Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Добро утро! Вчера докато си карах по магистралата на Круиз /120км/ч/, изключи сам два пъти в движение и на третия път изобщо не искаше да запамети скоростта. Индикатора "Круиз" си свети, но не запаметява скоростта и не светва втората индикация. Каква може да е причината? Става дума за  2,2 2005г.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път пробвай при движение да вдигнеш с крак педала на спирачката максимално нагоре, сложи си крака отдолу и го повдигни. При мен така се оправя. Явно с времето някоя пружина се е разхлабила и не го повдига докрай нагоре и не ти дава да включиш круиз. Кажи ако това го лекува, макар и временно :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери също и съединителя по този начин. Ако проблемът е в спирачките, най-вероятно ще ти светят и стоп-светлините в този момент. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.10.2019 г. at 11:06, Grudinio написа:

Колеги искам да си сменя говорителите на вратите и искам да разбера какъв размер трябва да си купя и лесно ли се подменят с афтърмаркет. Уточнявам че съм без премиум саунд систъм и искам да сложа говорители и на задните врати. Та имам нужда от информация за размерите на говорителите, лесно ли се свързват и монтират. Благодаря Ви!

 В колата си имаш монтирани 4 говорителя, ако искаш да поставиш и в задните врати, ще трябва да сложиш отделен усилвател за тях, както и да се прекарат кабели.  Размера на говорителите в задните врати е индентичен с тези в предните. 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, garyhobson написа:

Следващия път пробвай при движение да вдигнеш с крак педала на спирачката максимално нагоре, сложи си крака отдолу и го повдигни. При мен така се оправя. Явно с времето някоя пружина се е разхлабила и не го повдига докрай нагоре и не ти дава да включиш круиз. Кажи ако това го лекува, макар и временно :)

 

Преди 18 часа, ogi28b написа:

Провери също и съединителя по този начин. Ако проблемът е в спирачките, най-вероятно ще ти светят и стоп-светлините в този момент. 

 

Благодаря, ще пробвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер колеги. Днес забелязах в кутията с бушоните липси. На позиция 3 и 31 липсват бушоните а всичко по колата си работи. Не успявам да намеря информация за какво са те. Номер 3 по един руски каталог излиза, че е за яркостта осветлението на таблото, но то реагира адекватно. За 31 нямаше инфо. Някакви насоки??? Колата е акорд 2.4 фейс автомат екзекютив.

IMG_20191014_161158.jpg

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-общо казано - там са бушони за екстрите и функциите, които колата няма. Това табло е еднотипно за всички Акорди с всички двигатели и скоростни кутии. Например номер 3 е за дневни светлини (С. Америка), картинката означава това:

 

https://www.iso.org/obp/ui#iso:grs:7000:2611

 

Ето друга снимка на тази капачка, тук № 3 е написан с текст:

 

DSC01349.jpg

 

Понякога е възможно да има празни места просто за резерв. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ли това че ако се сложи бушон в №3, колата ще има дневни светлини?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. На мен празно място ми е само 33 а на 3 и 31 няма бушони. Колкото до поставянето на бушон за 3 за да имаш дневни едва ли. Мислих да ползвам празната 33та позиция да включа там видеорегистратора, понеже в запалката имам зареждачка за тел, но напрежението и е постоянно и трябва да включвам и изключвам регистратора ръчно. За сега е към заден десен прозорец, понеже почти не се ползваа и е захранен след контакт. Неприятното е, че когато изключа управлението на задните прозорци от конзолата на шофьорската врата се изключва и видеорегистратора.

IMG_20191014_160723.jpg

IMG_20191012_153802.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има дневни, защото освен бушона, липсва също управляващият модул, който стои над педалите, окабеляването до него, съответните фарове, които да са проектирани за дневни светлини, със съответната лампа в тях. 

 

@Ivan_Ch, захранване за видео-регистратора може да вземеш също от плафоните (постоянен +12) и от захранването на огледалото (+12 след контакт), но зависи какъв модел е най-вече, както и къде е подходящо да се постави. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам , предстои ми взимане на джанти , и широчината 7.6J , ще е проблем ли да са на 205/60/16

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да правя този избор аз - не бих сложил 205 на повече от 7". Сега карам с 225 и са на 7.5", джантите ми са оригинални за модела. Виж и тази таблица допълнително за справка. Решението си остава за теб:

 

jHVET.png

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сълзи ми о-пръстена на соленоида, който влиза горе при валовете на двигателя. 15832-RAA-A01 - това ли му е номера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.10.2019 г. at 9:08, garyhobson написа:

Следващия път пробвай при движение да вдигнеш с крак педала на спирачката максимално нагоре, сложи си крака отдолу и го повдигни. При мен така се оправя. Явно с времето някоя пружина се е разхлабила и не го повдига докрай нагоре и не ти дава да включиш круиз. Кажи ако това го лекува, макар и временно :)

Вчера пробвах и стана. Като подпирам педала нагоре не изключва, като го пусна и друсне, изключва. Залегнах под вопана и ботнах бутона с две зъбчета напред, да видим ще има ли ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро карам Хонда Акорд 7 генерация 2.2 дизел 2005г. Възможно ли е да се направи колата като вдигне 20 км/ч да се заключва автоматично? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

не знам дали е правилната тема, но ще си питам - от скоро си имам Хонда с автоматична скоростна кутия и не съм много наясно дали е нормално да се усеща превключването на скоростите?

Редактирано от kristinaz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее, ти много общо питаш. Не казваш модел (не си си попълнил и профила) за да знаем автоматик ли е или вариатор. Принципно си имат разлика, а и ако си внимателен - винаги се усеща. Въпроса е да не е по-рязко и на тласъци, отколкото е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плавно се усеща смяната, въпроса дали е нормално е от чисто любопитство - предишните ми коли са били все с ръчни скоростни кутии. Пък уж при други марки изобщо не се усещало превключване на скорости.

Хондата е 2006г. Executive 2.4 бензин :)

И съм момиче :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги се усеща превключването. То е много плавно и приятно, няма забиване, клатене, удари и такива неприятни усещания.

Карал съм доста автоматици на много различни марки, години на производство, бензини, дизели и тн...

На Хондата превключването е едно от най-плавните и приятни. Само CVT кутиите и доста по-нови автоматици са по-плавни в превключванията според мен.

Няма как да не усетиш поведението на двигателя при превключване, промяната в ускорението и такива забележими фактори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, kristinaz написа:

Плавно се усеща смяната, въпроса дали е нормално е от чисто любопитство - предишните ми коли са били все с ръчни скоростни кутии. Пък уж при други марки изобщо не се усещало превключване на скорости.

Хондата е 2006г. Executive 2.4 бензин :)

И съм момиче :)

Еми, щом са ни еднакви колите и ако говориш за движение с малко газ (при загрял мотор и кутия), и ако колата е читава, то шапка ти свалям че усещаш превключването (ама без да гледаш оборотомера). :)

Не го приемай като сексизъм, а по-скоро като комплимент към сензитивността Ти относно автомобилите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, случайно се намери някой да коментира как изобщо нищо не трябвало да се усеща ... (естествено за мен е непонятно как няма особено когато връща 2 скорости) :) Но аз понеже не вярвам на такъв тип изказвания - колата е в топ състояние и изобщо няма какво да ме наведе на мисълта за проблем :) Така реших да си питам за информация от първа ръка :)  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо говори за плавно движение с малко газ. Кристина, мисля, че говориш по-генерално, в който случай си абсолютно права. Мисля, че, ако съдия за плавността на движението е пасажер, който се опитва да разбере кога превключва кутията, при леко и плавно ускорение и малко музика или шум, за да не се чува отчетливо двигателя, ще е трудно да се забележи смяната – поне при мен така бих казал. Ако си шофьор, мисля, че в същите условия може да се усети превключването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако скоро не е сменяно масло в автомата е нормално 1 идея по-грубо да превключва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, използвам същата тема, след като сменихме маслото на колата, двигателя на празен ход е тих, но в момента, в който се подаде газ става осезаемо по-шумен и най-притеснителното, когато колата е на скорост при падане на оборотите на около 1100 се чува неприятно дрънчене на тенекия... Маслото е 5w30 Elf evolution ако има значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има значение маслото  ама тоя Елф го дай на някой французин. 

Има тема за масла и е разисквано там какво и защо за маслата.

Клапаните регулирани ли са. 

Какво е сменено по колата. 

 

Ето едно масло с което може да започнеш

https://www.moto25.bg/dvigatelni/27-122-petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html#/29-razfasovka-1l

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменени са всички филтри на колата и маслото, друго не. Шума започна след смяната на маслото, преди това нямаше никакви проблеми. Колата е 2.2 дизел и забелязах че една идея по-мудно ускорява. Възможно ли е нафтата да е гадна, заредих на OMV

Редактирано от A_ganeff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В къщи сайт има спецификациите за дизел масло.

Имаше  тема  за добрите майстори в Пловдив на Хонда, там в сервиза ще  кажат за шума и тракането. 

Иначе от кофти нафта колата ми е спирала направо, радвам се че не карам вече  дизел ,а бензинова Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.10.2019 г. at 8:53, chavdarbs написа:

Вчера пробвах и стана. Като подпирам педала нагоре не изключва, като го пусна и друсне, изключва. Залегнах под волана и мръднах бутона с две зъбчета напред, да видим ще има ли ефект.

 

Оказа се че не е причината педала на спирачката а съединителя. Като го бутна /педала/ с крак нагоре, круиза изключва. 

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една пружина, която го изтегля в крайно положение нагоре. Не трябва да можеш да го бутнеш с крак нагоре, ако пружината е на  място. Провери я и нея. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той педала не мърда, просто в момента в който го бутна и круиза изключва. Явно проблема е в някой от бутоните. Закачах я на компютър, няма записани грешки. Не знам как да разбера кой от двата бутона е проблемния. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

ще ми се наложи да сменям съединител.

Тъй като сам ще се занимавам, имам няколко въпроса предварително.

Има ли нещо особено при цялата операция? Повишено внимание към нещо? Специални интрументи?

Каква марка комплект да търся? Някаква класация на "за нищо не става" и "най-доброто"?

Маховика демпферен ли е? Ако да, налага ли се и неговата смяна, ако не усещам вибрации при потегляне, спиране и т.н.?

 

При ускорение на втора и леко на трета скорост, усещам претрисане. Няколко мнения вече съм събрал, че са вътрешни карета.

Тъй като ще свалям кутията, мисля да подменя и тях. Нещо особено или някакви велики марки има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поръчах оригинален на доста добра цена от тук:

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-accord-inc-typer-typev-2003-2008-accord-c-14_35.html

Дойде за около 20-ина дни. Доставката по спомен беше 20 лв. с GGBG.

За смяната не мога да изкажа мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питанка ?! От извесно време насам като запаля колата при първото и палене и пусна парното да обърне въздуха , влиза миризма на изгорел газове ?! Видях ,че на меката връзка долу оплетката е поизгоряла и е по изгнило ,но пък няма сажди и опушване ?! Няма звук и пърдене като на изгоряла мека връзка при работа на двигателя .... Другия вариант е да е тръгнала и да започва да дава индикации ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същите симптоми, смених меката връзка. 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, isullivan написа:

Имах същите симптоми, смених меката връзка. 

Самата част на меката връзка или там цялата система която е от катализатора до изпускателните тръби ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при човека който ти прави колата или на ауспух майстор ще ти обяснят . Реже се засегнатата част, в случая меката връзка, и се заварява нова на нейно място. На мен ми взеха 60лв за цялата процедура и миризмата и шумът изчезнаха.

Редактирано от isullivan
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, има ли как да се направи Хондата да се свърже с AUX кабел с телефона и да свири през радиото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам няколко въпроса.

Лесно ли се сменя шпилката на предна лява главина. Трябва ли да се сваля главината. При смяната на зимните гуми видяхме, че резбата на едната шпилка е развалена в началото и на гайката също. Сложих нова гайка. В началото по тудно се завива, но стегна и сега се чудя дали да сменя шпилката. В тази връзка на колко Nm се стягат гайките, че съм решил да си купя един динамометричен ключ.

Колата е акорд дизел 2005г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...