Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Разминаванията са обясними. Стрелката показва наличното гориво, а борд компа приблизително колко можеш да минеш с него при моментния разход. Според стрелката имаш още около 120км разумно извънградско, след което ще светне резерва, който отчита на 10литра. Той може да светне и по-рано, ако паркираш под наклон. Колата има резерв дори когато стрелката мъртвешки залепне и падне под 0-та. Оставащите 212 км са прогнозни. Ако покараш няколко минути с мръсна газ ще намалеят драстично. Имал съм случаи в които съм надвишавал показанието им двойно. Примерно светва резерва и показва оставащи 60км, а реално минавам над 100км. Когато 212 стане 0 имаш още 10км градско (лично пробвано). При извънградско може да следиш с какво темпо се увеличават минатите км и ще видиш че прогнозният остатък км намалява по-бавно. Това е при сравнително равномерно и не скоростно движение (под 120км/ч). Стрелката също работи неточно. Ако напълниш до капачката, първите 100 км няма да мръдне от 1-цата. Нелинейно се движи и около средата, както и от зоната на снимката, до последните 3 деления. Абе не вярвай много и на 2-те системи. Колкото ти харчи - толкова. Имай си 1 на ум за разхода и попътни бензиностанции. От Монтана до Пловдив и обратно съм ходил с 1 цял резервоар (300 + 300км), но за 30-тина км покрай тепетата съм слагал още 10лв -ей тъй - да има. :)

Аа, да уточня - споделеното е за моето 2.4 АТ комби. Твоята виждам че е МТ, а бензиновото ДВГ си го пази в тайна (или си попълни профила). :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за споделения опит!

Ще трябва да попълня профила, да. 

2.4, MT, седан е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, ceco_accord написа:

 

..... (или си попълни профила). :)

Да, липсата на информация затруднява форума, може би не всеки умишлено крие данни за колата си и от къде е, но не е ОК...

Преди бях предложил да не може да стане регистрация ако не попълниш тези данни, но не знам дали технически е възможно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.07.2019 г. at 20:47, Iliev25 написа:

Надявах се поне на 600км с 65-литров резервоар. 

Резервоара на тази кола не е 65 л. а 58,тука си го пише а и всеки път като пълня догоре при светеща лампа на бензина събира 54,55 л. макс.Сметни си разхода и ще ти излезе съвсем друг на 58 л.2004-accord Bulgaria.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

аз гледам от тук https://m.auto.ru/catalog/cars/honda/accord/6306860/20546480/specifications/20546480__20494919/ 

Не знам дали е вярно, но когато я докарах да пише, че ще изкарам още 28км с оставащото гориво, събра около 59л, ако не бъркам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама колеги, разход се смята като се направят две последователни зареждания до ръба и количеството от второто зареждане се раздели на пробега между двете зареждания, а после полученото се умножи по 100. Няма значение дали резервоарът е 58 или 65 литра. 

 

Това да се смята разход наизуст така по обем на резервоара и изминати спрямо оставащи километри според борд-компютъра е много грешно. Аз като напълня до ръба, според борд-компютъра ще измина около 960, после при изминати 500 ми показва оставащи 550, но накрая без проблеми минавам 1'200 км, извънградско. 

 

На дизеловия седан като моя от напълно празно до ръба събира не по-малко от 64 литра. Сега, ако на бензинов и дизелов слагат различни резервоари, е друг въпрос, но пак няма значение за засичането, което се прави както казах по-горе. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моите засичания се изразяват като напълня до горе и разделя напълнените литри на изминатите километри. 

 

П.С. Винаги до сега съм пълнил до горе. 

П.С.2 Винаги до сега съм пълнил от една и съща бензиностанция. 

П.С.3 Играя си доста време да напълня наистина до гърловината и все пак слиза след няколко минути. 

Редактирано от Iliev25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, хвърли и тук едно око:

 

 

 

Щом слиза, значи не е догоре, още може, т. е. нулирал си при 61 вместо при 65 литра, примерно. За 400 км това си е цял литър надолу в разхода. 

 

Иначе погледнах документа по-горе, където пише, че обемът е 58 литра. Там пише също, че разходът е 12.7 / 100, което ако е истина, положението на стрелката ти, предвид и това, че не си бил съвсем до ръба (щом нивото е спадало, както отбеляза), е съвсем нормално. Но това е личното ми неангажиращо мнение. 

 

След като пълниш все догоре и делиш литрите на километрите, какво число получаваш? Трябваше с това да започнеш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получавам за трети път около 10л/100км и леко отгоре, при положение, че около 70% от километрите са извънградски, а не карам над 110км/ч и над 4к оборота (много много редки изключения). Но пък в 90% от случаите, климатика работи. 

 

Темата със запушения отдушник я следя, но ми се струва, че нямам такъв проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Iliev25 написа:

Получавам за трети път около 10л/100км и леко отгоре, при положение, че около 70% от километрите са извънградски, а не карам над 110км/ч и над 4к оборота (много много редки изключения). Но пък в 90% от случаите, климатика работи. 

 

Темата със запушения отдушник я следя, но ми се струва, че нямам такъв проблем. 

Не съм наясно дали CL9 значи 2.4 и над 200коня, но такъв разход е множко...

Както съм казвал, винаги пълня докато изключи и закръглявам парите, не зареждам до ръба, та не знам дали спада бавно нивото при това положение, но дори и зиме не надвишавам 8/100. Вярно, че не карам по магистрали и скоростта ми е до 110-20км/ч, но повечето по-малко, а оборотите само при редки изпреварвания над 3000. Просто в Англия пътищата са такива, с много завои, почти няма къде да изпреварваш, а където е широко, са наслагали щриховани острови/полета, че изкуствено го ограничават...Климатик почти не се налага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес върших малко работа с колата  и минах кантар, излезе 1380кг с около 15 литра бензин и патерицата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, група. Скоро ми се появи следния проблем, както карам и я изключа от скорост, оборотите падат на около 600 и се усеща леко вибриране, обаче като натисна съединителя се връщат в нормално положение. Другата опция да се коригират е , като спря напълно и се оправят. Някакви предложения? Запушен ЕГР?

Само да вметна, че колата няма грам пушене и разхода на гориво си е същия!

Колата е 2.2 140 к.с.

Редактирано от karaulanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 12.06.2019 г. at 12:57, JapCar написа:

Пробвах със Спектроид-а, и доколкото вдявам от графиката, ниската е около 310-315, а високата - около 395 - 400. Не знам защо ама ми се струват много високи. 

 

Имам една, свалена от Акорд преди-фейс, ниска, но не можах да я пробвам, защото на колегите не им стана много приятно да им буча безцелно. 

 

Ред.: С телефон е това, не знам дали отчита точно. 

 

Screenshot_2019-07-29-17-36-01-253_org.intoorbit.spectrum.thumb.png.878f7ea37406a3ff1d737bb46331c8bc.png

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, ogi28b написа:

Пробвах със Спектроид-а, и доколкото вдявам от графиката, ниската е около 310-315, а високата - около 395 - 400. Не знам защо ама ми се струват много високи.

Ако намериш някой НЧ генератор, настрой тези честоти, пусни сигнала през усилвател/радио с говорител и слушай..., а може и отново да измериш с апа, да го свериш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета, не се сетих изобщо. Добрия стар http://onlinetonegenerator.com/ го пуснах през домашния усливател. Закова точно каквото му подавам, а после пробвах и на самия лаптоп говорителчето - също го закова. Значи ниската по-скоро е към 320, което няма голямо значение, сега ако намеря нещо около 260-280, ще го добавя в предницата, че като бибиткам, все едно съм Нисан Микра, светло-син, със стикери на цветенца и плюшени играчки по таблото. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за офтопика:

Хаха, този стар тон генератор не съм ползвал...

Взех, че си пробвах слуха...олелеее, старост нерадост- чувам от 150Hz до 9KHz... Едно време беше до 15KHz :)

А Микрата считах за най-грозната кола (модел до 2001), ама животът ме направи собственик преди много години на такава заради жена ми (малък автоматик). Е, по-надеждна кола не съм имал, няма и да имам- за 4г 1 пени няма похарчено за нея, освен консумативи. Не бях вдигал капака освен за доливане на течности... Следващите генерации вече не струват по мнение на сервизите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
защото виждам че тук се обсъжда доста общо за Акорда може ли някой да ми каже дали е възможно да се сложи автопилот ако го няма заводско и евентуално ако някой се е занимавал с това да ми каже колко му е струвало. Питам защото съм намерил една кола която е доста запазена Accord 2003 2.0 ръчни скорости, а това е единственото нещо което ме интересува като екстра (предполагам я няма защото не е автоматик, но е просто спекулация от моя страна).
Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен щом държиш на това си търси кола с такава екстра вместо да планираш допълнително добавяне. Доколкото съм чел (без да съм се интересувал много) не е никак тривиална задача допълнителното слагане на круз контрол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Gettre написа:

(предполагам я няма защото не е автоматик, но е просто спекулация от моя страна)

2те неща не вървят заедно.  Има много автомобили с ръчни скорости и круз контрол. Провери на десния лъч на волана дали има бутон за круз. Ако няма и държиш на тази екстра... или ще караш без нея или гледай друга обява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро и благодаря значи ще се насочвам към нещо друго :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срещал съм някъде доработки, но май не беше лесно, ако не си вътре в нещата...

От круиза има файда ако правиш много км магистрала годишно, иначе не е толкова важно...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.08.2019 г. at 8:35, JapCar написа:

Срещал съм някъде доработки, но май не беше лесно, ако не си вътре в нещата...

От круиза има файда ако правиш много км магистрала годишно, иначе не е толкова важно...

 

Точно.Даже аз лично изобщо не го използвам.За мен да карам хондата на круиз е все едно да се кача на харли и да го подкарам в снега.Цялото удоволствие излита през комина.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко не съм съгласен, но си е въпрос на вкус. Винаги когато съм на магистрала и имам възможност да поддържам една скорост по-продължително време (не е твърде натоварено) ползвам крууза. Няма да умра без него, но си е екстра, която ползвам на всяко качване на магистрала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено ако си на аутобана няколко часа или трябва да прекосиш европата сам. :) Той не е там за да дава газ вместо теб, а да ти позволи да си местиш краката в купето, без да страда средната скорост на придвижване. Можеш да кръстосаш крака, седял съм дори "по турски" с ходила пред седалката. Скука ся тея аутобани. Ако няма за кого да се закачиш и да си правиш пътуването интересно, напрао си заспал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз без него съм за никъде, дори и по Цариградско го ползвам ежедневно, разбира се, извън час пик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отказал съм се да водя дискусии на тази тема. Кола без подлакътник и круиз не гледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. Оцених круиза и особено подлакътника чак когато почнах да карам автоматици. Преди това бях недорасъл и не са ми липсвали. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз година след като се качих на автомат още не знам какво да си правя дясната ръка немалка част от времето (когато не е на волана). Обикновено на дълъг път я подпирам на подлакътника, който определено е ценно нещо. И не мога да кажа че на акорда е особено страхотен, но върши работа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа:

Аз година след като се качих на автомат още не знам какво да си правя дясната ръка немалка част от времето (когато не е на волана).

А левия крак? Айде сега, "куцо и сакато" кара автоматик, та ние ли няма да се справим! :)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,вече колеги.Бях тръгнал да гледам друга кола,обаче един акорд 2.4 пре-фейс ми хвана очите и след оглед с човек,диагностика и т .н реших да го взема,тъй като и офертата беше добра.Сега ще направя регистрацията,но веднага след това искам да го закарам в някой сервиз в София за цялостен преглед и обслужване.Препоръчаха ми да отида в Омбре,добър избор ли е там и как са като цени в сравнение с Бултрако,Юби-ко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера след като се върнахме от почивка /1200км. навъртяни/, забелязах, че е омаслен маншона на предна лява полуоска. Маншона от към страната на скоростната кутия. Имаше и малко масло на земята. Полуоската е здрава мисля, няма чукане, тракане, вибрации и др. Въпросите ми са  само маншон ли се сменя, има ли някаква семеринга там където влиза полуоската в скоростната кутия. Виждям, че има семеринга на диференциала, но не знам това същото ли е. Качвам снимки и схема  на маншона и полуоската. Мисля, че маншона е номер 3 от схемата.

 

IMG_20190817_144908.jpg

IMG_20190817_144716.jpg

IMG_20190817_144511.jpg

0fe4c5eb19800a9b3a6f0ca35c8a186e-1056x528.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало виж дали не се е разхлабила скобата и обезмасли и подсуши олятото. Ако отдавна не си гледал там, може и да не е от пътуването. Може да се размине само с нова скоба или ако е скъсан маншона - замяна с нов и обезателното измиване на карето и слагане на нова смазка. Това може да е греста от карето, а от жегата и въртенето да е оплискала наоколо. Може обаче да е семерингът на кутията, но поне не е текло много. Иначе маслото в нея ще е намаляло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо Благодаря! Явно не е е от греста в карето, щото днеска пак имаше малко петно. Семеринга мисля е номер 17 от схемата или не.

 

890c87417f0ce6b2f9d9c9a64200a636-1056x528.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, това с петното на земята съм го пропуснал. Значи е от кутията, тоест семерингът.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, при записването на музика на дискове, само мп3 формат ли става? Колата е фейс с навигаццията, ако е от значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги записвам в аудио формат.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за това прочетох, но въпросът ми е дали самият формат на песните трябва да е  mp3, а не mp4 например. И има ли значение програмата с която се записват, освен че трябва да е на най-бавната скорост. Защото направих вече няколко опита и не тръгнаха, тръгват само оригиналните и един много стар, който е audio формат, но не помня точно как е записан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вградения плеар  не чете мп3. Трябва да е аудио диск. А от какъв формата софтуера за записване ще направи аудио диск, няма значение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще правя за 1ви път след 100к км реглаж на клапани (не ме съдете :) ) и съответно ще сменя и гарнитурата. Има ли смисъл от оригинална 

12030-PNC-000 - 160лв в Бултрако или и някоя друга ще свърши работа? От кои марки сте доволни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари трябва да е целия комплетк: 12030-RTA-000PACKING SET, HEAD COVER

Със пръстените за свещите, за болтовете и самата гарнитура.

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3477&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2007&carea=KG&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.4 EXECUTIVE-E&nplblk=E__0900

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...