Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.03.2019 in Мнения

  1. 3 точки
  2. 2 точки
    Глупости на таркалета, именно в горивото е цялата работа, имаме дизел евро 5 в семейството с всичките му еко глупости, смърди на канцерогени и не се търпи, на мойта евро 4 с 2 свещи мога аспуха за шнорхел да ползвам, но иначе кефа от въртящия момент при дизела е ненадминант, но е време да почнрм да поставяме здравето пред кефа.
  3. 2 точки
    Колеги, сега като се зачетох отново в тази и другата тема и наистина съжалявам много за потрошените нерви на всички участници. Представям си колко много хора минават и ще мина по този 2-3 дневен КАТ-Круиз . Отново заради поредната недомислица, родена от главата на профанизираната ни администрация. За съжаление обаче виждам и онази, все повече изпъкваща, характерна наша черта ,която ни пречи толкова години да си оправим малката държава. Решаването на малкия проблем по единично , за всеки един от нас е някакво моментно решение(реакция,рефлекс), но то не носи никакво удовлетворение, не носи никаква полза за никого... и в единствено число дори. "Спестените" 20-40-100 лв. едва ли са нещо с, което бихме могли да се "похвалим" като успех, а и не би трябвало. След месец-два или след влизане в 1-2 хипермаркета всеки ще забрави сумата , но няма да забрави "преживяването" и със сигурност това няма да го накара да се усмихне...няма да му вдъхне и оптимизъм.. Първоначалната ми идея с търсенето на подобна тема от моя страна бе изцяло свързано с надеждата да попадна на някаква инициатива за решаване на проблема или с предприемане на някакви правилни мерки в това отношение...Правя това винаги, когато се се сблъскам с подобна ситуация. Конкретния проблем , естествено не е нещо от национално значение , но е показателен и може да се скалира в мащаб. На вярно никой от вас не обича да го принуждават да прави нещо глупаво и безмислено, но на всеки (на едни по-често , на други по-рядко) му се налагало да речем в работата или в живота.... Това, как се противим и борим при подобни ситуации, според мен е добър показател за обществото ни като цяло. От друга страна естествено, че това е черна работа, за хората подели инициативата, но смятам си струва счупените нерви и средства, защото много често в живота си съм се убеждавал, че пътят е по-важен от целта. Излизайки от леко философския поглед на ситуацията , бих казал ,че конкрентно аз не виждам смисъл да предприемам мерки за вписване на Евро категорията си, по описания от институциите ред, за да бъда награден с една сметка от супермаркет, и "невероятни" спомени. Естествено бих изгубил лично време и средства , ако попадна на инициатива за решаването на проблема... Това е като чувството ,което имаш когато дадеш предимство на някой с колата, спрямо същото ,когато му го отнемеш. Вярвам ,че първото е естесвеното човешко поведение, заложено дълбоко в гените на вида, а за да се радваш на второто трябва да има външна намеса/причина...система Искам да кажа ,че уважавам всички писали в темите колеги и ни най-малко съдя някой конкренто за нещо, а просто размишлявам на глас за нещата около нас Благодаря на колегите JHM , ceco_accord , ogi28b за отделеното лично време и качването на сканираните документи от "любимите" Бултрако.
  4. 1 точка
    Ако зависи от мен още утре го правя хилядарка на кубик. Иначе фантастиката за теб май вече е реалност за някои, не знам до къде са я докарали, но за дизелите в Брюксел се предлагаха шесторно увеличение, и то днес, до 2-3 г. с оглед критичното състояние на въздуха това ще стане водеща мярка за ограничаването им.
  5. 1 точка
    До 2-3 години като почнеш да плащаш данък колкото една минимална заплата ще запееш друга песен, а след 5-6 като решиш да го продадеш, ще ти се наложи да го дадеш за вторични
  6. 1 точка
    5w-20 за мотора с малкия витек за Acura Tsx казват 5w-30, @Takumi Fujiwara погледнете и някой Tsx може да му хареса.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Мда...,това е точното,май и при нас трябваше да го пише на капачката и половината двоумици в темата за маслата щяха да отпаднат!
  10. 1 точка
  11. 1 точка
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Takumi Fujiwara, очаквах това, което се случва принципно с тези двигатели - известен разход с оглед, че се кара не на 2000 оборота dandilov, ще споделя ако не го сменя по-рано.
  14. 1 точка
    Не .........смени всички дефтунки имаш ги на снимката,малко ще въртиш на стартер до де помпата напълни филтъра и системата ....поне при мен беше така ..... аз не съм майстор само гледах :)))) тука има доста хора знаещи по харвито .. нека помагат!
  15. 1 точка
    5w30 Liqui moly го сменяй на 5 - 6 хил. км., ако искаш да си пазиш двигателя! А хубави масла - на 8 хил. км.
  16. 1 точка
    Поздрави от мен! Моята е 90 к.с. - 2009 г. и разхода ми е стигал до 4.5 л/100км., но се получава при 90-100 км/ч. Имам я от 09.2017 г. Преди имах предното поколение-2003 г. която возеше много твърдо, тази вози малко по добре. На ниски обороти мотора не се чува и няколко пъти ми се случи да я стартирам при работещ мотор. При изкачване на наклони иска високи обороти за да поддържа скоростта. Ако имаш други въпроси - питай. Радиото е значително по-добро.
  17. 1 точка
    А ти какво очакваше? Това масло е топ клас, с него карат дори турбо и спортни автомобили.
  18. 1 точка
    Аз имам такава и съм доволен. 1. Моята е на 127к км и нямам проблеми с веригата. Зависи с какво масло е карана и колко често е сменяно. 2. Около 3500 оборота. 3. Зависи как караш, моята дава 5/100 4. Електромотор 5. Не съм забелязал. п.п. излъгал съм малко тук - при 130км/ч оборотите са около 3800
  19. 1 точка
    Това изпадна някъде по разни линкове, аз лично ще си направя от 3 различни материала и ще чакам да се разбия
  20. 0 точки
    Днес бях на автомивка с Акорда,не го бях карал повече от седмица.Колегите са прави наистина няма декоративна кора над задната гума,иначе погледнато от страни не се забелязва.Такива кори мисля,че се слагат след 2008/2010г. при европейските модели и то не при всички.Рено-не,Опел-не.При Ваг групата да.Италианците и англичаните не знам,БМВ и Мерцедес имат и те.Мисълта ми е,че не е болка за умиране. Ако се срещнеш с Акорд ще ти кажа какво има при мен,за което нямам никакъв шум отзад или да кажем,че е сведен до минимум.
  21. 0 точки
    Това е в сферата на фантастиката. Ако до 2 - 3 год. вдигнат данъка в Бг заради това, че караш на дизел, това означава, че оооотдавна трябваше производството на дизелови автомобили да е спряно. По-вероятно е да подгонят тези, които си изрязаха DPF-ите.
  22. 0 точки
    Малка корекция: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-30.html Вид и количество: Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 1х5L Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-kraftstoffsparendes-synthetisches-automatikgetriebeoel-atf.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series Fuel-Efficient Synthetic Automatic Transmission Fluid ATF 1х3.78L + 3х0.946L ( ако голямата туба не е налична ще помоля за 7x0.946) Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-atf-ws-4-l.html Вид и количество: Toyota ATF WS 4 L 1х4L Стойност на поръчката: (32 + 58,75 + 3*14,95 + 42,95)*0,95*1,9675 = 333,73 Благодаря!
  23. 0 точки
    Здравей, Чавдаре! Включвам се и аз с: Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 5W-30 Synthetic Motor Oil - 1 x (3.785 L) + 1 x (0.946 L) Стойност на поръчката: (48.50+12.40)*0,95*1,9675 = 114 лв. Начин на плащане: Превод по сметка Начин на получаване: Куриер, без промяна от преди.
  24. 0 точки
    Здравейте и от мен да се включа в общата поръчка Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Сметката от 98 лв.превеждам до довечера. Доставка до офис Еконт естествено за моя сметка с данни на лични За пръв път ми е и ако съм сбъркал нещо в шаблона на поръчката ССОРИ.
  25. 0 точки
    Ето това корейче ще купя
  26. 0 точки
    Моля, сподели към 6000км и към 7000км какво е положението. Интересно ми е дали след границата от 6 хил. км. ще се случи нещо с това масло...
  27. 0 точки
  28. 0 точки
    Здравейте, за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 1x4L + 2х1L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-wiv-longlife-iii-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL WIV Longlife III 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (39,95 + 2*11,95 + 39,95)*0,95*1,9675 = 194.01 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (онлайн, утре 01.03) Начин на получаване: - чрез Куриер
  29. 0 точки
    2.4 на CR-V се слага само на американския модел. Да, означава, че наличните на вторичния пазар автомобили с такъв двигател са внос от Америка. За Европа има произвеждани само два варианта на CR-V 3. генерация : 2.0 безинов двигател от R серията на хонда и 2.2 дизелов двигател. Разликата между 2.4 двигателите е следната: - за американския пазар 2.4 двигателят се слага на CR-V и на Accord моделите , които се произвеждат само за там и мощността им е около 161-166 конски сили( пишат ги различно в различните източници ) - за европейския пазар 2.4 двигателят се слага на Accord 7 , а после и на 8 и мощността му е 190 (Акорд 7) и 201(Акорд 8 ) конски сили. Разликата в мощностите идва от газоразпределението основно: за американския пазар 2.4 е с VTEC само на всмукателния разпределителен вал, а 2.4 за европейския Акорд е с VTEC и на двата. Възможно е двигателите да имат и някои други малки разлики, но това е основното. Изключвайки газоразпределението, двигателите от К серията са почти еднакви.
  30. 0 точки
    ето колега една таблица, водят ги различни мотори трябва да се чете кое им е различното..............
  31. 0 точки
    Колата е на 25к , няма проблеми. Смяна на масло в Бултрако: - Искам да сипете 0w20 масло. - Нямаме такова. - Как така нямате?! - Ей така, не ни е предписано. Карайте 5w40 и бъдете спокоен, това си е" японско на Хонда". Извод: не си купувайте нова Хонда от Бултрако... Тъжно, но факт.
  32. 0 точки
    Така, за 5000км, сериозни проблеми по автомобила няма, да чукам на дърво. Значи, имаше тропане, чуваше се отпред и отзад към седалките, когато караш по павета и нервности, нещо което в последствие се оказа предния капак, който хлопаше и задните седалки. Просто регулирах тампоните и всичко заспа. Същото направих и с всички врати и багажника. Задните седалки хлопат в пода и съм залепил едни кечета, които уплътняват и шума изчезна. Пръскалките не бяха сложени добре и едната пръскаше ниско, след като я погледнах разбрах, че мексиканците не са я закрепили добре, защото са мърлячи и са бързали, извадих и ги закрепих както трябва и двете. Друго което дрънчи на ламарина е задния номер, понеже не е хванат с нитове или винте и дрънчи. Ще го хвана в двата края с два самонарезни винта, но се страхувам да няма от долу някакви инсталации и затова изчаквам. Друго дребно, което не са предвидили, е една дупка в калника точно при ABS-са, която ако не се запуши с гумена тапичка, особено зимата пръска като дюза кал и вода в двигателния отсек и върху ABS-са, запуших я с тапичка и сега е сухо дори в дъжд. В общи линии, все дребни но много дразнещи неща! Дойде време за летните гуми, сложих 18-ки Honda Ignis 18Jx7 с Uniroyal RainSport 3 225/45/18 XL гумите са уникални за дъжд, държат много добре и на сухо. Не знам от по-широките джанти или от гумите, но колата е друга. Стой много по-стабилно в пътя и е като залепена, в завоите направи не мърда, за разлика от 17-ките 215/55/17. Разлика в скоростомера няма, единственото, което трябва да се направи е да се нулира системата за спаднала гума, когато сменяш гумите, защото дава грешка, това се прави при всяка смяна на гумите... П.С.Шарките изглеждат странно, но за тези, които не са наясно и все ме питат защо гумите са монтирани на обратно, ще кажа, че са монтирани правилно, не са обърнати!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...