Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.12.2018 in Мнения
-
3 точкиЧестито на всички именници! На всички рибари ...хубави излети,големи риби,много да късате и после да разправяте! На моряците....без вълни и проблеми ...да ви е гладко...! Наздраве!
-
2 точкиНе я продадох заради маркуча- разбрах, че е въртян километража, била е такси и е на около 400х. км, а и исках вече бензинова и взех същата... За такси, застраховки е така, не може да се мърда, но се свиква, един път годишно и забравям (но за поддръжката може да се мърда) ... Но пък системата на застраховки, която ще въвеждат в БГ си работи и има логика, предложението тук има кусури, защото се застрахова колата, а там и водача и той си има досие което е известно на всички застрахователи... Тук сульо и пульо може да кара застрахована кола, но там за да караш чужда кола, трябва да имаш застраховка с твоята. Всичко това е така, защото почти всички имат пълна застраховка, защото разликата в цената е малка...Но пък тези които правят бели и взимат пари от застрахователите или са хванати с алкохол, плащат огромна застраховка, която понякога ги отказва да карат. Също трудно може да видиш 18г келеш, току що взел книжка, да кара BMW примерно, защото застраховката за начинаещ, преди да е навършил около 25г е 1500-3000 паунд и с годините (ако е безаварийно), пада. (моята вече е под 200). Сори за лирическото отклонение, но може да е полезно когато спорите за новите правила и тъпнята, колата, а не водача да носи досието...
-
2 точкиОбикновено това е мнение на хора чийто досег до японски автомобил е само на картинка или нещо от сорта на..... "на мен ми казаха" и "аз съм чувал". За начинаещ шофьор си е идеална,елементарна за работа поддръжка и обслужване.Части има достатъчно (нови ,втора употреба,оригинални или алтернативни). Както казах лесна за обслужване и елементарна като механика за разлика от голф или ауди,и както каза колегата dindin ,ръждата..........
-
1 точкаКолега, как точно замерваш ампеража? ТЕМА - Пенчо Манасиев се занимават с акумулатори, ако искаш обади се и ги питай каквото те интересува, могат да си проверят акумулатора. Нищо лично, и аз не съм на ти с тоците, ама вече 2 пъти мериш напрежението (волтажа) и казваш ампераж. Според мен не ровичкай по кабелите, че ако изгориш нещо ше имаш по-голяма беля на главата. В най-добрият случай ще е бушон. Пропадането на оборотите може да е от тръгнал акумулатор, който просто ще се предаде в един момент. Иначе зареждане (алтернатор) и акумулатор (под товар) се тестват лесно. Зареждането на зарядно е хубаво нещо, но не е единственото, с което можеш да си удължиш живот на акумулатора. Дестилирана вода, електролит ако има нужда и това също се проверява с тестер. Дори необслужваемите могат да се обслужат. И при тях има някакъв процент, макар и минимален изпарение. Краси е обяснил, според мен напълно се покрива с това, което ти се случва. Голям студен двигател със Стартери/алтернатори има на Лъвов мост едно магазинче. https://www.google.bg/maps/uv?hl=bg&pb=!1s0x40aa85639531255f:0x69c673e2faeaf41b!2m22!2m2!1i80!2i80!3m1!2i20!16m16!1b1!2m2!1m1!1e1!2m2!1m1!1e3!2m2!1m1!1e5!2m2!1m1!1e4!2m2!1m1!1e6!3m1!7e115!4shttps://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipPBnALJEdWBdLA1fb3DSlhD3bIm6OM4eVQJXks3%3Dw286-h192-n-k-no!5z0YDQtdC80L7QvdGCINC90LAg0LDQu9GC0LXRgNC90LDRgtC-0YDQuCDRgdGC0L7Rh9C90LAg0LPQsNGA0LAgLSBHb29nbGUg0KLRitGA0YHQtdC90LU&imagekey=!1e10!2sAF1QipPBnALJEdWBdLA1fb3DSlhD3bIm6OM4eVQJXks3
-
1 точкаЗдравейте Колеги, пускам темата с цел да бъда полезен и когато дойде до главата на някой да знае какво следва и какъв е резултата. Пиша само от личен опит и за автомобила от подписа ми. Хронологията е, че края на август месец забелязах омасляване по маркуча на хидравликата. Спукан.... Вариантите бяха няколко. 1. Нов от Бултрако за цена около 560-580лв. 2. Евтина подмяна на маркуча за 30лв с изричното знание, че хидравликата ще свири и насича, предупредиха ме. 3. Скъпа подмяна на маркуча от Ханса Флекс за 85 лв.. Увериха ме, че няма да свири, насича. Подмяната я правили с аналогичен маркуч и давали една година гаранция. Дрън-дрън.... Спомогнат от други теми във форума, че нещата се оправят, избрах вариант 3. Да, но позитивните отзиви се оказаха само от колеги с дизелови акорди, при бензиновите нещата явно не стоят така. Монтирахме маркуча, колата си беше ОК, но се появи един лек паразитен свирещ шум. Чува се само когато колата е със спряно парно, радио и тн. като няма други шумове. След няколко дена каране установих, че при маневриране на място във волана се усещат едни леки вибрации и насичане. Започна се едно чудене, налучкване и четене. Констатира се, че целия обтяжен механизъм е леко изкривен. Смених целия механизъм заедно с ремъка. Никаква промяна. Дори много хора не чуваха и не усещаха разликата или я смятаха за пренебрежима. Последва и отваряне на помпата, смяна лагер и уплътнения. Естествено никаква промяна освен задоволството, че там всичко е на ред. Свиренето и вибрацията го имаше. Реших да се кротна и да си я карам така. Нямаше никакви други драми. Докато си я карах така се рових и интересувах. Оказа се, че не само при Хонда е така, а и при Ауди, Пежо... и сигурно и други марки. Имаше теми в техните форуми които все едно аз ги бях писал. Всичко водеше към оригинален хидравличен маркуч. От Ауди дори бяха стигнали до преподавател в МУ, някакъв преподавател по механика на флуидите (по спомен), който им е обяснил защо се получава свиренето и вибрациите и решението е оригинален маркуч с правилните свойства. Тогава попаднах на теми на братушките: https://www.drive2.ru/l/10091154/ https://www.drive2.ru/l/10129786/ Реших се и си поръчах маркуча: https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~hose~feed~53713-sda-a52.html Маркуча е вече с нов парт номер и има едни добавки кум него, виждат се на снимките. За да спестя разходи по доставка, мито и ддс го чаках към 2 месеца понеже имаше вариант за лична доставка. След монтажа му вече волана беше друг. Няма никакво насичане и вибрации. Върти се супер мазно и равномерно без значение на каква настилка. За шума... като чели май още има някакъв шум, но от къде е, а и той може да е в главата ми. За сега не мога да кажа финално, нека мине време. Направил съм един албум със снимки на рециклирания и новия маркуч, клипче със свирещия звука. https://photos.app.goo.gl/G2qqYhKmea2x43yk1 История: Ремонт на хидравличен маркуч в hansa-flex Honda PSF 1л. Труд Пистов ремък 38920-RBB-E03 (сложих Gates) Обтяжен механизъм с ролка 31170-PNA-023 (сложих INA) Труд Смяна лагер и уплътнения на хидравлична помпа и труд Hose, Feed Part No. 53713-SDA-A52 Honda PSF-S 1л. Труд И чертата на това приключение всичко 660 лв.
-
1 точкаИма коли при които карайки със 100 ги усещаш като 200 (като Гоуфа) и такива при които карайки с 200 ги усещаш като 100 (като Легендата). Лъвът не е по-бърз в катеренето по палмите от маймуната и въобще не се притеснява от това, а има доста маймуни с демараж под 7с до 100км/ч.
-
1 точка
-
1 точкаС малко закъснение, реших да се похваля с още една Хонда в семейството. Последните няколко години, майка ми ме тормози, че иска да започне да шофира (като е взела книжка преди 35 години и от тогава не се е качвала на кола) и след като започна опреснителни курсове, се заех да намеря нещо подходящо. Тъй като колата ще се използва от "млад" шофьор жена, която държи "да е сладурска", предимно градско или курсове до 200км и като се счупи ще ми я дава аз да се оправям - изборът беше логичен. Хонда! Джаз! С помощ от @Чавдар K, който направи оглед на харесан екземпляр до офиса му в Горубляне и след последвал оглед в Юби-Ко, колата беше взета. Искрено - това е покупката на автомобил, която ме е оставила най-удволетворен от това колко много получих за парите си. Технически - колата е 1.4 84кс, 2003та година, швейцарка, на уж 177 000км (и макар че точно "купоните" от сервизната история липсваха, е адски запазена, не е претапицирана и ако са я превъртали, е можело далеч по-смело да действат), с обикновен климатик и механични скорости. Има обичайния шум от лагер в скоростите (но лек, няма да го правя още) - но освен два тампона на макфърсъните, предни дискове и накладки и течности, нищо друго не предстоЕШЕ да се прави (но за това във втори пост). След 2 месеца с колата, през които от време на време я карам, продължава да ме удивлява колко практична е. Голям багажник. Широко място отзад. Задни седалки, които се вдигат. Интериор с всякакви местенца за оставяне на вещи. Не знам дали говорителите са сменяни - радиото е сменено с хубаво Sony Player-че, но аудиото звучи по-добре от Акорд 8. Че дори има и борд компютър (нещо, което и бившият акорд 7 2004 нямаше). Супер приятна за каране и икономична. Данъкът от 21лв на година е друг бонус. Може да е на над 15 години, но всичко работи безупречно. Както с всички мои автомобили, ще я следя в CarSpending и ще опитвам да помагам на други собственици с такъв автомобил тук. Междувременно, ще добавям по някой друг пост с преживявания с колата
-
1 точкаИзгледай този клип: https://www.youtube.com/watch?v=_Y4TRsdjOdo Не съм сигурен дали е точно същия модел колата, но пък може да е от полза да разбереш дали ускоронието е подобно или по-добро, или по-лошо. Ред.: Извинявай, не бях прочел добре въпроса ти. Стига да няма някакво електронно ограничение, 100% може да вдигне най-малко още 10 км в час отгоре, както е на клипа, да не казвам и по-голямо число. Разбира се, ако решиш да пробваш - вярвам, че ще го направиш на определено за целта място.
-
1 точкаС отверка или нещо плоско, внимателно, за да не нараниш около него, изтегляш капачето на което пише "еърбег". То реално не е капаче а е държача /щипката/ който прикрепя кората към гредата. После я изтеглящ цялата /кора/ нагоре за да се измъкне от долния край.
-
1 точкаОпределено няма да усетиш въпросното "ритане" както е при дизелите. Тук идеята е комфорт. Това обаче не означана, че е тромава, просто не се усеща. Аз усещам ускорението на моята само ако имам кола пред себе си. Другото, което е, че като всяка бензинова хонда "ритането" идва в по- високите обороти, а не като при дизелите още от самото начало. Имай в предвид, че Леджънда спокойно си стига до 250км/ч. Има много клипчета в нета, попрегледай ги. Във Vbox има качени клипове на предаването Мотоавангард, мисля, че се казваше и е някъде от 2006г./2007г. Има два много добри епизода за Хонда Леджънд и за Акура МДХ и ще разбереш всичко, което те интересува https://www.vbox7.com/play:6cbee30a https://www.vbox7.com/play:6bb47fee
-
1 точка
-
1 точкаПри мен го има същия стържещ звук. Прояви се още при първото застудяване на 2013г. (месец Октомври). Понеже имах намерение да сменям съединител (беше ужасно твърд), веднага се усъмних в него и го смених. Смених и маслото в скоростната кутия, че беше черно. Стърженето го има и до днес, като се проявява само в студените месеци. Като загрее до работна температура вече го няма, а и не съм забелязвал промяна в поведението на колата по време на стърженето. Усещам само как ми се късат нервите . Ето тук един колега го е записал този звук. Някои дават предположение, че е вакуум помпата на алтернатора. Тази седмица ще сменям алтернатора и помпата с нов комплект и ще споделя резултата. Поздрави! П.С. Проверката всъщност дали е от вакуум помпата е сравнително лесна - като се свали пистовия ремък. Не се сещам обаче дали съм я правил.
-
1 точкаПривет. На мен маслото не ми е спешно. Можете да го изпратите и следващата седмица или когато ви е удобно...
-
1 точкаРеших да попитам, защото всеки ме обеждава колко били скъпи чатите, и колко по добре щяло да бъде ако си взема някой голф или audi. П.П. Ще се постаря да пиша малко по грамотно за напред.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, колега. Сваля се елементарно. По периферията на пластмасовото капаче има два много малки прореза. Там пъхаш много тънка отвертка и го освобождаваш. Изисква съвсем малко усилие. Не натискай много силно, да не деформираш рамката плафона. Успех!
-
1 точкаТони, япончето е сложило "малък" акомулатор плюс редуктор на "малкия" стартер. Значи, освен "голям" студен двг имаш и студен стартер със студен редуктор, и замръзнала грес в него (евентуално ръжда). Е как да не му е тегаво на акомулатора?! Дали е тръгнал, не знам.
-
1 точкаСпойките се прецакват не от изминатите километри, а от годините на колата.
-
1 точкаДенят стана малък, шофираме предимно на фарове. Аз лично си признавам - всичките тези модифицирани светлини (ксенон, лед, и тн.) които са сложени понеже собственика го кефи как се е получило, ми пречат. Някак си ми се губи виждането на ситуацията. Не искам да обиждам някой, обръщам ви внимание, не сте сами на пътя. Поздрави и успех на всички в зимните месеци.
-
1 точкаТази планина от багаж до мен с лепенката на куфара БГ + малка чанта на резервоара хваната с ластична мрежа, и една раница на гърба на жената. Имай предвид, че тогава карах доста голямо туристическо ендуро (Suzuki DR BIG 750 - slingshot), което тежеше два пъти колко мен празно. Представи си го с тоя целият багаж - сигурно беше половин тон :-) Сега на въпроса който зададе - В завой да ти кажа ми се е налагало рядко да спирам и всеки път съм си мислил, че ще ми е за последно. Стараеш се до последно или да изправиш мотора или да избегнеш удара. Като видиш дебелия е по-добре да се хлъзнеш и да ритнеш мотора далеч от теб. То това си важи за всяко падане, общо взето. Абе, всичко си е до опит и късмет. За накъсани завои без видимост е хубаво да не се засилваш прекалено. То е ясно! Малко спомени - Най-добър, според мен за завоите беше любимият ми мотор - Honda VTR SP1 или RVT RC 51. Той беше уникална комбинация от вървене, спиране и влизане и излизане от завой. Двуцилиндров, 1000 кубика, със 136 кс. инжекцион. При него преди завоя връщаш газта, той намалява драстично, малко след минаването на средата на завоя отваряш плавно газта и той полита. Можеш дори да не пипаш спирачките. Страшен кеф! Мога да направя няколко предложения за градски мотор, ако някой го интересува - Honda Hornet 600, CB 600, CBF 600, Suzki Bandit 600, SV 650, Yamaha FZ 600, FZR 600, MT 03, MT 06, Ducati monster 620, 696, 821 (Само инжекцион!), Kawasaki Z 750, ER 600. От изброените има дву и четири цилиндрови модели. Това си е вече ваш избор! Има не лоши КТМ стрит байкове в последно време. Те също са доста удобни за градско и лек преход извън градско. Поздрави!
-
1 точкаЕдна снимка от далечната 2001 год. Чакаме да се качим на ферибота за остров Тасос. Там имаше международен мото събор. Яката работа! Този ограденият в червено младеж съм Я. В този момента беше около 35 градуса, а това не беше никак яко! Личи и от погледа ми най-вероятно :-) Еххххх, беше си друго време тогава!
-
1 точкаДо сега не съм виждал да карат някой с джип да слага вериги Освен ако не е прекалено тъп (полицая)
-
1 точкаКолега , Според мен ако си стигнал до вериги за сняг на СУВ значи е време да сменяш гумите или ако си в пряспа и те няма да ти помогнат - само трактор!
-
0 точкиЗдравей и честито! Ако малко от малко отбираш от Хавтомобили, вземи си един приятел с книжка и отивай на сервиз с подемник. Твоя приятел да седи в колата, горе на подемника и да имитира симптомите които споделяш , а ти, заедно с майстора, седите от долу и разследвате от къде идват звуковете. Иначе тука има един шаман, а ма при него се ходи с захар, ама ферментирала. Успех!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00