Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.03.2019 in Мнения
-
2 точкиТук основното е "доколкото знам":...Затова ти казах да не бързаш да пишеш там където не знаеш. Да колега ,всички Y17 двигатели са с хидравлики.Хлабините се регулират с пулове. 31 мм са повигачите -421 0059 10 на INA.Пулове има във всеки сервиз за Опел
-
1 точкаКолега явно не разбираш какво е написано по горе... Сложил съм много по къса скоростна кутия и много по къс файнъл драйв от заводските. така че моите обороти падат много по малко от на стокова кола ама явно няма нужда да изпадам в подробности. Фенче съдба баце @goodybg някакси не съм се навил още, но аз бързо решавам и действам
-
1 точкаТова зависи от човека, ако е широко скроен купонджия, стриптийз бар и дискотека с най-близките и верните другари може да му допаднат
-
1 точкаНаправихме и втората рентгенова снимка и я пратих в Германия. Доктора каза, че всичко изглежда добре, няма нарушаване на имплантите или скъсване на кордата, която държи имплантите. Каза, че в щатите /където е измислен този метод/ биха направили и втора операция за още по голяма корекция на изкривяването, но неговото мнение е ако кривината остане стабилна и не се увеличава да не правим втора операция. За сега и ние се въздържаме. Следващата снимка след още шест месеца. Синът вече почти не го боли гърба, само ако го натовари много, напр. с тежка раница, макар, че не му даваме да я пълни. Това е за сега.
-
1 точкаНамерих информацията, вместо да си изтрия предния пост, оставям информацията: Двигатель K20A6 Впускной клапан: 0,21-0,25 мм (0,008-0,010 дюйма) Выпускной клапан: 0,28-0,32 мм (0,011-0,013 дюйма) Двигатель K24A3 Впускной клапан: 0,21-0,25 мм (0,008-0,010 дюйма) Выпускной клапан: 0,25-0,29 мм (0,010-0,011 дюйма)
-
1 точкаНещата са готови в груб вид. Остана да оформя козметично рамената и да пробия отворите за биалетките. Тъй-като смятам да им навия по една гайка, за да не разчитам на глупавия вътрешен шестостен при демонтаж, точното разположение на отворите ще уточня на място. Останаха за заварка и ушите на разпънката, както и нейната доработка на дължина и нарязване на резба. Накрая кисна във фосфорна и пращам на прахово. https://postimg.cc/gallery/1iw87i5z8/ Ето и чертежа на планките. https://postimg.cc/LhVrND6T
-
1 точкаМоите 5ст.: Препоръчвам 2.0 автомат. Кутията е неубиваема при нормално каране и обслужване. Ако няма ритане при включване на R и D, и ако не боксува при превключване на предавки, ще надживее всичко останало по колата. Относно предавките - на 4-та на 4-степенния автомат и скорост 120км/ч оборотомера е с 300 оборота по-малко, отколкото ръчката на 5-а (това на CR-V). Тествал съм Акорд 1.8 автомат - динамиката му е по-слаба от на CRV 1 автомат 128 коня. Сигурно пропускам нещо, ама питайте. После, Съединителят на ръчната кутия е хидравличен, няма жило и не се регулира. Най-често срещаните проблеми на Акорд 6 (освен ръждата) са съединител, задни лагери на колелата и клеморед (евентуално главно реле).
-
1 точкаКолега и аз смених три термостата и две капачки, докато не разбера, че радиатора се е запушил. Купих нов и го смених и всичко се оправи, а стария го отворих и вътре само бетон дето нямаше. Около 10-15% беше чист всички други канали бяха задръстени. За да разбереш дали е от радиатора, като започне да загрява пусни парното на топло и на max, ако стрелката почне да пада до нормално ниво, сменяй радиатора запушен е.
-
1 точкаЯ и двамата да вземете да си научите да питате.Кое грее камината в къщи главите ви ли. Може ли малко повече да обясните или ви мързи толкова. ТРЯБВА С ЧЕНГЕЛ ДА ВИ МЪКНЕМ ОБЯСНЕНИЯТА.Такива и отговори ще получите.
-
1 точкаЕеее, бива ли?! Човекът е попитал за "точно", а няма мнение по-горе, дето да не започва с "вероятно"... Иначе, хубава тема, ясно заглавие, смислен въпрос и полезно съдържание... Приносът й към форума е точно толкова голям колкото този, на спортен филтър към 20 годишно ЦР-В.
-
0 точкиПокрай това, че доста хора ме питаха как съм си направил халогените, отдавна се канех да пусна подобна тема, в която да споделя ръководствата, с които съм се сдобил през тези осем години, откакто имам 7-цата. Та: Халогени: Fog Lights Accord Instructions_compressed.pdf Ветробрани: 08R04-SEA-6000-96(1).pdf Електро-хроматично огледало (US): 04-mirror.pdf Щори: 08R13-SEA-6000-96.pdf Спойлер багажник: 08F10.pdf Халогени (US): 4doorfoglights.pdf Ако някой има нещо да добави - тук сме.
-
0 точкиКакво бихте направили ако имахте машина на времето и защо -връща назад и прехвърля напред ?На теория е постижима ,на практика я няма все още . Аз примерно се връщам във далечната 1969 г ,директно на фестивала в уудсток ,да гледам и слушам на живо Джими Хендрикс и всичките други тогавашни звезди ,стане ли ,не смятам да се връщам в настоящето -оставам си там и продължавам от тази точка .Таман следтова ще видя и кво става с криидънсите :
-
0 точкиЗдравейте Колеги, Продавам въпросният рядък модел,най-интересното е че са 2 и имате право на избор .И двата са внос от Швейцария,нямат ръжда.Нивото на оборудване е еднакво и са и с дистроник.И двете са с лигитимен и доказуем пробег малко над 200к км.Цените са ексклузивни,Мпс-тата са в Плевен.Могат да се тестват и проверяват. Черната е с изключително красив двуцветен кожен салон,сивата е с тъмно сив към черен.Нямат захабяване,не са мазани или прочие.Всичко функционира и няма грешки.Бартер е възможен само за бензинови модели и само за Съфорумници тук . Повечето знаете качествата, характеристиките и екстрите на модела. Adaptive Cruise Control and CMBS systems Collision Mitigation Braking System Active Noise Cancellation system LANE KEEPING ASSIST SYSTEM (LKAS) Afs Подгряване и на задни седалки Много подробни снимки на мейл и вайбър. Черен Legend 26300 Сив Legend 26000 При интерес пишете или звънете Петър 089-66-898-32
-
0 точкиhttps://cars.honda.bg/honda-obyavyava-den-na-otvorenite-vrati-v-sofiya/
-
0 точки
-
0 точкиПонеже темата леко замря да повдигнем малко духа Насъбрах вече доста измервателни уреди и вчера ги тествах та ето резултатите от моята кола Accord K24A3 Type S - скорости Type R FN2 , файнъл 4.8(EP3) , лек маховик(4.3кг) съединител Acura RSX S, леки ролки на коляновия вал и динамото, панелен K&N филтър Колата с Сток мотор и Сток софтуер - изпада от Втек постоянно(на всеки шифт) Измерванията са с Dragy, идентични са резултатите и с G-Tech 0-100 402m
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиДа колкото знам Хонда повдигачите на клапаните са регулируеми ,не са хидравлични нито с пулове.
-
0 точкиВървя си. Виждам изкоп. Капарирам. 70 квадрата. Леден душ! Не бил изкоп! Била фуга на Графа!
-
0 точки2135 година. МЕЖДУНАРОДНИ НОВИНИ: -Осъществена е първата, директна, постоянна транспортна линия Земя-Марс. ВЪТРЕШНИ НОВИНИ: -Движението посока Витиня, се извършва в едната лента, поради ремонт.....
-
0 точкиДа с неподходящо газово съборен комплект от турски и полски части на 40-50 хил приключваш,по точно отиваш на ремонт.С добро газово и масло което в никакъв случай не е 10на40 ресурса се увеличава многократно.
-
0 точкиНовите свещи са вече монтирани на колата.Оказа се ,че "старите" свещи са си оригиналните иридиеви IZFR6K11S и почти не бяха мръднали (според мен имат още толкова ресурс).Както и да е - качих новите, а старите прибрах за резерва.В работата на двигателя няма видима промяна.Ще видим как ще се отразят новите свещи по-нататък върху разхода на газ
-
0 точкиК20а2 суапнат в EJ9 Мотора е сток. Цяла изпускателна система от колектора до крайното гърне. Всмукател от К20з1 Интейк Хондата Кпро Мапната от Тео и замерена на диното на Хеед Ауто. Резултата е на колела
-
0 точкиГрадски транспорт. Внезапно от някъде се чува, блеене на коза. Народът започва да се оглежда. Звукът отново се повтаря. После пак. Един мъж вади от джоба си GSM-а и отговаря: - Да зайче...
-
0 точкиТака е като всички коли нашите автоджамбази по на 18-20 год ги продават на по 175хил изобщо не карани отвън защото хората там ги купуват и ги държат само в гараж. Сервизната история ако я има я унищожават ,175хил колкота и да е стара ще я вземеш ама ако пише 575хил на колкото е едва ли ще я погледнеш.
-
0 точкиБултрако нямам представа, с чужда регистрация съм.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00