toniam 52 #241 Отговорено 19 Януари, 2020 Размиват се темите и адекватен отговор няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #242 Отговорено 19 Януари, 2020 И не мога да разбера защо сменяте на 5000 км.-карате най-евтините ли или какво?Днес имах среща с едни съфорумници от испанския форум,колите им са м/у 60 и 200000 км-на никой не му е разбита втулка на кормилната рейка,карат 0w20 или 5w20 и никой не долива,сменят всички стабилизираща щанга отзад с по-дебела за по-добра стабилност и си свиркат.В България от въздуха ли е не знам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #243 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) Ето ти един адекватен отговор, макар че се луташ от скоро из форума като някой пубертет. Твоето масло за живеещ на топъл климат е 5w30 A5B5. Другия вариант е 0w40. За скоростната кутия си има точно определено масло и се сипва колкото изтече, около 3.5л и се нарича опресняване защото кутията побира над 8л.Това го има писано хиляди пъти в различни теми. Пп писали сме заедно, защо тогава не по слушаш колегите от Испания. Там се карат доста бензинови Хонди. Редактирано 19 Януари, 2020 от vespa 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #244 Отговорено 19 Януари, 2020 Ами лутам се, защото ми е първата Хонда, досега карах само Субару и Тойота и в този форум човек може да се побърка.Твоето е адекватен отговор за което ти благодаря,аз също стигнах до този извод. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #245 Отговорено 19 Януари, 2020 Хехе... И аз минах от Субару на Хонда😉! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #246 Отговорено 19 Януари, 2020 Преди 4 часа, toniam написа: Ами лутам се, защото ми е първата Хонда, досега карах само Субару и Тойота и в този форум човек може да се побърка.Твоето е адекватен отговор за което ти благодаря,аз също стигнах до този извод. Колега с теб сме близо, разделят ни някакви 90 км,ако имаш нужда от нещо (диагностика) или каквото да е било, пиши ми. Кой ти е Nick-а в испанския форум? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #247 Отговорено 20 Януари, 2020 (Редактирано) On 1/19/2020 at 4:37 PM, toniam said: И не мога да разбера защо сменяте на 5000 км.-карате най-евтините ли или какво?Днес имах среща с едни съфорумници от испанския форум,колите им са м/у 60 и 200000 км-на никой не му е разбита втулка на кормилната рейка,карат 0w20 или 5w20 и никой не долива,сменят всички стабилизираща щанга отзад с по-дебела за по-добра стабилност и си свиркат.В България от въздуха ли е не знам? Не само от въздуха. Защото е пълно с ментета масла,горивата под всякъква критика супер некачественни,има случаи от едно зареждане и колата спира. Пътищата в моя град два свестни булеварда и то не целите ,а някой улици трябва да си подготвен за тежък офроуд. Редактирано 20 Януари, 2020 от CARPERA 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #248 Отговорено 21 Януари, 2020 На 20.01.2020 г. at 21:00, CARPERA написа: Не само от въздуха. Защото е пълно с ментета масла,горивата под всякъква критика супер некачественни,има случаи от едно зареждане и колата спира. Пътищата в моя град два свестни булеварда и то не целите ,а някой улици трябва да си подготвен за тежък офроуд. Да допълня колата показваше 6.7/100 със бензин зареден в Швецария и Германия това само магистрално 120-120км/ч , след слизането от магистрала в Румания докато се прибрах до София 7.4/100, напълних резервоара в София, занулих брояча и повече не ги видях тея цифри, под 8.5/100 не слиза само магистрала без трафик, иначе 9.5/100. За въздуха да не говорим, еко масла ала бала, въздуха е София няма как да го замърси с нашите коли, понеже го пречистване това което излиза от аспуха на хондата е по чисто от околния въздух. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #249 Отговорено 22 Януари, 2020 По-високият разход в БГ си е нещо нормално, което не е никак нормално де, но това е друга тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #250 Отговорено 22 Януари, 2020 На 19.01.2020 г. at 16:39, vespa написа: За скоростната кутия си има точно определено масло и се сипва колкото изтече, около 3.5л Точно с това масло на трансмисията съм го смятал. Трябват 5 смени за да излезе 90% от старата мизерия..... Стига да не го чакат и да изстине, разбира се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #251 Отговорено 26 Януари, 2020 За какво масло става на въпрос,за коя трансмисия.Какво има впредвит това да не го чакат да истине. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
7ihomiR 8 #252 Отговорено 21 Октомври, 2021 Здравейте колеги. Гледам,че почти 2 години не е коментирано нищо тук, явно темата е изчерпана, но все пак и аз да споделя опит. От юли месец съм собственик и аз на Акорд 8-ма генерация , 2.4 бензин с автомат. Прочетох цялата темата до тук и видях,че има много разногласия отностно с какво масло е необходимо да се слага, какво е нормално за разхода на масло и какво не е. От моя личен опит който до момента е почти 3 000 км мога да споделя следното: - смених маслото и филтрите още като я взех ,масло сложих AMSoil 5W-30 синтетично (не знам преди това какво са слагали) - до момента съм налял около 600мл (карам основно градско на къси разстояния, а първите 1500 км доста я настъпвах понеже бях свикнал от старата ми кола с такъв режим на каране,но като видях какво се случа с маслото на хондата и малко се притесних и поуспокойх стъпването) - последните 500 км я засичах като преди всяко каране проверявах маслото и установих ,че в града до 300км не беше мръднало. Излязох 200 км извън градско прилично каране 100-120км/ч, само при изпреварване настъпвах по-рязко и след тези 200км извън градско почти 100мл ги нямаше. Не мога да си обесня причината, но това са фактите за съжаление 500км - 100мл масло смесено градско/извън градско. Говорих с няколко колеги от градът ми, които притежават Акорди 8ма ген. положението е долу горе идентично. Звънях на човек който се занимава във Варна предимно с хонди ( Дидо се казва ) и той ми каза ,че всички си горяли масло, питах дали като цяло има смисъл да се предприемат някакви сериозни ремонти за смяна на сигменти , гарнитури и т.н. ,а човека просто ми обясни ,че дори и да мина през този ремонт, който най-вероятно ще отиде над 2000лв ( частите с труда) след това най - вероятно пак ще го пипа, може би не в толкова големи количества ,но няма да се реши проблемът напълно. Определено се чувствам некомфортно от самата мисъл ,че трябва постоянно да доливам масло,но явно ще се наложи да свикна да карам по-спокойно и тихичко да си доливам масълце... Интересен факт на който попаднах в сервизната книжка е ,че в нея пише какво количество масло може да изгори на 1000км и ,че трябва да се проверява на топъл двигател, а не на студен. Не знам дали това е нормално , но го пише в сервизната книжка, прилагам и снимка отдолу , аз съм потресен от написаното... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #253 Отговорено 21 Октомври, 2021 В книжките на други марки ще намериш същите стойности. За БМВ и Мерцедес знам със сигурност, че също дават, около литър на 1000-1500 км да е в норма. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #254 Отговорено 21 Октомври, 2021 За твое успокоение виж аналогичната тема за CR-V: Разход на масло 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #255 Отговорено 22 Октомври, 2021 Всъщност колкото и да не ми се вярва, не харчат всички Хонди в такива количества. При тия Акорди обаче има нещо. Повечето собственици се оплакват от висок разход на масло, има и такива които нямат. Въпреки разхода на масло не значи, че колата ти е лоша обаче. Карай си я, следи да не я оставяш без масло и не го мисли толкова. 5 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #256 Отговорено 22 Октомври, 2021 Ами, писано е и другаде. За разлика от K24A3, при K24Z3 маслените сегменти са по-тесни, "полите" на буталата са по-къси и тези промени целящи икономия и екология са с обратен знак при нередовна и отлагана смяна на маслото. Маслените сегменти се закоксват иии ... 1л на 1000 км си е "дежурна" презастраховка на производителя (не само за този мотор), но е факт че при него, на мнозина разход масло е далеч по-малък. Карай си нормално, доливай помалко и те така те. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #257 Отговорено 22 Октомври, 2021 Някой успявал ли е да източи цялото масло 5,3 литра и ако да имало ли е ефект с намаляне на разхода? В момента при нормлна смяна(4,2литра) остава над 1 литър от старото масло и това може да влияе на разхода особено ако старото масло е било с различен вискозитет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #258 Отговорено 22 Октомври, 2021 10 hours ago, ceco_accord said: Ами, писано е и другаде. За разлика от K24A3, при K24Z3 маслените сегменти са по-тесни, "полите" на буталата са по-къси и тези промени целящи икономия и екология са с обратен знак при нередовна и отлагана смяна на маслото. Маслените сегменти се закоксват иии ... 1л на 1000 км си е "дежурна" презастраховка на производителя (не само за този мотор), но е факт че при него, на мнозина разход масло е далеч по-малък. Карай си нормално, доливай помалко и те така те. Абе онова смахнатото Грета Тундберг с две думи.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #259 Отговорено 22 Октомври, 2021 10 hours ago, Z-Ro said: Някой успявал ли е да източи цялото масло 5,3 литра и ако да имало ли е ефект с намаляне на разхода? В момента при нормлна смяна(4,2литра) остава над 1 литър от старото масло и това може да влияе на разхода особено ако старото масло е било с различен вискозитет. Цялото няма как да го източиш. Има вариант да източиш повечето от остатъка, но надали ще намериш сервиз, който да се навие. А и не очаквай да има съществена разлика, но не е изключено. Това, което можеш да направиш е 1–2 по-къси смени на маслото с хубаво масло с повече миещи и чистещи свойства. Има и масла за промивка – сменяш с такова, работи двигателя малко, сменяш с новото масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #260 Отговорено 22 Октомври, 2021 преди 23 минути, Accord 1,8i LS 2001 написа: Абе онова смахнатото Грета Тундберг с две думи.... Off Topic Когато е разработван тоя мотор, тя още е била в "Ташкент". 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #261 Отговорено 22 Октомври, 2021 (Редактирано) 1 hour ago, ceco_accord said: Hide contents Когато е разработван тоя мотор, тя още е била в "Ташкент". Абе излязла е от Ташкент😉😆 ама е била на 5 г. 2008 та още не е била пусната в употреба...,но тънички сегменти и къси полички (бутални де) много и ходят🤞 Редактирано 22 Октомври, 2021 от Accord 1,8i LS 2001 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #262 Отговорено 22 Октомври, 2021 Тук бъркаш. 2008 излиза Акард 8. Представен е 2007-ма. Това значи че 2006-та е финализиран като логистика на производство и поддоставчици, а като проект и прототипи / тестове е приключен преди фейслифта на Акорд 7. Тоест, на чертожната дъска 8-мака е бил около времето когато татко и на Тумберк е изтумбил мама и. Нали не смяташ че производството е началото? То е краят на определен модел, а след появата му на пазара вече се знае кардиналната концепция за следващата генерация. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #263 Отговорено 23 Октомври, 2021 19 hours ago, ceco_accord said: Тук бъркаш. 2008 излиза Акард 8. Представен е 2007-ма. Това значи че 2006-та е финализиран като логистика на производство и поддоставчици, а като проект и прототипи / тестове е приключен преди фейслифта на Акорд 7. Тоест, на чертожната дъска 8-мака е бил около времето когато татко и на Тумберк е изтумбил мама и. Нали не смяташ че производството е началото? То е краят на определен модел, а след появата му на пазара вече се знае кардиналната концепция за следващата генерация. ами карам по офиц данни на Хонда - List of Honda engines -K24Z3 2.4L (08–Present) Honda Accord / Accord Euro (CU2) сега колко са го проектриали е друго.... едва ли японците проектират по 5 години двигател, но важна е идеята, че тия екопедализми водят само до бели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
libol 5 #264 Отговорено 28 Май, 2022 На 29.01.2015 г. at 19:12, mstavrev написа: Вече съм с Amsoil 0W30 (Signature Series). Ще Ви държа в течение, дали ще се промени разхода на масло. От всичко, което изчетох досега, смятам, че няма да има промяна, но се чувствам длъжен да опитам. Поздрави. Привет! Дали сложихте 0W30 на Amsoil, има ли разлика в разхода на масло с него? Двоумя се, дали да сложа 0W30 или 5W30 следващия път? Имам Акорд 8 с K24Z3 двигател. Колата е на около 200 х. км. Сега съм с Mobil 1 ESP LV 0W30 и за 7 х. км съм долял 1 литър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mstavrev 37 #265 Отговорено 28 Май, 2022 Здрасти, пропуснал съм да пиша, но причината е основно, че не намирам разлика.Изкарвам с доливане (на около 2-2.5л) до около 7-7.5к общо и сменям. Пробвах и 5W30, същата работа. Не е до масло проблема.Следващата смяна ще е с 5W50, защото в летния период доста карам на по-високи обороти.Sent from my SM-G965F using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #266 Отговорено 28 Май, 2022 И 50W100 да сложиш, двигателят си е за смяна на сегменти, гумички на калпани, хонинговане на цилиндри и т.н., и т.н. Накратко - основен ремонт. С масло и баене няма да стане. Чисто колегиален съвет! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #267 Отговорено 28 Май, 2022 Преди 6 часа, libol написа: Сега съм с Mobil 1 ESP LV 0W30 и за 7 х. км съм долял 1 литър. Много добър избор и нормален разход ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #268 Отговорено 29 Май, 2022 Пробвай с 5w40 можа леко да спадне разхода,ще кажеш колко. Карането в лютеницата, винаги кара мотора на Хонда да харчи масло, успокой се и ще стане. Ако ти е любимо това каране, такъв ще е разхода или както каза колегата ремонт основен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #269 Отговорено 30 Май, 2022 Абе само моята ли не го бара? карах и с 0в30 ,сега съм с 0в20... Не се хваля,ама ми е странно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #270 Отговорено 30 Май, 2022 Едва ли си само ти, по-скоро основно пишат хора, които имат този проблем 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #271 Отговорено 30 Май, 2022 А като сваляте капака на клапаните за реглаж,изпускателния вал в какво състояние е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове