Rakeem 771 #201 Отговорено 27 Септември, 2019 (Редактирано) Ех как си знаех, че някой ще се хване за сламката, ок половинчат ремонт и все пак е сменил всички предпоставки за разход на масло и въпреки това твърди, че 0в40 му го горяла, а с 5в40 нямал разход, тоест опираме до маслото. Интересно ми е с 0в20 какво би се случило, все пак този двигател излиза от завода с това масло, ако не греша. Редактирано 27 Септември, 2019 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #202 Отговорено 31 Декември, 2019 Това мосло на Хонда някой пробвал ли ги е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #203 Отговорено 31 Декември, 2019 На 25.09.2019 г. at 13:17, BOKLUK_CHOVEK написа: След ремонта първо беше с 0W40 и го гореше и смених пак маслото с 5W40 и заспа. Някой от вас дс е пробвал 0W40?! Не сте нали. Така че,първо пробвайте какво става с 0W40 и тогава давайте акъли . Точно заради такивс "акъли" се набутах 150лв за 0W40 и след това пак с 150лв да сложа каквото трябва да е : 5W40. След ремонт се разработва с минерално масло , като направиш 30тина мотора на година тогава ти давай акъл ! Няма никаква ама никаква локига за твърденията ти ! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #204 Отговорено 31 Декември, 2019 Преди 1 час, nanizealot написа: Това мосло на Хонда някой пробвал ли ги е ? Мисля че @ceco_accord кара с такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mstavrev 37 #205 Отговорено 31 Декември, 2019 Карал съм с 0W20 варианта. Ако питаш за резултат - отрицателен, гори си го над 5k оборота. В момента съм на 0W40 (Amsoil), смятам да мина на 0/5W50 пролетта. Логиката ми е повишената устойчивост във високите температури.Sent from my SM-G965F using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #206 Отговорено 31 Декември, 2019 преди 6 минути, mstavrev написа: Карал съм с 0W20 варианта. Ако питаш за резултат - отрицателен, гори си го над 5k оборота. В момента съм на 0W40 (Amsoil), смятам да мина на 0/5W50 пролетта. Логиката ми е повишената устойчивост във високите температури. Amsoil 0w40 как се държи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mstavrev 37 #207 Отговорено 31 Декември, 2019 Минал съм само около 1100 км до момента. По щека изглежда ок. Но, при маслата с които съм пробвал до момента, първите 2500-3000км не се е налагало доливане. Започва осезаем спад като с нож след това. В момента винаги поръчвам 8 литра. До 7-8к км нямам вече за доливане и сменям с ниво.Консултирал съм се с "майстори" и всички вдигат ръце и твърдят че смяна на сегменти няма да окаже влияние, проблема бил в оразмеряването на буталата и самите сегменти.Sent from my SM-G965F using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #208 Отговорено 31 Декември, 2019 преди 34 минути, mstavrev написа: Минал съм само около 1100 км до момента. По щека изглежда ок. Но, при маслата с които съм пробвал до момента, първите 2500-3000км не се е налагало доливане. Започва осезаем спад като с нож след това. В момента винаги поръчвам 8 литра. До 7-8к км нямам вече за доливане и сменям с ниво. Консултирал съм се с "майстори" и всички вдигат ръце и твърдят че смяна на сегменти няма да окаже влияние, проблема бил в оразмеряването на буталата и самите сегменти. Sent from my SM-G965F using Tapatalk И при мен така до 3к всичко ок и след това се почва спад моя мотор е к24а3 ,видях темата и затова писах тук. Type s 2004 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #209 Отговорено 31 Декември, 2019 Здравей, въпросното масло според мен е хидрокрек, в най-добрия случай хидро, подправено с малко пао, аз лично на твое място би сложил амсойл сигначър 5в30, за да изключа маслото като предпоставка за преждевременния спад, но ако редовно си я режеш във втека не очаквай да не си хапва, за такива моменти си има друго масло, което пък не е ок за ежедневно, за това налей амсойла и ако няма промяна си я карай с каквото ти е по джоба, доливай и си свиркай, особено ако нямаш катализатор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #210 Отговорено 31 Декември, 2019 Това как ви се струва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #211 Отговорено 1 Януари, 2020 Преди 21 часа, nanizealot написа: Това мосло на Хонда някой пробвал ли ги е ? Взел съм такова и ще пускам капкови отчети в "маслената тема", за да се вижда как се движи ресурса му и дали го понася мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1538 #212 Отговорено 1 Януари, 2020 Ето тук е май неговия анализ https://www.oil-club.ru/forum/topic/32824-honda-synthetic-blend-5w-30-svezhee/#comments Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deyan Angelov 0 #213 Отговорено 1 Януари, 2020 18 hours ago, nanizealot said: Това как ви се струва. И аз обмислям да пробвам маслата на yacco, но все още търся правилния избор. Някой ако е ползвал на Yacco маслата, моля да сподели впечатления и какво точно ползва. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #214 Отговорено 1 Януари, 2020 Честита нова година на всички! Не бъдете такива експериментатори да не хвърлите двигателите накрая...колега кой ти даде този акъл 5w50 да сложиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #215 Отговорено 1 Януари, 2020 (Редактирано) преди 34 минути, Deyan Angelov написа: Някой ако е ползвал на Yacco маслата, моля да сподели впечатления и какво точно ползва. Благодаря! Многократно съм писал , безплатни са доставките , в темата ми съм пуснал съветник , в темата ми за двигателите съм споделил кое с какво го карам , отстъпки съм пуснал еднократни и за редовни клиенти . От тая година ще има и клиентски карти с фиксирани и растящи отстъпки . Работя вече 4та година с него . Весела и успешна година желая на всички . Редактирано 1 Януари, 2020 от fenabg 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #216 Отговорено 1 Януари, 2020 (Редактирано) преди 35 минути, Deyan Angelov написа: И аз обмислям да пробвам маслата на yacco, но все още търся правилния избор. Някой ако е ползвал на Yacco маслата, моля да сподели впечатления и какво точно ползва. Благодаря! Здравей колега.От десет години ползвам на yacco маслата.За мен лично това е най доброто на пазара в България.За първи път го ползвах на акорда миналата пролет,още няма година.Както и очаквах страхотно се държи.Още няма 10 000 и не мога да кажа как ще е тогава но сега при минати повече от половината на тези км маслото трудно се различава на щеката (още си е светло) и като си стои и на нивото където си беше в началото (малко над макса). Подчертавам,че става на въпрос за мотор R20A3. Редактирано 1 Януари, 2020 от Митко Йотов 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #217 Отговорено 1 Януари, 2020 преди 3 минути, Митко Йотов написа: Здравей колега.От десет години ползвам на yacco маслата. Какво слагаш на R-ката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #218 Отговорено 1 Януари, 2020 преди 2 минути, fenabg написа: Какво слагаш на R-ката? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #219 Отговорено 1 Януари, 2020 Това Yacco ще излезе много яко 😀 Карам к20а6, гори около 250гр на 1000км,пробвал съм различни масла и вискозитети. Последно съм със коктейл от различни масла, описани подробно в темата за Капковите проби. Преди празниците долях 600гр VX600 5w40 и минах 4х.км при висока скорост и изгори само 400гр. нямам представа защо. Следващата смяна ще бъде с това масло макар, че Ванката не го препоръчва за този двигател. Все пак това е проба, защото си имам и резервен двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #220 Отговорено 1 Януари, 2020 Префейсовия дизел на акорда спецификациите му са като на Якото и много добре го кара,но я карам с 0в30 като купих колата сменях масло в хондо 10в40 сложили изпи го като сок тая кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #221 Отговорено 1 Януари, 2020 (Редактирано) преди 47 минути, vespa написа: Това Yacco ще излезе много яко 😀 Преди празниците долях 600гр VX600 5w40 ............................макар, че Ванката не го препоръчва за този двигател. Не че не го препоръчвам vx600 , знаеш че карам вече и аз Ка серия . Пусти проблем с валовете ме насочва към варианти целящи спасяването им . Само тази година съм сменил 6 на к20 и един на к24з3 . Скоро ще пусна проба със ГДИто от моята за първата смяна и 1000 км думнах половин литър . вторите 1000km грам не е пипнала. Редактирано 1 Януари, 2020 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #222 Отговорено 1 Януари, 2020 Това е целта ми, да придобиеш опит от моя, който съм го отписал. Аз смятам, че всички бъркат с проблема на моя двигател, но това е друга тема, ще пиша за това в темата ти за двигателите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #223 Отговорено 2 Януари, 2020 Аз имам изминати около 300 000 км с Yacco масла. Основно съм ги карал на D и К серия мотори, както и целия домашен автопарк се кара с тази марка масло. На сивик-а слагах 10в40 vx500, на акорд-а слагам 5в30 pro. Сивик-а не е при мене вече, но е на 420 000+ км, поне половината са минати с 10в40 и все още мотора не е задрал, блокирал, разпаднал се и не гори масло. По мои наблюдения 5в30 pro свършва ресурса между 7 и 9 хиляди км, може и по-бързо в зависимост от това колко дълго седи във високите обороти. Всичко, което наливам е от варели, ако някой го интересува. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #224 Отговорено 2 Януари, 2020 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #225 Отговорено 2 Януари, 2020 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #226 Отговорено 6 Януари, 2020 Може ли някой да обобщи думите от последните два клипа, понеже руския наистина ми е почти като китайски. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #227 Отговорено 6 Януари, 2020 По спомен: Моторът в 8-ят, Акорд е с малки промени, спрямо К24А3 от 7-мака, но те се оказват несполучливи, макар и в угода на маркетинга и екологията. Буталото е с по-изпъкнало чело (за да се повиши компресията и оттам + 11 коня). Върху страниците му (еднакви по широчина спрямо предния) е нанесено специално нискофрикционно покритие, което се изтрива с времето. Основният проблем е по-тесният от преди маслообирателен сегмент (с по-гъста спирала), който заради ЕКО нормите е предвиден да работи с по-тънко масло. Първият гаф е че при студен старт (преди буталото да се разгрее) има склонност към изкълчване спрямо цилиндъра и износва и него. Карането на мотора "в натяг" означава че докато загрее се кара на максимално ниски обороти и висока предавка, вместо да поработи няколко мин. на място. Така налягането на маслото е по-ниско, макар и на теория достатъчно. По-тънкият сегмент също се закоксва по-бързо при отлагане смяната на маслото и после няма спасение с никакви препарати, а това е основната причина за "маслоядност" на този мотор. За К24А3 случаите с горене на масло са единични, докато за ревизирания мотор - обратното - почти няма в читаво състояние. Важното е не толкова маслото, а редовната му смяна на по-кратки интервали, но предишните собственици масово са имали доверие на сервизите, които са обслужвали през повече км, а и стопаните на колите априори смятат че пълзенето в задръстване не е в графата "тежки условия". 1 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #228 Отговорено 6 Януари, 2020 Здравейте, Интересни клипчета , сега вече започва да се изяснява защо в ремонтния кит Хонда са включили бутала , болтове за тях и т.н. , въпросът е дали ремонтните бутала които се предлагат от хонда са със по широк маслообирателен сегмент и по широки отвори за отвеждане на маслото. TSB II-4-11.pdf Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #229 Отговорено 6 Януари, 2020 За този мотор K24Z3 има бюлетин, писал съм тема за това.По този бюлетин направиха ремонт на мотора на мой колега (бутала, сегменти, гартнитура на капак, гумички на свещи, гарнитура на глава, гумички на клапани).Всичко това се отремонтира безплатно!Разбира се, процедурата по ремонта отне около 1 месец по спомен, и не стана без бой, но пък му признаха проблема по бюлетина в рамките на седмица.На който му се търси, да търси в гугъл.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #230 Отговорено 17 Януари, 2020 (Редактирано) На 1.01.2020 г. at 20:13, Deyan Angelov написа: И аз обмислям да пробвам маслата на yacco, но все още търся правилния избор. Някой ако е ползвал на Yacco маслата, моля да сподели впечатления и какво точно ползва. Благодаря! На 1.01.2020 г. at 20:13, Deyan Angelov написа: Yacco Lube GDI 5W30 слагам на 3 литровия Акорд (J30A1 двигател) по препоръка на човека в Якко, който м-у другото беше супер отзивчив и ми обяснява поне половин час надълго и нашироко. С GDI работи без проблем, но въпреки това мисля да го заменя за VX1000LL, защото си е конвенционално масло без всичкия политически булшит за "еко" и "горивна икономия". Като ги гледам сега американците препоръчват 5w30 дори за коли от 70-те! НО, какво означава че маслото е "подсилено с магнезий"? Магнезия не е ли абразив??? Редактирано 17 Януари, 2020 от V4st*r Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #231 Отговорено 17 Януари, 2020 Цитат ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ- ДЕТЕРГЕНТИ: МАГНЕЗИЙ, КАЛЦИЙ, БАРИЙ Тези добавки спомагат за поддържането на чистотата на двигателя и за предотвратяване на различни отлагания на особено важни места, като например ресорите. Също така помагат и при почистването на тези отлагания. Освен това, участват при почистването на горивните отлагания (фумигация) и поддържането на тези отлагания в непрекъсната суспензия, така че да е възможно тяхното филтриране или цялостното им излизане от двигателя, когато лубрикантът се сменя. С изключение на случаите, когато се изисква използването на лубриканти без сулфатна пепел, се използва специална технология „за пренасяне“ на металните добавки в основния лубрикант, който представлява и частта, която дава възможност за почистване на двигателя. Металните добавки са също така и полезни и сами по себе си, поради своята алкалност, която им позволява да работят и като дезактиватори на корозивни киселини, като по този начин помагат при определянето на total base number (TBN) на лубриканта. РАЗТВОРИТЕЛИ: МАГНЕЗИЙ И КАЛЦИЙ Разтворителите имат допълнителни свойства, за разлика от почистващите препарати, което се изразява в това, че позволяват пълен баланс на частиците. Намаляват склонността на малките частици да се обединяват с други и да образуват по-големи частици, премахвайки част от този важен товар от филтрите и едновременно с това избягвайки утаяването на частиците в горните части на клапаните и на движещите се части, особено при ниски температури. 1 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #232 Отговорено 17 Януари, 2020 Значи мен ме касае това което прочетох в bobistheoilguy че магнезия като по-твърд метал от калция можел да действа като абразив. Доколко може да има основание такова твърдение? Ясно че не е чист магнезий, а негово съединение, но? Защо в такъв случай едва напоследък почнаха да го увеличават и какво значи това за един по-стар двигател, който може да и да няма нужда от магнезиеви детергенти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #233 Отговорено 17 Януари, 2020 (Редактирано) Всяко масло има нужда от детергенти. Преди те бяха предимно на основата на калциеви и съединения и др, които водеха до по-висока "сулфатна пепел" в маслото. Но беше установено, че калциевите съединения предизвикват т.н. LSPI (Low Speed Pre-Ignition), предимно в двигатели с директно впръскване. Новите стандарти за маслата изискват намалена сулфатна пепел, от една страна, и намалено съдържание на калциеви детергенти, за предпазване от LSPI. Ето защо те бяха заменени предимно с магнезий и бор, които четох, че имат и противоизносни свойства. Слагат в някои масла, освен тях, и други "екзотики" като титан и волфрам, предимно като противоизносни присадки. Въпреки, че титанът и волфрам са едни от най-твърдите метали... Как действат и под каква форма са като съединения, не знам... Редактирано 17 Януари, 2020 от dandilov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #234 Отговорено 18 Януари, 2020 Т. е. , dandilov, ако двигателя не страда от LSPI, може и да няма нужда от масло с магнезиеви детергенти? Бтв, забелязал съм че маслото стои изключително чисто... Номе притеснява, че макар и с голям обем този двигател честичко дига оборотите до 3-4 хил. И особено през лятото става като същинска фурна.... Хонда са категорични за 5w30, че дори от следващата година (от 2001) препоръчват 5w20, но и от американските ЕРА са категорични че ще глобяват до дупка ако Хонда не спази изискванията за горивна икономия или препоръча масло, различно от това с което са правени тестовете за горивна икономия..... Та, не е ли по-добре за мен да си сложа една обикновена синтетика VX1000LL 5W40 пък нека си гори с 200 мл повече? И друго, ако пепелното съдържание на VX1000LL е над 1 (Якко го дават 1,1) дали наистина ще "съсипе" за нула време катализатора или това е поредният блъф на ЕРА? Все пак когато е била произведена колата маслата са имали пепелно съдържание доста над 1? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #235 Отговорено 18 Януари, 2020 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #236 Отговорено 18 Януари, 2020 Пробвай да пишеш в темата за маслата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #237 Отговорено 18 Януари, 2020 Някой карал ли е това! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #238 Отговорено 19 Януари, 2020 Преди 17 часа, toniam написа: Някой карал ли е това! Ако ти гори масло,няма да спре като го смениш с друга марка или тип масло,така че не си давай парите за глупости,взимай си по-евтино масло. Разхода на масло ще спре само след ремонт. Примерно такова: Отговаря на спецификацийте. Не гледай че е "опел". Нито "опел",нито "хонда" имат рафинерии за масло. Прави им го някой,като слага логото им на бутилките. https://oilgroupbg.com/gm-5w-30-dexos-2-1-литър.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #239 Отговорено 19 Януари, 2020 Колега,ти не ме разбра.Колата е на 128000 км. и я купих току-що.Исках да знам,като я обслужа какво масло и сложа.Тук във форума всеки казва различно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #240 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) 1 hour ago, BOKLUK_CHOVEK said: Ако ти гори масло,няма да спре като го смениш с друга марка или тип масло,така че не си давай парите за глупости,взимай си по-евтино масло. Разхода на масло ще спре само след ремонт. Примерно такова: Отговаря на спецификацийте. Не гледай че е "опел". Нито "опел",нито "хонда" имат рафинерии за масло. Прави им го някой,като слага логото им на бутилките. https://oilgroupbg.com/gm-5w-30-dexos-2-1-литър.html Остави, че засегна едно 80% от хората във форума с тва изречение, и 100% от тези, които сменят на всеки 5к... Редактирано 19 Януари, 2020 от sashua 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове