Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.05.2018 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте, реших си проблема. В сайта https://radio-navicode.honda.com/ въведох рама с американски номер, примерно JHLRD78893C049833, zip code - американски, примерно 33614, американски номер, примерно 202-555-0106, въведох моя e-mail, и серийния номер на радиото, който го изписва на екрана след като натиснете 1+6+включване. По този начин го излъгах, че колата е американска и ми даде кода, отговарящ на серийния номер на радиото. Благодаря на всички съпричастни с проблема ми
  2. 2 точки
    Относно горното. Щеката за масло при баварците има двойна функция. Зиме с нея се мери и нивото на снега. Ако е наваляло до минимума, може да се кара, обаче ако доближава максимума, вече е непрепоръчително.
  3. 2 точки
    Нещо по-различно - А бе, чудя се днес... през зимата BMW-то спада ли към категория "недвижимо имущество" за застраховката?
  4. 2 точки
    Как си направих нови тасове / капаци / за джантите на Хонда Хибрид 2008. И защо ? Когато я закупих единия тас беше без алуминиево покритие. От сервиза искаха 98лв. за бройка. Това ме амбицира да си ги подменя. Закупих стара плака от печатарска машина за 2 лв., разчартах и изрязох кръговете. Огънах "не фабрично" и закупих лепенки с лого за 6 лв. четири бройки. Вижте снимките. От Хонда да не се сърдят , че продават толкова скъпо !
  5. 2 точки
    Още едно мнение за масло или мерене и темата ще зачезне. Моля.
  6. 1 точка
    Брей, могат да минат месеци докато човек се сети за темата си, ма нъл караме Хонди. Петък сутрин, рязко спиране от 70 с обратен завой (возя синковеца, но всеки е решил че другият ще вземе школската раница). Бек ту хоум и спринт към даскалото. Не слизам (той вече стига бутона на отворената 5-а врата) и отивам на работа. Там вече, отварям вратата и ме лъхва миризма на феродо. Съединител нямам, значи е от спирачките - заден ляв диск ЛИЛАВ и ОХ ОХ ОХ. Миналата година беше десният. Аз им бях "дигнал мерника", че и без това са под 7мм, но баш петък (преди празничното пътуване), някак нелепо, но пък и слава богу. Гледам темата със спирачките -там сме до никъде (няма категоричен отговор кое е "дъ бест" и "прайз френдли"). Не звъня -направо отивам до комшийското сервизче - Пичове спасявайте, утре пътувам. Имат ми досието, давам ключа и "пак то уърк". Ясно е че ще сложат каквото има на тезгяха, или в близката околия. Принципно им имам доверие и викам, "кът шъй гарга - да е рошава". Нови задни дискове + накладки, ремонтни комплекти за апаратите и нов ДОТ4. Звънят след час с варианти: едното спирало по-добре, но щяло да скърца, другото било на 3 дни път, буталце намерили само 1 ... Бе давай, нещо слагай, че път ме чака. Следобед колцата готова. Ревизирани апарати (на десния само семеринките , а буталото и 4-те водача с маншоните ОК), нови тави + спъначки и фреш олио. Това + труд ми отне 270лв. Колата тествана, резултата приемлив. Спира "по-мазно" и все по-добре (нали се напасват). Хранех надежда и че педалът ще се втвърди, но си е все така "комфорт тайп". Важното е че буталата са със сантиметър по-навътре в апаратите, щото с какво и колчаво на размер карах, се вижда по снимките. Какво е новото -пак по тях. Не знам колко ще се разработват, но забелязах наноси от накладките по браздите на дисковете??? Дано изчезнат скоро че ми напомнят стриите по бедрата на застаряваща красавица. Старите пък трупаха контурни отпечатъци от накладките. Предните са огледални и на около 20 000км, но за 30 месеца от как я имам и техните накладки са преполовени. Принципно карам майсторски (без излишни спирания, но не всички в трафика са така), а и смененото е консуматив - ко да го прайш. Дано се окаже адекватно. Друго лошо по колцата няма, освен че някой калпазанин ми е жулнал "уеко" (под дясната пръскалк) предната броня, но пък аз сторих същото на задната (с едни кашони), та ще се пипа финишинг. Бе проза, градът и е тесен, чака да я "разпаша".
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Аз си взех точно тази навигация - и може да се каже че съм доволен, с изключение на няколко забележки: 1. слаб Wifi 2. блутут-а - ако всeки път се закачам за един същ телефон е Ок, но ако го няма този телефон, а трябва да закача другия трябва ръчно да отида и да му кажа да се закачи. Т.е. жена ми кара всеки ден колата и за нея няма проблем, но като се кача аз - трябва ръчно да закача моя телефона - търси винаги последно закачилия се телефон. - но с това се свиква. За разговорите - ползвам вградения микрофон - чува се няма проблем - просто се свиква на къде да си насочиш гласа ( мързи ме да сложа външния). Обмислям да закача този вградения в колата м/у плафоните, но още не ми остава време да го измисля. А за страничния шум - във всяка кола го има особено като караш по бързо. 3. понякога забравя обучен бутон от волана и се налага да го запиша на ново, макар вече да е записан един път. 4. мин. яркост на дисплея може да те дразни при вечерно каране. - ако например ползваш Waze , gmaps .... 5. Ако искаш да си ползваш оригиналната камера за задно виждане, ще трябва да сложиш понижаващо захранване от 12V на 7V, иначе ще я изгориш. А за суббуфера - той си е вързан към усилвателя на колата, така че си работи и звука като си го нагласил - е Супер. Много ме кефи виж схемата по-долу за повече инфо:
  9. 1 точка
    Имаш крава - пиеш мляко. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/34244-honda-civic-type-r-popadna-v-rycete-na-piloti-ot-formula-1/
  10. 1 точка
    Не "сте", а "сме". Форумът е виртуално общество, където всеки (трябва да) има своя принос. Иначе не става работата с изяви от типа на "отдавна не съм влизал, ама да ви питам нещо сега". Иначе готина тема, от която и аз чак сега видях, че има ръководство, че последно само pair-нах телефона в CR-V-то, ама звук нямаше.
  11. 1 точка
    Това е от кола регистрирана февруари 2009 и километрите са от 2015,демек преди 3 год и ама въобще не доказва реалните км.
  12. 1 точка
    Карай с гъша лой, ако искаш, но стига си налага мнението, моля те. Е от такива като теб, слава богу, механиците са заринати от работа.
  13. 1 точка
    Моята е фейс беше с полукожения салон без мрежи. Сложих кожен салон, който беше от англичанка с мрежи, махнах ги и си сложих задните капаци от оригиналните седалки.
  14. 1 точка
    1. Маслото за тоя Jazz, указано от Honda, а също давано от всички производители на масла е: 5W30, отговарящо на спецификации: API SN и ILSAC GF-5. Също указано от Honda - сменя се на 5000 км. или 6 месеца, което настъпи първо. Всичко друго е "приказки от 1001 нощ"! И всеки сам си преценява какъв мармалад да прави в двигателя си. Виж пост #1199 в темата за маслата: https://forums.hondabg.com/topic/104671-faq-2двигателни-масла-обсъждане-2-част-втора/?page=30&tab=comments#comment-1057519579 VAG - групата си има собствени изисквания и спецификации, на които трябва да им отговарят маслата (например VW 502.00 / 505.00 и т.н.). 2. Относно веригата - изкарала си е живота... Колата е на 15 години, значи на 300 000 км. Мисля, че веригата се сменяше на 200 - 250 хил. Сменяй я, както те е посъветвал fenabg. 3. Това с придърпването е всеизвестният описан проблем при всички Jazz - "нов внос", а именно: задръстени пътища на EGR. Особено на плочката, на изпускателните колектори. Може да има също и изгоряла бобина (те са 8 на брой), а също и дефектна свещ (и те са 8 на брой). За свещите най-евтиния и същевременно добър вариант е: Brisk DR15YP-1 Code: 1401 - PLATIN Brisk P2 Code: 1620 - IRIDIUM PREMIUM+ http://www.brisk.eu/catalogues/spark-plugs/filter/auto/4762,4763,4764 Отиваш на доказан майстор - fenabg в Дупница, или Слави от Овча купел и правиш пълна диагностика и първоначално обслужване.
  15. 1 точка
    Може да е рейка (между двата червяка), трудно се хваща , но някой да хване кормилната щанга и да я клати, ти стой в колата и слушай за звука. Това се получава като караш леко на 1ва по павета и караш съвсем бавно се чува едно хлоп-хлоп-хлоп като от биалета. Трябва да се провери! решението е Грес през тапата над червяка...
  16. 1 точка
    @daniel-atanasov Виж сега, то и аз мога да ям само Макдоналдс и Дюнери, и пици ама сещай се след това какви ще сам и вътрешностите. В началото няма да е проблем, ама след време туто финито. Та така и с 15в40 и с 10в60. едит: тя колата и с М10д ще работи, въпросът е как ще работи ?
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Така нареченият Range е нормално според мен да дава променливи показания, защото се изчислява на база на средния разход през последните n километра и оставащото количество гориво.
  19. 1 точка
    Затова трябва да приготвиш едни 2000 лева за "скъпите консумативи" ако си купиш такава. Относно положението със закона за забрана на дизеловите автомобили, не вярвам че хората ще се юрнат да продават автомобилите си на безценица.
  20. 1 точка
    Е да де.. До 200-250к са евтините консумативи. После идва времето на скъпите...
  21. 1 точка
    Лично мнение...200 000км(реални) за дизел са супер малко, било то и бензин! Ако са реални е цвете направо! Виж, ако беше казал че е на 500 000 или милионник, това вече е друга бира. Успех
  22. 1 точка
    Здравейте колеги. Първо искам да се извиня, че не съм много редовен във форума но просто с работата и другите хобита не ми остава много време за писане. Преди време ви занимавах с моя проблем и сега искам да ви разкажа развръзката която настъпи едва днес. Така след като от сервиза на Хонда в Горубляне ми обясниха, че кардана ми не става за нищо и че ще трябва да си търся нов защото за този нищо не може да се направи аз бях принуден да го сваля от джипа и да карам така. Наред с този проблем бяха на лице и други дребни неща тампони и тн. както и рейка за рециклиране. Всичко по колата беше поправено през лятото като сега само за рейката треперя защото се чува някакво тропане баш от нея а няма и 5 месеца от както я правиха. За кардана така и неоставаше време а когато такова имаше парите не стигаха за да се захвана с него. Последния месец обаче успях да заработя малко повече кинти и реших да действам. Кардана беше свален. Обадих се във фирма Феликс препоръчана ми от колега тук във форума. От там ми казаха да им донеса кардана да видят какво е правено по него и да ми кажат какво може или не може с този кардан. Вчера към 16:00ч им го закарах на място. Момчето видя какво е правено позачуди се и ми се извини от името на колегите си по другите сервизи за състоянието в което ми е кардана. Каза ми, че каретата са повредени от флекса и заварките и че няма гаранция а и не биха ги правили в това им състояние. Решението беше нови карета. Каза ми цената която е 110 лв на каре със работата и частите. Общо за двете карета 220лв. Така или иначе зима идва и аз нямам избор трябва да извадя още едни 220 лв за същия кардан. На следващия ден в 12:30 ми се обадиха да ида да си взема кардана. Написаха ми гаранционна карта за срок от 6месца и ми връчиха доста добре изглеждащ кардан. Боядисан, почистен и спретнат дразнеха само резките от флекс при предишния ремонт но ще го преживея стига да не ми тресе колата като каруца. Веднага след като натоварих кардана се отбих в сервиза където го бяхме сваляли пролетта за да го монтирам. СЛед 20-тина минути бях вече за проби и ооо ЧУДООООО. Колата не тресе, диференциала, тампони, лагери и всичко друго което се изреди като възможна причина магически се оправиха щом сложил отремонтирания както трябва кардан. Неможех да се накефя как отлепя моментално от мокрия асфалт. Цяло лято треперех да изляза от пътя за да ида на риба и да не ме завали и да си остана там. Хората да ми се смеят, че ходя пеша а те с леките си коли спрели до водата и тн. и тн. Да не говорим, че щяха да ме размажат на едно кръстовище заради боксуването на предните гуми. Немога да си позная колата сега след като и 4-рите и колелета вървяр в сихнрон и имам усещането че държа всяко едно от тях в ръцете си. Благодаря на всички колеги отделили време за въпросите ми и моят проблем. Надявам се това да е краят му и сега цяла зима да си ходя за риба без да се шашкам от преспите и снега.
  23. 0 точки
    На пресконференция, Ким Чен Ун обяви, че Северна Корея ще приземи човек на слънцето до 10 години. Един журналист от последния ред се провикна: Но как така, температурата на повърхността на слънцето е хиляди градуси по Целзий. Никой не може да го доближи дори на 10 милиона километра. Публиката в залата беше шокирана от наглото предизвикателство на репортера към Вожда и изпадна в дълбоко мълчание. Но вместо да арестуват "наглеца", Ким помисли малко и отговори: "Ще се приземим през нощта". И всички Северно Корейци които в това време гледаха телевизия избухнаха в бурни аплодисменти. В същото време във Вашингтон Доналд Тръмп и екипът му също гледаха пресконференцията по телевизията. Когато чу какво казва Ким, Тръмп се присмя: "Какъв идиот всички знаят, че през нощта няма слънце". Антуража му избухна в бурни аплодисменти.
  24. 0 точки
    Ти като беше в сервиз за смяна на маслото, майсторите не ги ли попита? Маслото което източихте как изглеждаше? Имам предвид, старо и черно или сравнително бистро? Сигурен ли си в маслото което са ти сипали? Щото ми е странна тая добавка дето ще опъне веригата за да не трака. Аз поне за такова чудо не съм чувал. В един момент като затопли колата и разбие маслото все ще се чува. Ма това си е моя теория. Що не опиташ за сложиш 15 в 40? Възможно е преди това да е карана с по-гъсто като вискозитет. Аз си пукам 15w40 на всичко дето карам и до сега ядове съм нямал. Само на сивика сложих някакво по тънко, ма си го купих от чужбина. При него също нямаше ядове. Сменям го на 7-8 хиляди, без значение от времето. Абе дано да се оправи с по-малко пари колата. Никак не е приятно това дето се е получило. Пиши ако имаш резултат, че ми стана интересно. П.С. Това, че е от Швейцария не означава че задължително трябва да е изгнила. Напротив! Като почнат дъждовете ще видиш дали се пълни отзад с вода. Дано уплътнението да е читаво и да си остане суха.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...