Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.12.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Средата между мин и макс на студен мотор за мен е ниско ниво. До колкото съм запознат, препоръката на хонда е да се мери на топъл 2~3мин след изгасяне и ако измериш така ще си някъде около минимума. Аз също меря на студен мотор, но се целя да ми е на макс при тази предпоставка.
  2. 2 точки
    Здравейте, Мога да споделя малко инфо. Доколкото разбрах, няма да има вече Бултрако Варна. Шоурума заедно със сервиза се мести в Шоурума на Киа и Сузуки. Там където беше преди този на Мерцедес. Самото преместване не е завършило още. Ходих преди 2 дни и инфото е оттогава. Поздрави
  3. 2 точки
    Лампата на маслото е нещо,което НЕ трябва да свети на таблото! А защо свети,това остава да "изследваш" колкото се може по скоро. Весели празници!
  4. 1 точка
    Ако се включи @bojidarski да каже свети ли още лампата от юли месец насам ще е ок. А това що за глупости са?
  5. 1 точка
    Така, днес ми се отвори възможност и проведох една несправедлива битка с данъчното, която в крайна сметка изгубих. Цитираха ми точния закон, член, алиния и т.н. според който те имат право да начисляват данък единствено върху информацията за всеки автомобил, която информация е в някакъв регистър, а този регистър се попълва от кат. Казах им, че в други общини хората са ги коригирали, но твърдят че това макар и функционално да е ок, в смисъл да може да се направи, то е напълно незаконно и при проверка ще бъде проблем. Догодина вече ще се боря на друг фронт. Нека тази информация да я има предвид всеки, който е тръгнал по този път и да си сметне каква ще е разликата между никакъв евро стандарт и истинския му и дали си заслужава. Весели празници на всички
  6. 1 точка
    Ако е гърмял не си личат, а направо е скъсан. Така, че споко.
  7. 1 точка
    Не се изразих правилно, нямах предвид маслените пътища а генерално местата, през които минава маслото – по-големи луфтове. Ето това видео го обяснява нагледно: How oil pressure works Мнението ми е изцяло непрофесионално и базирано на четене, не на практика. Просто не видях никой да го споменава.
  8. 1 точка
    И как по точно ще де износят маслените пътища?
  9. 1 точка
    Отговор с две думи - не става. По-подробно - не става защото: 1. на шатъла кутията не пасва на мотора на цр-в 2. захвата на кутията на шатъла за купето няма нищо общо с този на цр-в 3. раздатката е различна, даже и да дойде наравно с кардана ще ти трябва фланец най-малкото има и други разлики, но тия са основните
  10. 1 точка
    Здравейте Колеги, пускам темата с цел да бъда полезен и когато дойде до главата на някой да знае какво следва и какъв е резултата. Пиша само от личен опит и за автомобила от подписа ми. Хронологията е, че края на август месец забелязах омасляване по маркуча на хидравликата. Спукан.... Вариантите бяха няколко. 1. Нов от Бултрако за цена около 560-580лв. 2. Евтина подмяна на маркуча за 30лв с изричното знание, че хидравликата ще свири и насича, предупредиха ме. 3. Скъпа подмяна на маркуча от Ханса Флекс за 85 лв.. Увериха ме, че няма да свири, насича. Подмяната я правили с аналогичен маркуч и давали една година гаранция. Дрън-дрън.... Спомогнат от други теми във форума, че нещата се оправят, избрах вариант 3. Да, но позитивните отзиви се оказаха само от колеги с дизелови акорди, при бензиновите нещата явно не стоят така. Монтирахме маркуча, колата си беше ОК, но се появи един лек паразитен свирещ шум. Чува се само когато колата е със спряно парно, радио и тн. като няма други шумове. След няколко дена каране установих, че при маневриране на място във волана се усещат едни леки вибрации и насичане. Започна се едно чудене, налучкване и четене. Констатира се, че целия обтяжен механизъм е леко изкривен. Смених целия механизъм заедно с ремъка. Никаква промяна. Дори много хора не чуваха и не усещаха разликата или я смятаха за пренебрежима. Последва и отваряне на помпата, смяна лагер и уплътнения. Естествено никаква промяна освен задоволството, че там всичко е на ред. Свиренето и вибрацията го имаше. Реших да се кротна и да си я карам така. Нямаше никакви други драми. Докато си я карах така се рових и интересувах. Оказа се, че не само при Хонда е така, а и при Ауди, Пежо... и сигурно и други марки. Имаше теми в техните форуми които все едно аз ги бях писал. Всичко водеше към оригинален хидравличен маркуч. От Ауди дори бяха стигнали до преподавател в МУ, някакъв преподавател по механика на флуидите (по спомен), който им е обяснил защо се получава свиренето и вибрациите и решението е оригинален маркуч с правилните свойства. Тогава попаднах на теми на братушките: https://www.drive2.ru/l/10091154/ https://www.drive2.ru/l/10129786/ Реших се и си поръчах маркуча: https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~hose~feed~53713-sda-a52.html Маркуча е вече с нов парт номер и има едни добавки кум него, виждат се на снимките. За да спестя разходи по доставка, мито и ддс го чаках към 2 месеца понеже имаше вариант за лична доставка. След монтажа му вече волана беше друг. Няма никакво насичане и вибрации. Върти се супер мазно и равномерно без значение на каква настилка. За шума... като чели май още има някакъв шум, но от къде е, а и той може да е в главата ми. За сега не мога да кажа финално, нека мине време. Направил съм един албум със снимки на рециклирания и новия маркуч, клипче със свирещия звука. https://photos.app.goo.gl/G2qqYhKmea2x43yk1 История: Ремонт на хидравличен маркуч в hansa-flex Honda PSF 1л. Труд Пистов ремък 38920-RBB-E03 (сложих Gates) Обтяжен механизъм с ролка 31170-PNA-023 (сложих INA) Труд Смяна лагер и уплътнения на хидравлична помпа и труд Hose, Feed Part No. 53713-SDA-A52 Honda PSF-S 1л. Труд И чертата на това приключение всичко 660 лв.
  11. 0 точки
    Някой от вас,който има проблем с маслото и символ "масльонка" на дисплея на таблото (този синвол ми се появява,не ми свери лампата за маслото,моя грешка) пробвал ли е да смени PCV valve и ефект имало ли е? Ако е префакано водило точно до горене на масло. Поръчал съм го,оригинално на хонда (50лв).След 10 дни ще видя дали има разлика с новата джаджа.
  12. 0 точки
    Е как да се води конструктивен диспут, като не може даже за базата данни да се разберем. Жалко за многото колеги, които биха чули и за малко по различни мнения базирани на дългогодишен личен и приятелски опит.
  13. 0 точки
    Честита Коледа приятелю, аз, като минал достатъчно пъти "канала" с фарове на десен волан мога да ти кажа два начина с които се разбира лесно, че си с грешните светлини. 1. С машината която я имат(задължително) всички проверяващи. 2. На око, на определено отстояние от стена, се вижда доста отчетливо, триъгълния лъч който хвърля десния фар, точно в очите на насрещно движещия се. В КАТ, предпочитат втория начин, защото е по лесен и безпогрешен.
  14. 0 точки
    Не , колега казанче фейсово и не само . Има много различия
  15. 0 точки
    Аз съм отворен винаги на нови предложения и идеи. Обичам и конструктивните диспути. Лично на мен точно това много ми липсва. Също така мисля, че уважавам чуждото мнение. Обаче съм изключително нетолерантен към подвеждащи данни.
  16. 0 точки
    Собственика на www.ravenol-shop.de пише в oil-club.de С няколко лични съобщения си поръчах масло от тестваната партида. Друг потребител си купи Мобил1 от локален дилър със сертификат за тест на получената от него партида. Събрахме се група, която купи сравнително голямо количество масло и получихме отстъпка за маслото и един безплатен тест на една от едно литровите тубички. И така събрах 15л масло в килера. Следваща покупка на масла - Коледа 2019.
  17. 0 точки
    Абсолютно си прав,че що за сравнение е Италия,Гърция,Испания и все такива климати(пък и манталитети),в които каквото и да им налееш,едно че не се сещат за смяна,друго че и да не го смени все тая с какво..!Те имат пазар за "бараките" си на изток.
  18. 0 точки
    Как точно трябва да го разбера това? Къде е съвпадението и кой предупреждава? След като бяха купени от оторизиран дистрибутор в Германия две световноизвестни масла, които след анализ на прясно масло, се доказа че са ментета, то темата е много актуална. Вече реално не можеш да имаш вяра на почти никой. Затова аз си купих маслата за година и половина напред "от производител" и то с партиди, които са тествани. Не зная как да го напиша - техните горива отговарят на същите изискванията като тези, които ти зареждаш. И за кой климат говориш - този в Сочи или този в Мурманск?
  19. 0 точки
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Пробвани на кал правят чудеса не ми се е налагало за сняг.
  22. 0 точки
    Тези са за бърза връзка. И са много хубави ако ти се налага за късо разстояние.Пробвах ги за един голям наклон на 40 см сняг.Бях се завъртял и с по 2 на задните веднага го издърпа.Така да се каже за зор- заман. А на лед са страхотни при слизане, просто вълшебство е.
  23. 0 точки
    И най новото jdm салон-спална и щора
  24. 0 точки
    Здравейте,преди време ходих в Белащица при майстор май Иван се казваше останах доволен но след смяна на телефона му изчезна и номера, някой ако има инфо щесъм благодарен.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...