Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.09.2018 in Мнения

  1. 2 точки
    Ravenol VMP 5W-30 в Honda CRV 1.6 след 11 660км, като това е второто масло: Същия автомобил, но със заводско напълненото масло:
  2. 1 точка
    При дъжд или когато се мие колата се случва да протече в купето в кракат на пасажера виновника за това е черната лайсна на предното стъкло и това че тя се огъва с времето и не прилепва така прътно по стъклото ето Първо те се отстранява като се махат пласмасовите копчета аз използвах две тънки пинсети отстрани на тях има малки дупки подпъхва се и се издърпват нагоре Ог долу сащо има такива те се освобождават с завъртане и остава това почиства се този канал под прозореца той е пряко отговорен ако пропусне лайсната черната от там да се оттече водата но винаги е задръстен с боклуци аз използвах тел и праскалка с чиста вода и с прахосмукачка обрах боклучите от долната част на кухината където е механизма на чистачките.Проверете дали не са запушени отворите отляво и от дясно през които се оттича водата тези след почистване аз си купих тънка мрежа с малки дупки и покрих отвора на вентилатора за да не влизат едри боклуци. Ето така Това отстрани е шаблона от хартия за да напасна мрежата към отвора и за да се подсигуря зда не мине вода през вентилатора сложих допълнително ламарина Ако случаино счупите една или повече щипки първо проверете дали има от тези в най близките автоаксесоари за тези не са точно оригиналните но пасват точно . Накрая по горния ръб на черната пластмаса аз сложих дебел слой силикон за да прилепне хубаво в горния край и да няма просвет там тъй като той остава и се запълни с силикона И не на последно място се махат чистачките след щипките като аз белязъх положението им с маркер върху черната пласмаса ето го силикона Дано съм бил полезен на някой. Ето и ламарината снимката е на колега аз забравих да снимам закрепя се с самонарезни винтове.
  3. 1 точка
    Уважаеми модератори, след като сте ми премахнали обявата в раздел "продава", бе редно поне, преди или след това, да получа някакво известие или обяснение по въпроса. Нека се уважаваме взаимно и да ценим времето, усилията и труда на другите!
  4. 1 точка
    Коментар към Ravenol VMP 5W-30: Коментар към заводското масло:
  5. 1 точка
    Здравей, включвам се и аз!Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSO SAE 0W-30 - една туба от 5 литра Стойност на поръчката: (€42.95*0,95)*1,9675=80.30 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в понеделник (01.10) (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване:  - чрез Куриер Пращам лично за данните. Благодаря!
  6. 1 точка
    Несъмнено това е свързано с газовото и настройки те ,чистя го така защото обезмаслител разтваря черната мръсотия като изчакаш и пръскаш с спирт днес излезе мръсотия за 300мл спирт.За това е добре да се свали пръска с обезмаслител и под течаща вода ето снимките от днес Вижда се става направо бяло вътре,преди ги чистих с споменатите спреьове ефекта не беше същия.
  7. 1 точка
    Да изтупам малко темата. Така, проблемът с EVAP purge клапата е решен. Работи както се очаква - на студен двигател не отваря докато температурата на двигателя не достигне 60 C, след което започва да отваря и всмуква парите от канистъра. Имам и ново наблюдение, след шофиране с по-висока скорост и повече газ, след като оборотите паднат до около 800-1000 в един момент STFT както е бил 0% изведнъж става -8%, -10%, -21%, -8% след което се връща на 0%. Това се случва за около 4 - 6 сек. Някой ако има идея, нека да сподели на какво може да се дължи. Аз имам предположение и го отдавамна връщане на част от горивото в смукателния колектор (темата я дискутирахме с колегата Markony), което е така наречения икономичен режим, но това явно води до натрупване на газ в смукателя и обогатяване на сместа.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Не мисля, че третия стоп може да има отделен предпазител, логично е да бъде свързан заедно с другите две стопсветлини.
  10. 1 точка
    @ hondec Здравей, на предната кола слагах точно такъв теглич, автоматичен (демек де лесно свалящ се, а не закрепен с болтове). Самото слагане не е сложно, но трябва да се свали задната броня и теглича обхваща и куката за теглене. Минава над ауспуха и по спомен се закрепва и над него също. Теглича дойде окомплектован с каквото си трябва, може би само окабеляването изглеждаше малко менте, както и фирмата където ме насочиха за монтаж. Така и не ми стана ясно за какво е един куплунг, до който се стига като махнеш лявата странична пластмаса на багажника. В документацията се споменаваше като куплунг за свързване на теглич, но имаше нещо криминално в него - май бяха само 2 кабела в самия куплунг. Теглича пасва идеално на оригиналните отвори с вътрешна резба в рамата. Проблема при мен беше, че тези отвори не бяха затапени заводско и ги намерих пълни с мръсотия. Почистих ги колкото беше възможно и реших да прекарам резбите още веднъж с метчика. Не помня какъв размер беше точно, но се оказа нестандартен и докато намеря подходящ бая зор видях..... Ако реших да си го инсталираш сам, огледай болтовете и бъди готов с метчик, за да не губиш време. Аз моя теглич така и не го закачих за светлините. Ползвах теглича само за един захват за велосипеди, на които нямаше светлини. В това отношение не мога да помогна. В Ескадра бях гледал по едно време ел. инсталация на Босал, дето се продаваше отделно и не беше скъпа, но като проверих на място, се оказа че вече предлагали тази инсталация само ако си купиш и теглич, отделно не. И ударих греда. Сега и на мен ми предстои да слагам теглич на новото Цр-в и ако не мога да намеря втора употреба оригинален, ще сложа пак такъв. А,а - задната броня се реже малко. Реално се изрязва едно малко парченце около куката за теглене. Мисля, че имаше даже шаблон за рязане в комплекта. Аз си мислех, че ще стои грозно, ама не е така. Изглежда добре според мен. Надявам се, че съм бил полезен. Извън страната съм и нямам редовен добър достъп по Интернет, но ще следя темата и съм на линия за други въпроси, ако възникнат. Поздрави
  11. 1 точка
    Какво прави @Japanese fever когато започне безмислена дискусия: 1. Измисля си опорна точка 2. Отваря Гугъл 3. Започва да подава фрази докато намери нещо, което подкрепя тезата му (без значение за 4. Пуска линкове и цитати докато на всики им писне да спорят 5. Когато неминуемо бъде оспорена опорната точка повтаря 2, 3 и 4 с коренно различна опорна точка 6. Това се повтаря докато не се заключи темата, бъде докладван от потребители, получи бан или всичко изброено За да не съм офф - в темата се обсъжда масло за скоростна кутия на ЦРВ втора генерация. Спортно каране с такава кола гледах само на един клип в YouTube на Нюрбургринг май и не завърши много добре. Мисля, че е ясно препоръките в темата за писта ли са или за ежедневка. А пък да се намесва 75W90, за да налива масло () в спора си е направо престъпно и обърква колегите, което доста често се случва.
  12. 1 точка
    Сумата е събрана благодарение на потребителите на oil-club.de Черпя информация и от двата форума. Shell Helix Ultra 0w-30 Professional AV-L в SAAB 900 turbo 16 (B202L) след 10362км и 19236км. След първия тест е решил да продължи до 15-20хил км. Забележете, че колата е на над 630 000км:
  13. 1 точка
    Съвсем скоро в oil-club.ru ще се появи VOA на това масло (сумата е събрана; чака се анализа).
  14. 1 точка
    Първоначалното масло HELAR SP 0W-30 е доста встрани от правилния избор. Да, стъпнало е по характеристики на ACEA A5/B5 маслата, но смазочната норма която се изисква хич я няма. Да не говорим че цената на специфичното масло по VW 503.00/506.00/506.01 е една от най-високите (към 35 лв?). Скъпо е защото в частност е за специфичните R5 и V10 TDI на VAG. DURANZA LSP 5W-30 е един от правилните избори за този двигател, понеже едни от спецификациите упоменати в сервизната книжка са ACEA A5/B5, A1/B1. Това което трябва да се знае за него е, че маслото е от типа Full SAPS формула и защитата на катализатора е занижена към днешен момент (доказва го API SL, чиито нива на фосфор са още твърде високи...). XEDOZ FE 5W-30 има страхотни характеристики, но за съжаление смазочните норми за този двигател са само по ACEA, а не по API и/или ILSAC. POLY TECH 5W-30 с малко побутване се вмества в препоръките и е отличен избор. Няма конкретно никаква норма черно на бяло по ACEA A5/B5 (не може и да има защото е с висок HTHS) или A3/B4, но пък има по ACEA C3. А двигателните тестове на ACEA C3 са същите като на ACEA A3/B4, даже има и Fuel Economy такъв с около 1,1%. Т.е. в случая спокойно можем да сложим масло по ACEA C3, което надвишава другия тип изискана категория като ACEA A3/B4-04. Отделно това масло е Mid SAPS формула, ще предпазва катализатора повече и ще старее по-бавно (API SN). Аз също съм за него. Поздрави.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Фабрично е така, просто къса клечка.
  18. 1 точка
    За префейса - 16-ки (205/65/16) на 2.2 бара, 15-ки (205/70/15) на 1.8 бара. В момента съм с ОЕМ-ските алуминиеви джанти (16-ки) и с бусови гуми, и за да не ми падат пломбите както спомена колегата ги карам и тях на 1.8. Преди седмица минах през доста сериозен офроуд - буквално върху ръбовете на едър каманак, под наклон, без никакви щети по гумите и джантите.
  19. 1 точка
    Сумата внесена по сметката в Пиреос Банк Поздрави, Емил
  20. 1 точка
    Здрасти, трябва да разопаковаш пластмасата от вътрешната страна и ще имаш достъп до силикона с който е залепено стъклото. Викаш някой да полива от вън с маркуч, а ти с фенерче се блещиш от вътре и локализираш проблема. Купуваш силикон и пълниш, след един ден, повтаряш процедурата и се кръстиш да си уцелил дупката. Успех!
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    Плафоните трябва да светят и отпред и отзад при отваряне, на която и да е врата...
  23. 1 точка
    Няма да се разберем така. Искате да превърнете проблема с неработещите Ви плафони в проблем на нас, дето си ни светят. Айде много Ви моля да си оправите светлините в купето, а не да пускате мухата, че е нормално да не свети при отворена врата и да почне някой със светещ плафон да ровичка, да си троши щипките и да си окъсява инсталацията
  24. 1 точка
    Само за протокола: Няма 1.4 двг. Колата е JAZZ 1.4 i-dsi но двигателят е L13A и е 1339сс. Същото е и при Civic 1.4 i-vtec. Двигателя също е L13, но i-vtec.
  25. 1 точка
    "Ако всичко изглежда под контрол, значи не се движиш достатъчно бързо." - Марио Андрети
  26. 0 точки
    Отвърнала жената от горния виц
  27. 0 точки
    -Скъпа, гъбите са страхотни! От къде взе рецептата? -От Агата Кристи, скъпи.
  28. 0 точки
    Бе написали са фосфорен бронз ма пише и рено. Gl4+
  29. 0 точки
    Прибира се блондинка у дома и пита съпруга си: - Къде са децата? А той и отговаря: - На английски. А пък тя: - Оффф, ОК, Where are the children?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...