Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.10.2018 in all areas

  1. 5 точки
    Парите получени, маслата поръчани. Искам пак ви благодаря, че използвахте шаблона - така ми е много по-лесно.
  2. 2 точки
    Ти си му приятеля дето го е посъветвал тая простотия или си му светил като я прави.Все пак да изчакаме КОЛЕГАТА пуснал поста как така е направил супер икономията да сложи стария филтър и то от италанянка на незнаино колко километра и станал на л.....на вътре за да промие двегателя с мръсен филтър,като нов на най простата марка струва от 6-7лв, които е изпил примерно на първото кафене което е седнал.Като си сложил стария филтър та дори и за няколко дена помислили че примерно няма да сработи байпасния клапан на филтъра и на двигателя когато му е нужно да се омаслява е работил на сухо,спестените 7лв сега да ти доведат по късно основен ремонт,незнам кой ти е казал да направиш това но наи скоро го поправи като искаш да промиваш с масло кой да филтрира от това масло мръсотите италянския които нестава за нищо ли.
  3. 2 точки
    http://http://forums.hondabg.com//forum/viewtopic.php?t=1990 История с картинки, филтърчето е зад жабката, антифризчето да е качествено а не от някой промоция. И не че нещо но има писани теми, само трябва да използваш търсачката .
  4. 1 точка
    Здравейте, с течение на времето ставам все по-голям и по-голям фен на модела. Както се казва не минава и ден без да съм отворил и да съм прочел нещо свързано с доброто старо харви. Преди 3 дни си поръчах книжка на английски за моето Харви тъй като тази която дойде с колата беше на Италиански и както блаженно си разлиствам и какво да видя, имало версия с климатроник? Започнах да преравям сайтовете в европа за подобно харви ей така от любопитство, но не намерих нито една?! Позамислих се малко и се присетих за моделите които се продават в страната на изгряващото слънце - Япония. След едно бързо търсене и ето ги красавици, пускам линк за една така, има мноого такива изглежда там всичките са ги продавали с климатроник: https://www.beforward.jp/honda/hr-v/bg019137/id/1070747/?mfg_year_from=1999 Даже има и една от 99 с климатроник ... https://www.beforward.jp/honda/hr-v/bg019599/id/1071920/?mfg_year_from=1999 Дали случайно някой друг се е интересувал от тази екстра?
  5. 1 точка
    Може от неточно напасване, ковто е най вероятно причината. ако диска е дори 2% наклонен спрямо главината, пак ще се нагрява повече едната половина на дисак от другата и вкрайна сметка ще го изкриви. затова се чисти всичко хубаво преди да се ложат нови дискове.
  6. 1 точка
    Не колега, това с чука го пропускаш. Аз разфасовах цяла кола и някои неща ги счупих колкото да огледам какво има вътре. Ако под жабката няма капаче за филтър, търси го във въпросната бяла кутия. Без сваляне на таблото, не виждам как ще я свалиш.
  7. 1 точка
    Навъртях вече 22 000 км, никакви проблеми и шумове. Разход извънградско и магистрала в интервала 5.0 - 5.5 в зависимост от трафик, изпреварване и други при скорост 120-130, градско каране в интервала 7.3-8. Доволен съм.
  8. 1 точка
    Здравей! Възможно е масленият ти филтър да не е качествен. Има клапан в него за задържане на маслото,т.е. маслената магистрала да остане пълна. Ако този клапан не е добре връща всичкото масло в картера и като запалиш помпата пълни отново навсякъде. Логично е след два дни да ти се вдигне малко нивото при положение,че възвратния клапан на филтъра не държи. Смени маслото и сложи хубав филтър. Пиши после пак!
  9. 1 точка
    Колеги, маслата са тук. Ще се опитам днес или утре да изпратя тези, които ще пътуват Куриер.
  10. 1 точка
    Елемента е термофус или термопредпазител ,не е терморезистор .Има си температура на прекъсване и ток на прекъсване ,колегата първо да го замери без да го сваля ,ако не дава връзка след свалянето да му види точните параметри за смяната .Най -безопасно е с отпояване на транзистора ,после се отвива болта на транзистора към радиатора и се проверява пастата ,ако е твърда се сменя с нова ,ако не е се сглобява всичко по обратния ред .
  11. 1 точка
    Ами не,по скоро се занимавам с електроника от има няма 15 години. Усилвателя трянва да е 8 канален (съдя по 10-те говорителя в колата) 2 х "TDA ХХХХ" е много вероятно изпълнение. Ако пък е с транзистори (много е съмнително това,защото е по-сложно за изпълнение и излиза почти същия разход да се направи) също може да се преработи. Всичко което е създадено от човек,може да се преработи/подобри/промени/разбие от човек
  12. 1 точка
    Кастрола най много има ментета и колко хил. км го караш Кастрола, на колко го сменяш ,какъв маслен филтър използваш Ето ти едно масло покриващо изискванията на Хонда сам можеш да сметнеш колко ще ти доиде https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html#product-selection-name тази таблица преглеждал ли си я има всичко написано за масло и всички филтри https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=1668529716
  13. 1 точка
    Ето го и импровизирания уплътнител: Като габарити докарва досущ оригиналния, но може би ще е по-добър, понеже по-трудно се деформира от дунапрена.
  14. 0 точки
    Какво пък не ти е ясно толкова,размърдай си малко мозъка. Колата е нов внос, колегата сменя само маслото с някакво за промиване, филтъра го изцежда от старото масло и отново го завива, така за няколко дни. Е трудно да го разбереш?
  15. 0 точки
    За филтъра не се бях сетил, смених само маслото(за 15лв. 4л) за промивка италянския филтър само изпразних но вече няколко дена карам така. Благодаря, ще сменя маслото и филтъра. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  16. 0 точки
    Наскоро разглобих една като твоята. Няма капак за смяна на филтър, но имаше същия филтър капсулован малко по напред по тръборляците. За 20 години, беше набухан яко с боклуци. Капсулован не е точната дума , но за да си смениш тоя филтър, трябва да свалиш таблото и да търсиш филтъра в бялата кутия където са клапите за циркулация. Двете части на кутията се държат от скобички които наподобяват скобите на капака на въздушният филтър на двигателя. Аз ги махнах и пак не успях да ги разделя, но и не ми се занимаваше. Играх и' един чук и филтъра се показа.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...