Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.08.2019 in Мнения
-
1 точкаВъв варна има два сервиза само за Хонда, които си разбират от работата и понеже се занимават само с Хонда познават болежките. Аз като купувах и двата бяха свободни за след 7-10 дни и нали съм си магаре не ми се чакаше толкова и отидох на друго място, където не видяха елементарни неща. Сега малко съжалявам за това, но не е болка за умиране. Мой колега си докара от Германия. Доста е доволен, въпреки, че човека който я избира там не разбира кой знае колко от коли. За сега смао климатик е ремонтирал. Крайната цена идва колкото вървят в България, така че е въпрос на избор и на късмет.
-
1 точкаТака са пуснати обявите, защото даваше по една на мобилен.. Нормално е да има различни телефони в обявите.. Колегата е точен.. Измами няма.. Благодарение на него карам спокойно и сменям само консумативи вече над 2 години и над 60К км.. Не очаквай да нямат забележки.. Особено по брони и калници.. Но това са дреболии и се правят.. Успех!
-
1 точкаЕми, на подиума бяха шампионите. Един настоящ, един бъдещ и един бивш. Добра гонка за тях, напрежение в битките им и достойно поливане. За Ботас и особено за Гасли (който пак се возеше на ръба на ДРС-а, без да атакува предната позиция) не ми се говори, а останалите някак изостанаха. :) Шапка свалям на стратега на МВ че пое риска и на Хами, че успя да го реализира. Макс го прозря, но бе късно, а РБ разчитаха че гумите ще издържат докрая в поносимо състояние за отбиване на атаките (което се видя че холандеца владее), но ... После стана ясно че ще е трудно и се надявах да нанесат контраудър няколко обиколки по-късно и да обуят още тогава меките сликове. Макс пак щеше да вземе точка за фаст лап и щеше да притисне Хами, но и това е само сурова хипотеза, базирана на 2-те секунди по-бърза обиколка на Макс с меките гуми, спрямо медиума на Хами. Както и да е - видя се че и двамата имат дух, видя се че Хонда вършат своето и заедно с Ред Бул, напредват и като преспят 1 месец, после на Спа пак ще има битки, макар и между Давид и Голиат, защото - да РБ, още не е наравно с МБ, но изоставането в лесните писти намалява, а в трудните вече е елиминирано. Типично по хондовски - нема релевантен пауър като на големите, но пък е добро в техничните участъци и громи. Макс според мен израстна достатъчно и заслужава да остане седнал на Хонда джет пак-а. На есен - с песен, а до тогава ще ни занимават с интриги.
-
1 точкаЗдр-те отново оправих единия с пружинка а другия направих с шпилка. Всичко беше перфектно точно 200 километра докато не взеха да си правят комшолук 1 2 и 3 цилиндър . Разглобих я на ново всичко си беше стегнато както си трябваше ни се оказа че и блока е бил крив и сега сме на тема шлайфане на блок и естествено и глава днес съм ги направил на съставни части и утре заминават при шлайфистите. Мисля така и така е отворен да му сменя едни сегменти , основни и биелни лагери .
-
1 точкаТрябва да имаш оригинална щипка черна на цвят пъхната на таблото с предпазителите.
-
1 точкаБушона за таблото 7.5А се оказа. Долния ред най-вдясно. Взех същия от мигачите и таблото светна и колата си запали, както и задните светлини работят. Благодаря за бързата реакция на колегите. Темата може да е полезна за други, които сами си монтират камерата за задно виждане. ПС: Няма ли някаква щипка за сваляне на бушончетата, че бая зор видях с проверката?
-
1 точка
-
1 точкаЕ, аз съм тоя любопитен ентусиаст... Благодаря ти за добрите думи!
-
1 точкаТака и не получих адекватен отговор на въпроса ми масло с какъв показател е най-подходящо да сипя на автомобила ми , като се има предвид че е над 10 години , бензин 2.0 150 коня ? Не ме интересува толкова марката ,колкото самите числа на маслото ,подходящи за тази кола ?
-
1 точкаВ маслото има още ресурс - все още зоната на дифузия може да бъде запълвана със замърсявания. Дисперсията е добра - окрупнените парчета мърсотия не са значителен брой. Трудно е да се предвиди точно крайния му ресурс, тъй като стареенето не е линейно. Според мен до 9000 ще изкара (почти сигурно). Ако искаш да се презастраховаш (и то солидно), може лека полека да се готвиш за смяна . Ако искаш да го изчерпаш докрай, виж какво прави fenabg с неговото масло на газ .
-
1 точкаКапков тест 9 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-164400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 65км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 01.08.2019г. 8.Мото часове...? 9.Изразходвано гориво 710л. пропан бутан и 100л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане 150мл.на 6000км,за да вдигна нивото пак на макс,като и сега си е там. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 23ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. Развитието до сега съм описал 5 поста по горе. За тези 5 месеца в за мен тежък режим,си е "изкарало своето",че и още може,ама стиска ли ми незнам!
-
1 точка
-
1 точкаДеца (1 брой) имам, ама съвременен автомобил - не Този ми е първия.
-
1 точкаОпределено ме развеселихте с горните два поста, мога да допълня само, че тъй като са били тогава безплатни нещата, за това сега сърбаме тази попара 😁 Сега малко по темата, тъй като не мога да кажа че съм някакъв спец, но елементарна култура имам и с малко по-голямо внимание се получават нещата. Търсих близо 8 месеца Хонда ЦРВ 2-ра ген фейс, и всякакви екземпляри съм виждал, на какво наблягам аз, когато правя оглед: Първо винаги гледам ламарините, и отдолу доста детайлно гледам дали не е мазано с мечето преди това 😁, в Горубляне се нагледах на всякакви бояджийски изпълнения. Също проверявам за омаслявания в обсега на мотора. После мятам по един поглед на маслата в агрегата и скоростите ако е автомат, като за двигателя е хубаво мотора да не е пален преди това. Проверявам и другите течности. Правя оглед и на интериора отвътре, макар че с моята кола направих компромис с инетриора за сметка на ламарините. Отварям маслената капачката на мотора при загасен мотор и с фенера на телефона оглеждам до колкото е възможно за маслени наслоявания и т.н. Мятам едно око и на ауспуха, хубаво е да има керемиден цвят (за бензин говоря, ако пипаш отзад внимавай да не е топъл 😄). Преди да запаля мотора давам на контакт и гледам дали всички лампи по таблото светят. Имаше доста коли с изгоряла или принудително махната крушка за чек енжина. Хвърлям по един поглед на състоянието на спирачните дискове, тествам в купето ел. нещата дали работят (централно заключване, ел. стъкла, шибидаци и т.н.) Паля колата и почвам да се ослушвам за нежелани звуци, след което ако имам възможност я тествам в движение как се държи, във високи и ниски обороти, както и в движение на крайно ляв и крайно десен навит волан. Ако колата е автомат следя предавките в движение дали плавно превключват, както и как превключват в спряло положение и дали от място на D или на R на колата без да и се подава газ се движи леко в съответната посока. Проверявам климатроника (климатика) дали работи, компресора дали върти и т.н. Имам и един кламер Elm327, с който закачам всяка една кола, която я гледам за да видя тримовете как са, дали има някакви стари грешки (чек енжина може да не свети, но ако е имало някакви стари грешки, които не са изтрити, те си седят). Ако гледаш втора генерация CRV, на много екземпляри им липсва щората в багажника, която на старо струва 100-150 лева, както и масата за пикник, която също варира в този ценови диапазон. При CRV първа генерация също мисля, че имат маса за пикник, за щора не съм сигурен, по компетентните колеги да споделят. Може нещо да забравям, ако се сетя ще допълня. Най-добре е в сервиз ако може да се закара колата или да дойде с теб човек, който разбира от Хонда за да ограничиш на минимум подводните камъни, успех в търсенето :).
-
1 точкаНякой умник е направил голяма глупост сложил е 8 болта каквито трябва с резба 10 по 1,25 а другите 2 са 10 по 1,50 и е пре,,,л две разби на блока на които навих пружинки и възстанових на нормалния размер,
-
0 точки
-
0 точкиНа 40 хил ако го провиш ще правиш много скоро ремонт на глава .На газ на 25 хил се прави.
-
0 точкиМасов проблем при тези Хонди е компресора на климатроник,кормила рейка, увиснала задница. Като всеки автомобил и този си има своите проблеми, като сложиш газ ще ти се налага да регилираш клапаните на двигателя през 40000 км.
-
0 точкиАз имам такава щипка при бушоните под капака, но за да я и извадя ми е нужна щипка, дори е по-лесно да извадя бушон, отколкото щипката. Общо взето куриозна история.
-
0 точки
-
0 точкиТака и направих. В интерес на истината нямаше много боклуци.
-
0 точкиБе да не ти шуми вентилаторчето на датчика за температура на въздуха в купето? Намира се зад една малка решетка в дясно от волана. Както го описваш звучи, когато се замърси...
-
0 точкиНаправи ми впечатление като рових по сайтовете, че афтърмаркет шайбите са с черна повърхност на пистите. А оригиналната е с лъскава повърхност, както тази. Друг е въпроса като поръчаш какво ще дойде. Между другото имах и втора оферта от фейсбук групата за оригинална шайба за 350 лв.
-
0 точкиБях при тях колега за да ми оправят ел стъкло. Питах ги колко ще ми струва, отговора беше 400 лева само за демонтаж на кората и след това щели да ми кажат колко ще ми е ремонта!
-
0 точкиТоку що бях при майстора. Исках първо да я погледне. Шайбата е оригинална. Според него е останала от сервизната акция преди години, затова е без опаковка и на такава цена. По принцип били около 700 лв, което отговаря и на цената в паунди. Погледнах и снимки на Genuine шайби в интернет, изглеждат по същия начин и имат същата щампа RBD, което присъства и в OEM парт номера. Така, че на 99% мога да кажа, че съм извадил късмет със застояла бройка. Пак да кажа ако на някой от Варна му се наложи. Взех я от малкото предстваителство на Явор, където се занимават основно с лодки и друга Хонда техника. Предполагам, че в основното представителство цената ще е 700+. Дано темата е полезна. Малко снимки: ПП: Дадоха ми в допълнение и една пластмаса с крепежите, която е добре да се сложи, за да предпазва шайбата от външни влияния. Там вече си пише Honda на нея и е в оригинална опаковка.
-
0 точкиДокладвам за развръзката със закъснение, защото колата не ми беше под ръка една седмица. Та, оказа се най-елементарното - имало едно бяло палче, което се вижда само при отворена задна врата Тъпо, ама не съм обърнал внимание. Явно в автомивката са го забърсали с парцала. В своя защита ще напомня, че колата ми е прясно закупена и някои уж очевидни неща ги научавам в движение 😉. И благодарение на хората във форума тук. Благодаря на всички за отзивчивостта – Emicha, zograffa, Митко Йотов и всички останали, спестихте ми нерви и главоболия. Поздрави.
-
0 точкиСменихме сутринта проблемната дюза и направих едни бързи 100 км извън града за тест. Няма помен от грешка за ламбда сонда и мисфаер. Предстоят ми този месец доста пътувания извън града, тъй че по някое време ще дам обратна връзка дали всичко е отшумяло при мен.
-
0 точкиМногократно сме повтаряли и писали, че всякакви въпроси за избор на масло се задават в маслената тема - ТУК. Заключвам. Постовете/отговорите/ от тази тема са преместени с маслената тема
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00