Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.05.2019 in Мнения
-
6 точкиPetro canada 5w20 на 1000км. основно извънградско. Първата капка я компрометирах и взех втора, не знам до колко е акуратен теста, не се забелязва ядро. Двигателят работи осезаемо по-добре спрямо с 5w40.
-
2 точкиКолегата отгоре е прав като цяло. В youtube най-добре ще добиеш представа. Моят модел е с fullHD резолюция (не супер висока като други модели) и в тъмното номерата се четат, но ако са недалеч и прилично осветени от фаровете. Също така в движение на клипа може да не ги разчетеш, но ако ползваш софтуер за преглед на видеа от DVR и гледаш кадър по кадър, се четат, стига да са спазени условията, които казвам. (м/у другото сложил съм си портабилен такъв в root-а на картата-памет, така че от всякъде мога да го ползвам). Хубаво впечатление ми прави това, че всеки отделен кадър е с добри пропорции и няма размазване като от видео на телефон. Могат доста детайли да се видят за 1080p видео. Няколко генерални съвета: – по-добре кондензатор, не батерия – не се хвърляй на много широк ъгъл (filed of view) стига да не ти е важно. По-широк ъгъл съответства на по-малко детайл, така че имай предвид, че е компромис. Моят е 140° и съм доволен. – аналогично на горното, по-висока резолюция обикновено означава по-малко светлина в снимката за сметка на детайл (при достатъчно светлина). Така че аз бих бил подозрителен и бих проверил доста добре модел с по-висока резолюция от други на сходна цена. Ако решиш да търсиш по-висока резолюция (което като цяло е хубаво, няма спор), не се хвърляй на най-евтиното с висока рез. – ако ти е важно, хубава екстра е камерата да е с „чупещо рамо“ така, че да можеш да я завъртиш към нещо важно встрани от предния капак. – поинтересувай се от различни функции на някои модели и прецени дали някои от тях са ти важни. Такива могат да бъдат time laps, режим на активиране на запис при засичане на движение или при раздрусване на колата (например да видиш кой те е подпрял на паркинга и избягал), гласови команди и др. – има варианти, в които купуваш два регистратоара в комплект, единия да гледа през задното стъкло. Ако мислиш в бъдеще да „ъпгрейдваш“ на такава система, е хубаво (почти задължително за мен) да ги купиш в комплект, а не поотделно. Там цените обаче да доста по-високи. Има и варианти с трето видео към купето – към пътуващите. – има камери, които имат апп-компаньон за телефон. Проучи хубаво аппа предварително, защото може да е пълно разочарование, но може и да е много удобно за преглеждане на видео в някои ситуации без да трябва да докосваш камерата. – провери в ревюта дали камерата сигнализира за проблем със SD картата. Камерите записват постоянно и картите-памет нямат дългия живот, на който сме свикнали от телефоните или други устройства. Доста би било кофти да ти се наложи да използваш видео и да разбереш, че картата ти се е прецакала и нямаш запис. Не е удобно и честичко/периодично ръчно да проверяваш дали записва добре. Също така се поинтересувай за подходящи карти за DVR. Не всички са такива.
-
2 точки
-
2 точкиИ каква помощ очакваш, никой тук не знае затова ти се струват упреци. Ако си беше купил спрей за почистване без да размонтираш дросела ефекта е гарантиран, но струва 20, 30 лева. Изпробвано на доста коли от мен.
-
1 точкаТова с номерата при разминаване вечер е малко по-сложна задача, която не съм сигурен, че видеорегистратор за 100лв може да реши. Ако си харесаш някой модел виж в youtube дали няма нощни клипове с него и сам ще си прецениш. Моя регистратор хич не се справя добре с нощното снимане, а струваше към 260лв. Аз съм се наточил на нещо 4к, но най-вероятно ще е на следващата кола. ПП: виж как се справя един уж доста популярен видеорегистратор, който струва над 400лв. Аз лично не мога да разчета нито един регистрационен номер.
-
1 точкаНе знам дали окачването на седан версията е като хечбека, но при макверсона амортисьора работи и в двете посоки, тоест ребаунд и компресия, и с времето може да се е вдървил леко, но пружините имат склонността да омекват, така че аз лично бих сменил само амортисьорите, но това окачване чисто конструктивно си е дърво, но пък за сметка на това се държи много добре на пътя и е много здраво и евтини за поддръжка. На хубав път колата е удоволствие да се кара, особено с много завои, така по-скоро проблема са ни пътищата и трябва повече да се бунтуваме срещу тях. Аз лично вече имам няколко гневни имейла към правителството и АПИ, които имаха известен резултата, вие какво направихте по въпроса освен да си трошите колите и да цъкате и хулите на вятъра!
-
1 точкаВтората капка беше взета непосредствено след първата, не съм забърсвал и щеката. Също така трябва да отбележа, че изсмуках несливаемия остатък и реално налях близо 3.9 като на щеката показа около милиметър под максимума, предното масло го източих на 8000км.
-
1 точкаСпрея върши работа но с него постигаш минималин ефект,свалянето и кисненето в обезмаслите е по-траен.Да в иска закачане на диагностика.Затова аз се доверих на човек който го е правил го стотици пъти имащ нужния софтуер. Просто намери кой да ти закачи колата на софт и да оправи всичко щом вече и чека свети.
-
1 точкаНищо не е станало.То голяма философия да се изчисти един дросел.Закачия да си разпознае Екуто дросела.
-
1 точкаАз ползвам Viofo A118C2. Малко по-евтин е (без модула за GPS). Взех го уж на промоция за около €50 и съм много доволен (линк към алиекспрес). Прилично видео, и най-много ми харесва как стои. Прикачам снимки отвътре. Тъмно е и не се вижда отвън нищо освен отражението на стъклото, та затова няма снимка отвън. Но в нета можеш да добиеш добра представа за визията и качеството на записа. Има и по-скъпи (и хубави модели) на същата марка и аз тях бих препоръчал. В България от физически магазини идват доста по-скъпи, така че бих препоръчал онлайн. Относно моя модел, бих препоръчал направо да си вземеш hardwire kit, или да си подготвиш нужното, за да не ти ползва място в запалката. GPS модула можеш и в последствие да поръчаш, ако имаш желание. От поларизиращия филтър не мисля, че има много голям смисъл. И последно, аз бих посъветвал всеки, който мисли за dvr, да гледа такива с кондензатор, не с батерия. Батериите не понасят добре високите температури при едно паркиране на слънце лятото следобед. Освен ако не държи много на някои функции свързани със запис при изключен автомобил. Тогава би могъл да вземеш и ток от „горещ“ предпазител, но рискуваш да източиш акумулатора. ПС относно снимките: ползвам скрийн сейвър и екранът се изключва, така че не свети като на снимката освен ако не се включи ръчно.
-
1 точкаИ двата сигурно са добри, аз бих си взел втория заради по-високата резолюция и по-добрата цена. Иначе аз ползвам такъв: https://www.technopolis.bg/bg/Dashcam/Dashcam-PRESTIGIO-ROADRUNNER-585/p/577765 и съм доволен. По-нисък клас е така като гледам, но пък е компактен, не взима много място на стъклото и качеството на клиповете е добро.
-
1 точкаОгромни благодарности на @madrigal за темата! Наскоро станах горд собственик на CR-V 3-та ген. със същия проблем - постоянно светеща лампа за Airbag-овете ("ИНДИКАТОР ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНАТА ПРЕДПАЗНА СИСТЕМА" по каталог). Майстора в сервиза установи липса на връзка с модула в резултат на дефектирал микрочип и започнахме търсене на модул втора ръка и планове за подмяна на дефектиралия микрочип използвайки чип от модула донор или препрограмиране на новия модул. За щастие попаднах на тази тема и се допитах до Бултрако Пловдив, където ми казаха, че модула бил с 15 години гаранция и подлежи на безплатна подмяна. С една дума тази тема ми спести доста главоболие и ходене по мъките, така че колеги със същия проблем, не се свенете на първо място да се обадите в Бултрако.
-
1 точка1. Дата: май 2019 2. Повод: Лагери на първичен вал на скоростната кутия, съединител , маншони, семеринги и др. 3. Оценка за качеството: Отлично 4. Оценка за отношение: Отлично. Изключителен професионалист, никога не се бяхме виждали , а отношението му към мен беше като към приятел. Такива хора в България наистина вече няма! 5. Информация за сервиза: За пръв път се свързах с фена преди две седмици. Разбрахме се на коя дата да оставя колата и я започнаха веднага. Трябваше да се отваря скоростната кутия за да се сменят лагери, да се сменят съединител, маншони, кормилни накрайници и семеринги на колянов и разпределителен вал. След два дни този човек ми се обади и не можах да повярвам като ми каза, че колата е готова. Това , че ми беше сменил маховика като подарък и между другото регулирал клапаните няма да го споменавам.... Всички шумове от скоростната кутия ги нямаше, предавките влизат прецизно, все едно не карам моята кола. 6. Препоръки към fenabg: Няма 7. Инфо-препоръки към останалите: Ще повторя написаното от колегите горе. Иван Заслужава същото добро отношение. Респект.
-
1 точкаCARPERA, кикдауна при мен работи различно. Може да включи неусетно, може и с удар. Зависи от ситуацията - наклон на пътя, скорост, начин на натискане на педала и не на последно място, какво искам аз да се случи. Кикдауна на 1-ва ген CR-V работи със жило. Не съм се задълбочавал и нямам идея, как точно се случват нещата, къде е свързано това жило, и как командва кутията. Соленоиди - съгласен съм, може причината да е в тях. Не се имам за специалист, нито по автоматични кутии, нито по електротехника, обаче, просто от техническа грамотност ... Какво означава зацапан соленоид? Аз виждам две причини: Проблем по ел.системата - неправилно командване на соленоида. Проблем с маслото - старо, мръсно, или неправилно масло. Тук коментирания случай - нека не поставяме каруцата пред коня. Може и да има проблем, но може и Димитров да си внушава. Трябва да се види от специалист. Димитров, намери някой с Хонда автомат (може и Акорд от тези години) и повече опит с тях, и си ги менкайте. Ти тествай неговата, той твоята. А най-добре е да намериш правилния майстор. edit: п.п. Димитров, може и да си запознат, но все пак - начин на паркиране на автоматик (в частност Хонда): Спираш, крачна спирачка, преместваш лоста на N, дърпаш ръчната, пускаш крачната, преместваш лоста на P, изчезваш по задачи. По този начин се избягва удара, който се получава при първоначалното включване от P на R и D. Тежестта на колата се поема от ръчната спирачка, а не от палеца на кутията, който я заключва на P.
-
1 точкаЗа сега е добре,00м. означава че имам под 30см. отзад.Забелязах само, че по късно ми засече едно метално колче, на паркинга на един супермаркет(от тънките метални колчета),незнам защо. За тях ще имам едно на ум.Всички останали препядствия,и автомобили ги засича точно. Няма да слизат децата и жената вече за команди на заден ход. Ето снимки на светло: Кабела минава от лявата страна,долу под корите.Управлението е залепено с двойнолепещо точно над левия стоп отвътре.При монтажа,(който аз извърших)се прави тест на сигнала,за страната на препядствието,като се разменят буксите (ако дава грашна страна),докато покаже точно. Има какво да се желае,но за аматьорско начинание мисля се получи. Поздрави!
-
1 точкаАко фабричните сензори са с различно разстояние по между си от това на китаеца,може да не ти работи правилно
-
1 точкаКогато създавал неповторимия си сайдер, Лорд Съмързби не осъзнавал, че най-голямото му постижение ще е, че бутилката му идеално ще влиза в дросел на хонда.
-
0 точкиПодлъган от информацията в all4honda си поръчах OEM HONDA Filter Tool (oil filter wrench, universal) Това приспособление има 12 страни и е с вътрешен диаметър от 64mm и НЕ Е подходящо за масления филтър, който се монтира в 1.6i-DTEC. След отегчителна комуникация и приложени достатъчен снимков и измервателен документален материал успях да върна приспособлението и да си получа парите обратно. След известно търсене попаднах на инструментите за смяна на маслен филтър от KS Tools и по-точно на подходящия 150.9324: Както се вижда от снимките той е с 15 страни и размери 74/76mm. За развиване/завиване на масления филтър е необходимо и наличие на тресчотка 3/8" или вложка 3/8" (квадрат 10мм), с която аз вече разполагам, понеже е необходимост при смяна масло скоростна кутия 1.6i-DTEC (2013). Усилие на затягане: 30Nm П.П.: Да, зная че сигурно има десетки, стотици или хиляди други начини/приспособления (напр. тръбен ключ) за развиване на масления филтър и "завиване на ръка" сигурно е достатъчно. За съжаление аз не съм такъв тип характер и предпочитам да правя нещата по един друг (според мен по-правилен) начин.
-
0 точкиНякой от Бургаска околия с Леджънд КБ1 да има желания да ме повози...:).Скоро планрам смяна на ХР-В -то , че често пътувам извънграско и Леджънда ми се струва добър вариант след като пресях и Acura MDX (страхотна ,но по-скъпа и рядка).Та търся колега от района да сподели кръгче и мнение. 0884 177 808 Миро
-
0 точки
-
0 точкиИ докато сме още на автомобилна вълна : - Какво караш? - Хибридна кола. - В какъв смисъл? - Понякога я карам, понякога я бутам....
-
0 точкиНяма проблем, че е втора капка. Аз обикновено вземам по три. Да, вярно е, че цялата "методика" (на oil-club.ru) е базирана на първа капка - това е идеалът, към който трябва да се стремим. Моят личен опит и тестване обаче не показват разлика между първа, втора и трета капки. Най-важно е маслото в картера да е било в едно и също състояние при вземане на капките, т.е. трябва да вземеш капките едновременно (една след друга) или през много кратък интервал от време (в рамките на няколко минути). Ето я обработена с пила:
-
0 точкиСервизите на Хонда ги отписах доста отдавна . Ако ти се дава 40 лв за 1л масло кото можеш да го вземеш за 25лв тук от форума.Опреснаватето с 3л и да ти вземат 30-40 лв за труд като отвъртат пробката отдолу източва завъртат и насипват 3л , всяко гаражче за масло срещу 10 - 15 лв ще го свърши,ти прецени. Увери се че отварят еднолитрови туби не ти насипват от варел отворен преди 3-5 год. Много ми е интересно какво ще кажат за соленоидите. Почти съм сигурен какво ще е но ще изчакам. Това са трите соленоида при източване на маслото двата от тях се чистят едини може и при налято масло. този които е отпред линеарния отговарящ точно за придърпванията, има спусната информация от хонда да се почиства,сервиза трабва да я има. Сервиз за автоматици колегите да кажа, но точния човек за всичко друго е на малко километри до теб ето чети Може да я закараш в сервиза на Хонда за накъкав тест софтуерно , но Фена на него бих се доверил за всичко друго ,вземи си 3л масло от общите поръчки и при него.
-
0 точкиБлагодаря, явно ще сменям крушки. Не съм привърженик на евтините ментета, но се боя от скъпите МЕНТЕТА, та ще поразгледам какво са слагали колегите и от какво са доволни. То се е видяло ,че без едни двеста лева няма да се мине. Ама нали е за '' СКЪПАТА" всичко е простено!!! От купето като карам ми се струва, че прекъсват и двете едновременно. Не съм разглеждал схемата, но ми се струва, че по силовата част двата фара за къси светлини общи вериги нямат, а по оперативните да прекъсват от друсане... там токовете са малки? абе ще сменя крушките пък то ще покаже...
-
0 точки
-
0 точки- Купих си автомобил Tesla Model X, от тези, които сами се управляват. - И къде е? - Де да я знам...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00