Jump to content

dsirakov

Фен
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About dsirakov

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III (2007 - 2012)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. Мани тоя гугъл преводач, дай линк към оригиналния пост.
  2. Ако някъде можеш да намериш настройка на системна дата и я върнеш на предишна година примерно 2015 може и да сработи.
  3. Зависи какво е естеството на софтуерния бъг. Ако софтуера е написа така, че да речем бъга се проявява само за дати преди Август 2022, то след тази дата проблема автоматически ще изчезне. Ако е необходим фикс обаче, демек поправка на софтуера, то тогава този фикс ще трябва да се инсналира по някакъв начин, дали с навигационен диск или по друг начин нямам представа, но предполагам от Бултрако ще могат да съдействат.
  4. В един Американски форум се предполага, че е софтуерен проблем, породен от факта, че числовата стойност на датата и часа след 2022 година (202201010001) не може да се побере в числовия тип използван във софтуера, който поддържа стойности до 2147483647. Същия проблем е ударил и Макрософт имейл сървърите. https://www.crvownersclub.com/threads/clock-fault-year-2022.224326/
  5. Огромни благодарности на @madrigal за темата! Наскоро станах горд собственик на CR-V 3-та ген. със същия проблем - постоянно светеща лампа за Airbag-овете ("ИНДИКАТОР ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНАТА ПРЕДПАЗНА СИСТЕМА" по каталог). Майстора в сервиза установи липса на връзка с модула в резултат на дефектирал микрочип и започнахме търсене на модул втора ръка и планове за подмяна на дефектиралия микрочип използвайки чип от модула донор или препрограмиране на новия модул. За щастие попаднах на тази тема и се допитах до Бултрако Пловдив, където ми казаха, че модула бил с 15 години гаранция и подлежи на безплатна подмяна. С една дума тази тема ми спести доста главоболие и ходене по мъките, така че колеги със същия проблем, не се свенете на първо място да се обадите в Бултрако.
×
×
  • Create New...