Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.06.2019 in Мнения
-
1 точкаИзвинявам се за навлизането в офф-а, но поинтересувай се малко от теорията. Мощността на двигателя е функция от въртящия момент и оборотите, на които двигателят го прави. Въртящият момент е просто сила × разстояние. Или силата, с която двигателят избутва цилиндъра надолу, умножена по разстоянието до коляновия вал. Малко опростено казано, но достатъчно за илюстрацията. Така… ако сравниш 200 Нм на 2000 оборота и 100Нм на 4000 оборота, ще видиш, че второто е половината въртящ момент, но прилаган два пъти по-бързо. Крайният резултат е същия от гледна точка на мощността, предавана към скоростната кутия. Т.е. въртящият момент без оборотите далеч не ти дава пълната картинка. А ако включиш оборотите в сметката… получаваш мощността.
-
1 точкаМощността е факторът, който се гледа, за максимално ускорение, не въртящият момент. Дефиницията на мощността е бързината, с която двигателя върши работа (например ускорява от Х до У км/ч). Бонусът при турбината е, че ниските и средните обороти имат сравнително повече мощност. Съответно при максимално възможно ускорение единсвено при преминаването през ниски/средни обороти на първа предавка ще има предимство. Ако и нетурбинираният двигател има сила да върти гумите през тези обороти, то това предимство отпада. Големият въртящ момент може да е по-приятен и „динамичен“ при нормално каране, тъй като има повече мощност в по-използваните обороти.
-
1 точка
-
1 точкаКолега не съм бил свидетел на такъв старт,но би трябвало да е обратното.
-
1 точка195лв. комплект двата ремъка и трите ролки. https://www.autodoc.bg/ina/2384691 А водната помпа що?
-
1 точкаКолега и аз минах по твоя път, само че смених и сегменти. Колата започна да гори по литър на хиляда км. масло. При мен се оказаха неправилните гумички. Главата я правиха в Сливен- без коментар. За малко да изхвърля двигател с 12 компресия на всички цилиндри. Приятел( много добър майстор) свали гумичките без да сваля главата и забеляза проблема. Извика от магазините всичко що е гумичка за B20Z1 и започна да ги налага по стар клапан, само една марка пасна от предлаганите ментета. Сега колата е като нова вече 25хил. Ако искаш пиши на лично, ще ти кажа марката да не я рекламирам публично. Елринг бяха 2 десети по-широки от колкото трябва.
-
1 точкаМаслото на автоматичната скоростна кутия се мери на запалена кола на P или N и се гледа да е между мин. и макс.Ако така е на макс. като е изгасена колата е малко над максимума което не е проблем а така трябва да бъде.На кутията и е всеедно колко масло има като не работи важно е колко масло има като работи.Разликата в нивото при запалена и изгасена кола идва от това че хидротрансформатора в скоростната кутия се напълва с масло като работи колата и затожа се мери на работеща кола и е важно тогава да е на макс.
-
1 точка
-
1 точкаВинаги се мери в двете посоки средният разход!Винаги.
-
1 точкаНякой може ли да ме замери с параметрите за "пилата" която ползвате 2 капки Маслото е на около 300 моточаса, колата се кара на газ , но винаги се пали на бензин EDIT: добавяне на "пилата" (emod).
-
1 точкаКолега просто е трябвало да смениш и сегменти при отваряне на двигателя. Проблема е коментиран тук във форума многократно.
-
1 точкаЗдравейте, засякох реалния разход в града. Първото засичане - 10.5/100, второ засичане 8,5/100 и днес последното засичане 8/100. Зареждал съм на една и съща бензиностанция и на една и съща колонка, резервоара е пълнен сутрин на хладно и до едно и също положение. Може би свиквам с колата и разхода за това ми пада, а може и защото София е по-разтоварена, нали няма ученици сега. Карам я нормално, не се влача като чичо Манчо. Да кажа, че показанията по компютър се разминават с малко. Аз съм доволен, заложил съм си 10/100 градско! Ето и малко предпазни средства, защото не знам за старата, да ли ви бях споменал, ама бензинджиите много се натискат да ти мият фаровете и стъклото с оная мръсна гъба набита с пясък и резултата беше на лице, надрани фарове и предно стъкло. Ти му казваш да не ти мие нищо по колата той добре, минава негов колега и аз от касата гледам кая я мие и фаровете бяха после като след шкурка. Аз ги гоня и си зареждам сам, оливали са ми, препълвали са ми и т.н. Затова на тази ги фолирах, заедно със стоповете с прозрачно фолио Llumar, пази и от камъчета, гаранцията е 5 години, може да се подменя. П.С. CVT се оказва много приятно за каране, доволни сме...
-
1 точкаИ 10л газ да харчи пак сметката е по-евтина,знам че боли че си си купил дизелова печка от която в последствие разбираш че нямаш никаква икономия. Моето CRV харчи 10 на 100 км газ трябва ли да ти правя сметка колко излизат 10л газ по 0.90 ст и колко са 10 л бензин по 2.15.
-
1 точкаБтв, трябва да имаш предвид, че съм изпреварвал тирове с кола 1.6, 116 коня /заводски данни естествено, след 20 години са по-малко/, натоварена с багаж, трима души в нея и с включен климатик, същата сега се продава във форума за мое огромно съжаление.... По- нов модел 2.0 , 156 коня и сам шофьор ще те отвее. Да, ще гори с 2 литра повече, но за сметка на това ще направи живота ти по-лесен, защото няма да иска нищо друго освен бензин и прясно масълце. Бензина се самопочиства, пали лесно и на студено, затопля купето по-бързо, и вече е доста по-евтин от нафтата. Сменил съм 3 бензинови коли и според мен тези 2 литра в повече ще ти се отплатят повече от щедро и ще поставят усмивка на лицето ти докато шофираш, не си ли заслужава?
-
0 точкиХа-ха. Братленце, ти сигурно сменяш предавки само в червеното. Не се прави! Сигурно 95% от времето си караш акорда, като автобус и ти. Дори и във високите обороти, дизела пак има повече нютони, въпреки, че е по-малък двигател от 2.4-то. Не е нужно да сваляш предавки, като изпреварваш и да го вкарваш в червеното. Само настъпваш, турбото засвирва и колата си върви. Не е толкова зле, колкото го описваш. Пак казвам, фен съм на бензина, но виждам тук, че си има доста мощ още от ниски обороти. п.с. Само да те поправя.. 140 коня са 7 ген. Тук е раздела на 8-ма
-
0 точкиКакви емисии ще имаш от 3 литра масло за 10000 км , и какви от 750 литра гориво и от 950 литра гориво ? Прекалявате с маслата вярно е , лутате се из тях като сираче в тъмното .
-
0 точкиКакъв? Казвам, че дизела е силен, въпреки, че е 150 к.с. Имаш 220нм на бензинката срещу 350нм на дизела. Турбинката си играе роля
-
0 точкиДизела дава с около 3лв повече смесено на 100км., но като сила мисля, че е близък до 2.4 бензинката. Мисля, че ще изпълнят километража за еднакво време. Не гледай само конете. От 0-100 бензинката ще го дръпне ама нагоре може да има обрат. 350 нютона е все пак дизела, а 2.4-то е 220нм.
-
0 точкиВлияе колега, влияе и още как! В твоя случай за съжаление си купил не ключът, който ти трябва, защото ID48 и ID46 са съвсем различен тип транспондери и не са взаимозаменяеми! От друга страна ако колата е с чип ID46, то той е на платката, а не е отделен и тук "ръчно" обучаване на дистанционното не може да се направи.
-
0 точкиКолега, моят съвет е покарай и двата варианта. Ти сам ще усетиш кой е твоя автомобил. Аз поне така направих. Поддръжка и разходи има винаги. По-големи, по-малки, то си е малко и до късмет. Доста започвам да се дразня от гръмките изказвания на някои колеги, които обиждат на печки, как водачите на дизелови коли седим и се изяждаме от яд едва ли не, че сме си купили дизели. Човека ясно обясни, че не може да кара на газ, а не спря да се прави сравнение как минаваш 100км с 3 лева и за милион километри нямало проблем. 10 години съм карал на газ, знам какво е. За тези 10 години мотора е 3 пъти отварян. Не ми излезе много икономията. Да може да не е от газта, може и монтажника да си е оставил ръцете, но искам да попитам, защо тези Ходни не са направени заводски на газ? И двата варианта имат плюсове и минуси. И двата варианта са инжинерен оргазъм. Автомобили правени да са здрави и да доставят удоволствие. Ако една кола не ти доставя удоволствие, ако ще на вода да върви, не е твоята кола!
-
0 точки
-
0 точкиАко намерим отговор на тези твои въпроси,направо да закриваме темата с маслата. 1.Няма нищо толкова извънземно в атмосферките на хонда,освен дуракоустоичивостта им. 2.Няма проблем да караш с който си избереш вискозитет,даже и в книжката ти го пише.Единствено ще усетиш веднага разликата в работата на мотора,в полза на "тънките". 3.Това със спринцовката и късия интервал,си е по нагласа на собственика и моля да не се спекулира с това!
-
0 точкиСамо да попитам. Какво модерно и съвременно има в к20 и к24, качени на 7-ма генерация акорд? Та това са мотори разработени преди 20 години. Как са изкарали до днес с дебелите масла не мога да си го обясня? И как през 2003,2004 и 2005-та година е било съвсем нормално да се кара с масло 5W40, а днес всичко над 0W20, смяна на 5-6000 километра и неизсмукването със спринцовки и системи на старото масло, неминуемо означава крах за двигателя в най-скоро време.
-
0 точкиОбърках се с psi - паунди на квадратен инч. Живял съм в САЩ и от там винаги 2.2 bar го асоцирам с 32 psi. Толкова пише и на вратата на Акорда ми 220 kPa (2.2 bar) или 32 psi. И какво намекваш? Че след поста ми някой хукна да помпи гумите на 32 бара (аз дадох само пример с моята, не че съм казал конкретна да кола да се помпи толкова) и ще се претрепе заради мен. Цялата работа е, че хора като теб уж прикрити зад това колко са загрижени за другите, искат да изкарат такива като мен некомпетентни и да бъдат smartass, умници. Някакво вътрешно самозадоволство е това явно. Другият хубостник пък под теб писал, че съм писал "глупости". Не е това начина. Аз никога така не бих скочил така на колеги. Винаги първо бих съобразил този човек защо пише, ще изчакам дали пък не се е объркал, няма да бързам с определенията и констатациите, а бих подходил внимателно. Ама всичко е до възпитание и манталитет. Живи и здрави.
-
0 точкиАми първата кола, която карах, беше Алфа Ромео, така че няма да ми е нещо много чуждо Седмицата беше дълга и натоварена, но успях да сменя маслото, сложихме нови спирачки отпред и отзад, оправихме каквото имаше по окачването и вече се возя. Днес я изкарах и малко на магистрала и много се накефих как дърпа. Първите впечатления са повече от отлични, ще видим как ще е занапред.
-
0 точкиНе е така! От 2000 оборота дизела на Хонда тепърва започва да "върви".
-
0 точкиЗа да се разбере нещо по-конкретно, снимката на електродите на свещта трябва да е в близък план, иначе тревичката наоколо изглежда добре.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00