Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.07.2019 in Мнения
-
2 точкиСпоред мен: Маслото е изчерпано, даже повече отколкото трябва. Около червената "окръжност" се намират остатъците от краевата зона на ядрото, което се е разпаднало и се е "изляло" в зоната на дифузия. Забележи как в края на зоната на дифузия (жълтата "окръжност") започва да се образува друга краева зона - започва да се оформя пръстен с тежки отлагания. После следва голяма зона, която изглежда чиста - това са леки фракции на маслото. В случая големината на тази "чиста зона", разглеждана заедно със замърсената зона на дифузия и разпадналото се ядро, показва, че има сгъстяване на маслото от натрупванията в него - като при дизелова капка (уголемяващата се зона от леките фракции в края на капката е индикатор за сгъстяване в резултат на натрупани сажди при дизела). Аз бих сменил това масло, ако вече не си го направил .
-
1 точкаМи,като разбира повече човека ще ги плюе не ами....Пък това бензини,дизели,цени всичко знае.Аз примерно не знаех,че в Италия единичките стрували колкото трета генерация ама ето, каза човека- факт. Сега по темата да дам и моите 5 стотинки.Колега защо не направиш една промивка с нова течност и ако не помогне да смениш само гумички.Остави новата помпа,като краен вариант.
-
1 точкаЕ на теб ти е гратис пък ти го сменят и без пари. Успех в тестването
-
1 точка
-
1 точкаТова май е същата варненска "рекламна мафия". Чаках да се появи вторият с линка, ама ти си ме изпреварил ... Пичове (образно казано в мн.ч.), кажете - по IP ли да ви банвам или ше изреве половин Балчик?
-
1 точка70% градско в супер запрашена среда Дани ще подтвърди скоро беше при мен. 80% на газ. Предишно масло пак GDI 5W30 не доливам. Маслен филтър mahle. Голяма част от по 2км макс.
-
1 точкаКолега Petrun4o,виждам,че не си на ясно с втулката. Прегледай клипа между 6-тата и 8-та минута. Нито има преси нито чукове играят по рейката.Трябва си ключ който е за тази втулка и самата нея.Нищо друго не ти трябва.И до колкото знам рейките не са еднакви на акорда и це-р-вето,тоест и втулките по всяка вероятност.
-
1 точкаНай вероятно пак е тя.Течността минава покрай гумичките на буталото и не прави налягане.
-
1 точкаС пример (изчисления): В примера ми с акорда със стандартни 16" джанти, стандартно напомпани, при 140 км/ч съпротивлението от въртенето на гумите е 250 N. Въздушното съпротивление, сметнато по формулата, която показах, е 677 N. Акордът от примера при 140 км/ч може да се движи на 3та скорост с 5638 оборота в мин, където двигателят прави 2459 N на колелата. Съответно силата, с която колата ще ускорява е 2459-250-677 = 1532 N. При маса 1.7 тона, това прави около 0.98 m/s² ускорение (a = F / m). Същата сметка, но скоростта вдигната на 3та степен дава въздушно съпротивление от 26333 N и съответно ускорение от –14.2 m/s². Тоест колата далеч няма да може да поддържа 140км/ч. Ако ползваш друга формула, може да споделиш, но графиката, която показваш е квадратна функция. PS (допълнение): сметнато обратно – колко конски сили са нужни, за да поддържа 140 км/ч: по първата сметка са нужни 101 Nm на колелата, еквивалентно на 80 коня за 5638 оборота. по втората сметка са нужни 1750 Nm на колелата, екв. на 1385 коня.
-
1 точкаправ си, само с уточнението, че не е на куб, а е на квадрат. Но от 90 до 110, пак е 50% повече, както съм писал по-горе.
-
1 точкаЦецо, ако идеята е, че при 110 е по-висок момента, и от там по-високата ефективност, въпреки по-голямото челно съпротивление (което е 50% по-голямо при 110, спрямо 90)? То няма как да е това, защото при 90 си на 1900 RPM, а при 110 си на 2300 RPM, а ако обърнеш внимание, на снимката по-горе (това е дино графика на колега от форума с 2.4 фейс АТ), ще видиш, че при 1900 момента дори е по-голям отколкото при 2300. Сигурен ли си в констатцията си, понеже съм въждал показанията на фейс 7 за моментен разход с "чертичките", не изглежда най-точното нещо...
-
1 точкаТурбината ти така или иначе е хибридна. Нахвърлянето на някакви рандом термини и форумите не помага много. Общо взето вариантите са ти следните: Слагаш си нов стоков съединител, махаш екологиите и си ремапваш колата. Слагаш някакъв стейдж примерно, сменяш турбина гт2060, слагаш по-голям кулер и настройваш.
-
1 точкаДа - добре че ми напомни. Пак Бранко ми каза как да го направя - завива се до край и после се развива на 1 оборот и 3/4. Ако се вади болтът, както в моя случай се почиства хубаво и той - самият болт завършва с конус, който явно регулира потока на въздуха. Върху този конус имаше доста нагар.
-
1 точкаДнес приятел ми донесе втулката с ключа който поръчах.Направена е от стомана по скицата а самата вътрешна част от фосфорен бронз.Всичко е по схемата.
-
1 точкаПри мен основно е извънградско при скорост около 90 км/ч, но не повече от 100 км/ч, а градското е само влизане/излизане от София и Стара Загора и другите населени места които съм посещавал. Средната скорост за изминатите 5133 км. ми е 67 км/ч. Разбира се плюс всички останали правила за икономично шофиране.
-
1 точкаПолзвал съм всякакви масла, след ремонт на двигателя съм. Винаги си похапва, особено след 4-5 хилки пробег. Миналата година си закупих от Метро евтино масло 5х40 за промивка, името на маслото е Carlube, произведено в Англия. Отговаря на спецификациите за нашите мотори. Уж го купих само за промивка, но мотора утихна осезаемо и реших да покарам с него. В резултат, установих че с това масло разхода му е нищожен, почти липсва. От тогава карам само с него и съм доволен много. За справка, за една календарна година, съм изминал точно 50 000 км. !
-
1 точкаBC rod LW supertech piston 87.5 skunk 2 stage 3 cams skunk XP valve spring supertech titan retainers Ktuned electric water pump F20C ERL oil pump oil 5 tower head mod acl Arp cnc rbc intake mani Ported head toda modify K24 exhaust toda cam chain hybrid racing chain tensonner fidanza Flywheel 3.6kg mfactory carbon sync quaife lsd 5.06 FD Ktuned billet shifter AEM 400 fuel pump on An6 FuelLab regulator Vibrant intake 3.5 inch Степен около 13.5:1 ,на горивна смес 6 литра бензин 100 октона + 4 литра етанол. Има и някои тънкости при събиране на компонентите, примерно тефлонова гарнитура на всмукател + изработени с минимален допуск шпилки за него без луфт за да се мачнат портовете.Всмукатела и главата са работени заедни за да стане прецизен мача. Всичко по пистовия ремък е свалено,като алтернатора е единственият въртящ се компонент,без паразитни ролки. Водни пътища Ан12 вибрант... Мотора има още потенциал ,който ще разгърна по късно с изработна на някой къстъм части с цел сваляне на маса от валовете -> примерно в момента шайбата на вала ми е широка ,а аз съм сложил тесен ремък от Д13 и може да се редуцира масата с около 150 грама ,маховик също може да падне от 3.6кг на 2.8 (има едни на clockwise ) , зъбното колело на изпускатела ми е дебело от К20А2 ,но има едни олекотени от К20 дето са по 150 коня ...или пък може да се изработи поръчков. Имам планове като цяло за бъдещето,но колата е тайм атак и ще вложа средстава в други компоненти докато се науча да я карам 😭
-
0 точкиСменил съм го защото първо ме чака доста пътуване и докато стане време да мога ще съм на над 11к Другото съм го описал . Инак пак щях да го сменя на 10к.
-
0 точкиИ като никога не трябва да напускат багажника, майстора как да стигне до бутилката дето е най-отдолу?
-
0 точкиДобре, вече сме наясно с теорията и изчисленията . Моля, нека да се върнем към темата - по същество .
-
0 точкиТо е ясно, че говори за бензиновия, още в първия пост го споменава, но има 3 бензинови двигателя.
-
0 точкиСпоред мен постигането на нисък разход на гориво не трябва да се поставя като самоцел. Все пак трябва да има и удоволствие в шофирането. Иначе много лесно мога да си сваля разхода на гориво с 0,3-0,4л, като - от 17" гуми с "икономия на гориво" клас F, премина на 16" гуми с "икономия на гориво" клас А - инвестиция от около 700-800€ за 100 000км - премина от масло 5W-30 C3 и смени м/у 10-15 хил. км (8 смени за 100 000км) към 0W-30 C2 и смени на 8-10 хил.км (12 смени за 100 000км) И ако да речем с инвестициите си намаля разхода с 0,4л, то за 100 000км ще съм изразходвал 400л по-малко гориво (стойност 460€), но разходите ми за това биха били около 1000€. Или казано по друг начин, за да получа 0,4л по-добър разход трябва да "загубя" 500€.
-
0 точкиПристигнаха части, ще ги сметна и ще ги постна.
-
0 точкиМаслата вече са тук, ще опитам още днес, да изпратя тези, които ще пътуват с куриер.
-
0 точкиТи да видиш! Единият се регистрира в авто форум и пита, къде да учи езици! Другият си вика - я да се регна и аз, и да му отворя очите на момчето, къде да научи език, и да си прибира по 2 палки от другия месец! Кажи, верно! Не можа ли да измислиш по-добра схема за реклама?!
-
0 точкиПробвай сам, но успехът ти ще зависи от това колко ти се отдава ученето на чужди езици. А след като казваш, че не си учил сериозно езици, е вероятно да ти е трудно сам. Не подценявай и нуждата да говориш с хора, което е трудно постижимо със самоподговова. На твое място бих опитал да се подготвя сам до някакво ниво – може би ще спестиш някой друг час в школата.
-
0 точкиЕй тая снимка и момента в който го видях в гръб с надписа HONDA. Ето затова гледах всички състезания от март 2015-та година! То не са заметресения, американизатция, сумати простотии, държава без ресурси и накрая япончетата като мравките заедно постигнаха успеха. Много се радвам за марката много се радвам за японците макарче това е преувеличено, но в същото време показателно що за хора са японците! Много съм горд с япончетата и с марката. Всички сочеха пръст, говореше се как трябва да се откажат, то не бяха определения към тях, обаче аз вярвах в тях и знаех, че тоя момент ще дойде. Аз съм много щастлив!
-
0 точкиRakeem, това е разход за 57 000км , а може и 67 000 км , не си спомням точно и това е причината да избера по-малката цифра !
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00