Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.06.2019 in all areas
-
3 точки
-
2 точкиЗдравейте, След дълго лутане из магазините и сайтовете....сколасах да взема Goodyear EfficientGrip SUV.. Есное да я харесаш на характеристиките друго сие да я купиш веднага. На вид добра гума. Имам усещането че колата стана по лека и харчи по малко ... Ама де не се филмирам още ще покарам още имаше видим. Първо каране 1200 км... Доста прилично поведение, спира добре... В завои е добре. Има M+S но още не съм ходил забриба 🎏 и не мога да дам мнение за кал и трева. Дават я 10% за офроуд което мине достатъчно... Предполагам Благодаря на всички за отговорите!
-
1 точкаЗдравейте колеги, от вчера съм притежател на Хонда Леджънт и просто съм възхитен от колата,уникален автомобил. Взех я тук от София внос от Швейцария.Цвят сив металик с черен кожен салон и разбира се 3.5 V6 295 кончета. Реално за възрастта си няма много забележки от интериорна и екстериорна гледна точка.Отвън е счупено леко стъкълцето на мигача на шофьорското огледало и мигача не свети.Тук таме някоя незабележима драскотина по боята което се преживява.Джантите са ожулени по ръбовете и люспа съвсем малка на предния прозорец . Вътре е много запазена кожения салон е почти неразличим от нов.Всичко и работи.Няма светещи лампи. Едно палче е счупено на подлакътника и не се затваря и ще трябва да го побългаряваме нещо. Сега по най важната част автомата двигателя и 4×4 системата. Автомата сменя скоростите неусетно.Единствено когато превключвам от D на R (и обратно)малко по твърдо превключва като че ли със тласък някакъв.Това дали е нормално? Ще сменя маслото да видим дали ще има разлика.Ако може някой да сподели точната модификация на маслото ще бъде идеално. Двигателя работи много леко предстои му пълно обслужване със масла,ремъци,ролки,водна помпа и свещи защото ще му слагам газ БРЦ. За маслото ми е чуденката 5w20 или 5w30 защото срещам различни мнения. За 4х4 системата нямам представа какво точно се обслужва ще разчитам на майстора ми и на Вас за съвети какво точно се сменя и кога. По окачването един кормилен накрайник е тръгнал,но всичко друго изглежда здраво и няма тропания и хлопания за малкото км които и врътнах вчера и днес. Тук е момента да вметна че по километраж колата е на 185к км което колко е вярно само тя си знае😂 Малко дълго стана,но държа колата да е в перфектно техн. състояние и затова приемам съвети всякакви.
-
1 точкаСкоро попаднах на този сайт за Англия и ми стана интересно, колко верен е митът за връщането на километража в БГ. Вкарва се регистрационния номер на колата в страницата и излиза всичко от прегледите по години. https://www.regit.cars/numberplates И малко примери от случайно избрани коли от нета: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11555961868071067&slink=b277v2 https://www.regit.cars/car/sp04lof https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21554627879908539&slink=b277v2 https://www.regit.cars/car/fn56yeb/mycar Интересно, дали може по този начин да се прави проверка и за Италия, Германия и пр., но май по-скоро не, т.к. в Англия рег. номер е постоянен за даден автомобил до бракуването му.
-
1 точкаЪпгрейд на интериорното осветление. Замених сините диоди с бели 5мм,като ги изпилих на шмиргел от пред за да станат разпръскващи,иначе са насочени и светят в точка.За да влязат на местото на оригиналните се налага да разширите отворите с 5мм свредло и да изрежете ръбчето от зад на диодите. От горе на конзолата сложих оранжев,да не се набива в очите при шофиране. Добавих по един диод и под предните седалки да свети и на пасажерите от зад и те са хора... Закачих ги за предните диоди,като скрих кабела под пластмасата на средната конзола,много лесно стана,30 мин работа. На снимките изглежда че светят много силно,но в действителност е ок,не дразни при шофиране през нощта. Сложих една диодна лента и в багажника,че лампата е супер мижава там,аадвам свети
-
1 точкаТака и така съм разглобил,почистих носачите от ръждата и ги намзазах с преобразувател на ръжда. Един от най добрите,поръчах го от Америка. Сами може да видите разликата. Обработеното место става все едно е покрито с асфалт. Вчера сменях маслото в серзиза в които ми смениха полуоската и майтора ме пита защо съм заменил носачите с нови,бил съм луд да купя нови само че били леко ръждиви... изчаках го да си каже репликите и му казах какво съм направил
-
1 точкаhttps://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione В този сайт може да се провери кога за последно и на какъв пробег е преминат технически преглед в Италия. В полето тарга се въвежда италиянския регистрационен номер.
-
1 точка
-
1 точка...съгласен, но за мен най важното предимство е безпроблемната експлоатация. Затова и бензина е 30% по - скъп от дизела
-
1 точкаЗащо ли? Защото си помагаме.Защото варианта за грешка е по-малък а иначе реглажа е същия.Аз ръководствата за ремонт на Хонда съм ги чел и там пише,да сменим основата на делкото ,когато протече семеринга(661 лв.),ЕАЦВто се сменя а не се чисти(740 лв.),SRS unit -а се сменя винаги след удар(600 лв.),Мейн релето не се презапоява за 2 минути а се сменя(149 лв.)Не бъди заядлив а се опитай да помогнеш с опит и улеснение за непрофесионалната част от читателите.Всеки може да пусне линк към менюълите,но не това е идеята.Успех. П.С. 16ки и 17ки джанти на Сивик 5 ген.? Недопустимо. Сега дали се съобразяваме с менюълите?Нека бъдем полезни а не да се джавкаме за глупости.
-
0 точкиЕто ви едно ръководство ще отговори на много въпроси по подръжката. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/
-
0 точкиРазликата между оригиналните колони и афтермаркет Следва звукоизолация на вратите и е готово. Имам шумомер,но се забави доставката му у не успях да премеря шума преди изолацията. Но мога да го премеря след изолацията и да го пратя на някой да премери неговата кола,която е без изолация ида сравним показателите. определено има усезаема разлика в шума с изолацията.Всички тези глупости ми отнеха около седмица разправии. Имате го в предвид ако се захващате.
-
0 точкиМежду другото монтирах LED лента в стопа,така и така съм разпорил половината кочина
-
0 точкиСложих изолация и на подкалниците. Като ги свалих обаче имаше изненада. И в двата прага имаше набито по килограм пръст. От там би почнало евентуално гниене.Почистих я и я обработих местото с влагоизолираща боя. Може ида ги запълните с нещо,пяна например. Сложих шумозилоция 6мм дебелина на праговете и двата панела покриващи кутиите с предпазителите от двете страни на щофьора и на пасажера. Под седалката сложих няколко парчета вибро изолация и кече. местото е изключително резонансно.Чукнете го с нещо и вижте как кънти на варел. Сложих вибро излолация по ламарината на калниците. Важно е да се облепи добре вдлъбнатината на гумата,от там влиза мн шум и вибрации.Фабричната изолация там е направо смешна...
-
0 точкиИзползвах 2мм виброизолация + пресоване кече и непресовано с дебели 40мм. На снимките си личи кое е оригиналното кече и колко са сложили.... Кечето се намира от фабрики за мебели. взех по 2 квадрата от непресованото и пресованото за общо 10лв
-
0 точкиШумоизолация на кочинката: Снимката на кората с цветовете: С червено захвашането на предната част на кората от към седалките (на две части е) С зелено е захващането на капаците на двата малки говорителя,могат да се свалят без да се маха кората. Суба не може да се маха без да се свали цялата кора. Със синьо е оградено захващането на кората към купето Разглобяване на задната част на интериора: 1. Маха се долната част на задната седалка. Зад страничните има болт 10 ,а от пред от двете страни има щипки. Нтиска се седалката на долу,щипката се дърпа за да отключи и тогава се повдига седалката. 2. Махане на облегалките. Всяка облегалка е закачена с по два болта 10 ки,скрити са под сивия кожух в ъглите,има лепенки. 3. Махане на страничните облегалки на седалките. В основата има болт,после се плъзгат леко нагоре и се изваждат към вас 4. Махане на страничните пластмаси на гредите. Страната от към вас се дърпа на страни за да се откачи кремежът,после се дърпа на долу за да се откачи следващия крепеж и след това се дърпа към вас за да се откачат останалите 3 крепежа наредени по дъжина на стуклото.После за да я монтирате лесно обратно,извадете крепежите от ламарината ако са останали там.Сложете ги на местата им по панела и с натискане закрепяте обратно панела.Монража е лесен ама демонтажа....тц 5. Маха се пластмасата на кората от към седлаките. махат се в двата края пласмаси,които усигоряват достъп до закрепването. гадна работа е ,но не е невъзможна. 6. махане на самата кора. започвате от към вас да дърпате нагоре кората за да се разкачат крепежите продължавайки към стуклото.От багайника също можете да ги натиснете за да излязат.За да излезе кората се налага малко да я огънете,не епроблем еластична е няма да се счупи Разгледайте снимките и ще добиете представа а какво говоря в описанието за разкачане При обратно сглобяване не забравяйте да избършете стъклото от клепаницата на ръцете и че аз забравих..и разглобявах втори път
-
0 точкиЗдравейте отново. Бях я позабравил тази тема, но вчеращните валежи в Пловдив ми я напомниха. Отново имах вода в краката на пасажера и днес реших да я почовъркам малко. Махнах решетката под предното стъкло и огънах ламаринката да е към вентилатора. Не успях да счупя нито една щипка, всичко си излезна и влезе като у дома си. Сега чакам следващия порой да видя какво ще стане.
-
0 точки
-
0 точкиНе си слагай ограничител колега,за да не се разминеш с късмета си.Което дойде и както се случат нещата.
-
0 точкиИма разлики.Мигачите,предна броня,окачването отзад (пружините - возията е по мека),салона е кожа и антарис,софтуера на мотора е подобрен и разхода е с 0.5 по малък.При дизела вече са 170 или 180 коня и още няколко неща които на са маловажни.От AutoBild препоръчват ако се търси осма серия да се избере фейса. https://autobild.bg/употребяван-автомобил-honda-accord-cucw-от-16-000-лева/ https://www.ams.bg/upotrebyavani/honda/accord https://www.auto-press.net/a:Новият_Honda_Accord___с_поне_класа_нагоре_
-
0 точкиКолега, аз карах дизел, ама 7ма генерация. Сега съм с 2-ка бензин 8ма генерация. И аз като теб газ не искам да слагам.. Да ти кажа чесно - в града разхода се усеща доста. Бензинката каквото и да я правя в града под 8.5л/100км не мога да я сваля.. Извън града разликата е нищожна.. под литър на 100км.. Може да погледнеш данните ми от Carspending.. НО, имай в предвид, че само веднъж ще смениш скъп консуматив по дизела и тази икономия ще се нулира. Говоря за верига, маховик, турбина и т.н. А и новите са с DPF, който е капризен и не е много удачна само за градско.. Иска си регенерациите.. Успех с покупката !
-
0 точки@pencho, виждам, че си казал, че не искаш газова, но и пишеш, че не разбираш много от коли и очевидно те интересува разхода, тъй като караш доста градско. Ако не си твърдо убеден за/против газовата, може да питаш или прочетеш повече във форума. Личното ми мнение е че за проблеми с газовите, за които се говори повече, са причина монтажниците и избора на компоненти – поне за нашите коли. Вярно е и това, че с газова транспортът наистина излиза по-евтин от дизел, макар и не с твърде много.
-
0 точкиБлагодаря за пожеланията, само карането ще покаже как е автомобила! Да трагедия, кола на година и половина, като преди това съм я чакал 9 месеца, да я сменя! От цялата работа с тоя бартер с приспадане съм на тотал щета 5000 назад, защото на старата трябваше да се плати цялото каско, данъци и т.н. преди да я върна в БТ. От аксесоарите успях да си прибера червените огледала, червено-черните джанти, секретните болтове и зимните стелки. Всичко друго, калобрани, разни джидавки и теглича който е с цена 1.5к нямаше как да сваля. Да ще имам протокол за безплатно обслужване-поддръжка, което си е бонус все пак не са малко пари. С тоя протокол може и по-рано да сменяш масло и филтри, може и на 1год. или 10000км примерно ако си прецениш, тях не ги бърка. Те го броят на смени примерно 5 пълни смени, пък ти ако искаш ги направи и в една година. Сега поне за мен е така, не знам какви други протоколи имат! Иначе окачването е уникално, аз харесвам спортно окачване, малко е по-твърдо но е много стабилна в завой и се мести по платното като по масло. Нямам снимка на седалките но са много различни, обхващат те много добре и въобще не се лашкаш. Ето параметри на двигателя, вариатора има по-малко въртящ момент, но се изстрелва много плавно, има симулативен ръчен режим, който също ми беше интересен, но е не приложим в града според мен. Като включиш на ''S'' (на което в България си му викаме спорт, а то не е спортен режим...ХаХа), колата е доста рязка на ускорение, особено ако трябва да изпревариш или катериш в завой. Очаквайте още подробности скоро... П.С. В чуждите форуми има доста информация за модела, тези снимки по-горе ги взех от един форум в Полша. Тука братче в БТ, те гледат като отровени с гъби и не могат да ти обяснят почти нищо за колата освен, че е бензин с турбо...ХаХаХа
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00