Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.11.2018 in Мнения

  1. 4 точки
    Грехота е ...!Аз изкарах с него 8000км и беше в цветущо здраве.Това е твоето масло,има си всичко.Провери за грешка в измерването,ако трябва долей до макс.на определено място,където стои колата ( на студен двиг.) и дърпай щеката само там (пак на студен двиг.).
  2. 3 точки
    Спирачната течност е хигроскопична. Поема вода от влагата в околния въздух. Това променя свойствата и, особено при по-ниски температури. Ако не е съвсем на мах и/или е стара, комбинирано с некоректната работа на поплавъка (вероятно по тези причини) води до светване на ламБата. Гледам да сменям течност на 2 години. Обикновено първата зима е ок, след това...
  3. 3 точки
    Направихме ренгеновата снимка. Пратих направо диска в Германия. Доктора каза, че всичко изглежда добре, няма нарушаване на имплантите или нещо друго притеснително. След 6месеца следва нова снимка. Инъче синът ходи на училище вече, въпреки, че е освободен до края на ноември. Все още го наболява гърба като седи дълго време седнал. Понякога го боли по-вече и не издържа всичките часове, но това е все по рядко. За сега е това.
  4. 2 точки
    didich, И аз като я взех моята D14-ска, преди 5 г години, я карах с 10W40 поради незнание. И така 3 смени на по 7-8 хил. км. Благодарение на форума се ограмотих доста с материята за маслата и след няколко теста, с различни масла, от общите поръчки, мога да кажа, че каточели D14-ската се чувства най-добре с Петро-то. А карам на безин. И моята не харчи масло. Нито с 10W40, нито с другите, които тествах. Но с Петро-то най-ми хареса как работи двигателят. Сега съм с Ravenol SSO 0W30, защото лятото, когато поръчвах, нямаше Петро от новото. И 0W30 пак не го гори, но ми протече гарнитурата на картера и оня ден долях 100 - 150 мл. Та възможно е друга да е причината за загубата ти на масло, а не самото масло. Я гумички на клапани им е дошли времето, я някой семеринг изпуска и т.н.
  5. 2 точки
    Ако една течност кипва на 260 градуса само 1% влага в цялото количество сваля тази температура с цели 100 градуса . Бях доста изненадан като разбрах от къде постъпва най много влага в течността. Някои били предположил?
  6. 2 точки
    ^ Фен, кАжи на тия 'ора, че някои неща не се получават със сам човек, еле па на тротоара пред блока. Трябва си Майстор и помощник на майстора. Помощникът клати (гумата, волана и каквото друго може), майсторът гледа и пипа (всичко що мърда). Упражнението се повтаря 2 (два) пъти - веднъж с гумите във въздуха, веднъж с гумите на земята. Желателно (т.е. по-лесно за работа) е да се прави на 4-постова рампа, която си има подвижен крик на средата. п.п. Т'ва горното може и сам човек да го свърши, ама рампата струва Едни Големи Пари, защото клати вместо помощника. edit: Забравих да спомена - волана се клати и на работещ, и на неработещ двг.
  7. 2 точки
    Без каквито и да е признаци за проблем, вентилаторът спря. Усети се лека миризма на изгоряло. При опититите да го пусна отново, вероятно изгорих и терморелето на управляващия транзистор?! Може и да е изгоряло едновременно с вентилатора, обаче. За това, как да достигна, диагностицирам, ремонтирам и обслужа на вентилатора и блока транзистор-термореле, ползвах СъвеЦкото Ръководство и особено http://forum.crvclub.ru/index.php/topic,39959.0.html (линка открих в тема за акорд от нашия форум, която сега не намирам). Снимки не съм правил, времето - метеорологично и астрономически ме подпираше яко, а и има достатъчно в Ръководството, Линка и неговите препратки. Става вентилатор от обратен волан, като се сменят перките и се обръща + и – на захранващата букса (трябва много тънка отверка, тип часовникарска). Може и нищо да не се прави, но въздушния поток е недостатъчен. Почти е задължително вентилатора да се разглоби и обслужи, смаже. Моя изгорелия, така бе запекъл, че въртеше цялата бронзова втулка в основата. Вероятно и затова е изгорял. Най-лесно изваждането става, след пробиване на „дренажен” отвор в основата и избиване с удари по оста. След смазване, „новия” вентилатор се върти мноого по-леко и тихо!! Управляващия блок от десен волан става, след размяна на терморелето, но при здрав транзистор. Трябва поялник. Възможно е и без размяна, но екземпляра който купих бе с различно междуболтово разстояние на двата винта за закрепяне. Терморелета с подобни парамери (≈200°) намерих в https://vikiwat.com , но тока е само 10А!! Вентилатор и Управляващ блок купих от моргата до нас. 50+30 лв. Блок не съм търсил другаде. Вентилатор има по сайтовете за части на цени наполовина и по-ниски.
  8. 2 точки
    Масово при мен ,идват с разбити тампони на стаб щангата и разбити долни шарнири. Ако са преглеждали колата на подемник долните е почти невъзможно да ги хванат.
  9. 2 точки
    didich, първо се убеди, че няма грешка при измерването на нивото на маслото. Мери нивото винаги при едни и същи условия, вкл. при една и съща температура на маслото.
  10. 1 точка
    То и аз не бях чел и останах много изненадан че 90% от абсорбираната влага е през спирачните маркучи.
  11. 1 точка
    Фен, мисля от гумичките на буталото на сп. апарат. Не съм чел нищо по въпроса ти.
  12. 1 точка
    Няколко стъпки . Смени изцяло спирачната течност на съединителя ако има въобще такава . Маслото на кутията сменяно ли е и има ли такова Педала на сединителя много мек или твърд е ? Като цяло всяко едно от горе изброените е достатъчно 5та да е приключила вече .
  13. 1 точка
    Чакай сега, този Човек има ли опит със CR-V 1?! Притежавал ли е такова?! Аз не съм притежавал и не се обаждам. Всичките ми CR-V-та са (бяха) автоматици. Не че нямам теория за вероятен проблем по въпроса! Не е ли по-добре да се изкаже някой, притежавал CR-V 1?! А ако има и тема "Как сами да си оправим 5-а скорост на ЦРВ-то." още по-добре. Извинявам се ... шегувам се ... просто не се сдържах. Vingrei, не ми обръщай внимание, послушай Kalintry.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Аз сложих от Голф5 иска малко преправяне и трябва да се сложат обратно , заради геометрията на покрива. Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
  16. 1 точка
    Малko да ви ъпдейтна за моята FR-V 1.8 Преди 3 седмици се прибрах в Родината, и минах през Русе, да се видя с легендарният Маркони... Много му благодаря за отделеното време, и дадените ми насоки и препоръки! Много точен човек.... Колата и двигателят са наред, и вибрациите които имам, са си нормални за тези мотори!- Беше неговото мнение... Като тръгнахме да сменяме дисковете и накладките, се оказа, че задните са доста нови (и спирачните апарати, бяха също нови), и според мнението на моят доверен майстор, ще изкарат повече от Brembo-то , които монтирахе отпред... Сега имам резервен комплект дискове и накладки за отзад! Сменихме и профилактично водната помпа с нова Aisin, и майсторът се вайкаше, че оригиналната помпа си изглеждала като нова от вътре- Как съм можел да я сменя?! Обработих отдолу с 4 вида химикали и вакса, цинков спрей, всички дупчици , петна и т.н, които евентуално могат да хванат пак ръжда, и сега съм поне за 3-4 години спокоен... Сменени и маслото на автоматичната кутия, куланта на радиатора с оригинални на Хонда... Парктроник с 8 сензора-голЕм кеф,както казват в някой села...! За 6 дни изминах едни 4000 км, и мога да кажа, че се кара по-леко от субаруто... Умората след едни 1000 км на ден, си беше наполовина... Дали не идва от автоматика...? На аутобаните също се кара с нея доста приятно, и опасенията от неудобните седалки не ми се потвърдиха. Оправиха ми и леко дясно място на бронята отзад- за едни 30 лева...(тук в Берлин едни 200 евро не ми мърдаха), напълних колата с производство от градината на бащата и се прибрах.... Сега остава и решението за газовата!? Ама при 9,5-10 л/100 km градско бензин... Вътрешно трябва да се уверя, че нормалните вибрации, няма да ме довършат психически ( може би при мен е екстремно, заради високото ми кръвно от последната година, по-чувствителен съм от преди?)... Както и да е-приятни километри и безопасно каране на всички ви!
  17. 1 точка
    Ето напасването им във времето: 240км. 500км Работят добре и равномерно. Монтирах и зимните Conti TS 860 и с добри впечатления на сухо.Очаквах да са по шумни.
  18. 1 точка
    Увеличих мястото за качване на всеки не-новак на 0.5GB (спрямо сегашните 100MB), но ограничих големината на файл до 8MB - така всеки може да качва доста снимки, а ако е разумен и ги компресира, ще може да качва буквално хиляди Ако някой има специална нужда от повече място, за да споделя смислени неща - нека да пише в тази тема и ще дам допълнителни права, които позволяват качване на неограничено съдържание. Сега имаше няколко клипа по 400-500мб, които премахнах, за да има повече място за снимки. Клиповете бяха с висока резолюция от телефони, за да се покаже някакъв паразитен шум или как се цъка някое копче. Надявам се това не създава неудобство - за споделяне на подобни клипове е много по-добре да използвате youtube. Така клипът директно се показва в темата вместо като "прикачен файл", който трябва да бъде свален в пълния си размер, за да бъде гледан... А когато е споделен чрез youtube, дори от телефона си може човек да прецъка 10те секунди, които го интересуват вместо да дърпа 400мб.
  19. 1 точка
    Чудесно , колега... също не се съмнявам в уменията и познанията на Маркони, но до колкото разбирам си с б20 двигател , а той е доста различен от к20. Дросела и компютъра са доста различни също. Примерно , мисля ,че при теб оборотите се настройват простичко с едно винтче на самия дросел.За каналите и дупките съм се погрижил ... Виж регулирането на стойностите на сензорите софтуерно си е висш пилотаж, съгласен. Може и някой ден да ида до Русе, нищо ,че е точно на другия край.
  20. 1 точка
    Ще видя утре сутрин как ще е, ако намалява просто петрото ще го ползвам като промивка за 1000-2000км и после може да мина на нещо W40, но 10-40 не мисля да и сипвам повече.
  21. 1 точка
    В нашата страна, бюрокрацията винаги е била на ниво и никога, ама никога не е направено и малко усилие да се намали! Винаги когато е афиширано, че се намалява някакъв вид бюрократщина, се е измисляло нещо ново - или под нова форма, за да създава отново спънки и нерви на нормалния човек. А дали ще приберат купените книжки, или тези които са взети с фалшиви дипломи - отговора е твърдо НЕ ! Същата работа е и с талоните и номерата за колите, разните му там нитове където ги слагаха, личните документи, абе какво ли не. Целта е единствено - такси и таксички, за да лапкат някои "приятелчета".
  22. 1 точка
    Никито (и останалите, които сте ме "навестили"): За всички би било по-полезно маслените спорове да са в съответната тема. Там ще ги видят и подкрепят, оборят, или научат нещо от тях повече хора. Това което аз научих + стилът ми на шофиране и състоянието на ДВГ-то е довело до решението ми да карам със съответното тип масло. Нямам нужда от 0-та (колата спи в гараж), нито от 40-ката (рядко съм над средата на оборотомера), а колкото по-малка е разликата между двете цифри, толкова по-натурално е маслото. Аз харесвам естествените неща и предпочитам по-малко химичен инжинеринг (който се е изродил в пропаганден маркетинг). Не съм безхаберен и нямам нужда молекулите на маслото да се държат до последния 20К километър, но шапка свалям на прогреса и на тези които работят за него, осъзнавайки разумните граници.
  23. 1 точка
    Видях,че не съм прочел правилно за разхода.Колега,ако ти дава грешка датчик за входящ въздух,твърде вероятно е да ти вдига разхода от него.
  24. 1 точка
    Братушките хич ги няма в опаковането, ама добре, че не сме претенциозни. Сега да видим как ше се съгласуваме с колегата инженер @той_си_знае, че да ви свали мерките и с майстора, че да ги монтира след това. Сега малко данни за доставката Посредник: http://www.dostavka.alobg.eu/ Като пари - същата доставка, както и изчислената от сайта на Тема4х4 до България. Плюсът - изпращат от името на физическо лице с обявена стойност до 45 евро - не подлежи на облагане с ДДС, както и онея омразни 12 лева за обработка Като време: https://www.pochta.ru/tracking#80080128070747 http://bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_item_events.asp?itemid=RO141293417RU Подложките са платени в магазина на търговеца с PayPal и изпратени до адреса на посредника в Русия - 3220 рубли. Комисионната за посредника с банков превод в БГ - 84.15лв. Общо платени около 160 лв.
  25. 1 точка
    Защото умните хора се учат от собствените си грешки, а още по-умните от чуждите. Защо да си губя времето да чета закона и после да търся наредбите локално, вместо за 3 сек да гугълна и да намеря някой, който вече е изгубил това време (в случая създателя на калкулатора). Ситуацията е уин-уин, като аз не губя време, а той осребрява труда си, като генерира трафик към калкулатора си. На това му се вика прогрес. Ако всички трябваше всичко сами да си правим, щяхме още да си дялкаме каменни сечива Като това, разбира се, не е приложимо във всяка ситуация, но точно в конкретната ... дори и да ме подведе по някакъв начин калкулатора, това най-вероятно няма да ми коства нищо.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...