Jump to content

vassilevv

Фен
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vassilevv

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord VII 2.4 MT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Здравейте,трябва да си намеря ляв подкалник за акорда,във форума не виждам оферти,така че гледам в някви сайтове за авточасти има два вида: Пластичен и Полиетиленов.Кой вариант е по-добре да се вземе?
  2. Здравейте,вече колеги.Бях тръгнал да гледам друга кола,обаче един акорд 2.4 пре-фейс ми хвана очите и след оглед с човек,диагностика и т .н реших да го взема,тъй като и офертата беше добра.Сега ще направя регистрацията,но веднага след това искам да го закарам в някой сервиз в София за цялостен преглед и обслужване.Препоръчаха ми да отида в Омбре,добър избор ли е там и как са като цени в сравнение с Бултрако,Юби-ко?
  3. Абсолютно прав си,че говорим за първа кола и има доста смисъл в това което казваш за разликата между двата вида двигатели.Със сигурност търся на първо място надеждна кола,и то не толкова от финансово естество,колкото това че изобщо не ми се занимава с майстори,сервизи и т.н,като се знам че нищо не разбирам кой знае как ще ме лъжат...надявам се разума в мен да надделее и да взема заложа на надеждността🙂 А на тази бензиновата версия все пак може ли да и се направят някакви леки подобрения с цел повишаване на мощността,ако ще е и с малко да е? Гледам че някои хора си слагат някакви спортни филтри и т.н,имат ли ефект? Също така,има ли смисъл да се зарежда от по-скъпия бензин ако търся малко повече мощност?
  4. Благодаря за бързите отговори! Павел,да може би си прав за старите дизели и мен нещо ме притеснява това,още повече че знанията ми като цяло са минимални и шанса да се наиграя е висок.Иначе не бих казал че търся на първо място икономия,но все пак да е приемливо положението.Дизела + чип ми звучи като цяло по-забавно за каране заради по-високия въртящ момент,но може би ще се насоча към бензина и ще си го карам така 1-2г и после ще скоча на нещо по-мощно.
  5. Не ми дава да си променя горния пост,забравих да питам и друго...Кой от двата варианта е по-удачен според вас? 1.Да се вземе 1.6 VTEC версията и да не и слагам ГИ,а да я карам така само на бензин(ще се кара в София главно и от време на време извънградско) 2.Да взема дизеловия 1.7 и да му направя чип-тунинг,който пише че вдига мощността от 100 на 130к.с и уж сваля леко разхода. Май повече ме тегли към дизел + чип,но може ли това да създаде някакви ненужни ремонти? Ако взема VTEC-а,разхода му приемлив ли е за градско?
  6. Здравейте,можете ли да ми кажете при 7ма генерация фейслифт какви системи за сигурност притежава автомобила стоково? ABS,ESP? Да се избягват ли коли без ESP,особено като става дума за млад шофьор?
×
×
  • Create New...