Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.04.2018 in all areas

  1. 3 точки
    А гугъл какво казва по въпроса? Провери ли? P0304 https://www.autocodes.com/p0304_honda.html https://www.youtube.com/watch?v=l1BNGhDj6rg P0339 https://www.autocodes.com/p0339_honda.html За P0304 - повредена бобина на 4-ти цилиндър, или свещ на 4-ти цилиндър. P0339 - сензор разпределителен вал, или пореда в стартера, или повреда в запалителната система, или слаб акумулатор. Залагам на това, че ако отстраниш причината за P0304, ще изчезне и P0339 Успех! ... и ползвайте гуглето най-напред.
  2. 2 точки
    Смених ги ! Само за сведение - могат да се сменят, въпреки че пречи шенкелът, но главичките на шпилките трябва да се поошмиргелят и става. Смених и на двете главини по една скапана шпилка и всичко е наред. За бургазлии - шпилки купих по 4 лв парчето от магазина на "Ив.Вазов" 69 /японски части/ - ОЕМ 90113-SA0-006
  3. 2 точки
    Най вероятно е запушен отдушника на резервоара.
  4. 2 точки
    От миналата седмица с ей тая красавица: P.S. Още не мога да и се нарадвам на цвета
  5. 2 точки
    Оказа се, че е от маслото за хидравликата.. Имаше пукнат маркуч при който изтича маслото и количеството масло беше на минимум. Освен това разбрах, че хидравличното масло на този двигател трябва да се сменя на 20 000 км. и само с оригинално на Хонда - 1 литър е 40 лв. Смених го и нещата се оправиха.
  6. 1 точка
    Здравейте! Искам да предупредя всички да имат едно на ум, при покупка на тампони за предни амортисьори на Sachs. Средната им цена е около 90-110лв парчето без отстъпка. След смяната им, колата почна да трака зверски! В движение звукът е ужасяващ! Монтирах и амортисьори на тази марка, но за сега не мога да дам мнение. Първо трябва да елиминирам тези звуци.
  7. 1 точка
    Хронологично, от 2004-а г. до ден днешен, в семейството ми: Сивик 5. Сивик 6, англичанка, 3 броя. CR-V 1, 2 броя. Акорд 6. Сивик 9, 2 броя. CR-V 2. Джаз 1. Всички имаха/имат auto режим на шоф.стъкло и в двете посоки. Почти 10г. работих в център за ГТП и не съм виждал кола с auto режим само в едната посока. Обучаването на auto режима е еднакво за всички модели и генерации Хонда. Няма отделен предпазител за auto. edit: Копче, на което пише auto при натискане/дърпане се усеща щракване. Ако няма щракване, има проблем с копчето и най-вероятно контактните пластини не се докосват, за да задействат auto режима, или има друг ел.проблем по веригата.
  8. 1 точка
    Аз преди време бях питал Слави заради газовата, и той също ми каза, че се сменява само при проблем.
  9. 1 точка
    Аз съвсем изключих, че е почивен ден. Ще поръчам в Сряда на 2-ри Май Мисля, че 1 ден няма да е фатален за никого?
  10. 1 точка
    Намерих си фар и броня, общо 240лв...
  11. 1 точка
    Гумата е леко "стречната" не е нищо фатално,няма да скъся живота И,първо-колата е лека и няма такъв зверски натиск и второ съм със сток камбър Калниците тия дни ще ги ролна. И пак казвам,че по-широка гума изглежда супер грозно.
  12. 1 точка
    Нормална цена на фейсов екзекютив 2.4 за мен би била 12 000лв таван. Както обаче ще се убедиш ако решиш да влезе в "сектата" цените ги определят няколко човека на пазара и няма мърдане. Появи ли се Акорд 2.4 фейс, цената е 14-14 500. Единствения шанс да вземеш нещо по-евтино е да рискуваш с кола от някоя случайна автокъща, сам да си внесеш или да дебнеш да вземеш от някой човек, който си продава автомобила на зор. Не че ти пожелавам, но по-късно ще се убедиш, че и положението с части втора ръка е същото. На пазара са 3-4 основни играча, които дават идентични цени и за някои конкретни части е съвсем нормално да ти поискат х4 или х5 спрямо същата част на БМВ, Ауди, ФВ и т.н. Също така е добре да имаш предвид няколко неща конкретно за 7ма ген Акорд: На дизела е много вероятно на теб да се случи да смениш веригата, което само по себе си е е нещо фатално, но виж тази тема : "Звук след смяна на вериги Акорд 2.2i-ctdi". Съвсем спокойно може да похарчиш 8 бона за един дизелов екземпляр, след година две да му смениш веригата за 1000лв и като вземе да вие на умряло като на клиповете от темата, какво я правиш тази кола? Ни продаване има в това състояние, ни каране. Поне мен би ме побърквало това. За бензина и автомата. Рейките имат склонност да се прецакват и почти не могат да се рециклират. Евентуално ако се хване в много ранен етап и пак не е сигурна работата. Хидравличните маркучи също са слабо място и струват майка си и баща си. И тях разбира се не могат да ти ги изработят в някой завод за хидравлики и да ти сложат само оригиналните накрайници за 60-70лв както би станало на почти всяка друга кола. Само оригинал! Ако пробваш с алтернатива или по описания от мен начин се започва пак едно виене, насичане на волана и т.н. Автомата може и да е супер здрав, но стане ли му нещо НЕ се рециклира или поне тук не знаят как. Провери си колко ще ти поискат за авт. кутия втора ръка, че да не ти стане лошо. Не искам да излезе хейтърски поста, Акорда си е много хубава кола, относително здрава за годините, в които е произведена. Не толкова здрава колкото Хондите преди 2000г, но и по-надеждна от разни Аудита и Фолксвагени от тези години. Просто има някои неща, които трябва да се вземат предвид и известна доза търпение, когато си търсиш някоя част защото масово всичко различно от ролка, рекъм, диск, накладка е на слад и се чака 2 седмици, а части втора ръка по-добре да си поръчваш от Англия и да ги чакаш, от колкото да пълниш гушите на джамбазите тук, които са останали с впечатлението, че продават Бентлита на части.
  13. 1 точка
    Пуснал съм запитване до ато24 дали скоро ще имат налични 1л бутилки Петро Канада СС 5в30. Ако ми отговорят до понеделник, че ще имат скоро ще се включа в следващата поръчка, ако няма да имат скоро ще поръчам 4л туба. Ще бъде ли късно понеделник до края на деня да преведа парите ако се наложи?
  14. 1 точка
    В момента най-външната част на джантата идва наравно с калника,ако сложа по-широка гума и тя ще седи наравно с калника и изглежда като валяк. Сега седи много добре и като е скосена гумата позволява да сваля още колата
  15. 1 точка
    вече е с джантите гумите са 185/55/15
  16. 1 точка
    ELRING гарнитура клапани вече две такива сменени протичат след 4000км още на 3000 омазнява на 6000вече хубаво е текнала при свалянето станали но дърво мисля че първата беше нещи от сорта КОРТеКО или нещо подобно,сега VICTOR REINZ комплект вече 5000км и мястото е доста сухо.Въпросния о пръстен смене и там вече е сухо ,глухите гайки сменени с нормални гайки с борд и възможно да се притегне там добре и вече не тече.
  17. 1 точка
    @note съжалявам за много късния отговор! Части "Delphi" - 100 лв от вносител, смяна труд - 50 лв, реглаж на предницата след смяната - 25 лв. Иначе оригинални от Бултрако, само частите около 350 лв, с монтаж и реглаж при тях тотал сумата ще е над 500 лв. Монтажа им се плаща на час - около 65 лв, и реглажа е 66 лв. Надявам се, че съм бил полезен. Поздрави
  18. 1 точка
    Ще искам Ravenol FES SAE 0W 30 2x1L и 1x4L. Общо е 77.85 EUR x 1.9675 -5% прави почти 146 лв. Вече съм пуснал превода.
  19. 0 точки
    Дойде време да се разделя с прекрасния си прелюд по който отидоха много време,нерви и пари.Хич не ми се ще,но когато имаш големи планове трябва да правиш и по някоя и друга жертва.Подробна информация за всеки проблем и модификация ще намерите в темата ми: http://preludebg.com/forum/9-83-1 На кратко: 4 ген,H22A5-185 коня,олекотен маховик,изпускател от акорд TYPE-R,всмукател от Prelude TYPE-S,пълен ребилд на 30 000км,нови по поръчка изляти железни ризи с подходящи сегменти,всички лагери гарнитури,семеринги,болтове на главата сменени.Генерация на 65мм вътрешно с проходно гърне.Платинени свещи спортни кабели,рисуван капак на клапаните.Всички части са от Америка и Япония.Предни дискове надупчени от америка,кожен салон с бродерия на облегалките,спортен волан.Изкърпена и боядисана преди 3 години.Тунинг музика с 900w усилвател и по-мощни колони,звукоизолация на врати и панели,затъмнени задни стъкла.Полиуретанови тампони навсякъде по окачването.Цена-6600лв,възможен е коментар,за сериозни хора и сериозен коментар.Има козметични забележки,от към вървене е перфектна ,бърза и яростна,за 10 000км нивото на маслото на щеката не помръдва.Снимки на нещата в темата.Телефон за връзка-0882 079 270 Още не съм я пуснал по сайтовете.С нея давам 4 зимни гуми с джанти и рази нови и стари части.
  20. 0 точки
    Днес направих доста сериозен ъпгрейд на моята, като я платих и я направих моя
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...