Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.08.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Звукоизолацията се поставя на стандартните места...навсякъде.Спазва се само едно правило.Колкото по-нагоре се качваш,толкова по-тънка става изолацията ,за да се мести центъра на тежестта на купето надолу.В този смисъл на тавана се лепи 1,5 или 1,8мм ,а по дъното 4-12 мм. Панелите са със собствено висококачествено тиксо и не се ползва допълнително лепило.Ще се опитам да ти заснема целия процес..
  2. 2 точки
  3. 1 точка
    Момчето е от бургас и е много точно тел и име мога да дам на лично. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
  4. 1 точка
    Нещо се смахнало изглежда, но ето ти го:
  5. 1 точка
    Първо смени маслото на задния диф с оригинално на Хонда и ще видиш дали след 500/1000 километра, това стържене няма да изчезне. Обикновено се оправя всичко,ако остане обаче частичен шум, отново се сменя, но това после. Потърси тук теми, свързани със задния диф - има доста изписано по въпроса.
  6. 1 точка
    То е ясно, но за протокола - маслата получени. Всичко е точно както винаги!
  7. 1 точка
    Пробвай по този начин:
  8. 1 точка
    1.https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html 2.https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html
  9. 1 точка
    Здравей! И моето е така, но още не съм го разглобил. Крушките се водят T3. Виждам че си от Варна - Има ги в Гарвана за по 1,80лв бройката или 10 броя за $2,60 в Алиекспрес - Линк
  10. 1 точка
    Радо бъркаш с това : 2005-2007 - N22A1 - фейслифт на CRV gen,2 Точно N22A2 са си всички. Към колегата задал въпроса - като вдигнеш капака и си пред колата,в дясната долна част на блока,близко до кожуха на съединителя, на една правоъгълна отливка от блока, боядисана в червено, го има изчукан въпросния номер.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Дизеловото ЦРВ е само фейслифтово и е с N22A2. Нека по-запознатите да ме поправят ако греша.
  13. 1 точка
    @Markony Може ли да споделиш или да сложиш снимки още по-добре на местата на които си залепил въпросната звукоизолация? Също с какво лепило я лепиш?
  14. 1 точка
    Ето я визитката с телефона, на човека от Варна: Досега умишлено не съм я споделял публично, но който е питал на лични, винаги съм дал координатите, защото както очаквах,(а и се получи в една подобна тема), един индивид, се направи на голям разбирач, при опит да му помогна и наговори хиляди глупости и безпочвени обвинения по мой адрес - но да е жив и здрав. Дано човека от Варна, помогне на повече колеги и дано и те да са доволни, както мен.
  15. 1 точка
    Тежките фракции за сега проявяват тенденция за сформиране на ядро. Дисперсията е много добра. Маслото абсорбира замърсяванията равномерно. "Уплътняването" на замърсяването е добре видно от снимките на просвет. Хубава серия се получава
  16. 1 точка
    В Варна само на платен паркинг три пъти са разбивали колите ми и Хондата също нищо не оставяйте на седялките дори покрито с плажна кърпа, ако е на паркинг до морето винаги има някой да следи какво правите и оставяте в колата и когато се върните хоп прозореца счупен.Внимавейте много когато сте в Варна особено сега когато е претъпкана и всеки е отпускарски настроен и разсеян.
  17. 1 точка
    Айде малко да съживя темата, вчера си поиграх на бояджия. Ето резултата: За пръв път боядисвам и на места си личи Действах по следния начин: облепих с хартиено тиксо, нищо не съм свалял. Минах с шкурка, за да "набраздя" пластмасата, после чистене и обезмасляване. След това пръснах с грунд за пластмаса и накрая боя черен мат. Общо излезе 25 лв. и 6 часа работа.
  18. 1 точка
    Знаете ли какво правят "пилотите" на бмв, когато изпреварят Хонда?? ......Изключват плейстейшъна и си лягат!
  19. 1 точка
    Нищо не се товари по веригата. Предпазител, е силно казано. Това е един обикновен терморезистор, с повишаващ коефициент на съпротивлението, при повишаване на тока. Наименованието му е - позистор. Той би се задействал, ако по някаква причина, електромоторчето започне да консумира по голям ток от предвиденото ( това се случва обикновено при късо между намотките на ротора) , така започва плавното нарастване на съпротивлението му, както и нарастване на температурата му. Известен е още и като самовъзстановяем предпазител, защото след като изстине, си възвръща работната температура, съответно съпротивление. Елемента е напълно ненужен и един най обикновен мост, решава проблема. Някой пък в другите теми имаше проблем със откл/закл. на багажника - проблема е абсолютно същият и е предизвикан в основата си, да отидете и да хвърлите една шапка пари, за нова част!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...