Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.10.2018 in Мнения
-
3 точкиНикой не е застрахован от измамници.Най хубавото в тази история, е че е с добър край.Прибрали сте се благополучно,а и почивката ви е харесала.Ако наистина е измама е добре,че се е върнал със същия (твоя си) апарат,а не с някое менте.
-
3 точкиМоята гледна точка: Няма или поне аз не съм срещал. Има само догадки. Дискутирали сме този въпрос и преди. Не считам, че липсата на ядро е признак за по-ниско ниво на предпазване. Замислете се за дизелите. Те всички трябва да са обречени, тъй като по-принцип не формират ядро. Формирането на ядрото (тежки фракции; слепени; силно замърсяване) зависи от много фактори - състояние на мотор, стил на каране, гориво, вид масло (разбира се) и т.н и т.н., вкл. вида на използваната хартия, която има пряко отношение към "образа", който виждаме върху нея. Примери за тестове, правени едновременно на офисна хартия и на филтърна хартия: Пример 1; Пример 2 На същия автор (igork - един от най-добрите, а може би и най-добрия, лично за мен) може да се намерят още много такива тестове. Видно е, че на офисната хартия има ядро, а на филтърната няма. Това е един пример, че ядрото е "относително нещо" и не бива да пленява фокуса на съзнанието ни. Това, което има значение е степента на насищане на маслото (като цяло; всичките му зони, които виждаме) със замърсявания и знанието ни кога настъпва момента за смяната му - само и единствено от гледна точка на диспергиращи свойства!. За другото си има UOA. За мен лично този момент настъпва, когато големините на зоните на тежките (оранжев цвят) и леките (зелен цвят) замърсяванията се уеднаквят или клонят към уеднаквяване. Нагледно - капка със и без ядро + UOA на маслото:
-
2 точкиАма ти сериозно ли?!? Някой казва нещо без никакви аргументи и ти му вярваш абсолютно сляпо? Еми добре, тогава ето ти друг цитат, първият срещнат: В исторически план, представянето на DOT 5- ниво (по- специално точки на кипене и вискозитет) могат да бъдат постигнати само с течности със силиконова основа.Въпреки това, съвременни композиции са създали гликолетерни- базирани течности, които сега отговарят на изискванията на DOT 5 спирачни течности. Следователно, DOT 5.1 спирачни течности са създадени, за да се разграничат тези две много различни състави, които едновременно отговарят и на изискванията на DOT 5. DOT 5.1 спирачни течности са просто тип DOT 4 спирачни течности, които отговарят на изискванията и на DOT 5 спирачни течности. Поради това, те обикновено могат да се смесва с DOT 3 или DOT 4 спирачни течности, без притеснение. Понякога, те могат да се насочат към DOT 4 Plus или Super DOT 4 спирачни течности, защото те са по-близки до конвенционален DOT 4 спирачна течност, отколкото до DOT 5 спирачна течност. В действителност, DOT 5.1 се състой от боратни естери. Източник: http://www.total.bg/съвет/спирачни-течности/видове-спирачни-течности.html Не ме разбирай погрешно, не искам да те убеждавам, че още утре трябва да смениш ДОТ 4 с ДОТ 5.1. Ти си четеш Ръководствот, спазваш си го сляпо и всичко е наред. Но не трябва да казваш на хората, които не са като теб, че изборът им е грешен, само защото не са абсолютни сектанти на тема Хонда и оригинални консумативи и части. Аз също не съм, слагам такива консумативи, които ме устройват на цена и са съвместими. Например не съм си сложил оригинален горивен филтър и о, чудо, колата ми си работи нормално и няма проблеми. Не сипвам оригинално масло, не сипвам оригинални течности за волан и спирачки. Просто не се вживявам толкова. Колкото до въпроса дали мога да източа цялата спирачна течност - отговарям ти и задавам въпрос на свой ред. Да, без разглобяване, първо ще изпразня цялата система и после ако трябва ще прекарам три литра течност 5.1 през системата и ще редувам всяко колело по едно напомпване на педала, докато минат тези три литра през всички тръби. Може да ми отнеме и цял ден, но със сигурност ще съм преточил и прочистил много по-добре, отколкото ако правя обикновена смяна, която правят навсякъде по сервизите и вземат 50-100 лв. Ето и въпроса ми: ти, като сменяш течността с нова, да не би да източваш по някакъв начин на 100 % старата? Последния път как смени течността? Аз издърпах старата от казанчето, налях новата и после обезвъздушавах стандартно, докато от пробките потече новата. С това искам да кажа, че това, което ми намекваш - че остава от старата течност - остава, да. Без значение дали новата или старата е дот 4 или дот 5.1. Въпросът е че са съвместими и взаимозаменяеми и човекът горе не е направил грешен избор. От там търгна този разговор.
-
2 точкиПросто ти е пръснал колата по кода на боята за тази кола, а не е свалил да кажем пластмасата на дръжката или капачката на резервоара и да я даде на колорист да забърка боята с такъв тон какъвто е на дадения съседен детайл. Оправията е боя...
-
2 точкиЕй страшни са ... за Оскар направо. Я педал щеше да ти потъне, я лампата да светне. Не го ли гледаш в ръцете през цялото време тоя "фокусник"... По магистрала Тракия пък правят следната постановка: Почват да премигват да намалиш и отбиеш, после се обяснява как нямали нафта, свършили парите, едни срязани карти почват да ти показват, демек работата много зле, остават на пътя, край... Искат 20-30 евра за нафта, ама нали няма как да ти ги върнат - ето дават ти златен пръстен, чисто злато... Да нямаш вяра на никой, аз съм помагал на закъсали, ама такива сценарии не са ми по вкуса.
-
2 точкиПърво - това "пълнене до смърт" , особено ако си го направил и в леглата на водачите, не е много правилно и може да има обратен ефект - създава се един вид вакум и водача трудно се движи /влиза и излиза/ от което се получава неравномерна работа на апарата. Второ - при положение че си събрал буталцето на апарата докрай, за да сложиш новите по- дебели накладки и новите дискове, е нормално при първото натискане,педала да пропадне повече - докато обере луфта. И трето - След като смени дисковете и накладките, сети ли се да обезвъздушиш всяко колело по няколко пъти, поне докато протече чиста спирачна течност? Ако не си го направил, го направи и виж какъв ще е резултата после.
-
2 точкиРазрови английския ибей, във Варна има една фирма която им сменя питите, търси втора употреба изобщо разтърси се. Имай предвид, че слагането на резонатор, напасването, процедурите около лъгането на компа заради лабдата, ще ти излезе много малко по евтино от това да си сложиш нещо за модела което да е катализатор.
-
1 точкаДа, защото системата за стабилност (VSA) следи скоростта на въртене на всяко колело, за да следи траекторията на автомобила. Съответно предните ще се движат с различна скорост от задните и може да имаш проблеми или просто да даде грешка и да спре да работи. ПС: Извинявай, сега се сетих, че не всички модели имат VSA. Ако имаш, това, което казах, важи. Ако нямаш, пак бих съветвал да са еднакви по размер, чисто откъм стабилност на пътя.
-
1 точкаА към него, сигурно подаряват и това където се буташе в запалката и колата ти ставаше много икономична.
-
1 точкаИ ще загубиш.Първа година с нов двигател за тях ...кофти. До като се на паснат един към друг ще им трябва поне един сезон.
-
1 точкаФабричната аларма/имобилайзер може да дава ядове.Няма логика 1 път да пали, 1 път не и да се движи без проблеми след това.
-
1 точкаАко винаги пълниш до горе а си го забелязал това от скоро отиди да прегледат колата да не стане беля.Или преди да я запалиш извикай някой приятел но да разбира поне малко от ДВГ и тогава палете и гледайте то ще се види щом е от коша.При мен миришеше в купето,много не приятно.
-
1 точкаНямаше ме два дена и нямам нет там а ти напираш,споко. Дълго ми е за обяснение и за това се въздържах,че си имам и друга работа а форума ми е за разтоварване и среща с приятели (не само този). С две думи само предполагам,че ще ме разбереш.Производителят на един автомобил (абстрахирай се от марките) не напразно залага определен ДОТ на дадена модификация защото конструктивно всичко по спирачната система и съобразено с него от размера на фито на тръбите,налягането на помпата което прави при неговата гъстота или плътност и много важно материала на гумените съединения по системата.Мой приятел така като тебе говореше но разбра по трудният начин,че предписанията на производителя е силно препоръчително да се спазват.смени си дота с по висок и след един месец протече тръбата при съединението към долната помпа за съединителя прибирайки се от София за Плевен на Луковит та от там на репатрак и в оторизиран сервиз.След смяна на тръбата с гумените накрайници в сервиза естествена смениха и течноста с Дот какъвто трябва изрично подчертаха да не се експериментира със спирачната система в никакъв случай защото даже и материала от който са направени спирачните апарати са съобразени с течноста.За това и голяма част от блокирали цилиндри,корозирали или измита грес от буталата е от грешен дот. Ама ти нейсе напираш.Аз не правя апарати нито течност предполагам и ти пък и гледам не си лош колега,що си се заинатил... .Слагай каквото искаш и след време ще си идеалния пример в тема - "...какво не трябва да се прави". Ей тук съм ти копнал нещо което е на 90% истина според мен - http://mercedes-bulgaria.com/forum/filtri-spirana-tenost-antifriz-i-drugi/dot-3-dot-4-dot-5-1/?wap2
-
1 точка
-
1 точкаИзвинявай, че си се затормозил така. Нямам дертове, просто отговорих на въпрос на колега, че с течността, която е избрал - не е направил грешен избор, а ти заяви, че ще се обосновеш защо изборът му е грешен. Защо не го правиш? Няма ли да помогнеш на колегата да разбере дали е сгрешил в избора? Спирачките са доста важна част от колата и ако правя нещо по тях, ще се радвам някой да ми каже къде греша. Колега @JHM, напротив, чудесно е, че използваш само оригинални консумативи. Но хората, които не го правят - не грешат непременно, нали? Просто така изглеждаше изказването ти, че ако течността не е ДОТ 4 - изборът е грешен, защото не съответства на ръководството.
-
1 точкаПредполагам, "малките черни топченца" които виждаш, са тапичките на пробките за обезвъздушаване. Та махаш тези тапички , взимаш едно прозрачно маркуче и единия му край го нанизваш на пробката, а другия вкарваш в някаква пластмасова бутилка, приготвяш си съответния номер ключе или лула , за да отвиваш и завиваш пробката по четвърт оборот. Иначе някой приятел по бира, влиза в колата и ти напомпва 3/4 пъти педала на спирачката, като примерно 4-я път го задържа в натиснато положение, а ти отвиваш четвърт оборот въпросната пробка, докато протече под налягане спирачна течност през маркучето и след като спре да тече, веднага завиваш въпросната пробка, като през това време, този който помпа на педала продължава да го държи натиснат, докато ти не завиеш пробката. Процедурата се изпълнява няколко пъти на колело, докато не започне да тече чиста течност, или ако е чиста, докато спре да изкарва въздух- ако има естествено. Предварително свали капачката на казанчето за спирачната течност и долей течност до мах. ако трябва. Задължително след една две процедури /помпане и освобождаване на спирачна течност от пробката/ поглеждай нивото в казанчето и пак доливай до мах. за да не засмуче въздух самата помпа. С две думи това е и дано си разбрал.
-
1 точкаДа, има. Задните дискове, накладки, буталца, стелки, предните долни шарнири, водни помпа и радиатор + антифриз също не са оригиналдъ, но вършат работа. На всеки му се иска да е ОЕМ, но доколко е поносимо е лична преценка и възможност. Фен съм на марката, но не роб.
-
1 точкаСпоред мен това може да е измама ако всъщност не е смемен апарата. Има ли някакви доказателства, че не е твоя апарат там ? Може да е свалил твоя, да го е изчистил да изглежда като нов и да ти го е "продал". Хонда имат завод в Турция, там се прави Сивик Седан, може пък и да намират части още по-изгодно.
-
1 точка
-
1 точкаМеталикът е труден за пръскане, понеже е и въпрос на концентрация на частиците, но наистина е видима разликата. Дано майстора е склонен на преработка.
-
1 точкаМоже да пишеш на Emicha за впечатления или да разгледаш темата му p.s. При него е дизеловия мотор
-
1 точка
-
1 точкаКолега горещо препоръчвам да си намериш вариант с нов катализатор. Има достатъчно бюджетни решения! Остави евентуалните проблеми с прегледи и евростандарти, инвестицията в нов(рециклиран) катализатор е инвестиция в здраве.
-
1 точка"Grande Kimi"-Дайте на червените писта и им се наслаждавайте! https://www.formula1.com/en/latest/article.highlights-2018-united-states-grand-prix.3fdJu486fKeAQ2W6QOOAaa.html
-
1 точкаМалко се връщам на затворена тема, но цитирам от моето ръководство (швейцарско): „Винаги използвайте оригинална Хонда спирачна течност или еквивалент, маркиран DOT3 или DOT4. Течност, маркирана с DOT5 не е съвместима със спирачната система на автомобила.“
-
1 точка
-
1 точкаПровери дали случайно не си задействал шок датчика, намира се малко над лявото ти коляно, под пластмасовата кора, която покрива бушоните.
-
1 точкаХидромат, на ул. Одрин. За сега всичко е ок. На още няколко коли съм давал там да правят. До момента нямат ядове.
-
1 точкаНямам представа с какво се занимаваш и до каква степен познаваш ISO9001, но (ако искаш вярвай) това е врата в полето. Ако трябва да го сравня с автомобилния ISO/TS 16949 (или поновому IATF16949), който е базиран на ISO9001, то най-образно казано - той е врата в полето с малко ограда наоколо. След това идва медицинския ISO 13485, който също е базиран на ISO9001и най-образно казано - той е врата в полето с по-дълга ограда наоколо. От познатите ми европейски стандарти, само EASA (отнасящ се за авиация, продукти изпращани в космоса и т.н.) може да се нарече истински строг стандарт и ако трябва да го сравня с ISO9001 / IATF16949 / ISO 13485, то EASA е като китайската стена. И това са само европейски стандарти, съвсем "друга бира" са американските, азиатските и японските. А всичко започна от: 1) настояването на определени потребители на форума да знаят къде се произвеждат маслата, защото Равенол е една марка, която се продава от името на една фирма, произвежда от името на втора, а R&D e от трета и т.н. Общо взето един концерн с навързани много дъщерни/свързани по между си фирми 2) една кореспонденция във връзка с VST - където се е получило някакво "объркване" при представянето на USVO 3) един допълнително залепен етикет И понеже основателите на oil-club.de са и рускоговорящи (хора с немски корени останали на територията на СССР след Втората Световна Война и завърнали се в Германия в периода 1989-1999) и следят случващото се и подпомагат финансово извършването на проби от oil-club.ru, са започнали да събират информационните листи с техническите параметри на маслата Равенол, след "изгонването" на Равенол от oil-club.ru, та сега ще се види актуалните масла на кои документи отговарят. Също така ще бъдат съпоставени със стари анализи на същите масла. Като начало са избрани четири вида масла, но понеже интереса е голям и всеки участва с по 10€, то в крайна сметка може би ще бъдат тествани много масла. Като се има предвид, че основния бизнес на Равенол не е на немския пазар, защото концерна изнася продуктите си в повече от 90 страни и над 50% са трансмисионни масла, различни видове течности зимни течности и т.н., то поемането на подобни разходи е добре дошло. И това не е от фирмата, която го произвежда - Ravensberger Schmierstoffvertrieb GmbH, a от официалния магазин - Ravenol-Shop и по-точно, човека който отговаря за него - Vitali Gintner. Също така, за мен, интересно е и SMP, и разликите му с VMP, защото е много вероятно ATO24 Motorenöl SYNTH WIV COMBI 5W-30 (18,50 €/5L) = AVENO FS WIV-Combi = RAVENOL WIV III, a SMP (39,95 €/5L) е резултат от последващ развой на WIV III. А както по-горе е видно едно и също масло произведено от Deutsche Ölwerke Lubmin GmbH се продава в опаковки с различни етикети на различни крайни клиенти. Като тук ATO24 и RAVENOL са две фирми от концерна.
-
1 точкаАз съм с 2 ръце за Тони от "Dynamic Art" сервиз, в горубляне. Млад отзивчив, съвестен и подплътен със знания и практика. Номера му е 089 990 6508 работи и в събота !
-
0 точкиКолега ogi28b, налей си и боза като искаш какво си ни затормозил всичките с твоите дертове.Добре,че не работиш в Хондамоторс,че ще уволниш половината им инженери.
-
0 точкиТочно тест на ABS-a е, и не е свързано с диапазон от време, а по-скоро при първото достигане на 20км/ч след запалване и потегляне. При по-старите хонди имаше "прихъркване", докато сега е само "почукване". П.П. Времето отлетя и то май нашите вече станаха "по-старите", като се замисля...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00