Jump to content
MilevUK

Важно: заводски дефект във въздушните възглавници

Recommended Posts

Днес ми смениха пасажерската възд. възглавница, след 2 седмици се записах да сменя и на бензиновия Акорд...

 

Извън темата- докато чаках, се разхождах наоколо и минах през шоурумовете на Фиат и Ягуар. Първите вероятно са най-евтините коли, имаше и по £5000 на изплащане.

При Ягуара цените бяха м/у £30000 и 40000...обаче ми падна каскета, гледах като бебе в лампа. Голяма красота и прецизност на изработка, особено вътре. Отвън новия стил на решетката не ми харесва кой знае колко, няма я и фигурката на ягуар, ама вероятно е заради киселото грозде...

Впечатлиха ме три неща:

   - Всички автоматици бяха с интересен скоростен лост, нямаше го...само черна, лъскава изпъкналост и пред нея написани скоростите хоризонтално. Един чичо дойде да ме пита с какво може да помогне, та го питах къде е лоста. Обясни ми, че при даване на контакт, лоста излиза нагоре и превключването става със завъртането на "топката", не се движи дори като джойстик.

  - Изключително тих двигател, не можах да позная дали е дизел или бензин...

  - За пръв път видях, че имат и "джип".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що и аз минах през Бултрако за смяна на възглавницата. Приемчика  -  едно момче, със широка усмивка. Взе ми талона, попълни си данните. (даже го накарах да ми провери информативно разни неща колко струват оригинални) Пред сервиза извика единият от майсторите, предложи ми или да стоя и да гледам ако се притеснявам или да се кача да пия кафе. След като ме извикаха от кафето, пописах сервизните листи, колата беше на паркинга пред хонда, а таблото от страната на ремонта ми беше дори изчистено с препарат. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия петък минах и с бензиновия Акорд, за час работа. Този път си исках и копие от документа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 3 месеца чакане дойде и моят ред. Според мен ме бяха забравили. Звъннах да питам какво става и отговора им беше: "Господине, идва до края на седмицата. Кажете кога е удобно". За около час го смениха + смяна на перата на чистачките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналият четвъртък и аз се вредих. Цялата процедура траеше около 40-50 минути. Само 2 седмици чаках за доставката на частта. 

 

А иначе ноември-декември някъде, когато се разбра за акцията, бях пратил запитване по email и тогава ми отговориха, че колата не подлежи на сервизна акция. Но преди 3 седмици като ходих за обслужване ми казаха, че все пак трабва да се подмени airbag-a :) Така, че за тези получили 'не' по email-a може да пробват отново за по-сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ти кажа, аз чакам 2-и месец част от Бултрако - отговор на въпроса какво става? - частта я няма в Европа и затова я поръчахме от Япония :| .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз първо проверих на honda.co.uk и понеже моята подлежеше на замяна на патрона на пасажерската възглавница, писах на Бултрако (от там е купувана колата) през формата за проверка на сервизни акции на страницата им.

Някъде сигурно 2 месеца (може и по-малко, но не много) абсолютно нищо (очаквах поне електронно писмо в което да кажат, че да, колата подлежи на тази акция, частта е поръчана и т.н., но не би) и изведнъж телефонът ми звънна. Оказа се, че ме тръси приемчикът на Бултрако. Уговорихме се за ден и час, отидох и смениха въпросния пиропатрон, дето е под свръхналягане. Казаха май два часа, но реално отне около един. При мен дори не си направиха труда да разкачат акумулатора, не знам дали така е редно, но пък то вече и няма значение.

Не мислите ли, че тази тема е по-добре да е в раздел Общи, че да я видят повече хора? Моята е 7-ма генерация Civic и подлежеше на въпросния ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акцията още е активна.Пускайте запитване на страницата на Бултрако. Ако сте включени ви се обаждат до 7-8 дена.Операцията трае 1 час.

 

http://www.honda.bg/?go=airbag_recall

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да уточним,само пасажерският пиропатрон ли е проблемен,защото на моята смениха само него..?Преди две седмици пак им пуснах данните и нямам отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен излязоха и двата,но те имат фабричните номера на възглавниците вързани с номера на рамата и проверяват.Не е задължително да са една партида и двата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акцията още е активна.Пускайте запитване на страницата на Бултрако. Ако сте включени ви се обаждат до 7-8 дена.Операцията трае 1 час.

 

http://www.honda.bg/?go=airbag_recall

До добавя и мойте 5ст. по темата.

Аз на хонда.бг съм запитвал 5-6 пъти в рамките на година и половина. Никакъв отговор!

Обслужвах си возилото преди година гаранционно при тях, не им хрумна да проверят, то и аз забравих да попитам (явно нещо не ми е било спешно да спасявам пасажера :oops: )

На място място преди 2 седмици попитах и поръчаха частта, сега чакам включване за смяна.

Та, препоръката ми е, забравете за този сайт! Питайте по телефона или на място ако ви е по път!

Редактирано от pln
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само преди час пуснах запитване на сайта и ми върнаха отговор. Излязла е възглавница на пасажерското място, поръчана е и сега ще чакам да пристигне. Ще ходя в Стара Загора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера писах на сайта на Хонда, днес съм сменени 2 пиропатрона. Благодаря на Бранко за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направиха ли някакви бели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не присъствах на ремонта. Утре ако ми остане време ще огледам. Трябва ли да очаквам нещо.

Редактирано от toni_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визуално поражения нямам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво точно смениха.Предварително се нагласих ,че няма да си вдигам кръвното ,но без скандал не мина.Не присъствах на подмяната ,но не съм и настоявал,понеже бях гладен и посетих чудесно кръчме на 500 метра от Бултрако Варна.

Шофьорския еърбег съм го сменял и знам ,че идва с кожата и емблемата от Англия.Струваше около 1000 евро. Беше на ЦРВ дизел ,но това няма значение - възглавниците са еднакви.Ако по сервизна акция идва само пиропатрона и го прехвърлят към кожата е едно,ако се сменя целия е друго.При мен кожата и емблемата са си старите.Трябваше да подпиша протокол за смяната на двата еърбега.... и там се започна.

 

Какво удостоверявам аз със подписа си и защо?

Аз не видях нищо от подмяната ...как да декларирам ,че възглавниците са сменени.

Събраха се хора,стана чудо.,,,

Вдигнах кръвно и жената започна да ме дърпа навън,но след малко тя се върна и продължи скандала.Не искаха да ми предоставят копие от протокола,защото било само за тяхна употреба.

 

Жената вика :Абе хора вие в каква държава живеете?Къв е проблема после да се допише във фактурата или протокола ,че дължа едни 20000 лв за ремонт.Върви доказвай ,че нямаш сестра. Съгласиха се ,че е безумно и направиха копие на копирна машина,защото в оригиналния документ наистина няма копие за клиента.

 

Защо винаги трябва да има адреналин като се ходи във фирмения сервиз?Какъв е проблема да се намерят специалисти ,управители,касиери,майстори...кадърни хора ,които да знаят какво правят?

 

Нямало ъпдейт за моя двигател,значи всичко било наред...

Абе момче, колата върти на стартер със запалени фарове,датчика за ниво на масло регистрира всеки завой..още 10-на фабрични дефекта,но няма кой да напише 2 реда софтуер и да ги оправи.

 

Трябвало да се долее масло,те можели да ми долеят и да платя 300 грама.Вдигам щеката ,маслото е 3 мм над минимума.Викам ,че няма нужда да се долива .Аз си наливам маслото точно до средата и за 5000км е изгорила 3 -4 мм.

Не-маслото трябвало да бъде на максимума,затова датчика за ниво на масло ми се включвал често.

 

Приключих разговора с усмивка, да спориш със стената е мисия невъзможна..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз им писах, на другия ден ми звъннаха, че ще поръчат пиропатрони и ще ми се обадят да отида да го сменят.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес дойде и моя ред, работа за 40 минути. Останаха следи от мазни пръсти, непочистени. Протокола аз трябваше да си го искам ... то било акция и било безплатно и на мен не ми бил нужен... и т.н. 

 

IMG_20171125_0953228y28OjngZW2ffuDIOW3p1

IMG_20171125_171139ltbKy7yjMGZGLlrSq90C1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След месец и половина, вече съм със сменен инфлатор на шофьорската възглавница. 40 мин от които работата реално беше половината, дугото престой в халето... Няма мазни пръсти следи, щети и прочее, само чиста и бърза работа.

При мен, фейс-лифт излиза само шофьрски за смяна, изглежда пътническия си е ок.

Всъщност, дано не разбираме дали работата е свършена :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз писах един имейл до някой си Спасов и след няколко часа ми звънна телефона да ми каже човекът, че са поръчали частите, които са за подмяна и до 2 седмици ще са при тях, когато ще ми се обадят за час за подмяна. Звучи разумно. Благодаря за полезната тема!

Редактирано от bbozhanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих, при мен за смяна са ето тези двете:

 

Front passenger's airbag can be over-pressurized

Recall: driver airbag inflator

 

Пуснах мейл до бултрако Пловдив.

Честно казано от четеното по горе не ми се дава колата в ръцете им, но ще трябва.

Мога ли да изисквам и дали ще ми позволят да присъствам на манипулациите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти позволят.

Забранено е присъствието на външни лица в сервиза.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ме абонират, това ме е страх 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега не съм чул някой да се оплаче от такова нещо. В крайна сметка, щом имаш такива опасения, можеш да потърсиш и други начини за решаване на проблема.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз писах на Бултрако Пловдив от официалната страница. Отговориха им:

"Към момента вашият автомобил е обект на сервизни кампании! Моля, изпратете големия талон на автомобила за поръчка на дефектиралите резервни части и задействане на сервизната акция!"

Трябва ли наистина да им изпращам големия талон, предполагам сканирано копие. Това ми се струва малко прекалено като предоставяне на информация.

Тези, които вече са се възползвали от акцията да кажат трябвало ли е да предоставят големия талон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VIN номера би трябвало да им е напълно достатъчен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, Aleksandar_Stoyanov написа:

Здравейте, аз писах на Бултрако Пловдив от официалната страница. Отговориха им:

"Към момента вашият автомобил е обект на сервизни кампании! Моля, изпратете големия талон на автомобила за поръчка на дефектиралите резервни части и задействане на сервизната акция!"

Трябва ли наистина да им изпращам големия талон, предполагам сканирано копие. Това ми се струва малко прекалено като предоставяне на информация.

Тези, които вече са се възползвали от акцията да кажат трябвало ли е да предоставят големия талон.

 

Абсурд. Звънни им, и им кажи че такова нещо няма, и обясни че може да им пратиш ВИН в отговор на мейлът им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също минах през процедурата за смяна на пиропатрон преди време, не съм им пращал талон. Първоначално се регистрирах за акцията през сайта на Бултрако (има уведомление и линк още на началната страница), там се посочва само VIN номера. Това упражнение го направих 2 или 3 пъти, защото така и не се обаждаха. В крайна сметка им пратих запитване по мейл (до: service-sofia@honda-bg.com), в който посочих пак само VIN номера. Обадиха ми се, казаха че пасажерския подлежи на смяна, записаха час, ходих, смениха го и... по живо по здраво...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми поискаха, пратих им снимка на големия талон, събота имам записан час 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам причина да искат талона. Минах две сервизни акции при тях ( Бултрако - Пловдив ) без да ми го искат. Само VIN номера съм им пращал. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, crown_bg написа:

 

Абсурд. Звънни им, и им кажи че такова нещо няма, и обясни че може да им пратиш ВИН в отговор на мейлът им.

ВИН номера беше първото нещо, което съм им изпратил. Нали по него проверяват, че колата подлежи на акцията.

Започвам май да се разобеждавам да се занимавам с това. Освен всичко се намирам в Габрово и трябва специално да се разхождам до Пловдив.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Aleksandar_Stoyanov написа:

ВИН номера беше първото нещо, което съм им изпратил. Нали по него проверяват, че колата подлежи на акцията.

Започвам май да се разобеждавам да се занимавам с това. Освен всичко се намирам в Габрово и трябва специално да се разхождам до Пловдив.

 

 

Точно за тази акция да се разубеждаваш е "престъпно" колега...ако не си чел подробности защо има такава акция, е хубаво да се осведомиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай да не стане сакатлък за 100лв гориво .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах за един час две сервизни акции - пасажерска и шофьорска

Отношението ми хареса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като през последната година писах 3 пъти в сайта, на мейла и се обаждах веднъж, никой не ми върна отговор.

Аз бях проверил преди това, че колата ми подлежи на подмяна на пасажерския пиропатрон и лайсните на предното стъкло.

Сега обаче явно са се активизирали и само 2 дни след като попълних формата в сайта на Бултрако, получих обаждане, че са поръчали пиропатрона и в рамките на 20 дни ще ми звъннат за да запишем час за подмяна.

Интересно на какво се дължи тази промяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетили са се да проверят Спам папката :biggrin:...

Аз писах мейл и им звъннах веднага, за да им кажа че съм им писал :yes:, и така и така бяхме на тел. та ги помолих да проверим ВИН-а и да не губим време :plane:...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като на моя акорд 7-ма ген. не му свети лампата за несложен колан за пасажерската седалка (когато има седнал човек), възможно ли е да е повреден кантарът на седалката и евентуално да не се активира еърбегът при нужда? Или всички се активират независимо от наличието на пасажер?

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Аз получих 3 седмици, след като регистрирах официално моята  датска  FR-V (2008) в Германия, официално писмо от немските власти, да ходя и  сменят еърбега на ,,Таката", и ако не го направя до 11.11.2018- щели да ме отрегистрират! 

До нас има един Хонда сервиз, и ми я смениха за 8 дни.... (същият театър беше и със Субаруто ни преди 2 години:D)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Днес и на моето ЦРВ беше сменен патрона на въздушната възглавница от страна на пасажера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...