да се възстанови с други части освен Нисенс. Поздрави
-
0 точкиТука сериозно надлъгване пада! Сякаш е рибарски форум и кой от кого по-голяма риба хванал. Айде и аз да вляза в надлъгването: @benjamin4o, колега, тия числа, дето ги пишеш, да не би да ги вадиш от някаква кутия, пълна с топки с числа, и което се падне - пишеш го тук, да ни пробваш? Тото 2, първо теглене: 50, 35, 15, 100, 3.8 .... Дай малко по-сериозно, всички тук караме едни и същи коли, знаем им възможностите.
-
0 точкиТой щото бензинояда след 200км/ч има една динамика, едно чудо. Направо ще ти счупи врата.
-
0 точкиИ тогава човек разбира, че да караш дизел е лукс който не всеки би си позволил. Както казват мацките на Пеевски- честито на печелившите.
-
0 точки
-
0 точкиКолега да ти имам майстора сега остава да идеш да си го презапоиш и да му платиш.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00