Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.05.2019 in all areas
-
2 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 424 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 25.05.2019; 9) Моточасове – около 125; 10) Изразходвано гориво - около 370 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (370 / 3.3) = 112; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; не се забелязва спад в нивото на маслото, ако има такъв е почти незабележим; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. История 0-5000 км (на офисна хартия):
-
1 точкаПри пътуване от около 1 км в нормални условия - спокойно, температурата на маслото в моята D15-ка, в настоящите метеорологични условия, достига до около 35-38 С, т.е. телесна температура . В момента, всяка сутрин: палене на студен мотор, изход от гараж, кратно пътуване на 1-2 скорост (бавно), спускане без газ, спиране за около 2-3- мин. и още 2-3 минути път на 2-3 скорост. Общо времетраене на пътуването - около 10 минути (грубо). Това, което искам да кажа, е, че в подобни условия -> Т масло <= 40 С, обводняване може да бъде минимално (дори да липсва), тъй като не се създават условия за (интензивен) конденз или изобщо липсват такива, поради "ниската" Т на маслото, а и на ДВГ-то. Маслото и моторът са просто леко/приятно "загрети". Разбира се има много и други неизвестни в случая, сред които е и изпълнението на самите масла - Shell vs Ravenol: бази, пакет добавки, ноу-хау, др., а от там и представянето на крайния продукт, който ползваме.
-
1 точкаАйде стига стига. Сега вече омазахме темата. Всеки си преценява. Аз не мисля, че дизел евро 4 с дпф ще умре скоро в България. Прав си за цената, но това е минус за тези, които си сменят колите често. Моя сивик го карам 8 години и си го поддържам, няма забележки. Такава е идеята и за новата.
-
1 точкамного зависи какво искаш да смениш точно и какви части ще ползваш. За труд от 100 до 250лв според зависи майстора. пиша ти цени за Оригинални части от Япония в долари Верига - 64.99 Банани - 2бр - единия 40.02 и другия - 35.50 Тенсионера(обтегача) - 56.48 Това са цените от Amayama в момента Реално обтегача може да не се сменя.
-
1 точкаКато я запалих тестовата, двигателя работи като часовник, не се чува, направо кеф. Сглобката няма нищо общо с мексиканската, вратите са напаснати много добре и се затварят леко, предния капак е напаснат не хлопа, всичко е много добре напаснато. Колата е обезшумена много по-добре от мексиканската, даже някъде бях чел, че японските версии (вече новите модификации HR-V са японци) са с някакви микрофони, които намаляли шума, много по безшумна е. Аз я напънах малко повече, така задържах на 180км някъде и не ми направи впечатление да е много шумна, за разлика от предишната. В движение е много добре, само вариаторна се чува, поне така мисля, но ще дам повече информация като я подкарам по сериозно. Точно както предполагаш, забравих да го спомена, че отзад е торсиона греда, в БТ и това не знаеха какво е торсион...ХаХа Подкарах тестовата кола, музика и всичко изключено и само се услушвам за нещо, да хлопне...ХаХа Да кажа, че си изпросих с оглед предишните проблеми, които имах със старата по-голям тест драйв и карах, магистрала, лоши разбити пътища и поредици завой с изкачване, никъде нямаше нещо да ми направи впечатление, че хлопа или не е наред. Изпреварва много бързо, даже и в завой, само натискаш газта, като тролей е. Със стандартния тест драйв, който предлагат до гара Яна и обратно нищо не можеш да усетиш. Аз мисля, че като ще оставяш една торба пари, поне можеш да я изпробваш във всякакви режими, прав ли съм?
-
1 точкаБлагодаря за пожеланията, само карането ще покаже как е автомобила! Да трагедия, кола на година и половина, като преди това съм я чакал 9 месеца, да я сменя! От цялата работа с тоя бартер с приспадане съм на тотал щета 5000 назад, защото на старата трябваше да се плати цялото каско, данъци и т.н. преди да я върна в БТ. От аксесоарите успях да си прибера червените огледала, червено-черните джанти, секретните болтове и зимните стелки. Всичко друго, калобрани, разни джидавки и теглича който е с цена 1.5к нямаше как да сваля. Да ще имам протокол за безплатно обслужване-поддръжка, което си е бонус все пак не са малко пари. С тоя протокол може и по-рано да сменяш масло и филтри, може и на 1год. или 10000км примерно ако си прецениш, тях не ги бърка. Те го броят на смени примерно 5 пълни смени, пък ти ако искаш ги направи и в една година. Сега поне за мен е така, не знам какви други протоколи имат! Иначе окачването е уникално, аз харесвам спортно окачване, малко е по-твърдо но е много стабилна в завой и се мести по платното като по масло. Нямам снимка на седалките но са много различни, обхващат те много добре и въобще не се лашкаш. Ето параметри на двигателя, вариатора има по-малко въртящ момент, но се изстрелва много плавно, има симулативен ръчен режим, който също ми беше интересен, но е не приложим в града според мен. Като включиш на ''S'' (на което в България си му викаме спорт, а то не е спортен режим...ХаХа), колата е доста рязка на ускорение, особено ако трябва да изпревариш или катериш в завой. Очаквайте още подробности скоро... П.С. В чуждите форуми има доста информация за модела, тези снимки по-горе ги взех от един форум в Полша. Тука братче в БТ, те гледат като отровени с гъби и не могат да ти обяснят почти нищо за колата освен, че е бензин с турбо...ХаХаХа
-
1 точкаЧетох четох и пак сте избягали от темата - и сте се върнали към до болка познатата тема дизел vs бензин. Колегата с газовата единица никога не е карал 3-ка дизел и ходи да подскача като младо яре. Абе колега капер кепер ли беше - вземи си купи газова 3-ка и се запри. Сега по темата - който и сув да вземеш в този клас дизел 2.2 по икономия и по ускорение Хондата ictdi 2.2 e номер 1 ( няма да намериш друг сув 2.2 дизел да гори 6 и при необходимост да върви с 210 по магистрала. Ремонтите са като на всички дизели - маховик, верига, дюзи и дпф - скъпи консумативи. Комфорта не е на ниво - както всеки японец друса и шуми в купето. Колата си е перфектна - просторно купе. Ако купуваш гледай да е executive. Ако имаш малко по голям бюджет - може да се огледаш и за фейса дизел автоматик
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте колеги, преди празниците на 20000км смених: 1.Предните спирачни апарати със водачи и всичко по тях. Оказа се, че тракането което се чува е от тях, защото като караш по павета нещо дрънчи и като започнеш да обираш спирачката изчезва. Това дрънчене се оказа от тях. 2.Предни носачи, и там някакви луфтове. Абе косата ми побеля вече, даже и цигари пропуших... Вече много си бях глътнал бастуна, викам си, така ли ще бъде на всеки 5000км, да се сменя по нещо!? И както си седях в шоурума и вече ми беше писнало от тези ремонти, излязох на вън и разхождайки се нервно по паркинга гледам едно странно HR-V, направи ми впечатление, че е с два ауспуха, 18'' джанти и разбузени калници, нищо общо с стандартните HR-V-та... Попитах и се оказа, че това е новия модел 1,5 i-VTEC 182h.p. Turbo Sport, SDC Damper Performance окачване (това последното го разбрах в последствие в БТ не знаят какво е това окачване, двигателя е L15BY), тъкмо го регистрирали за тест-драйв. Още няма премиера в БГ. Тичам при дилъра, въпроси и т.н. и веднага го тествах. Най-важното, погледнах къде е правено, това беше първото нещо. Произведено в Япония! След по задълбочен прегледа на рамата в Yorii, чиста японка. Тествах го, колата е CVT не бях карал такова животно но ми хареса. Имали само няколко бройки, само вариатори. За поръчка на ръчка трябваше да чакам 9 месеца, което не е възможно за мен. Преглътнах вариатора, аз карам 80% градско даже ще ми е по-добре. И веднага без да се замислям, понеже знаете какво изживях с мексиканеца сглобен от на Панчо Виля пра-пра-пра-внука, който сигурно през нощта прекарва трева или нелегални емигранти, а през деня работи в завода и със силно разширени зеници сглобява автомобили, та скочих на тази... Това а са папарашки снимки на моята, свалена от автовоза от митницата. Вече съм с нова кола, тази седмица се надям да я взема, ето малко снимки от шоурума, чакам едни документи и другата седмица в КАТ и... В общи линии колата е с доста висока цена, но качеството на сглобката, хонингования двигател, подобреното окачване и т.н. преглътнах и цената. Някой, ще каже защо не взе CR-V за тези пари, не взех защото не влиза в гаража и ще трябва да продам мотора, а това да седя без мотор няма да стане... ХаХа Плашат ме за вариатора разни ''разбирачи'' и ''карачи'', ама аз кола сменям на 100к, даже и на по-малко и ми е през ... като не ми хареса и не се държи добре, айде на пазара... Вариатора иска редовно облужване, това е рецептата, поне така казват хора които са имали и имат CVT... П.С. Червено-черните джанти с гуми ми остават за продажба, заедно с червените огледала. Джантите са без забележки, гуми на един летен сезон, ако някой има интерес да ми пише, ще дам цена. Скоро ще ги пусна на обява с параметрите и подробни снимки.
-
1 точкаМоже и да съм пропуснал нещо в четенето на темата, но не видях колегата да е питал за съпоставка бензин/дизел или нещо подобно. Той зададе доста конкретен въпрос. Няма лошо учтиво да му се спомене друга гледна точка, в случай, че не се е замислял за нещо, но тук май получава нежелани съвети. Очевидно каза, че за газова не мисли и сравнението би било бензин или дизел. Защо продължаваш с тая газ, колега Карпера? И между другото превлючването на предавки при всяко изпреварване е доста разрично изживяване м/у автоматик и ръчна, така че за ръчка разбирам как на човек може да му е доста по-удобно да си издърпа на висока предавка с дизела. Друг е въпросът кое наистина би го издърпало по-бързо и там отговорът не е бензин или дизел, а мощността (позволявайки за превключване на предавки).
-
1 точкаЗдравейте Колеги, Вчера малко се позанимавах и успях да монтирам Булбара. Ще опиша накратко процеса, ако някой занапред мисли да си поставя такова нещо Доста занимавка си е, а и доста неща се свалят за да монтираш новите крепежни детайли: 1. Като за начало се сваля бронята, след което металната греда зад нея на която са закрепени тромбите. 2. Сваля се пластмасовата кора и тръбата, която се намира под бронята(Предкартерната защита). 3. Демонтират се двете планки на които е закрепена тази кора. 4. Монтират се новите планки които са като кутии на мястото на гредата зад бронята. 5. Монтират се новите планки за закрепване на булбара в долната част(планките ги оглеждайте предварително дали са прави понеже, аз ги монтирах след което разбрах, че са доста изкривени и се наложи на место да ги изправям). 6. Монтира се бронята без да се налага никъде да се реже или пробива. 7. Монтира се булбара. 8. Ако нямате инсталация за халогени трябва и тя да се направи. На кратко това са стъпките. Прилагам и няколко снимки.
-
1 точкаЗа инженера измислил тая планка има специално място в Ада,където всеки ден да сменя по 10 филтъра....
-
0 точкиКолега с две ръце вземай машината, внимателно подбери и ще видиш че колата е страхотна, безплатен съвет -ако вземеш колата с стоковите 18 джанти и ако искаш да те вози по меко слагаш гуми 235*60*18, успех имаме и фейсбук група ще се радваме да се пресъединиш, поздрави
-
0 точки
-
0 точкиЕми - свърши. Пак 4 Хонди в десетката. Макс направи каквото можа, включително на пит лейна - което го свали от подиума, както и Хамилтън, който достойно устиска на натиска му. Но в Монако е така - пилотска писта, макар че и мотора помага (специално на Хами в завоя преди тунела). Добре набира пущината и Лауда "от горе" е доволен. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24401&fbclid=IwAR3xhBgvhCqgxhU9UjDE1-FzCDZpFZ_B-rivaqQ904pxLuxMwYGWSCRORro
-
0 точкиПрав си. Аз дори бих намерил тъмно място за да видя как светят фаровете. Едва ли вариаторът е шумен, по-скоро се чува мотора. Иначе японското си е японско. На моя вехт вече Акорд само жабката понякога проскърцва и шоф. седалката има лек луфт в релсите. А в БТ си е така - те не знаят много за колите - само ги продават.
-
0 точкиОт коли за части от някоя автоморга за 10лв би трябвало да ти се реши проблема. Сигурен ли си че е от това ако дупката не е голяма навий изолирбанд за да видиш дали проблема ще изчезне.
-
0 точкиГолямата примоцияяя.... https://www.seicane.com/hd-touchscreen-radio-android-head-unit-for-2006-2011-honda-crv-car-stereo-gps-navigation-system-bluetooth-phone-wifi-support-1080p-video-obdii-steering-wheel-control-usb-h602
-
0 точкиПак да кажа - явно съм от щастливите собственици на дизел. От 2011 досега (128х км до 199 сега) съм нямал никакви ядове. От това, което съм срещал из форума, на N22A1 проблемите са: - колектори (приготвил съм, но моите още не са се обадили); - евентуално, ама евентуално дюзи; - съединител и маховик; - верига. Като последните две са дори по-скоро консуматив. А, да - и смених потенциометър на педала на газта, който е същия като при бензиновите. На някои N22A2 има и DPF, като там вече играта е друга. В същото време, един колега купи бивш служебен автомобил на 4 години и под 100х км реални. Астра 1.9 CTDI (опелския, не исузу) и на няколко месеца чувах за ремонти на части, които даже не съм и чувал, че един автомобил има. Като някакви си "вихрови клапи". Нямаше влизане за под 1000лв в сервиз. Един приятел със същия двигател на Астра GTC смени половината двигател сигурно, барабар със скоростна кутия. И пак не съм чул някой да реве така срещу дизела на опел, както срещу този на Хонда. Предполагам, защото хората са свикнали като е Хонда и да не барат нищо по нея
-
0 точкиКолега гледам си много активен в много теми включително и тази,която е за Cr-v 3 дизел.Ти 3-та генерация ли караш с дизелов мотор за да се изказваш толкова компетентно какви големи боклуци са дизелите.Писал си,че всичко опира до пари ами да си купи човека една баничарка на метан и е готов по-евтино от това няма.Осем години карах бензиново Ауди 2,8 192 коня на газ,ми неща повече.Сега ми е кеф да се изстрелвам на 4-та или 5-та от ниски обороти и това е.Незнам как върви твоя бензин на газ ама да се припотявам преди всяко изпреварване,ми да ти е.ем и икономията.Колега нищо по-скъпо за поддръжка няма хондовия дизел от всички други,а върви повече и гори по-малко от доста от тях.
-
0 точкиНе че е тъпа, но на мнозина им е свръх възможностите да схванат проблема. Освен интелекта, куцат и манталитета, и уменията, а дори най-простичката съобразителност.
-
0 точкиКупи една телескопична антена от магазин за електроника 2-3 лв. Избери секцията ,която влиза удобно във вътрешния отвор.Отрежи я по дължина,колкото ти е необходимо.Тръбичката е много тънка и се реже лесно.Залепи я с контактно лепило и я залей с малко течен метал в основата.Ще ти служи дълги години..
-
0 точки
-
0 точкиКазва се FIA Control Valve (Fuel Injection Air).Представлява термостат ,който пуска въздух допълнително пред инжекторите до 65 градуса на водата.Няма нищо общо с празния ход. Системата е добавена ,заради недостиг на кислород в режим обогатяване ,докато загрява мотора .Отделно подбрява завихрянето на студеното гориво с цел намалени емисии. Шунтирана система работи идеално ,като временно е малко по-богата сместа.
-
0 точкиНяма логика. Ако си затапил маркуча към колектора трябва да ги свали и да не дърпа въздух отвън.
-
0 точкиХрвто ти ти е 125 значи. Докато намериш затапи маркуча който води до колектора.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00