Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.11.2018 in all areas
-
3 точкиЗдравейте, днес се по занимавах и така и не видях тема във форумът, която да показва как се сваля и почиства оптичното око на двд-рома(извинявам се ако вече има такава). Ще прилагам снимки за всяка една стъпка и действие. Започваме като махнем първо пепелникът. След като го отстраните, в двата странични ъгъла, ще видите две бол чета които трябва да отвиете. Много внимателно с тях, лесно могат да паднат, а не ви трябва това. Препоръчвам да имате по дълга пинсета или телескопичен магнит. Иначе работата значително може да се увеличи. След това, продължаваме като махнем панелът около скоростния лост. Хваща се от отпред където е пепелник с леки повдигания и така постепенно на зад, докато не се откачи. Не се притеснявайте, трудно може да се счупи. Ще ви се стори в началото, че няма да изскочи и ще се счупи, но няма. Във снимката се вижда и къде са клипсите. След това продължаваме със премахването на две винтчета, които се намират в двата края на долната част на пепелникът. Посочил съм ги с върхът на отверката. След това, вадите въпросният пепелник, като го хващате от към страната на панела на скоростният лост(там се намират 2-те клипси). Малко трудно излиза, но като вземете да го дърпате, ще видите на къде отива. Аз като го дръпнах, клипсите(ламаринките) ми изпадаха. Затова ви трябва и магнитът. Вади те го, откачате буксичките от отзад и го оставяте на страни. След като го махнете, ще видите двете болтчета във двата горни края на пепелникът, които трябва да премахнете. Посочени са със върхът на отверката ми. След това следва малко по трудна част, поне за мен беше. Трябва да издърпате целият панел отгоре. На снимката се вижда от къде се дърпа за да изскочи. Капачето за двд-то трябва да е отворено. Клипсите се намират в двата горни края само и трудно излиза, но с малко търпение се получава. Вече от тук на татък е лесната част. Двд-рома зейва и трябва да отвиете10мм-те гайки от доло и също така 10мм- винтчета горе. Ще ви трябва гидория и около 10-сантиметров отдължител. Ромът пада, вадите го внимателно напред и откачате отзад буксите. Тук е моментът да подложите нещо меко от доло като го дръпнете. Най добре е 2,3 неща, че има едни странични планки, които ще надраскат панелът на скоростната кутия. Всяка една буква отзад си има плаче което се натиска за да изскочи буксата, внимавайте с тях. Може да видите на снимката в долният ляв ъгъл, как паланката надрасква бутонът за подгрева... След като вече го освободите,премахвате двете планки, с по два болта са. Много внимавайте да не заоблите болтчетата, доста здраво са затегнати. На двете планки си пише лява и дясна, ще е полезно после като го връщате. След това отгоре в края има едно малко болче, другите 2 са отзад при буксите. И другите 2 отзад. Ламаринката отгоре пада и вече сте в сърцето на рома. Следва да махнете и последната ламаринка, предпазител. На 4-ри болтчета се държи. Тук е момента да не изпускате болтчетата, работете бавно. След като я отстраните имате лесен достъп до окото. Златисто е на цвят и внимавайте с какво го почистват. Трябва да е памучен тампон и със някакъв спирт. При мен няма пряк достъп към окото и затова трябваше да импровизирам, но се получи. Внимание, двд-ромовете са различни, може вашият да не е като този от снимките, но пък ако е от другите, ще имате пряк достъп до окото и ще ви е по лесно. При мен централната част си стои и нямам пряк достъп. И още нещо да не забравя, моля ви извадете си дискът преди да започнете. Надявам се да съм бил от полза, това ми е първото нещо което качвам като обяснение, как се прави. А ето и как изглежда самото око.
-
3 точкиГоривния филтър в резервоара се сменя само ако има проблем.Това се случва рядко,но все пак бензин менте,,,смоли разни с разредители правят голяма бела там.Обикновено отварям само при доказана липса на налягане в бензиновата рампа.Не препоръчвам отваряне на резервоара за профилактика.Все пак там има уплътнение,което е залепнало доста добре и повторната му употреба може да не херметизира добре гърловината.
-
2 точкиУикенда бяхме на гости в родителите на приятелката. По обяд "попаднахме" в протеста и реших да се присъединия, посвирихме, обиколихме няколко пъти града и отидохме на един голям паркинг. Там се наслушах на какви ли не простотии, но нещо друго ми направи докато се разхождах между хората. Не успях да преброя до повече от 5, преди пред погледа ми да попадне някой 10-15 годишен немски премиум седан или лимузина. Стоях си и си мислех, дали някъде другаде по света може да има протест срещу високите цени на горивата и вдигане на данъците с коли по над 200 коня, които са стрували нови по над 80к. Имаше от всичко по-малко - БМВ-та 5 и 6 серия, разни Мерцедес в211 е320, от предпоследните С класа с десни воланчета, имаше и няколко Аудита а8. Коли от класа на Акорд, 3серия и Цкласа бяха толкова много, че дори не правиха впечатление. Това на фона на протеста на французите, които карат някакви 1.4hdi двигателчета... някакси кой протест ви се вижда по-адекватен? Въобще самата идея, да идеш С КОЛА 300коня на протест срещу високи данъци и скъпо гориво ми се вижда несериозно. Имаше и хора, които протестираха там за гражданските. Ами единия сладур там, който псуваше като каруцар му запомних изпърдялата кола. Познайте след 2 часа, на влизане в града на знак 60, кръстовище след 100 метра кой ме изпревари с поне 100км/ч през лентата за ляв завой... Та този индивид реално протестира, защото иска да продължи да си кара по този начин и в най-лошия случай да му пишат един акт за неправилно изпреварване за 50лв. Не виждам как ще се оправи положението, предвид че след всяка крачка, която се опитва малко поне да ни доближи цивилизована държава, всички се вдигат на бунт. Еми времето е показало, че с граждански по 150лв необвързани с птп-та и глоби по 50-100лв нищо не става.
-
1 точкаДай повече инфо. Колко гори едното и колко другото? Какво 5W20 и какво 5W30 си ползвал (марка, модел)? На колко хил. км. започва да го гори? На колко хил. го сменяш? Стил на каране? Имаш ли черен и мазен ауспух? Бях ти писал на л.с., преди доста време, да направиш няколко смени на по-къс интервал (6000 км.), с хубаво масло, с висок TBN. Та евентуално да се "разпекат" отлаганията по сегментите, ако това е проблемът. Да видим и колегите какво ще кажат...
-
1 точка
-
1 точкаПовече възможности дава Андроида от тази 12-годишна навигация - стрийминг на музика (двд-то не ми работи), интернет, "подмладява" автомобила с едни 9-10 години. Но не искам да се лиша от удобния малък екран, който точно презапоих
-
1 точкаКолега, не е коректно да пишете подобни твърдения при положение, че се занимавате точно с внос на Honda Jazz. Искате да кажете, че конкретният модел е излязъл от фабриката с описания проблем? Въпросът е риторичен. Това, че Вие и други колеги внасяте такива автомобили не прави факта "свистене в кутията" нормален експлоатационен реквизит на автомобила!
-
1 точкаЕдната ми кола е Опел Астра и имах същия проблем,когато напълних бензин до горе. Под задната седалка има ревизия от която може да се изкл. ръчно бензиновата помпа.Под нея е фланец на резервоара,болтовете леко бяха разхлбени и беше намокрено с бензин. Пукал ми се е маркуч на бензин в двигателя и ако е теч от двигателя си отвори прозореца или си увеличи вентилатора да ти вкарва повече въздух в купето.Ще го усетиш веднага.Но тази миризма би била постоянна .А при теб явно не е така,че би трябвало да е заради сместа.
-
1 точкаМите, не сме 1990 г. за да нямаш избор, или да има кът за резервни части или стъкла. Има нови ( китайски,европейски и т.н.), но има и втора употреба оригинални - та зависи какво точно искаш. Чукни в нета, за нови стъкла и ще намериш. За втора употреба потърси пак в нета "Ариса партс "( фирма за резервни части втора употреба) като колите - респективно частите му, са му от дясна дирекция и сигурно има. Ако не намериш кординати пиши и ще ти дам GSM за връзка. Успех.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКраси,пазя едно МЗ Трофи ,черно с хром в мазата .Като порасна може ида го подкарам..:)
-
1 точкаАз пък искам Deauville ... ама Главата на Семейството каза "Мотор НЕ!" Иначе, преди 20-ина годинки, 6 сезона карах MZ ETZ250 с надписи Полиция на куфарите. Оттогава споделям мнението на Бранко, на по-малко от 250сс не се качвам
-
1 точкаСамата истина . Най - важното . п.п.  Онова от първия цитат, Италианците са го разбрали доста отдавна .
-
1 точкаОфф: ....Не виждам да му слагате плюсчета на Емича...Той е цяла CRV енциклопедия....
-
0 точки
-
0 точкиДемонтаж и монтаж, рециклиране ми струваше 200 лв, без хидравличната течност. Утре ще закарам и помпата, че започна да смуче въздух. Ремонта й със смяна на лагера е 50 лв. Обърнете внимание на маркуча за високото налягане при демонтажа, тъй като на моя му деформираха щуцера и в момента губи течност от там. Най добре свалете рейката и помпата и ги занесете на някой ,който си разбира от работата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00